MaxGODquote:
Voorvleugelaanpassing en weer doorquote:
Dit is gespeeld, Max WKquote:
Hopelijk wordt Mercedes weer illegaal bevonden door hun gezeur aan het begin dit jaar met die achtervleugelquote:
Niet zijn eerste S3 passage.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap twee dingen niet:
- Waarom tijdregistratie nog steeds de bug heeft dat 3e sector eerst geel kleurt voordat ie juiste kleur krijgt
- Waarom commentatoren nog steeds zich laten misleiden hierdoor en bv doodleuk zeggen dat Max geel rijdt in sector 3 terwijl het z'n eerste vliegende ronde was.
Maar leg dan eens uit, want dit is al de derde keer dat je dit insinueert. Wat zou de winst kunnen zijn voor VER in een flapperend aerodynamisch onderdeel?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
De DRS van Perez was gefixt toch?
Dan kunnen ze die van Verstappen ook fixen. En stel ze doen dat niet: dan zit er meer achter natuurlijk.
Vorige week viel Aston Martin en de Haas auto's al rijdend uit elkaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:32 schreef Tocadisco het volgende:
Vraag me af hoe veel klapbanden er deze race komen, vliegt links en rechts aardig wat carbon van de auto's af.
Meer vuile lucht creëren achten hemquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit, want dit is al de derde keer dat je dit insinueert. Wat zou de winst kunnen zijn voor VER in een flapperend aerodynamisch onderdeel?
Hou die onzin even in BNW zeg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Is er bekend dat er geen straf voor Max is gekomen omdat Jos zich ermee heeft bemoeid? Gaat rond hier.
Je rijd in je outlap ook een 3e sector. Die kun je al op snelheid doenquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap twee dingen niet:
- Waarom tijdregistratie nog steeds de bug heeft dat 3e sector eerst geel kleurt voordat ie juiste kleur krijgt
- Waarom commentatoren nog steeds zich laten misleiden hierdoor en bv doodleuk zeggen dat Max geel rijdt in sector 3 terwijl het z'n eerste vliegende ronde was.
Dat is uiteraard je reinste onzin.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Is er bekend dat er geen straf voor Max is gekomen omdat Jos zich ermee heeft bemoeid? Gaat rond hier.
Zelfs als dat zo zou zijn, wat ik ten zeerste betwijfel, is dat niet illegaal. Het lijkt het me alleen maar nadelig, dat klapperen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
De DRS van Perez was gefixt toch?
Dan kunnen ze die van Verstappen ook fixen. En stel ze doen dat niet: dan zit er meer achter natuurlijk.
Er zit een dynamo in om de batterij extra op te laden!quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meer vuile lucht creëren achten hem
Waar is 'hier'? Kerkrade?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Sowieso zeggen de trainingen niet zoveelquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat een paniekzaaiers hier
Verstappen rijdt niet op verse banden nu. Wat automstisch ook betekent dat zijn vorige run veel meer brandstof had.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel gaaf dat Max deze baan op zijn computer thuis had gedownload zoals die gister meldde bij Olav Mol, zodat die hem kon rijden op zijn simulator. Geeft wel aan dat die ook buiten het weekend de druk voelt
Je weet dat Max juist sim-racet voor ontspanning he, niet vanwege druk?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel gaaf dat Max deze baan op zijn computer thuis had gedownload zoals die gister meldde bij Olav Mol, zodat die hem kon rijden op zijn simulator. Geeft wel aan dat die ook buiten het weekend de druk voelt
Je goed voor willen bereiden is 'de druk voelen'?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fixed.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel gaaf dat Max deze baan op zijn computer thuis had gedownload zoals die gister meldde bij Olav Mol, zodat die hem kon rijden op zijn simulator. Geeft wel aan dat die ook buiten het weekend de druk voelt hij zijn werk serieus neemt.![]()
Geeft gewoon aan dat hij serieus met zijn sport bezig is en alles eruit wil halen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mwah ik denk dat die zich voor de laatste drie races wel echt goed wil voorbereiden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je weet dat Max juist sim-racet voor ontspanning he, niet vanwege druk?
Jazeker. Net zoals dat die dit weekend wel een track walk deed. Hij doet nog even net iets meer dan bijvoorbeeld vorig jaar. En dat vind ik wel tof om te zien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je goed voor willen bereiden is 'de druk voelen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |