Die komen ook op de SEH hèquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Teleurstellende score nog. Zou mooi zijn als ze wat demonstranten kapot schieten.
Waar is het precies in Rotterdam? En hoe grootschalig is het?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boze mensen, laag iq, drank en drugs, rellen, vuurwerk, schoten, ME op de vlucht.
Godverquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
LAAT ZIEN DAT JE DAT SHIRT WAARD BENT
Heb het idee dat de politie niet echt had gerekend op zoveel georganiseerd geweld.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Coolsingel kun je toch redelijk makkelijk afzetten? Het is een beetje jammer voor de bewoners, maargoed, kun je zo 's hebben.
Coolsingel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar is het precies in Rotterdam? En hoe grootschalig is het?
Ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een paar weekjes op rij RELLENGENOTquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef asco het volgende:
[..]
Begin van een zwarte periode van enkele decennia.
Zijn nu op de coolsingel. Was aardig wat man op de been.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik elke dag rellen.quote:
GEASFALTEERDquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn nu op de coolsingel. Was aardig wat man op de been.
Oh nu heb ik het gedaan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je legt gewoon de verantwoordelijkheid bij dat tuig zelf.
Wegkijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |