MaxGODquote:
Voorvleugelaanpassing en weer doorquote:
Dit is gespeeld, Max WKquote:
Hopelijk wordt Mercedes weer illegaal bevonden door hun gezeur aan het begin dit jaar met die achtervleugelquote:
Niet zijn eerste S3 passage.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap twee dingen niet:
- Waarom tijdregistratie nog steeds de bug heeft dat 3e sector eerst geel kleurt voordat ie juiste kleur krijgt
- Waarom commentatoren nog steeds zich laten misleiden hierdoor en bv doodleuk zeggen dat Max geel rijdt in sector 3 terwijl het z'n eerste vliegende ronde was.
Maar leg dan eens uit, want dit is al de derde keer dat je dit insinueert. Wat zou de winst kunnen zijn voor VER in een flapperend aerodynamisch onderdeel?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
De DRS van Perez was gefixt toch?
Dan kunnen ze die van Verstappen ook fixen. En stel ze doen dat niet: dan zit er meer achter natuurlijk.
Vorige week viel Aston Martin en de Haas auto's al rijdend uit elkaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:32 schreef Tocadisco het volgende:
Vraag me af hoe veel klapbanden er deze race komen, vliegt links en rechts aardig wat carbon van de auto's af.
Meer vuile lucht creëren achten hemquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit, want dit is al de derde keer dat je dit insinueert. Wat zou de winst kunnen zijn voor VER in een flapperend aerodynamisch onderdeel?
Hou die onzin even in BNW zeg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Is er bekend dat er geen straf voor Max is gekomen omdat Jos zich ermee heeft bemoeid? Gaat rond hier.
Je rijd in je outlap ook een 3e sector. Die kun je al op snelheid doenquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap twee dingen niet:
- Waarom tijdregistratie nog steeds de bug heeft dat 3e sector eerst geel kleurt voordat ie juiste kleur krijgt
- Waarom commentatoren nog steeds zich laten misleiden hierdoor en bv doodleuk zeggen dat Max geel rijdt in sector 3 terwijl het z'n eerste vliegende ronde was.
Dat is uiteraard je reinste onzin.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Is er bekend dat er geen straf voor Max is gekomen omdat Jos zich ermee heeft bemoeid? Gaat rond hier.
Zelfs als dat zo zou zijn, wat ik ten zeerste betwijfel, is dat niet illegaal. Het lijkt het me alleen maar nadelig, dat klapperen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
De DRS van Perez was gefixt toch?
Dan kunnen ze die van Verstappen ook fixen. En stel ze doen dat niet: dan zit er meer achter natuurlijk.
Er zit een dynamo in om de batterij extra op te laden!quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meer vuile lucht creëren achten hem
Waar is 'hier'? Kerkrade?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Sowieso zeggen de trainingen niet zoveelquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat een paniekzaaiers hier
Verstappen rijdt niet op verse banden nu. Wat automstisch ook betekent dat zijn vorige run veel meer brandstof had.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel gaaf dat Max deze baan op zijn computer thuis had gedownload zoals die gister meldde bij Olav Mol, zodat die hem kon rijden op zijn simulator. Geeft wel aan dat die ook buiten het weekend de druk voelt
Je weet dat Max juist sim-racet voor ontspanning he, niet vanwege druk?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel gaaf dat Max deze baan op zijn computer thuis had gedownload zoals die gister meldde bij Olav Mol, zodat die hem kon rijden op zijn simulator. Geeft wel aan dat die ook buiten het weekend de druk voelt
Je goed voor willen bereiden is 'de druk voelen'?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fixed.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel gaaf dat Max deze baan op zijn computer thuis had gedownload zoals die gister meldde bij Olav Mol, zodat die hem kon rijden op zijn simulator. Geeft wel aan dat die ook buiten het weekend de druk voelt hij zijn werk serieus neemt.![]()
Geeft gewoon aan dat hij serieus met zijn sport bezig is en alles eruit wil halen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mwah ik denk dat die zich voor de laatste drie races wel echt goed wil voorbereiden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je weet dat Max juist sim-racet voor ontspanning he, niet vanwege druk?
Jazeker. Net zoals dat die dit weekend wel een track walk deed. Hij doet nog even net iets meer dan bijvoorbeeld vorig jaar. En dat vind ik wel tof om te zien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je goed voor willen bereiden is 'de druk voelen'?
Nieuwe baan, natuurlijk loop je dan even een rondje.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat die zich voor de laatste drie races wel echt goed wil voorbereiden.
[..]
Jazeker. Net zoals dat die dit weekend we een track walk deed. Hij doet nog even net iets meer dan bijvoorbeeld vorig jaar. En dat vind ik wel tof om te zien.
Vooral ook omdat dit een nieuwe baan is waar hij nog niet eerder gereden heeft.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat die zich voor de laatste drie races wel echt goed wil voorbereiden.
[..]
Jazeker. Net zoals dat die dit weekend we een track walk deed. Hij doet nog even net iets meer dan bijvoorbeeld vorig jaar. En dat vind ik wel tof om te zien.
Zonder Coronelquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nieuwe baan, natuurlijk loop je dan even een rondje.
Niet Max Verstappen hoor. Die voelde zich lange tijd toch te goed voor trackwalksquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nieuwe baan, natuurlijk loop je dan even een rondje.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zonder CoronelMet had die nu eerste gestaan
Uh of omdat dit een nieuwe track is?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jazeker. Net zoals dat die dit weekend wel een track walk deed. Hij doet nog even net iets meer dan bijvoorbeeld vorig jaar. En dat vind ik wel tof om te zien.
Deels ook natuurlijk, maar volgens mij heb ik hem dat niet horen zeggen over bijvoorbeeld Mugello vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vooral ook omdat dit een nieuwe baan is waar hij nog niet eerder gereden heeft.
Volgens mij is hij professioneel genoeg om zich voor elke race goed voor te bereiden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jazeker. Net zoals dat die dit weekend wel een track walk deed. Hij doet nog even net iets meer dan bijvoorbeeld vorig jaar. En dat vind ik wel tof om te zien.
Trackwalks zijn ook veel minder nuttig dan sims.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet Max Verstappen hoor. Die voelde zich lange tijd toch te goed voor trackwalksmaar dit seizoen is dat anders.
Toen heeft hij voorafgaand aan de race het circuit verkend met een GT autoquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deels ook natuurlijk, maar volgens mij heb ik hem dat niet horen zeggen over bijvoorbeeld Mugello vorig jaar.
Klopt, maar normaal gesproken geeft hij aan dat hij buiten de raceweekenden thuis niet bezig is met formule 1. En nu dus blijkbaar wel. Dus hij zit in een fase dat hij net dat extra’s eruit wil halen. Dat vind ik wel cool.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is hij professioneel genoeg om zich voor elke race goed voor te bereiden.
Je ziet juist in interviews e.d. dat hij super chill is, in tegenstelling tot de Merc-garage.
Ah je hebt gelijk, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen heeft hij voorafgaand aan de race het circuit verkend met een GT auto
Wel een plaatjequote:Op zaterdag 20 november 2021 12:49 schreef Sfancta het volgende:
Iemand een linkje met de tijden van deze race?
Morgen 15:00 uur. Zorg dat je erbij bentquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:49 schreef Sfancta het volgende:
Iemand een linkje met de tijden van deze race?
Heeft ons Max wat verbogen ?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:53 schreef Evenstar het volgende:
RB verneukt wel veel tijd hoor, niet te geloven wat een gepiel met de achtervleugel.
Had allang opgelost moeten zijnquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:53 schreef Evenstar het volgende:
RB verneukt wel veel tijd hoor, niet te geloven wat een gepiel met de achtervleugel.
Nee, RB kan blijkbaar geen fatsoenlijk DRS bouwen. Zoveelste race met klapperende achtervleugel.quote:
Dat is ook wel een reële gedachte op dit moment lijkt me. Mercedes heeft op dit moment echt de betere auto.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:55 schreef Sfancta het volgende:
As ik dit zo allemaal lees, staat het WK op losse vleugelschroeven.
Man man man
Die heeft Bottas nu?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:58 schreef Fer het volgende:
Mercedes heeft de wedstrijdmotor er weer ingezet zo te zien.
Dat ging heel geweldig in Mexicoquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
BOT op pole, HAM op 2, BOT laat hem er netjes langs. En VER erachteraan in niemandsland.
Jij denkt dat dit een goed weekend wordt voor RBR?quote:
Klopt, daar trekken ze de vrijdagavond voor uit vaak.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:58 schreef Fer het volgende:
Mercedes heeft de wedstrijdmotor er weer ingezet zo te zien.
Wel als de quali straks goed gaatquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit een goed weekend wordt voor RBR?
Dit denken. Max is nergens meer straks in kwali en in de race. Mercedes is gewoon veruit de snelste hier. Net zoals in Brazilie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu maar een vrije training was en dat de kwalificatie in hele andere omstandigheden gereden wordt zo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Koeler, dan wordt het +1 secondequote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu maar een vrije training was en dat de kwalificatie in hele andere omstandigheden gereden wordt zo.
Jij zit er vaker naast en zal over aantal uren ook weer blijken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu maar een vrije training was en dat de kwalificatie in hele andere omstandigheden gereden wordt zo.
Kloptquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef Zwoerd het volgende:
Alleen met pech gaat Hamilton dit weekend geen p1 halen.
Ik zou in dat geval niet van pech willen sprekenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef Zwoerd het volgende:
Alleen met pech gaat Hamilton dit weekend geen p1 halen.
Dat staatje zegt echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:00 schreef franklop het volgende:
Halve seconde. Het is klaar, over en uit
Toornstra kan de winnende er inschieten op 19 decemberquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Er kan nog van alles gebeuren
Er kan een motor uitvallen
Er kan een ongeluk gebeuren
Die kans schat ik in op zo'n 10%.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel als de quali straks goed gaat
Vandaar die vleugelwissel netquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:03 schreef Zorro het volgende:
Al de focus op de achtervleugel bij Mercedes, dus nu zijn ze met de voorvleugel aan het sjoemelen. Let nu toch niemand op.
Ik was ook heel serieus hequote:Op zaterdag 20 november 2021 13:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat staatje zegt echt helemaal niets.
Niet zulke rare dingen zeggenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toornstra kan de winnende er inschieten op 19 december
Alles kan.
Wees niet zo'n zuurpruim manquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:03 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Jij zit er vaker naast en zal over aantal uren ook weer blijken.
Elk weekend hetzelfde liedje.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef ZaZoe het volgende:
Jantje-huilt-Jantje-lacht-syndroom waart hier rond lijkt wel
Het is nu eenmaal een sport die drijft op emotiequote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef ZaZoe het volgende:
Jantje-huilt-Jantje-lacht-syndroom waart hier rond lijkt wel
Klopt. Dat sommige users dat niet inzien is vrij naiëf,quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk maar een FP en Max heeft veel tijd verloren door geklooi aan zijn achtervleugel, maar Mercedes hier wel gewoon een klap sneller dan de RB weer.
Uiteraard..maar het is zoals het is..quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een sport die drijft op emotie
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:07 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Klopt. Dat sommige users dat niet inzien is vrij naiëf,
quote:
Nu is het echt wel duidelijk dat RBR snelheid tekort komt, trainingen zeggen niet alles maar deze verschillen geven echt wel een duidelijke indicatie. Zeker als je in ogenschouw neemt dat juist Mercedes vaak extra snelheid vindt in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Elk weekend hetzelfde liedje.
Max pakt dus gwn pole.
In de VS domineerden ze alle trainingen. Wie won er ook al weer?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu is het echt wel duidelijk dat RBR snelheid tekort komt, trainingen zeggen niet alles maar deze verschillen geven echt wel een duidelijke indicatie. Zeker als je in ogenschouw neemt dat juist Mercedes vaak extra snelheid vindt in de kwalificatie.
Mercs moeten eraf tetsen zwagerquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:55 schreef Sfancta het volgende:
As ik dit zo allemaal lees, staat het WK op losse vleugelschroeven.
Man man man
Ik hoor hier niet dat Jos daar wel voor kan zorgenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mercs moeten eraf tetsen zwager
FIA not approvesquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mercs moeten eraf tetsen zwager
Zoals gezegd: de trainingen zeggen niet alles, maar ik vind het echt wel een indicatie . Verschil is nu voor mijn gevoel nu ook een stuk groter in de trainingen, maar ik heb het niet teruggezocht dus wellicht heb ik het verkeerd opgeslagen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de VS domineerden ze alle trainingen. Wie won er ook al weer?
Hoef je ook niet te doen. De Max-fans hier grijpen elk strohalm aan om Max op P1 te praten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: de trainingen zeggen niet alles, maar ik vind het echt wel een indicatie . Verschil is nu voor mijn gevoel nu ook een stuk groter in de trainingen, maar ik heb het niet teruggezocht dus wellicht heb ik het verkeerd opgeslagen.
Alleen was Perez daar wel eerste in zowel FP2 als FP3.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Ach, in Austin werd Max 3e, 8e en 3e in de vrije trainingen en stond hij uiteindelijk op pole
Alles komt goed, beste mensen!
Probleeem is dat in geval van gekke situaties er zoveel uitloop is dat ik geen rood verwacht.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het ziet er gewoon heel slecht uit, maar het is nog niet voorbij. Als er geen gekke dingen gebeuren wordt het echter heel lastig.
Grote kans dat er iemand in grind vast komt te zitten voor een SC.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Probleeem is dat in geval van gekke situaties er zoveel uitloop is dat ik geen rood verwacht.
Hou opquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:21 schreef Johannes788 het volgende:
Redbull gaat hier wel nat op dit circuit.
Met twee Mercedes circuits die nog volgen is het wel een done deal. Wel respect voor Verstappen dit seizoen, goede uitdager maar net niet genoeg. Jammer.
En dan breken je de punten van Baku, Silverstone en Budapest uiteindelijk extreem op. Want zonder die punten blijkt MERC toch de langste adem te hebben. Ik heb overigens nog hoop dat in SA nog wel gekke dingen kunnen gebeuren. HAM die m in een muur zet ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:21 schreef Johannes788 het volgende:
Redbull gaat hier wel nat op dit circuit.
Met twee Mercedes circuits die nog volgen is het wel een done deal. Wel respect voor Verstappen dit seizoen, goede uitdager maar net niet genoeg. Jammer.
Mercedes? Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de VS domineerden ze alle trainingen.
Een forum schijnt te zijn dat je een mening mag hebben. En dat noemt zich moderator. Schaam je.quote:
Wij kunnen enkel blij zijn met zo'n toegewijde userquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga zo even de rondetijden van VT2 analyseren, dan kan ik een indicatie maken van de racepace.
Klopt. Zonder die zaken was het done deal. Nu loopt Mercedes er nog mee weg ook. Had gehoopt op een turnaround dit circuit, dat gaat er dus niet komen. Volgend jaar nieuwe kansen voor der Maxquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan breken je de punten van Baku, Silverstone en Budapest uiteindelijk extreem op. Want zonder die punten blijkt MERC toch de langste adem te hebben. Ik heb overigens nog hoop dat in SA nog wel gekke dingen kunnen gebeuren. HAM die m in een muur zet ofzo.
Nee, je bent gewoon de zuurpruim aan het uithangen en kan er niet tegen dat iemand er wat van zegt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:26 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Een forum schijnt te zijn dat je een mening mag hebben. En dat noemt zich moderator. Schaam je.
Dus als iemand Max het niet ziet winnen is diegene een zuurpruimquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon de zuurpruim aan het uithangen en kan er niet tegen dat iemand er wat van zegt.
Doe gewoon normaal.
En jij komt met geen 1 inhoudelijk argument waarom mijn commentaar onjuist en typt alleen maar hou op. Als je nu nog niet inziet dat Mercedes veel sneller is sinds Brazilië, dan heb je weinig begrepen van het spelletje F1.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon de zuurpruim aan het uithangen en kan er niet tegen dat iemand er wat van zegt.
Doe gewoon normaal.
Het is nog niet voorbij. HAM moet ook nog maar eens geen fouten maken. Dat is nog geen sinecure geweest voor m dit jaar.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:27 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Klopt. Zonder die zaken was het done deal. Nu loopt Mercedes er nog mee weg ook. Had gehoopt op een turnaround dit circuit, dat gaat er dus niet komen. Volgend jaar nieuwe kansen voor der Max
Dat is Nattekat zijn manier van discussieren. Op een forum, waar je een mening mag hebben, en dat is dan een moderator….quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus als iemand Max het niet ziet winnen is diegene een zuurpruim
Aardig van je...
Dat is het enige waar Max op nog kan hopen met zo een overspeed van Mercedes ja. Fouten pitstraat of op de baan. Let’s hope so.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij. HAM moet ook nog maar eens geen fouten maken. Dat is nog geen sinecure geweest voor m dit jaar.
Ze missen je in het corona stuk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:26 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Een forum schijnt te zijn dat je een mening mag hebben. En dat noemt zich moderator. Schaam je.
Het helpt misschien als je je mening ook als mening opschrijft.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:26 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
quote:Ik denk dat Redbull hier wel nat gaat op dit circuit.
Met twee Mercedes circuits die nog volgen denk ik dat het wel een done deal is. Wel respect voor Verstappen dit seizoen, goede uitdager maar ik denk dat het net niet genoeg is.
Begrijpelijk dat je zuur bent als Max zo aan het einde de titel toch dreigt te verliezen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal.
Max Verstappen is in Qatar, en daar schijn de zonquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:56 schreef mrkos het volgende:
Heeft u een ieder van jullie al naar buiten gekeken? Het ziet er somber uit voor Max Verstappen.
Gaat zo alweer onderquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max Verstappen is in Qatar, en daar schijn de zon
Dat is de streak van een Britse Mercedes rijder die het einde nadert.quote:
ben benieuwd of er nog wat in het vat zitquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de streak van een Britse Mercedes rijder die het einde nadert.
U vroeg, wij draaienquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:15 schreef Monolith het volgende:
Morgen Bottas en Hamilton er samen af in de eerste bocht.
De muziek aan het begin van de voorbeschouwing vind ik ook vaak lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:16 schreef mrkos het volgende:
HEROS Never DIE!!! Heerlijk nummertje.
M'n bundel!quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
U vroeg, wij draaien:
[ afbeelding ]
Mijn stream bufferde. Ook goed, m'n stream!quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor @:nattekat
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef Tarado het volgende:
wat is hier beter om te starten, P2 of P3?
Mercedes die eraf tetsen mag altijd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor @:nattekat
P1quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef Tarado het volgende:
wat is hier beter om te starten, P2 of P3?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes die eraf tetsen mag altijd.
Ik heb niet eens een bundel momenteel
Nee, alleen Mercedessen die eraf tetsen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Dus we kunnen zoveel gifjes posten als we willen?
Klopt wel, maar dan moet er wel serieus druk op staan vanuit RBR. Met verschillen die in de buurt komen van vorige week is hij in de regel foutloos.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij. HAM moet ook nog maar eens geen fouten maken. Dat is nog geen sinecure geweest voor m dit jaar.
'Get in there Lewis'quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:35 schreef Predator40 het volgende:
laatste 2 races de honda naar 150% en een nieuwe vleugel.....dan moet je MB eens horen
Nou zeg was maar een grapjequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
had je een keer de kans om serieus genomen te worden verpruts je hem weer
ach ja.....het is maar hoe je WK wilt worden hequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:38 schreef Nielsch het volgende:
Verstappen is gezien. Dag wereldkampioenschap. Troostprijs: Max coureur met meeste overwinningen maar geen kampioenschap.
Als Lewis de laatste 3 wint staan ze gelijk qua overwinningenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:38 schreef Nielsch het volgende:
Verstappen is gezien. Dag wereldkampioenschap. Troostprijs: Max coureur met meeste overwinningen maar geen kampioenschap.
1x plek 2 kan ook al genoeg zijn hequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:40 schreef Predator40 het volgende:
lewis heeft maar 1x keer een DNF nodig he.....het kan nog steeds.
6 + 3 = 10 iddquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Lewis de laatste 3 wint staan ze gelijk qua overwinningen
quote:
Ja en?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Lewis de laatste 3 wint staan ze gelijk qua overwinningen
Dan heeft Max niet de meeste overwinningenquote:
Misschien kunnen ze Max Lewis z'n auto geven en Lewis die van Max.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:24 schreef Predator40 het volgende:
ah volgende week een andere vleugel voor RB dus .....als MB het mag
Jawel, alleen is hij niet de enigequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan heeft Max niet de meeste overwinningen
Nou ja laten we hopen dan maar hè HAHAquote:
Meeste overwinning zonder (ooit) kampioen te zijn geworden. Dat laatste geldt dan niet voor Lewis he.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht dat dan het aantal poles de doorslag gaat geven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naief. Het is gewoon gedaan. Lewis doet niet meer aan DNF.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:46 schreef Sureahcamidd het volgende:
Mensen die beweren dat de strijd om de titel gedaan is
Het kan nog alle kanten op, 1 slechte start en je verslikken in langzamere auto's en je verliest of wint het kampioenschap.
Perez kan 'per ongeluk' een schuivertje maken...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Naief. Het is gewoon gedaan. Lewis doet niet meer aan DNF.
Het stuk waar het om gaat zie je niet op camera. Er zit iets voor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:50 schreef Zwoerd het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen: als er echt iets mis is met de Mercedes vleugels, waarom zou dat dan niet gewoon te zien zijn op de achteruit camera?
Dat is gewoon te zien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:50 schreef Zwoerd het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen: als er echt iets mis is met de Mercedes vleugels, waarom zou dat dan niet gewoon te zien zijn op de achteruit camera?
Ik denk niet dat Lewis daar wakker van ligtquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Meeste overwinning zonder (ooit) kampioen te zijn geworden. Dat laatste geldt dan niet voor Lewis he.
Maar als Lewis en Max gelijk komen qua aantal zeges, is het kampioenschap sowieso beslistquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:50 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik dacht dat dan het aantal poles de doorslag gaat geven.
Oh ja, sorry, ik dacht dat jullie ook een gelijk aantal punten bedoeldenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar als Lewis en Max gelijk komen qua aantal zeges, is het kampioenschap sowieso beslist
Aan Perez heb je helemaal nietsquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:51 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Perez kan 'per ongeluk' een schuivertje maken...
Dat mag ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd welke race hij nog wint als Lewis de laatste 3 wint dan
Hij wordt vast een keer op een ronde gezet door HAM, en dan...quote:
Een Oconnetje?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Hij wordt vast een keer op een ronde gezet door HAM, en dan...
wat weer een modern woord is voor inwoner van Qatarquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel expats aanwezig, oftewel gastarbeiders
(Is een modern woord voor slaaf)
Hangt iets te ver achteroverquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die vleugel van Mazepin is al kapot lijkt het
Die hangt er niet lekker bij neequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ai, dan wordt q1 doorkomen lastig voor 'm denk ik.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat komt niet door de vleugelquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ai, dan wordt q1 doorkomen lastig voor 'm denk ik.
Nikita rijdt het hele jaar al rond met een kapotte vleugel.quote:
Ze moeten die lampen uit doenquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leek net zo’n vuurwerkje onder die auto
Zeer goed idd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef -XOR- het volgende:
Nette eerste tijden weer van hulpsinterklazen Perez en Bottas.
Hij is eigenlijk nooit langzaam. Hij heeft vooral geen racecraft.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch is BOT eigenlijk een prima coureurtje hoor
Daar is iequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij gaat wel naar voren komen
Beter doet ie nu nog even rustig aanquote:
Hij maakt sowieso veel fouten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:14 schreef Evenstar het volgende:
Nieuwe manier van rijden van Leclerc wil nog niet echt.
Hopelijk met 220 in de muur in Q2.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:14 schreef Wereldgozer het volgende:
SUPER SUPER MAX MAX MAX SUPER MAX
Ja, daar verandert Max die in Q1 net onder Lewis' banker lap komt weinig aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes oppermachtig, titel vervlogen, Hamilton gaat gemakkelijk winnen, RB gaat nat
Waarom?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk met 220 in de muur in Q2.
Dat is inderdaad het euvel van Sjarrel dit seizoen.quote:
Daar zal toch ook wel therapie voor zijn?quote:
Ik zag gister een interview van Hill, dat stemde niet hoopvolquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zal toch ook wel therapie voor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |