Dat was idd wel een opmerkelijke vondstquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:17 schreef Sfancta het volgende:
Vind het wel mooi dat een gek een vinger is verlorenDie is gevonden op straat door de poitie in Rotterdam. Als ik die vond, kwam die op mijn bureau te staan op een mooi houten blokje.
Wacht even? Vaccinefreaks?? Wie dan? Waar dan? Volgens mij was het een demonstratie van antivaxxers die gekaapt is door rellend tuig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:18 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Vuurwerk , stenen is nog niets. Als het zo doorgaat gaan mensen politiekorpsen binnenvallen om zichzelf volledig tot aan de tand toe te bewapenen. Als je begint te schieten zullen mensen terug schieten en zal het naar een volgende level gaan. Er bestaat een reële kans voor een burgeroorlog. Vaccinefreaks tegen de antivaccine anti qr maatschappij mensen.
Wilders en Baudet hebben wel meer stemmen dan 2%. En dat is dan nog maar een deel van de partijen die tegen de QR zijn en andere regels die allemaal zijn bedacht zoals vuurwerkverbod etc.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:18 schreef Olga het volgende:
[..]
twee procent van de bevolking. Een groot deel van de rest is jullie zat
Den Haag!quote:
En dan namens het "volk" spreken. Sukkels.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:16 schreef Document1 het volgende:
Die antivaxxers zijn misschien 2% op de hele bevolking, sommige doen hier echt aan wensdenken.
Ik zou gelijk m'n verzekeraar bellen. Kan je mooi weer wat wiet kopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:19 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Zorgverzekering kosten wel stop zetten dan. Dan ga ik daar per direct mee akkoord. Kost mijn gezin toch 200 euro per maand.
Ze hebben gister 7 man neergeschoten die vaccinefreaksquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht even? Vaccinefreaks?? Wie dan? Waar dan? Volgens mij was het een demonstratie van antivaxxers die gekaapt is door rellend tuig.
En dan draai jij het zo dat het de schuld is van "Vaccinefreaks"?
Ik zie nooit "Vaccinefreaks" tekeer gaan, ik zie alleen antivaxxers die regelmatig protesteren en het daarbij geen probleem vinden als extreem rechts of extreem rellend om het rellen hun demonstratie misbruikt.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
staan ze daar met 8 man in heemskerk,
Ik dacht al.... account van amper 3 weken oud, zal wel een reden voor zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat voor kut kloon ben jij nou weer? Bang om met je echte account te posten zeker.
Twee man zijn neergeschotenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:22 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ze hebben gister 7 man neergeschoten die vaccinefreaks
Alsof je hier geen vrijheid hebt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:01 schreef onduidelijkk het volgende:
Er is nu een demonstratie gaande in Amsterdam. 20:00 gaat het hard worden. Zwaar illegaal vuurwerk gaan er afgestoken worden als protest tegen die QR dictatuur en vuurwerkverbod etc. Mensen willen hun vrijheid terug.
De "vaccinefreaks"??quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:22 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ze hebben gister 7 man neergeschoten die vaccinefreaks
Ik adviseer je echt dringend om even te stoppen met feesboek en joetoepkanalen te kijken. En ergens in de natuur een paar dagen tot rust te komen of zo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:18 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Vuurwerk , stenen is nog niets. Als het zo doorgaat gaan mensen politiekorpsen binnenvallen om zichzelf volledig tot aan de tand toe te bewapenen. Als je begint te schieten zullen mensen terug schieten en zal het naar een volgende level gaan. Er bestaat een reële kans voor een burgeroorlog. Vaccinefreaks tegen de antivaccine anti qr maatschappij mensen.
Een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:10 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ondanks alles is rustig blijven een betere optie. En anders vraag je om een burgeroorlog. De anti vaccine groep is een zeer grote groep. Vergis je niet. Als je met scherp begint te schieten kan het gebeuren dat ze terug gaan schieten.
Je bent een rund...quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:17 schreef Sfancta het volgende:
Vind het wel mooi dat een gek een vinger is verlorenDie is gevonden op straat door de poitie in Rotterdam. Als ik die vond, kwam die op mijn bureau te staan op een mooi houten blokje.
Het komt er aan. Zolang al die maatregelen worden verstevigd zal het hoe dan ook los barsten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik adviseer je echt dringend om even te stoppen met feesboek en joetoepkanalen te kijken. En ergens in de natuur een paar dagen tot rust te komen of zo.
Je hele burgeroorlog is fantasie.
Deze TS kon er ook wat van trouwensquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:26 schreef Elvi het volgende:
Oh god zit zo'n Complottheorie Corrie nu ook al hier
Dat was van die gast die zijn vinger eraf heeft geknald met vuurwerk toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:17 schreef Sfancta het volgende:
Die ene op beeld met dat been was weinig dreigend op het moment van neergeschoten worden alleen en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De "vaccinefreaks"??
De politie zul je bedoelen, die aangevallen werd met zwaar vuurwerk en andere ellende.
Het is niet alsof ze op vreedzame demonstranten begonnen te schieten.
Misschien zorgen dat er geen maatregelen nodig zijn?? Het is maar een suggestie hoorquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:26 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Het komt er aan. Zolang al die maatregelen worden verstevigd zal het hoe dan ook los barsten.
Die gooide een stuk vuurwerk naar agenten als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die ene op beeld met dat been was weinig dreigend op het moment van neergeschoten worden alleen en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Heb je alles gisteravond gezien? En dan bedoel ik vanaf het begin?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die ene op beeld met dat been was weinig dreigend op het moment van neergeschoten worden alleen en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Ja waar is die gebleven? Vond hem wel vermakelijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze TS kon er ook wat van trouwens
Je hebt je al aangemeld bij het onderzoeksteam hoop ik?? Daar hebben ze mensen zoals jij nodigquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Even quoten voor oom agent voor eventuele daderkennis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:26 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Het komt er aan. Zolang al die maatregelen worden verstevigd zal het hoe dan ook los barsten.
Ik weet nu wie onduidelijk is, laat ik het daar maar bij houdenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja waar is die gebleven? Vond hem wel vermakelijk
Ik weet nog van niksquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet nu wie onduidelijk is, laat ik het daar maar bij houden
Als een vrijheidsstrijder bent doen doe je sowieso je masker en capuchon af als een echte vent en accepteer je de consequenties.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:30 schreef onduidelijkk het volgende:
Rotterdam vrijheidstrijders:
[ afbeelding ]
Beetje achteraf, vermomd, met een vlaggetje staan zwaaien om er met de 'eer' vandoor te gaan. Wat een held.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:30 schreef onduidelijkk het volgende:
Rotterdam vrijheidstrijders:
[ afbeelding ]
Het gaat 100% uit de hand lopen en niet alleen in Amsterdam. Mensen zijn niet meer bang.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:33 schreef leeell het volgende:
Vanavond hopelijk de stream weer aan jongens
Dan was die véél te laat met schieten. Figuur stond half met zijn rug naar de agenten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Die gooide een stuk vuurwerk naar agenten als ik me niet vergis.
Dan ook niet janken van een kogel in je reetquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:34 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Het gaat 100% uit de hand lopen en niet alleen in Amsterdam. Mensen zijn niet meer bang.
Protesten in Amsterdam en Breda
https://nos.nl/liveblog/2(...)sitieve-tests-gemeld
Jullie zijn al bang van een prikje en dat je niet ziek mag zijn voor je naar je all-you-can-eat wereldrestaurant mag gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:34 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Het gaat 100% uit de hand lopen en niet alleen in Amsterdam. Mensen zijn niet meer bang.
Nee, was er niet zelf bij, maar heb wel wat filmpjes gezien online, was erg gezellig idd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je alles gisteravond gezien? En dan bedoel ik vanaf het begin?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt je al aangemeld bij het onderzoeksteam hoop ik?? Daar hebben ze mensen zoals jij nodig
Je mag er ook 1 terug verwachtenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan ook niet janken van een kogel in je reet
Ja, die agenten schoten zomaar. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan was die véél te laat met schieten. Figuur stond half met zijn rug naar de agenten.
Ik zal het filmpje wel opzoeken dan kan je kijken of je ogen nog werken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, die agenten schoten zomaar. Natuurlijk.
Mensen zijn pas bang als ze naar meerdere malen gewaarschuwd te zijn de consequentie van een kogel te moeten aanschouwen, nadat men hulpverleners aanvalt en overheidvoertuigen sloopt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:34 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Tot zover de 'vrijheidsstrijders' voor het 'volk'quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:37 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Je mag er ook 1 terug verwachten
Ja en die mensen zullen dan terug schieten. Oog om oog , tand om tand.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee Mensen zijn pas bang als ze naar meerdere malen gewaarschuwd te zijn de consequentie van een kogel te moeten aanschouwen.
Zomaar jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, die agenten schoten zomaar. Natuurlijk.
Ook goedemiddag zeg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:41 schreef ludovico het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100015369_3d9b1c11
Wordt iemand neergeschoten.
https://www.dumpert.nl/item/100015369_3d9b1c11quote:
Dus omdat iemand zegt Hey kut agent moet die aar worden neergeschoten hahahaquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ook goedemiddag zeg.
Die iemand is 'cameraman' Marco Buis uit IJmuiden. Iemand die altijd vooraan staat bij de wappiebijeenkomsten en als 't hem uitkomt de politie beledigd.
Okay, ik ken die paupers niet, maar klinkt alsof hij op zijn plek was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ook goedemiddag zeg.
Die iemand is 'cameraman' Marco Buis uit IJmuiden. Iemand die altijd vooraan staat bij de wappiebijeenkomsten en als 't hem uitkomt de politie beledigd.
Huh? Dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus omdat iemand zegt Hey kut agent moet die aar worden neergeschoten hahaha
De strijder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:44 schreef onduidelijkk het volgende:
Een van de neergeschoten mannen gister:
https://www.dumpert.nl/item/100015422_fd64859b
Waar?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef superniger het volgende:
Potentiële Kyle Rittenhouse gespot.
Maar, je oordeelt dat neergeschoten jongeman op dat moment een gevaar was voor de politie?quote:
Ben je nou echt serieus?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar, je oordeelt dat neergeschoten jongeman op dat moment een gevaar was voor de politie?
Ik vraag je gewoon op de vrouw, wat je van dit ééne moment vindt inderdaad. Ik maak daar verder geen heel verhaal van.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus?![]()
Ongelofelijk![]()
Als je niet hebt gezien wat er gisteren allemaal is gebeurt hou dan gewoon je mond ipv één moment er uit te pikken en daar een heel verhaal van gaan maken
quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/100015369_3d9b1c11
10 tellen, dan kan je zelf oordelen of iemand gevaarlijk was op dat moment.
Ze hebben zijn spullen gejat terwijl die aan het bloeden was?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:50 schreef Poem_ het volgende:
[..]
En dan ook nog beroofd worden van je telefoon en portemonnee. Wat een kneuzenkermis daar.
Nogmaals heb jij gezien hoe de situatie was?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon op de vrouw, wat je van dit ééne moment vindt inderdaad. Ik maak daar verder geen heel verhaal van.
Je kan toch wel gewoon constateren dat als hij geen gevaar was hij niet in zijn been had geschoten moeten worden op dat moment?
Ja, dat zie je toch gebeuren?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ze hebben zijn spullen gejat terwijl die aan het bloeden was?
Prachtig toch het is eten of gegeten worden in wappieland. Die strijders vormen geen gevaar voor ons zodra ze de kans krijgen maken ze elkaar af omdat ze niet trouw genoeg zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:50 schreef Poem_ het volgende:
[..]
En dan ook nog beroofd worden van je telefoon en portemonnee. Wat een kneuzenkermis daar.
Het is overduidelijk dat de situatie op dat punt was dat de neergeschoten persoon op dat specifieke moment geen risico vormde voor welke agent dan ook.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nogmaals heb jij gezien hoe de situatie was?
Bizar dat mensen dit aanhalen om een punt te maken
Wat wil je nou zeggen? Dat het ok is wat die wappies en gappies, ergo enorme idioten, gister deden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:39 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ja en die mensen zullen dan terug schieten. Oog om oog , tand om tand.
Okayquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat de situatie op dat punt was dat de neergeschoten persoon op dat specifieke moment geen risico vormde voor welke agent dan ook.
Bizar dat je het neerschieten van iemand die geen direct gevaar vormt niet kan afkeuren.
wtf die ondertitelingquote:
Tjah het zal, niet de meest nette figuren die daar waren rellen.quote:
!?quote:
Het kan dat-ie een verdwaalde kogel in zijn been kreeg. Maar ja, dan moet je daar ook niet gaan lopen. De politie en ME hebben je op dat moment echt al herhaaldelijk gevorderd om weg te gaan. Doe je dat niet dan loop je risico. Kan er weinig medelijden mee hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat de situatie op dat punt was dat de neergeschoten persoon op dat specifieke moment geen risico vormde voor welke agent dan ook.
Bizar dat je het neerschieten van iemand die geen direct gevaar vormt niet kan afkeuren.
Ik doe niet moeilijk, dat doe jijquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
!?
Waarom is het zo moeilijk? Waarom doe je hier moeilijk om?
Het is bizar hoe anders mensen kijken naar een situatie als er iemand met een politiepet bij is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
en jij ziet dat duidelijk in een filmpje van 20 seconde dat er geen gevaar was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk, dat doe jij
Als hij gewoon bij moeders thuis was ipv te midden van rellen had ie ook niet beschoten geweest?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:50 schreef ludovico het volgende:
Je kan toch wel gewoon constateren dat als hij geen gevaar was hij niet in zijn been had geschoten moeten worden op dat moment?
En hoe weet je dat wijsneus? De agent staat er recht voor en wat er hiervoor gebeurt is zien we niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hou toch opquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Dus dat schiet incident is okay? Jongen zijn eigen schuld?
Direct dreigend gevaar van dat persoon was er inderdaad niet nee. Of loopt die met een geweer rond ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
en jij ziet dat duidelijk in een filmpje van 20 seconde dat er geen gevaar was.
goed gezien.
Dat lijkt me niet. Het een sluit het ander niet uit he.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen? Dat het ok is wat die wappies en gappies, ergo enorme idioten, gister deden?
Je hebt de aantallen niet. Verre van zelfs.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:26 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Klopt en als jij niet in de auto was gestapt nadat je in een verkeersongeluk terecht was gekomen was je ook niet in het ziekenhuis beland.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:57 schreef Ireth het volgende:
Als hij gewoon bij moeders thuis was ipv te midden van rellen had ie ook niet beschoten geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |