abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 2021 @ 01:11:35 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202256882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:07 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je van die zerocovidwappie een antwoord zal krijgen... :P
Denk het ook niet.

Leeghoofden rellen -> reden tot invoering 2G

_O-
  zaterdag 20 november 2021 @ 01:13:16 #152
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202256889
Overigens zal het mij allemaal een worst wezen zo lang de scholen en bso/kdv maar openblijven. En liever geen avondklok :P
pi_202256902
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:13 schreef leolinedance het volgende:
Overigens zal het mij allemaal een worst wezen zo lang de scholen en bso/kdv maar openblijven. En liever geen avondklok :P
En dat de sport gewoon door mag gaan bitte.
Ben eindelijk weer op 50 Vo2 max
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202256925
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, dat is bij heel veel dingen zo helaas in het leven... brutale mensen hebben de halve wereld. Maar mijn ervaring leert ook dat je op je strepen moet staan in de zorg. Ik wil wel doorverwezen worden, wel een scan voor de zekerheid etc. Maar geweld en ook vocaal geweld is nooit goed te praten. Mensen die fysiek worden mogen ze van mij uitsluiten
Klopt. M'n vriendin heeft een paar jaar geleden bij een fietsongeval haar Sprunggelenk (geen idee wat de juiste Nederlandse term is) in haar voet gebroken. De arts in het ziekenhuis vond ook na herhaaldelijk aandringen een scan maken en de voet in het gips zetten niet nodig. Rust en zo'n lompe kunststof "skischoen" waren voldoende volgens hem. Uiteindelijk heeft men haar in een ander ziekenhuis dik drie maanden later moeten opereren, het gebroken botje opnieuw moeten breken en met stalen schroefjes vast moeten zetten en heeft het herstel meer dan een half jaar geduurd omdat de arts in het eerste ziekenhuis zo koppig was.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 20 november 2021 @ 01:26:02 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202256942
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:17 schreef _serial_ het volgende:

[..]
En dat de sport gewoon door mag gaan bitte.
Ben eindelijk weer op 50 Vo2 max
Vroeger gewoon +3000m bij de coopertest h :o _O_
20 jaar later gesloopt na een klein uurtje zaalvoetballen....

Hoop ook dat dat door mag gaan. Aan de andere kant, als je vuurwerk verbiedt wegens verhoging van de druk op de zorg zou je wellicht ook sport moeten verbieden. Er belanden meer mensen door sport in het ziekenhuis dan door vuurwerk.

[ Bericht 8% gewijzigd door leolinedance op 20-11-2021 01:32:19 ]
pi_202257020
Ik heb hier op Gran Canaria een discussie met een Duitser, die vraagt zich af waarom we eigenlijk zoveel blijven testen.

Het voegt voor veel mensen niet zo heel veel extra's toe, besmet ben je toch al, verschijnselen heb je lang niet altijd, en veelal ben je gaan testen omdat iemand anders in je omgeving ook besmet geraakt is, of omdat je vanwege regeltjes moet gaan testen (lees: scholen) - bij klachten kan je ook gewoon thuis blijven.

Eigenlijk de enige plek waar het er echt wat toe gaat voegen doet is de deurmat van het ziekenhuis, of andere zorg.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook niet echt heb, maar ergens is het natuurlijk wel beetje waar, zicht heb je met deze hoeveelheid besmettingen toch niet meer, je houdt het toch niet tegen, veel gaan sowieso niet testen, al helemaal niet als je een negatieve zelftest hebt, of als je gevaccineerd bent zonder enige vorm van klachten.

We gooien in NL z'n 43 miljoen tegen het testen per week aan (95.000 testen per dag x 70 euro x 7 dagen)
En dat voelt toch een beetje dat we een deel van dat geld best beter hadden kunnen gebruiken.

Moraal van het verhaal, we moeten tzt een keer een keuze gaan maken hoe we hier mee verder gaan, dit is ook eigenlijk geen houdbare situatie op de middellange termijn.

De labs zullen overigens lachen in hun vuistje, geld verdienen was nog nooit zo gemakkelijk.
Maar zo gaat het vaak in deze situaties, de ene zijn dood is....

[ Bericht 13% gewijzigd door _serial_ op 20-11-2021 01:51:40 ]
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 20 november 2021 @ 01:55:36 #157
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202257052
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 00:58 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren, die bedreigende en intimiderende families krijgen gewoon hun zin.
Nou, ik heb helaas zijdelings wat te maken gehad met zoiets in de familie en ik kan je vertellen dat je wel degelijk uit het ziekenhuis gezet kan worden en een verbod opgelegd kan krijgen om er nog in te komen als je je misdraagt.

Nee, niet ikzelf natuurlijk :P
pi_202257064
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:55 schreef Tijn het volgende:

[..]
Nou, ik heb helaas zijdelings wat te maken gehad met zoiets in de familie en ik kan je vertellen dat je wel degelijk uit het ziekenhuis gezet kan worden en een verbod opgelegd kan krijgen om er nog in te komen als je je misdraagt.

Nee, niet ikzelf natuurlijk :P
:D
Snap ineens waarom dat 'click en collect' je wel beviel! :+
pi_202257168
https://twitter.com/Plakplaat63/status/1461802888930410505
Lekker avondje Rotterdam. Deze filmmeisjes stonden volgens mij ook in de vuurlinie want ze staan in 1 lijn achter die neergeschoten jongen en de politie. Ik zou rennen.
  zaterdag 20 november 2021 @ 02:45:21 #160
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_202257184
Wassup?
are we infinite or am I alone
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 november 2021 @ 02:47:48 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202257192
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 00:58 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat gaat nooit gebeuren, die bedreigende en intimiderende families krijgen gewoon hun zin.
Gebeurt echt wel hoor.
pi_202257255
ik vind dat het zorgpersoneel verplicht moet vaccineren, nu ze de booster prik krijgen kunnen we ook direct meten welk % zich werkelijk laat vaccineren.
pi_202257375
De vaccins hebben covid niet afgezwakt, ze hebben de verspreiding ervan weer aangewakkerd.

We zitten in het rijk van foutbalken die te groot zijn om daar bruikbare wiskunde over te doen, maar het lijkt aannemelijk dat we een situatie zoals het VK zien waar het, ondanks wat VE bij overlijden, wordt overspoeld door het gevaccineerde wezen op hoger risico op gevallen en door een lekkend vaccin dat de CFR op de delta-variant verhoogt, zodat zelfs de gevaccineerden in het algemeen meer kans hebben om aan covid te overlijden.

Dit is de vorm van de ramp die zich over de hele wereld begint af te spelen.

De gevaccineerden zijn een krachtige vector geworden om de ziekte over te dragen en om de ziekte zelf erger te maken, omdat lekkende vaccins de evolutionaire gradint omkeren en selecteren op hetere in plaats van mildere stammen.

Dit zal blijven gebeuren als regio's in het seizoen komen. mensen zullen "de varianten" de schuld geven, maar het feit is dat de reden dat het sterftecijfer van deltagevallen in de zomer (toen het had moeten dalen) in feite verdrievoudigde op basis van leeftijdscohort, IS de vaccins.

Dit was niet exogeen aan menselijk handelen. het gebeurde niet "zomaar". dit is zo'n uitschieter dat het net zo goed water kan zijn dat bergopwaarts stroomt. als je dat ziet, moet je externe forcering vermoeden en er is een duidelijke boosdoener, de timing komt overeen, en we weten dat dit is wat lekkende vaccins doen.

Boosten zal het alleen maar erger maken en de virale gradint nog verder omkeren. elke kortetermijnhulp van versterkte antilichamen (tegen de prijs van een nieuwe ronde van gevaarlijke bijwerkingen) zal alleen maar een grotere, hogere rekening opleveren wanneer deze later moet worden betaald, en het is verre van duidelijk dat deze boosterstrategie zelfs hulp op korte termijn biedt.

Dit is het resultaat dat niemand wilde, maar waar velen voor waarschuwden.

Het uitrollen van een functioneel ongetest vaccin. Dit soort schaal was een enorm roekeloze wereldwijde epidemiologische joyride. Auteur: el gato malo.

Lees het geheel svp, de aanvullende info, alles:
https://boriquagato.substack.com/p/germanys-vakzine-fail

Een reactie:
My country Ireland is perhaps the clearest example of this. We hit 50% vaccinated in July and are at 95% of adults now and 90% over 12. Every single metric is MUCH worse than this time last year, including deaths which have been higher every month since and including July. I have all this in a spreadsheet if you want it.

https://twitter.com/raggedlines/status/1460214117449535492?s=20
pi_202257394
Duitsland mogelijk weer in lockdown, ongeacht vaccinaties status.

twitter

BERLIN, Nov 19 (Reuters) - Germany's coronavirus situation is so grave that a lockdown, including people who have been vaccinated, cannot be ruled out, the health minister said on Friday, as Austria said it would go back into full lockdown from Monday.

https://www.reuters.com/m(...)ccinated-2021-11-19/
pi_202257418
Kristiaan Deckers Medisch directeur GZA Antwerpen: De patinten die wij op de IC hebben liggen zijn allemaal gevaccineerd.

Op 0:20

twitter
pi_202257423
We gaan nog sneller in een lockdown dan vorig jaar, op de horeca na. Mt vaccins en een shitload aan boosters en een QR code. Ongelofelijk.
Niet alleen NL maar heel Europa waar ik al maanden over lees hoe goed zij zich wel gedragen met al maanden mondkapjes op. De eerste de beste die weer schrijft dat het typisch Nederlands is omdat wij zelf wel uitmaken wat we doen etc. etc. Driewerf :')
Go hard or go home
pi_202257424
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 06:14 schreef Za het volgende:
Kristiaan Deckers Medisch directeur GZA Antwerpen: De patinten die wij op de IC hebben liggen zijn allemaal gevaccineerd.

[ twitter ]
Geweldig.
Go hard or go home
  zaterdag 20 november 2021 @ 06:18:29 #168
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202257427
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 06:14 schreef Za het volgende:

[ twitter ]
Ja maar dat is de schuld van de ongevaccineerden!!!
  zaterdag 20 november 2021 @ 06:25:11 #169
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202257436
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 06:18 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ja maar dat is de schuld van de ongevaccineerden!!!
En als die op zijn, de ongeboosten! Waarom zo veel weerstand, neem toch een prikje, of 10.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  zaterdag 20 november 2021 @ 06:27:15 #170
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202257438
Maar het had erger kunnen zijn, zonder vaccins zouden we 18M besmettingen per dag hebben. Dan was het daarna wel weer een jaartje voorbij.
pi_202257535
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:43 schreef _serial_ het volgende:
Ik heb hier op Gran Canaria een discussie met een Duitser, die vraagt zich af waarom we eigenlijk zoveel blijven testen.

Het voegt voor veel mensen niet zo heel veel extra's toe, besmet ben je toch al, verschijnselen heb je lang niet altijd, en veelal ben je gaan testen omdat iemand anders in je omgeving ook besmet geraakt is, of omdat je vanwege regeltjes moet gaan testen (lees: scholen) - bij klachten kan je ook gewoon thuis blijven.

Eigenlijk de enige plek waar het er echt wat toe gaat voegen doet is de deurmat van het ziekenhuis, of andere zorg.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook niet echt heb, maar ergens is het natuurlijk wel beetje waar, zicht heb je met deze hoeveelheid besmettingen toch niet meer, je houdt het toch niet tegen, veel gaan sowieso niet testen, al helemaal niet als je een negatieve zelftest hebt, of als je gevaccineerd bent zonder enige vorm van klachten.

We gooien in NL z'n 43 miljoen tegen het testen per week aan (95.000 testen per dag x 70 euro x 7 dagen)
En dat voelt toch een beetje dat we een deel van dat geld best beter hadden kunnen gebruiken.

Moraal van het verhaal, we moeten tzt een keer een keuze gaan maken hoe we hier mee verder gaan, dit is ook eigenlijk geen houdbare situatie op de middellange termijn.

De labs zullen overigens lachen in hun vuistje, geld verdienen was nog nooit zo gemakkelijk.
Maar zo gaat het vaak in deze situaties, de ene zijn dood is....
Het idee is natuurlijk dat je bij klachten thuis blijft totdat je een uitslag hebt. Dus potentieel besmettelijke personen blijven thuis en dat is je voordeel.
pi_202257552
En voor jezelf is het ook handig om te testen ivm je QR code, dan kun je er nog eens uit wanneer we weer uit een lockdown komen. Als ik een besmetting doormaak, wil ik dat wel weten zodat ik de booster kan besparen.
Go hard or go home
  zaterdag 20 november 2021 @ 07:49:59 #173
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202257564
Je kunt toch gewoon met klachten thuis blijven en aannemen dat het corona is en daar naar handelen.

Eigenlijk zie ik niet veel persoonlijk nut in de test, behalve de gratis QR en de bevrediging van de nieuwsgierigheid. Maar volg de adviezen van de GGD.
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:12:04 #174
22565 asco
Los in deze tent
pi_202257695
twitter

En 115 mensen meer in de ziekenhuizen dan gisteren waarvan 25 op de IC.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 november 2021 @ 08:17:02 #175
862 Arcee
Look closer
pi_202257728
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het idee is natuurlijk dat je bij klachten thuis blijft totdat je een uitslag hebt. Dus potentieel besmettelijke personen blijven thuis en dat is je voordeel.
Je kunt ook gewoon thuis blijven tot je geen klachten meer hebt. Daar heb je geen test voor nodig.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 november 2021 @ 08:19:56 #176
862 Arcee
Look closer
pi_202257750

Dit is wel typerend voor de Nederlander in coronatijd. Iedereen vindt dat-ie het recht heeft om naar eigen inzicht in meer of mindere mate buiten de coronalijntjes te kleuren.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_202257781
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:19 schreef Arcee het volgende:

Dit is wel typerend voor de Nederlander in coronatijd. Iedereen vindt dat-ie het recht heeft om naar eigen inzicht in meer of mindere mate buiten de coronalijntjes te kleuren.
Ondank dat het niet goed is, is dit echt niet typerend voor de Nederland. Dit is een ongelofelijke mediashow geworden met dito arrestatiebevel, maar denk je nu echt dat er gelijktijdig geen enkele besmette Spanjaard door de straten zwierf?
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:28:48 #178
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202257819
Het toekennen van eigenschappen aan hele landen of volken is ook zo iets doms.

De drang naar een eenvoudige verklaring:

Gegeven de feitelijke omstandigheden, verklaar ik deze door achteraf n eigenschap te selecteren die ik toedicht aan het hele volk.
De X zijn Y, daarom gebeurt Z.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 november 2021 @ 08:31:34 #179
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202257841
quote:
Demonstratieve optocht in Breda gaat door
De demonstratieve optocht in Breda tegen de coronamaatregelen van het kabinet gaat ondanks de rellen in Rotterdam door, laat de organisatie weten. "Wij zijn geschrokken na wat er allemaal is gebeurd in Rotterdam. Wij distantiren ons hier dan ook van", staat in een statement.

Maar de tweede muziekdemonstratie in twee maanden in de stad gaat vandaag door. "Het is logisch dat mensen er klaar mee zijn, dat zijn wij ook, maar laten we alsjeblieft proberen liefde voorop te stellen."

Gisteravond braken in Rotterdam rellen uit tijdens een niet-aangekondigd protest tegen de coronamaatregelen. Daarbij vielen zeker zeven gewonden en werden meer dan twintig mensen gearresteerd.

https://nos.nl/liveblog/2(...)gent-in-brand-steken
Vandaag gaan we weer gezellig verder in Breda *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202257936
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:17 schreef Arcee het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon thuis blijven tot je geen klachten meer hebt. Daar heb je geen test voor nodig.
Ja maar dat is niet echt een optie voor de meesten.
Eerlijk gezegd is de tijd tussen test en uitslag al te lang.
Met deze aantallen zou je best kunnen overwegen om ipv een pcr test een sneltest in te zetten.
pi_202258062
Gisteren zat Gommers weer voor de zoveelste keer bij een praatprogramma, dit keer bij Op1. Hij pleitte voor de inzet van politie en leger voor de bescherming van zorgpersoneel voor code zwart. Ook gaf hij aan dat het OMT woensdag weer bij elkaar komt.

Dus, zou het onderstaande een beetje moeten uitkomen:
woensdag: OMT advies + overleg
donderdag: Overleg burgemeesters (veiligheidsraad)
zaterdag/zondag: Catshuisoverleg + ministerraad

dinsdag 30 november: persconferentie voor het vervolg na 3 december?

Ow ja, Diederikje waarschuwt al voor een lockdown
pi_202258072
quote:
Komende winter wordt vermoedelijk de laatste periode met zware coronamaatregelen en dat komt mede door de naderende coronapil. Die verwachting spreekt Jaap van Dissel uit in gesprek met NU.nl.
Lijkt me fantastisch. Maar een vaccin zou toch ook alles oplossen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_202258148
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:59 schreef Oliver23 het volgende:
Gisteren zat Gommers weer voor de zoveelste keer bij een praatprogramma, dit keer bij Op1. Hij pleitte voor de inzet van politie en leger voor de bescherming van zorgpersoneel voor code zwart. Ook gaf hij aan dat het OMT woensdag weer bij elkaar komt.

Ik heb het gevoel dat ze een inperking in winkels willen voor black friday. Dat daar de QR dan al is etc.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 november 2021 @ 09:28:14 #184
862 Arcee
Look closer
pi_202258233
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:24 schreef maan_man het volgende:

[..]
Ondank dat het niet goed is, is dit echt niet typerend voor de Nederland. Dit is een ongelofelijke mediashow geworden met dito arrestatiebevel, maar denk je nu echt dat er gelijktijdig geen enkele besmette Spanjaard door de straten zwierf?
Het ging me meer om mijn algemene punt dan dit specifieke geval in het bijzonder.
pi_202258238
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:59 schreef Oliver23 het volgende:

Lijkt mij niet wenselijk om nog 1,5 week te wachten, maar goed, kwaad is nu al geschied.
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:29:18 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202258240
Hoe vaak per week zitten Gommers en Kuipers nu in die shows
pi_202258241
Er is zo'n telegram groep ''Rellen Nederland'' als je ziet wat daar allemaal voorbij komt, die lui doen het echt niet voor een beleid hoor, die fokken elkaar gewoon op om zoveel mogelijk schade aan te richten.
pi_202258243
quote:

Terroristen, ze hadden 2 weken moeten blijven met een halve snotneus.

Ook gelijk weer een reden om zeker vrijwillig geen test te doen als je een beetje ziek bent.
pi_202258265
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:12 schreef asco het volgende:
[ twitter ]

En 115 mensen meer in de ziekenhuizen dan gisteren waarvan 25 op de IC.
en dat voor zo'n klein landje
pi_202258280
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]
en dat voor zo'n klein landje
0.00001%
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202258283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:17 schreef Arcee het volgende:

[..]
Als je dan chronisch verkouden of allergisch bent, dan ben je dus mooi in de aap gelogeerd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202258298
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgens mij dagelijks.
pi_202258301
quote:

ik mag toch hopen dat ze op eigen kracht naar NL komen en daar opnieuw een paspoort aanvragen, incl boete.
want de boete is Spanje is tussen de 3000-60.000 euro P.P
pi_202258309
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ik mag toch hopen dat ze op eigen kracht naar NL komen en daar opnieuw een paspoort aanvragen, incl boete.
Hier direct oppakken en uitleveren. Kut bejaarden.
pi_202258317
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]
...en dat zal waarschijnlijk eerder 60.000 zijn om een voorbeeld te geven als iemand anders het nog wil gaan proberen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:40:42 #196
131800 Tarado
cap de fusca
pi_202258323
quote:
je zou toch denken dat ze wat anders te doen hebben
pi_202258325
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vandaag gaan we weer gezellig verder in Breda *G*
wil het in EIndhoven weleens zien, heb je gegarandeerd rellen. :D
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:41:42 #198
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202258333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:29 schreef PS. het volgende:
Er is zo'n telegram groep ''Rellen Nederland'' als je ziet wat daar allemaal voorbij komt, die lui doen het echt niet voor een beleid hoor, die fokken elkaar gewoon op om zoveel mogelijk schade aan te richten.
Dit gewoon van die gasten die ook bij voetbalwedstrijden rellen en met oud en nieuw los gaan.
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:46:54 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202258367
twitter
pi_202258391
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nou dat is inderdaad jammer, dat Thierry niet meer naar Hongarije kan vluchten. :+
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:50:22 #201
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202258398
Hmm bedoelt hij de dood door corona of helpt de vaxxicorps een handje mee?
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:50:48 #202
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202258402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef GemMagic het volgende:
Hmm bedoelt hij de dood door corona of helpt de vaxxicorps een handje mee?
Het is Orban. Je gaat er dus aan.
pi_202258404
Het volk heeft gisterenavond in Rotterdam gesproken

Tegen G2 en nog meer van die bullshit om mensen uit te sluiten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:51:34 #204
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202258410
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

Niet mijn 'volk'.
pi_202258413
Coronapil MSD mag gebruikt worden in de EU

Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) adviseert na voorlopig onderzoek positief over de coronapil van farmaceut MSD. Molnupiravir kan worden gebruikt door volwassenen die geen zuurstoftoediening nodig hebben en die een verhoogd risico hebben om ernstige covid te krijgen, zegt het geneesmiddelenbureau.

De virusremmer in pilvorm moet zo snel mogelijk na een positieve test en binnen vijf dagen na de eerste symptomen worden genomen. En twee keer per dag, vijf dagen lang. Als bijwerkingen zijn lichte of matige diarree, misselijkheid, duizeligheid en hoofdpijn gemeld. De pil wordt afgeraden voor zwangere vrouwen, omdat uit laboratoriumstudies op dieren blijkt dat hoge doses de groei en ontwikkeling van foetussen benvloeden.

Er moet nog meer onderzoek gedaan worden voordat de pil wordt toegelaten tot de Europese markt, maar in het licht van het oplopende aantal besmettingsgevallen en doden in de EU, geeft het EMA dit advies. Het geneesmiddelenbureau is begonnen om ook de coronapil van farmaceut Pfizer te onderzoeken.

Mede dankzij de coronapil wordt deze winter vermoedelijk de laatste periode met zware coronamaatregelen, zegt Jaap van Dissel tegen NU.nl. Wel zegt de directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM dat het belangrijk is dat de pil na goedkeuring op de juiste manier wordt gebruikt. "Of de patint het medicijn inneemt, of die dat op het juiste moment doet, of die het lang genoeg inneemt, dat zijn allemaal factoren die maken hoe succesvol het is."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 november 2021 @ 09:52:39 #206
862 Arcee
Look closer
pi_202258421
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:36 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als je dan chronisch verkouden of allergisch bent, dan ben je dus mooi in de aap gelogeerd.
Dan laat je je testen. Mijn punt was dat je je niet per se hoeft te laten testen, maar het kan natuurlijk wel.
pi_202258432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:13 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat ze een inperking in winkels willen voor black friday. Dat daar de QR dan al is etc.
gewoon internet black friday, je hoeft echt niet de deur uit.
pi_202258453
quote:
nu vaak, pure angstporno en lekker schnabbelen. a 1500 euro a pop
pi_202258458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
...en dat zal waarschijnlijk eerder 60.000 zijn om een voorbeeld te geven als iemand anders het nog wil gaan proberen.
Daar kan je idd wel aan die spanjaarden over laten.
pi_202258541
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Nee het hoeft niet. Maar er zullen veel mensen zijn die even ‘gezellig’ willen shoppen.
pi_202258552
quote:

[..]
Net als mensen die zeuren over openingstijden van de supermarkt. Je moet wel echt in een achterlijk gehucht wonen als ze dat spul niet gewoon thuis komen brengen.
pi_202258556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:05 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nee het hoeft niet. Maar er zullen veel mensen zijn die even ‘gezellig’ willen shoppen.
zo "gezellig" is dat niet met black friday, althans niet in de states.
pi_202258569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Net als mensen die zeuren over openingstijden van de supermarkt. Je moet wel echt in een achterlijk gehucht wonen als ze dat spul niet gewoon thuis komen brengen.
die slots zijn inmiddels voor een jaar vol geboekt
pi_202258593
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Ach welnee joh. Als ik nu bestel heb ik het morgen in huis.

Ja, je had je op tijd aan moeten melden natuurlijk.
pi_202258594
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ah dus mensen in een achterlijk gehucht kunnen de tyfus maar krijgen?
pi_202258624

[ Bericht 100% gewijzigd door Galvez op 20-11-2021 10:14:54 (Dubbel) ]
- Souvern ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_202258631
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:10 schreef PS. het volgende:

[..]
Ah dus mensen in een achterlijk gehucht kunnen de tyfus maar krijgen?
Nee, die kunnen gewoon naar de winkel als die open is.
pi_202258633
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

Het volk? :')

Een paar honderd reltokkies in een stad met een grote bevolking, is niet ‘het volk’

Ik ben overigens wel tegen 2g, daar niet van.
- Souvern ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_202258657
quote:

[..]
Dan loopt niet alleen de zorg vast, maar ook PostNL en DHL _O-
pi_202258658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Ik kan gewoon vandaag bestellen en dan komt Picnic morgen.
pi_202258659
Edit
pi_202258661
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:15 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
Nou, dat zou erg zijn zeg
  zaterdag 20 november 2021 @ 10:17:01 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202258676
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:15 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
Die loopt sowieso wel vast in de decembermaand.

Zie je weer om tien uur 's avonds bussen vol pakketten die allemaal nog voor middernacht afgeleverd moeten worden.
  zaterdag 20 november 2021 @ 10:17:37 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202258687
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik kan gewoon vandaag bestellen en dan komt Picnic morgen.
Als je niet bij Picnic staat ingeschreven mag je gerust een half jaar op de wachtlijst intussen voor je kunt beginnen met bestellen.
pi_202258692
quote:
Wanneer corona over een jaar of tien of twintig eindelijk eens endemisch is kan een fiks aantal tv zenders geschrapt worden; hoe wil je immers nog een avondvullend programma in mekaar gezet krijgen zonder al die virologen, arts-microbiologen, immunologen, autistische cijfertjesnerds, redteamers, zerocovidwappies, younlongcovid patinten met een zielig verhaal, voor eigen parochie prekende omt'ers enz.?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')