Dat was idd wel een opmerkelijke vondstquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:17 schreef Sfancta het volgende:
Vind het wel mooi dat een gek een vinger is verlorenDie is gevonden op straat door de poitie in Rotterdam. Als ik die vond, kwam die op mijn bureau te staan op een mooi houten blokje.
Wacht even? Vaccinefreaks?? Wie dan? Waar dan? Volgens mij was het een demonstratie van antivaxxers die gekaapt is door rellend tuig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:18 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Vuurwerk , stenen is nog niets. Als het zo doorgaat gaan mensen politiekorpsen binnenvallen om zichzelf volledig tot aan de tand toe te bewapenen. Als je begint te schieten zullen mensen terug schieten en zal het naar een volgende level gaan. Er bestaat een reële kans voor een burgeroorlog. Vaccinefreaks tegen de antivaccine anti qr maatschappij mensen.
Wilders en Baudet hebben wel meer stemmen dan 2%. En dat is dan nog maar een deel van de partijen die tegen de QR zijn en andere regels die allemaal zijn bedacht zoals vuurwerkverbod etc.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:18 schreef Olga het volgende:
[..]
twee procent van de bevolking. Een groot deel van de rest is jullie zat
Den Haag!quote:
En dan namens het "volk" spreken. Sukkels.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:16 schreef Document1 het volgende:
Die antivaxxers zijn misschien 2% op de hele bevolking, sommige doen hier echt aan wensdenken.
Ik zou gelijk m'n verzekeraar bellen. Kan je mooi weer wat wiet kopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:19 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Zorgverzekering kosten wel stop zetten dan. Dan ga ik daar per direct mee akkoord. Kost mijn gezin toch 200 euro per maand.
Ze hebben gister 7 man neergeschoten die vaccinefreaksquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht even? Vaccinefreaks?? Wie dan? Waar dan? Volgens mij was het een demonstratie van antivaxxers die gekaapt is door rellend tuig.
En dan draai jij het zo dat het de schuld is van "Vaccinefreaks"?
Ik zie nooit "Vaccinefreaks" tekeer gaan, ik zie alleen antivaxxers die regelmatig protesteren en het daarbij geen probleem vinden als extreem rechts of extreem rellend om het rellen hun demonstratie misbruikt.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
staan ze daar met 8 man in heemskerk,
Ik dacht al.... account van amper 3 weken oud, zal wel een reden voor zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat voor kut kloon ben jij nou weer? Bang om met je echte account te posten zeker.
Twee man zijn neergeschotenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:22 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ze hebben gister 7 man neergeschoten die vaccinefreaks
Alsof je hier geen vrijheid hebt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:01 schreef onduidelijkk het volgende:
Er is nu een demonstratie gaande in Amsterdam. 20:00 gaat het hard worden. Zwaar illegaal vuurwerk gaan er afgestoken worden als protest tegen die QR dictatuur en vuurwerkverbod etc. Mensen willen hun vrijheid terug.
De "vaccinefreaks"??quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:22 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ze hebben gister 7 man neergeschoten die vaccinefreaks
Ik adviseer je echt dringend om even te stoppen met feesboek en joetoepkanalen te kijken. En ergens in de natuur een paar dagen tot rust te komen of zo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:18 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Vuurwerk , stenen is nog niets. Als het zo doorgaat gaan mensen politiekorpsen binnenvallen om zichzelf volledig tot aan de tand toe te bewapenen. Als je begint te schieten zullen mensen terug schieten en zal het naar een volgende level gaan. Er bestaat een reële kans voor een burgeroorlog. Vaccinefreaks tegen de antivaccine anti qr maatschappij mensen.
Een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:10 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ondanks alles is rustig blijven een betere optie. En anders vraag je om een burgeroorlog. De anti vaccine groep is een zeer grote groep. Vergis je niet. Als je met scherp begint te schieten kan het gebeuren dat ze terug gaan schieten.
Je bent een rund...quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:17 schreef Sfancta het volgende:
Vind het wel mooi dat een gek een vinger is verlorenDie is gevonden op straat door de poitie in Rotterdam. Als ik die vond, kwam die op mijn bureau te staan op een mooi houten blokje.
Het komt er aan. Zolang al die maatregelen worden verstevigd zal het hoe dan ook los barsten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik adviseer je echt dringend om even te stoppen met feesboek en joetoepkanalen te kijken. En ergens in de natuur een paar dagen tot rust te komen of zo.
Je hele burgeroorlog is fantasie.
Deze TS kon er ook wat van trouwensquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:26 schreef Elvi het volgende:
Oh god zit zo'n Complottheorie Corrie nu ook al hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |