Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van die zerocovidwappie een antwoord zal krijgen...
En dat de sport gewoon door mag gaan bitte.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:13 schreef leolinedance het volgende:
Overigens zal het mij allemaal een worst wezen zo lang de scholen en bso/kdv maar openblijven. En liever geen avondklok
Klopt. M'n vriendin heeft een paar jaar geleden bij een fietsongeval haar Sprunggelenk (geen idee wat de juiste Nederlandse term is) in haar voet gebroken. De arts in het ziekenhuis vond ook na herhaaldelijk aandringen een scan maken en de voet in het gips zetten niet nodig. Rust en zo'n lompe kunststof "skischoen" waren voldoende volgens hem. Uiteindelijk heeft men haar in een ander ziekenhuis dik drie maanden later moeten opereren, het gebroken botje opnieuw moeten breken en met stalen schroefjes vast moeten zetten en heeft het herstel meer dan een half jaar geduurd omdat de arts in het eerste ziekenhuis zo koppig was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat is bij heel veel dingen zo helaas in het leven... brutale mensen hebben de halve wereld. Maar mijn ervaring leert ook dat je op je strepen moet staan in de zorg. Ik wil wel doorverwezen worden, wel een scan voor de zekerheid etc. Maar geweld en ook vocaal geweld is nooit goed te praten. Mensen die fysiek worden mogen ze van mij uitsluiten
Vroeger gewoon +3000m bij de coopertest hèquote:Op zaterdag 20 november 2021 01:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En dat de sport gewoon door mag gaan bitte.
Ben eindelijk weer op 50 Vo2 max
Nou, ik heb helaas zijdelings wat te maken gehad met zoiets in de familie en ik kan je vertellen dat je wel degelijk uit het ziekenhuis gezet kan worden en een verbod opgelegd kan krijgen om er nog in te komen als je je misdraagt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, die bedreigende en intimiderende families krijgen gewoon hun zin.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik heb helaas zijdelings wat te maken gehad met zoiets in de familie en ik kan je vertellen dat je wel degelijk uit het ziekenhuis gezet kan worden en een verbod opgelegd kan krijgen om er nog in te komen als je je misdraagt.
Nee, niet ikzelf natuurlijk
Gebeurt echt wel hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, die bedreigende en intimiderende families krijgen gewoon hun zin.
Geweldig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 06:14 schreef Za het volgende:
Kristiaan Deckers Medisch directeur GZA Antwerpen: De patiënten die wij op de IC hebben liggen zijn allemaal gevaccineerd.
Op 0:20
[ twitter ]
Ja maar dat is de schuld van de ongevaccineerden!!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 06:14 schreef Za het volgende:
Kristiaan Deckers Medisch directeur GZA Antwerpen: De patiënten die wij op de IC hebben liggen zijn allemaal gevaccineerd.
Op 0:20
[ twitter ]
En als die op zijn, de ongeboosten! Waarom zo veel weerstand, neem toch een prikje, of 10.quote:Op zaterdag 20 november 2021 06:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar dat is de schuld van de ongevaccineerden!!!
Het idee is natuurlijk dat je bij klachten thuis blijft totdat je een uitslag hebt. Dus potentieel besmettelijke personen blijven thuis en dat is je voordeel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:43 schreef _serial_ het volgende:
Ik heb hier op Gran Canaria een discussie met een Duitser, die vraagt zich af waarom we eigenlijk zoveel blijven testen.
Het voegt voor veel mensen niet zo heel veel extra's toe, besmet ben je toch al, verschijnselen heb je lang niet altijd, en veelal ben je gaan testen omdat iemand anders in je omgeving ook besmet geraakt is, of omdat je vanwege regeltjes moet gaan testen (lees: scholen) - bij klachten kan je ook gewoon thuis blijven.
Eigenlijk de enige plek waar het er echt wat toe gaat voegen doet is de deurmat van het ziekenhuis, of andere zorg.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook niet echt heb, maar ergens is het natuurlijk wel beetje waar, zicht heb je met deze hoeveelheid besmettingen toch niet meer, je houdt het toch niet tegen, veel gaan sowieso niet testen, al helemaal niet als je een negatieve zelftest hebt, of als je gevaccineerd bent zonder enige vorm van klachten.
We gooien in NL z'n 43 miljoen tegen het testen per week aan (95.000 testen per dag x 70 euro x 7 dagen)
En dat voelt toch een beetje dat we een deel van dat geld best beter hadden kunnen gebruiken.
Moraal van het verhaal, we moeten tzt een keer een keuze gaan maken hoe we hier mee verder gaan, dit is ook eigenlijk geen houdbare situatie op de middellange termijn.
De labs zullen overigens lachen in hun vuistje, geld verdienen was nog nooit zo gemakkelijk.
Maar zo gaat het vaak in deze situaties, de ene zijn dood is....
Je kunt ook gewoon thuis blijven tot je geen klachten meer hebt. Daar heb je geen test voor nodig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk dat je bij klachten thuis blijft totdat je een uitslag hebt. Dus potentieel besmettelijke personen blijven thuis en dat is je voordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |