Dit heeft echt helemaal niets meer met wappies te maken maar gewoon met de voorspelde ondergang van dit land.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef Draak31 het volgende:
Prachtig om te zien hoe de politie deze wappies aanpakt. Domme klote wappies.
Die vinger was wel toepasselijk voor deze avondquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef Olga het volgende:
[..]
vergeet de vinger niet en het waterkanon
rustigquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je legt gewoon de verantwoordelijkheid bij dat tuig zelf.
Wegkijker.
Dat het vuur eruit spat!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een volle vuist recht op die ogen.
Den Haag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Harlekien2 het volgende:
Welke stad gaat volgen denken jullie?
Oss of Eindhoven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Harlekien2 het volgende:
Ga gewoon weg man met je wappie-gejank.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh nu heb ik het gedaan?
Rot lekker een eind op.
Den Haag of Almere....quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Harlekien2 het volgende:
Mwah, gasten hebben bijna een vol uur vrij spel gehad, zo vrij dat politie op de vlucht moest en gericht moest schietenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef Draak31 het volgende:
Prachtig om te zien hoe de politie deze wappies aanpakt. Domme klote wappies.
Doe maar het huisadres van Eline van 't Noordende doorgeven, een dag later die van Sven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Harlekien2 het volgende:
Daar riep ik anderhalf uur geleden al om, tevergeefs.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijd om het leger in te zetten.
Almere heeft het gisteren druk zat gehad met een Nijntje is verstopt speeltje, ik denk dat ze het daar gewoon af laten branden.quote:
Het is oprecht wel een prestatie van je om ie-de-re post weer je domheid te tonen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh nu heb ik het gedaan?
Rot lekker een eind op.
Regeren is vooruitzien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar riep ik anderhalf uur geleden al om, tevergeefs.
Centrumquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar is het precies in Rotterdam? En hoe grootschalig is het?
Log uit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga gewoon weg man met je wappie-gejank.
Geen geld geen Zwitsers!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Daar riep ik anderhalf uur geleden al om, tevergeefs.
Dit ja, flikker op. Ontopic over RELGENOT of wegwezenquote:
Ja en minstens 58k aan domheid, die commentaren zijn hilarisch dom.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef Harlekien2 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar is het precies in Rotterdam? En hoe grootschalig is het?
Zelfkennis kan ik altijd wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja en minstens 58k aan domheid, die commentaren zijn hilarisch dom.
Snelle conclusies zijn zelden goed.quote:
Dan moet je daarna met 40 bar spuiten om de restjes van iemand van de Lijnbaan te krijgen, geeft zo'n rommel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:05 schreef vipergts het volgende:
Jammer dat het waterkanon maar met 40 bar spuit met 400 bar krijg je een beter resultaat.
Weekend!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik woon vlakbij een vliegbasis, daar staat genoeg materiaal. Hup, aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |