Dat was van die gast die zijn vinger eraf heeft geknald met vuurwerk toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:17 schreef Sfancta het volgende:
Vind het wel mooi dat een gek een vinger is verlorenDie is gevonden op straat door de poitie in Rotterdam. Als ik die vond, kwam die op mijn bureau te staan op een mooi houten blokje.
Die ene op beeld met dat been was weinig dreigend op het moment van neergeschoten worden alleen en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De "vaccinefreaks"??
De politie zul je bedoelen, die aangevallen werd met zwaar vuurwerk en andere ellende.
Het is niet alsof ze op vreedzame demonstranten begonnen te schieten.
Misschien zorgen dat er geen maatregelen nodig zijn?? Het is maar een suggestie hoorquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:26 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Het komt er aan. Zolang al die maatregelen worden verstevigd zal het hoe dan ook los barsten.
Die gooide een stuk vuurwerk naar agenten als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die ene op beeld met dat been was weinig dreigend op het moment van neergeschoten worden alleen en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Heb je alles gisteravond gezien? En dan bedoel ik vanaf het begin?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die ene op beeld met dat been was weinig dreigend op het moment van neergeschoten worden alleen en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Ja waar is die gebleven? Vond hem wel vermakelijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze TS kon er ook wat van trouwens
Je hebt je al aangemeld bij het onderzoeksteam hoop ik?? Daar hebben ze mensen zoals jij nodigquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Even quoten voor oom agent voor eventuele daderkennis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:26 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Het komt er aan. Zolang al die maatregelen worden verstevigd zal het hoe dan ook los barsten.
Ik weet nu wie onduidelijk is, laat ik het daar maar bij houdenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja waar is die gebleven? Vond hem wel vermakelijk
Ik weet nog van niksquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet nu wie onduidelijk is, laat ik het daar maar bij houden
Als een vrijheidsstrijder bent doen doe je sowieso je masker en capuchon af als een echte vent en accepteer je de consequenties.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:30 schreef onduidelijkk het volgende:
Rotterdam vrijheidstrijders:
[ afbeelding ]
Beetje achteraf, vermomd, met een vlaggetje staan zwaaien om er met de 'eer' vandoor te gaan. Wat een held.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:30 schreef onduidelijkk het volgende:
Rotterdam vrijheidstrijders:
[ afbeelding ]
Het gaat 100% uit de hand lopen en niet alleen in Amsterdam. Mensen zijn niet meer bang.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:33 schreef leeell het volgende:
Vanavond hopelijk de stream weer aan jongens
Dan was die véél te laat met schieten. Figuur stond half met zijn rug naar de agenten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Die gooide een stuk vuurwerk naar agenten als ik me niet vergis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |