abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 november 2021 @ 06:46:20 #1
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202273801
Burgemeester Aboutaleb beschrijft de rellen van vrijdagavond in het centrum van Rotterdam als een ‘orgie van geweld’. De relschoppers verjoegen de politie - die werd overvallen door de hoge opkomst - uit het centrum en waren ‘heel kort’ de baas op straat. Maar het duurde uren voor de politie weer daadwerkelijk de overhand had en de macht terug kreeg.



Verlaten politiewagens werden in brand gestoken en geplunderd. Politiemensen die probeerden de orde te herstellen, kwamen in het nauw en schoten meermaals. Ook gericht, waarbij meerdere mensen werden geraakt. ,,Schandalig”, noemt Aboutaleb de aanval op de politie, die qua agenten in het nauw doet denken aan de strand- en avondklokrellen. ,,Aan het begin van de avond was er een overmacht aan relschoppers en demonstranten. We moesten snel opschalen om weer de baas te worden.”

De burgemeester, politiechef en officier van justitie wisten van de oproep om vrijdagavond bij de Koopgoot te demonstreren tegen 2G, het systeem dat alleen toegang geeft aan wie gevaccineerd of genezen is. Niemand had echter officieel een demonstratie aangemeld. ,,Maar ook zo’n niet aangemelde demonstratie willen we de ruimte geven om stoom af te blazen, om leuzen te roepen.”



Maar in plaats van tientallen demonstranten, zoals ook eerder bij coronaprotesten op de Coolsingel, waren er vele honderden. Deels mogelijk ook uit boosheid over het vuurwerkverbod dat eerder op de dag werd afgekondigd. Op ‘Rotterdam, Rotterdam’ en ‘Rotterdam Hooligans’ na werden geen duidelijke leuzen geroepen. ,,Politie herkende wat leden van de harde kern van Feyenoord, maar ook van voetbalclubs elders in Nederland. Maar ook vele andere demonstranten, uit alle hoeken van Nederland.” Gedurende avond sloten zich daar nog vele jonge Rotterdammers bij aan.

,,Er waren agenten aanwezig in vredestenue om de demonstratie te begeleiden. Helaas kwamen we er snel achter dat het protest niet vredig ging.” Er werd zwaar vuurwerk afgestoken, scooters gingen in brand en demonstranten hadden bivakmutsen op.

Besloten werd ME’ers uit het hele land op te trommelen: acht pelotons van vierhonderd man sterk in totaal. Het eerste was rond 21 uur aanwezig. De ‘gewone’ agenten hadden zich teruggetrokken, hun voertuigen achterlatend toen ze in het nauw werden gedreven. Ze werden bekogeld met stenen, verkeersborden, dranghekken, vuurwerk. Ook later werd vol de aanval ingezet op ME’ers. Aboutaleb: ,,Op verschillende momenten voelde de politie zich genoodzaakt gericht te schieten. Er zijn zeven gewonden gevallen.” Ook aan politiekant zijn er gewonden. ,,Er waren mensen die horen dat er geschoten wordt en dan de politie opzoeken. Die groep was er niet om te demonstreren, maar die waren ergens anders op uit.”

,,Er zijn tientallen aanhoudingen verricht, we verwachten er meer. Er wordt een groot onderzoek gestart. De Rijksrecherche doet onderzoek naar de plekken waar de politie heeft geschoten.” Het zou gaan om minimaal twintig aanhoudingen. Ook de brandweer werd bekogeld, toen die een politiewagen wilden blussen die dicht bij een woongebouw stond. Ze moesten hun bluswagen achterlaten.



Aboutaleb: ,,Dit raakt ons allemaal. Wat bezielt deze mensen, zeiden we tegen elkaar. Maar er waren ook bijzondere momenten. Een hardloper die om zich heen kijkt en denkt ‘dit is mijn stad’, en een verliefd stel dat zich vastklampt aan elkaar.” Hij roemt ook de politie: ,,Hoe kan je als agent zo schakelen. Mensen keren zich tegen je, en toch hulp verlenen als er iemand gewond is. De politie trad heldhaftig op. Daar heb ik complimenten voor.”

Er is een groot onderzoek gestart, zowel van de politie als van de Rijksrecherche, die het schieten door agenten onderzoekt. Er zijn ontelbare beelden, van de vaste camera’s in het centrum maar ook van de vele mobieltjes waarmee alles werd vastgelegd. Van een neergeschoten jongen tot het vernielen van de politiewagen.

https://www.ad.nl/dossier(...)chandalig~a8e0bed82/

What to say ? :{

:T
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202273913
Orgie… hier moet ik gepost hebben.
U MAD?
pi_202274094
twitter

twitter
pi_202274135
quote:
Defend-groepen

De Defend-groepen zijn naar eigen zeggen niet gewelddadig, zolang er geen geen geweld tegen henzelf of andere demonstranten wordt gebruikt.

‘Wij staan er om vreedzame demonstranten te beschermen. Wij zijn geen hooligans en zullen elkaar aanspreken op provocerend gedrag. Wij staan er voor onze kinderen. Onze toekomst. Wij zijn recht door zee. Tolereren geen abnormaal politiegeweld. Wij zullen nooit als eerste geweld gebruiken, maar we zullen het niet schuwen als het eerst tegen ons wordt gebruikt.’
Bron: AD
pi_202274163
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 08:56 schreef AchJa het volgende:

[..]
Uhu... :')
Als de politie onevenredig veel geweld gebruikt tegen demonstranten... Nu niet zozeer in Rotterdam maar je zag het wel in Amsterdam vind ik het nog niet eens zo gek dat overal die defend-groepen opduiken... ;)
  zondag 21 november 2021 @ 09:03:21 #7
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_202274186
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 08:55 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Bron: AD
Deze mensen zijn het levende bewijs dat abnormaal politiegeweld niet bestaat.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_202274201
In welke mate de politie geweld mag gebruiken ligt vast in wet- en regelgeving. Het is niet aan individuele burgers om naar eigen goeddunken te oordelen of het geweld geoorloofd is, zeker niet aan sensatiebeluste relschoppers.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_202274215
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:03 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Deze mensen zijn het levende bewijs dat abnormaal politiegeweld niet bestaat.
:')
Zeker die beelden in A'dam niet gezien....
Ik geef meteen toe dat je niet het altijd hele verhaal weet van een paar beelden maar sommige beelden geven toch te denken!
pi_202274231
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:05 schreef Monolith het volgende:
In welke mate de politie geweld mag gebruiken ligt vast in wet- en regelgeving. Het is niet aan individuele burgers om naar eigen goeddunken te oordelen of het geweld geoorloofd is, zeker niet aan sensatiebeluste relschoppers.
Zeker... Maar mag een mens zich verdedigen als de Politie begint?
pi_202274262
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:09 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Zeker... Maar mag een mens zich verdedigen als de Politie begint?
Het zijn meestal de inmiddels vele relschoppers die beginnen met geweld en/of slopen.
pi_202274269
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:14 schreef torentje het volgende:

[..]
Het zijn meestal de inmiddels vele relschoppers die beginnen met geweld en/of slopen.
Ja, dat is fout natuurlijk.
pi_202274280
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:09 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Zeker... Maar mag een mens zich verdedigen als de Politie begint?
Nee
pi_202274291
Meteen de eerste 50 in de knieen schieten.. _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_202274312
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]
:')
Zeker die beelden in A'dam niet gezien....
Ik geef meteen toe dat je niet het altijd hele verhaal weet van een paar beelden maar sommige beelden geven toch te denken!
Onzin. Als er stront aan de knikker is dan maak je als normaal mens dat je wegkomt. Nee beetje dom rondhangen en filmen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202274324
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:17 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:

[..]
Nee
Nou, er zijn mensen die vinden dat de politie excessief te werk gaat...
pi_202274333
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 09:22 schreef halfway het volgende:

[..]
Onzin. Als er stront aan de knikker is dan maak je als normaal mens dat je wegkomt. Nee beetje dom rondhangen en filmen.
Maar die stront was er lang niet altijd!
pi_202274340
Meestal hebben ook burgermeesters bloed aan hun handen...
Geven vaak opdracht om de boel plat te maaien...

Het kan blijkbaar nooit vredig.... en ik zeg heus niet dat demonstranten allemaal lieverdjes zijn...
  zondag 21 november 2021 @ 09:27:35 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202274343
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:23 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Nou, er zijn mensen die vinden dat de politie excessief te werk gaat...
Ah het bekende

"dE pOlIsIe ProVoSeErDuuH" :( :( :( , dat hooligans ook altijd roepen.

Wat is het toch fijn als je altijd de schuld aan iemand anders kan geven.
pi_202274405
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ah het bekende

"dE pOlIsIe ProVoSeErDuuH" :( :( :( , dat hooligans ook altijd roepen.

Wat is het toch fijn als je altijd de schuld aan iemand anders kan geven.
:D
Volgens mij is het enige wat nog vreedzaam kan zijn stille marsen! :Y
  zondag 21 november 2021 @ 09:40:18 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202274409
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:39 schreef Bocaj het volgende:

[..]
:D
Volgens mij is het enige wat nog vreedzaam kan zijn stille marsen! :Y
Je kan ook weggaan als een demonstratie in rellen uitloopt. Je hoeft niet met de politie te gaan matten.
pi_202274431
Ligt het aan mij of is het aantal vernielingen gewoon heel klein?

Ze laten vooral dezelfde vernieling overal steeds weer zien. Die uitgebrande auto.

Voor de rest wordt het als een 2g demonstratie gebracht maar die is gekaapt door volk wat gewoon wil rellen. Dus om het helemaal naar de wappies te schuiven is gewoon niet terecht.
  zondag 21 november 2021 @ 09:45:02 #23
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_202274445
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]
:')
Zeker die beelden in A'dam niet gezien....
Ik geef meteen toe dat je niet het altijd hele verhaal weet van een paar beelden maar sommige beelden geven toch te denken!
Wat de beelden doen is in de eerste plaats bevestigen dat dit land ten onder gaat aan een terreur van domheid. Alles wat daar op de beelden rondloopt is, zonder uitzondering, volslagen achterlijk. Het schreeuwt om vrijheid en autonomie, maar als ze iets niet waard blijken te zijn is het dat. Het heeft de mond vol met termen als politiestaat en dictatuur; was het maar zo'n feest. De doos van Pandora vol onnozelheid is geopend en gaat nooit meer dicht.
Put these foolish ambitions to rest.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 november 2021 @ 09:52:43 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202274493
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:43 schreef tstile het volgende:
Ligt het aan mij of is het aantal vernielingen gewoon heel klein?

Ze laten vooral dezelfde vernieling overal steeds weer zien. Die uitgebrande auto.

Voor de rest wordt het als een 2g demonstratie gebracht maar die is gekaapt door volk wat gewoon wil rellen. Dus om het helemaal naar de wappies te schuiven is gewoon niet terecht.
Alleen ‘de wappies’ houden zelf vol dat het een 2G-demonstratie was die něet is gekaapt door relschoppers. Die rellers waren volgens hen ‘de strijders’ die wel moesten want dit gebeurt er nou eenmaal als je ‘het volk’ in een hoek drijft.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202274510
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:15 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja, dat is fout natuurlijk.
En wat ben jij dan van plan om de inmiddels vele relschoppers te bewegen om geen geweld meer te gebruiken en om hen te bewegen om te stoppen met slopen?
  zondag 21 november 2021 @ 09:56:34 #26
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202274528
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2021 09:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Alleen ‘de wappies’ houden zelf vol dat het een 2G-demonstratie was die něet is gekaapt door relschoppers. Die rellers waren volgens hen ‘de strijders’ die wel moesten want dit gebeurt er nou eenmaal als je ‘het volk’ in een hoek drijft.
Allemaal leden van het verzet en die agenten volgend jaar allemaal voor het tribunaal! :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202274534
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:55 schreef torentje het volgende:

[..]
En wat ben jij dan van plan om de inmiddels vele relschoppers te bewegen om geen geweld meer te gebruiken en om hen te bewegen om te stoppen met slopen?
Zeg het maar...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 november 2021 @ 10:00:43 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202274558
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:56 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Allemaal leden van het verzet en die agenten volgend jaar allemaal voor het tribunaal! :')
:') Inderdaad.

Ik vraag me ook af in hoeverre deze doorgeslagen anti-vaxxers (de wappies, niet elke ‘gewone’ anti-vaxxer) überhaupt met 2G als belemmering in aanraking komen. Het lijkt me nou niet het volk dat bij klachten vooraan staat bij de teststraten (3G) of als ze een restaurantje (MacDonalds) in willen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202274586
5G willen ze niet, 2G willen ze niet :')

En dat terwijl er overal gewoon WiFi beschikbaar is *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202275247
quote:
6s.gif Op zondag 21 november 2021 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
5G willen ze niet, 2G willen ze niet :')

En dat terwijl er overal gewoon WiFi beschikbaar is *O*
Maar ondertussen willen ze wel 100 K. Totaal niet consequent deze niffo's ;(
pi_202275368
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 09:22 schreef halfway het volgende:

[..]
Onzin. Als er stront aan de knikker is dan maak je als normaal mens dat je wegkomt. Nee beetje dom rondhangen en filmen.
Is dom, zonder meer. Bocaj heeft wel een punt dat de politie niet altijd vrijuit gaat. Broer van m'n vader en de oude buurman van m'n vader mochten geregeld opdraven op verschillende plekken in het land met de M.E. van Enschede. Die (de M.E.) gingen daar niet heen om een hele dag niks staan te doen, dus als er niet wat gebeurde bij de een of andere demonstratie dan was het provoceren(haken e.d.) tot er 1 een keer wat feller reageerde en dan was het knuppelen.

Dat is overigens niet om het rellen in Rotterdam goed te praten, het is vrij duidelijk wie daar fout zit. Maar de politie zit ook niet per definitie goed, ook daar heb je gewoon aggresief volk en klootzakjes tussen lopen. Zijn net mensen.
  zondag 21 november 2021 @ 12:16:37 #32
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202275850
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:26 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Die (de M.E.) gingen daar niet heen om een hele dag niks staan te doen, dus als er niet wat gebeurde bij de een of andere demonstratie dan was het provoceren(haken e.d.) tot er 1 een keer wat feller reageerde en dan was het knuppelen.
?

"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202275863
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:16 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
?

[ afbeelding ]
Pootje haken.
pi_202278657
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:26 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Is dom, zonder meer. Bocaj heeft wel een punt dat de politie niet altijd vrijuit gaat. Broer van m'n vader en de oude buurman van m'n vader mochten geregeld opdraven op verschillende plekken in het land met de M.E. van Enschede. Die (de M.E.) gingen daar niet heen om een hele dag niks staan te doen, dus als er niet wat gebeurde bij de een of andere demonstratie dan was het provoceren(haken e.d.) tot er 1 een keer wat feller reageerde en dan was het knuppelen.

Dat is overigens niet om het rellen in Rotterdam goed te praten, het is vrij duidelijk wie daar fout zit. Maar de politie zit ook niet per definitie goed, ook daar heb je gewoon aggresief volk en klootzakjes tussen lopen. Zijn net mensen.
Goh zo ken ik een oud M.E. agent die dat dan weer niet deed. Oftewel N=1.
pi_202278914
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 15:13 schreef Document1 het volgende:

[..]
Goh zo ken ik een oud M.E. agent die dat dan weer niet deed. Oftewel N=1.
Het was gemeengoed in dat peloton, stonden/staan er ook bekend om. Of broer en buurman het zelf ook deden zeiden ze niet. De M.E. is doorgaans van eerst meppen en dan vragen stellen. Daar worden ze ook toe opgeleid en dat komt ook van pas bij de situaties van de laatste dagen. Er zijn ook situaties waar het minder handig is.

In alle gevallen kun je er maar beter bij uit de buurt blijven.
pi_202280145
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:57 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Zeg het maar...
Wat dacht je van het verzet mobiliseren?
pi_202280577
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:09 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Zeker... Maar mag een mens zich verdedigen als de Politie begint?
Hoe 'begint' de politie als dat mens daar in de eerste instantie zelfstandig aanwezig is om een rel te schoppen?
Als jij niet wilt dat de politie zo tegen jou doet, wees daar dan in de eerste instantie niet aanwezig zou ik zo denken.
  zondag 21 november 2021 @ 19:50:08 #38
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_202283054
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:45 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Wat de beelden doen is in de eerste plaats bevestigen dat dit land ten onder gaat aan een terreur van domheid. Alles wat daar op de beelden rondloopt is, zonder uitzondering, volslagen achterlijk. Het schreeuwt om vrijheid en autonomie, maar als ze iets niet waard blijken te zijn is het dat. Het heeft de mond vol met termen als politiestaat en dictatuur; was het maar zo'n feest. De doos van Pandora vol onnozelheid is geopend en gaat nooit meer dicht.
Dit dus. Idiocracy in werking. Tokkies en migranten die kansloze kinderen blijven fokken die niks anders toevoegen dan geweld en ellende en niet de capaciteiten hebben om op een normale manier mee te kunnen doen in de maatschappij. Hele groepen die bijna letterlijk 2 hersencellen met elkaar delen. Nog net genoeg capaciteit om te kunnen ademen en poepen en dat is het dan ook wel zo ongeveer.
pi_202286538
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:43 schreef tstile het volgende:
Ligt het aan mij of is het aantal vernielingen gewoon heel klein?

Ze laten vooral dezelfde vernieling overal steeds weer zien. Die uitgebrande auto.
Klein geweld in Nederland is al heel snel heel groot. Omdat we alles zo goed geregeld hebben verwachten we dat niet :o
afspraak tandarts verzetten
pi_202286762
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 15:13 schreef Document1 het volgende:

[..]
Goh zo ken ik een oud M.E. agent die dat dan weer niet deed. Oftewel N=1.
Nee.
ME is zo. Vol vrijwilligers, gasten die wat extra's willen pakmen of hun agressie even kwijt willen.
Staan ze niks te doen de hele dag, dan zorgen ze er wel voor dat ze wat te doen hebben.

Van een me'er zelf.

Me is zelf ook gewoonweg tuig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202286865
Wat spuiten ze trouwens in die honden dat ze zo agressief zijn? Laatste keer dat ik de ME heb gezien werd er iemand gepakt door zo'n hond maar die zijn zo tering agressief, zelfs de ME gasten kunnen die beesten nauwelijks aan -O-
afspraak tandarts verzetten
  Beste debater 2022 maandag 22 november 2021 @ 00:02:51 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202287081
En het goedpraten is ook weer begonnen.

Markant wel; bij BLM-topics is men wat minder terughoudend qua veroordelen van reltuig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202287183
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee.
ME is zo. Vol vrijwilligers, gasten die wat extra's willen pakmen of hun agressie even kwijt willen.
Staan ze niks te doen de hele dag, dan zorgen ze er wel voor dat ze wat te doen hebben.

Van een me'er zelf.

Me is zelf ook gewoonweg tuig.
Als kind ging ik naar de padvinderij om legaal fikkie te kunnen stoken. Sommige volwassenen gaan bij de ME om legaal mensen af te kunnen rossen.
  maandag 22 november 2021 @ 00:38:42 #44
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202287210
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee.
ME is zo. Vol vrijwilligers, gasten die wat extra's willen pakmen of hun agressie even kwijt willen.
Staan ze niks te doen de hele dag, dan zorgen ze er wel voor dat ze wat te doen hebben.

Van een me'er zelf.

Me is zelf ook gewoonweg tuig.
En maar verdelen en heersen, mensen (dat zijn we allemaal) tegen elkaar opzetten ten koste van hun leven en hun salaris. Want dat is het gewoon.

Ik kots erop

Sorry
pi_202287298
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 00:38 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
En maar verdelen en heersen, mensen (dat zijn we allemaal) tegen elkaar opzetten ten koste van hun leven en hun salaris. Want dat is het gewoon.

Ik kots erop

Sorry
de gemiddelde wappie heeft geen salaris maar een uitkering.

Verder lijkt het me verstandig om morgen als politie en ME gewoon te staken.

Geef ff je adres door, dan maak ik vannacht nog zo’n puike poster, dat “we, het volk” morgen voor je deur komen demonstreren.

Ik neem de halal bitterballen en limonade mee!
Cadeautip: cobra’s, rubberen banden en Shells.

Morgen anti 2 G feest bij stay cat voor de deur!

Liefdu freiheid, geen dikketuur!
pi_202287312
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee.
ME is zo. Vol vrijwilligers, gasten die wat extra's willen pakmen of hun agressie even kwijt willen.
Staan ze niks te doen de hele dag, dan zorgen ze er wel voor dat ze wat te doen hebben.

Van een me'er zelf.

Me is zelf ook gewoonweg tuig.
En wat is het probleem?

Dat tuig sloopt binnensteden, winkels en horecapanden waarvoor mensen hard moeten werken.

Prima die ME, en dat ze er nog wat harder op klappen. Als ik problemen heb met gemeentelijk beleid dan los ik dat met argumenten en onderbouwingen op. Niet met slopen. Actie reactie, klap er maar op.
  maandag 22 november 2021 @ 07:22:15 #47
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202287921
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En wat is het probleem?

Dat tuig sloopt binnensteden, winkels en horecapanden waarvoor mensen hard moeten werken.

Prima die ME, en dat ze er nog wat harder op klappen. Als ik problemen heb met gemeentelijk beleid dan los ik dat met argumenten en onderbouwingen op. Niet met slopen. Actie reactie, klap er maar op.
Slopen is uiteraard overbodig.

Maar ben je niet iets te positief over de kans iets met argumenten en onderbouwingen voor elkaar te krijgen?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202288035
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En wat is het probleem?

Dat tuig sloopt binnensteden, winkels en horecapanden waarvoor mensen hard moeten werken.

Prima die ME, en dat ze er nog wat harder op klappen. Als ik problemen heb met gemeentelijk beleid dan los ik dat met argumenten en onderbouwingen op. Niet met slopen. Actie reactie, klap er maar op.
Met argumenten wordt je alleen maar het bos ingestuurd.

Zie toeslagenschandaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202351396
Het verhaal gaat dat ze vanavond huis gaan houden op de Beijerlandselaan e.o., dezelfde locatie als bij eerste rellen tegen de avondklok. De meester zei ook bij mijn dochter in de klas dat ze die straat moeten mijden vanavond.... Politie is er ook al van op de hoogte... We gaan het meemaken...
pi_202351474
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het verhaal gaat dat ze vanavond huis gaan houden op de Beijerlandselaan e.o., dezelfde locatie als bij eerste rellen tegen de avondklok. De meester zei ook bij mijn dochter in de klas dat ze die straat moeten mijden vanavond.... Politie is er ook al van op de hoogte... We gaan het meemaken...
In Nijmegen hebben middelbare scholen ook al waarschuwingen gedaan richting ouders en scholieren.
Gemeente weet al een week waar en wanneer ze gaan rellen, weinig zinvolle actie dus.
pi_202351544
Overigens gaf men gisteren toe dat de aanstichters van deze rellen en de mensen die het echt zware geweld gebruikten niet zijn opgepakt _O-

Die maanden celstraffen worden dus gegeven aan sensatiekneusjes en jongeren die net iets te lang zijn blijven hangen zoals altijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:17:53 #52
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_202351551
In welke stad vanavond weer een orgie?
pi_202351629
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
In Nijmegen hebben middelbare scholen ook al waarschuwingen gedaan richting ouders en scholieren.
Gemeente weet al een week waar en wanneer ze gaan rellen, weinig zinvolle actie dus.
Ik hoop het. Vorige keer op die locatie was het ook van te voren doorgegeven en de rellen waren ontzettend hevig. Ik woon daar vlakbij, het was gewoon echt eng op een gegeven moment. Ik hoop dat het vanavond niet zover komt. Voorlopig is het kdv daar vandaag om 5 uur al dicht en ik las berichten dat de thuiszorg vanavond daar niet langs gaat.
pi_202352557
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik hoop het. Vorige keer op die locatie was het ook van te voren doorgegeven en de rellen waren ontzettend hevig. Ik woon daar vlakbij, het was gewoon echt eng op een gegeven moment. Ik hoop dat het vanavond niet zover komt. Voorlopig is het kdv daar vandaag om 5 uur al dicht en ik las berichten dat de thuiszorg vanavond daar niet langs gaat.
Zondagmiddag willen ze daar rellen, sterkte daar.

Als je een auto hebt zo ik die even veiligstellen.
pi_202358607
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:55 schreef torentje het volgende:

[..]
En wat ben jij dan van plan om de inmiddels vele relschoppers te bewegen om geen geweld meer te gebruiken en om hen te bewegen om te stoppen met slopen?
Werkverschaffing, een baan met perspectieven en vooruitzicht.
pi_202358882
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En wat is het probleem?

Dat tuig sloopt binnensteden, winkels en horecapanden waarvoor mensen hard moeten werken.

Prima die ME, en dat ze er nog wat harder op klappen. Als ik problemen heb met gemeentelijk beleid dan los ik dat met argumenten en onderbouwingen op. Niet met slopen. Actie reactie, klap er maar op.
Het huidige beleid sloopt ook veel horecazaken, weliswaar op een andere manier maar enfin.
Vind de explosie van geweld nog wel wat voorbarig maar als er weer een avondklok of volledige lockdown volgt steun ik het verzet tegen de onderdrukking oprecht.
pi_202360076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]
Het huidige beleid sloopt ook veel horecazaken, weliswaar op een andere manier maar enfin.
Vind de explosie van geweld nog wel wat voorbarig maar als er weer een avondklok of volledige lockdown volgt steun ik het verzet tegen de onderdrukking oprecht.
Indien die mensen met inkomensverlies niet worden gecompenseerd, want daar hoor ik ze minder over in Den Haag, of eigenlijk niet, steun ik dat ook. Geen geweld, wel flink verzet. Uiteindelijk ga ik ook geweld door volk persoonlijk goedkeuren tegen de staat.
pi_202360106
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:30 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Werkverschaffing, een baan met perspectieven en vooruitzicht.
Die gastjes willen niet eens werken man, alleen maar hosselen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202360149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]
Het huidige beleid sloopt ook veel horecazaken, weliswaar op een andere manier maar enfin.
Vind de explosie van geweld nog wel wat voorbarig maar als er weer een avondklok of volledige lockdown volgt steun ik het verzet tegen de onderdrukking oprecht.
Winkels slopen en plunderen is geen verzet tegen onderdrukking. Als jij dat oprecht steunt, dan steun ik ook diegene die jou met een hamer tegen de vlakte slaat om zijn eigendommen te beschermen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202360172
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]
Het huidige beleid sloopt ook veel horecazaken, weliswaar op een andere manier maar enfin.
Vind de explosie van geweld nog wel wat voorbarig maar als er weer een avondklok of volledige lockdown volgt steun ik het verzet tegen de onderdrukking oprecht.
Ja hoe das jouw manier, ik steun de horeca via andere manieren.
pi_202360177
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 00:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Winkels slopen en plunderen is geen verzet tegen onderdrukking. Als jij dat oprecht steunt, dan steun ik ook diegene die jou met een hamer tegen de vlakte slaat om zijn eigendommen te beschermen.
Uiteraard zie ik liever dat men zich richt op de staat en haar handpoppen.
pi_202360271
Ik mis hier vaak mensen die in een gemengd cultureel bedrijf werken met meerder klassen.

Ik ben Niels. Ik heb altijd, ook internationaal, met mensen kunnen samenwerken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')