Vergeet niet lokale partijen die helemaal idolaat van de FvD zijn.. Hier ook een eng clubje genaamd slydregt.nu waarvan de fractie voorzitter helemaal gek is van Baudet..quote:Op woensdag 29 december 2021 20:22 schreef Donaldson het volgende:
[ twitter ]
Ik best benieuwd naar de kandidatenlijsten en de kwaliteit ervan. FvD is al even op verschillende manieren in opspraak, een associatie zal niet al goed voor je loopbaan zijn.
Dat is - uiteraard - een behoorlijk bekend schilderij. Best wel grappig eigenlijk dat dat hele pedante groepje dat verder in het geheel niet door lijkt te hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor wie nog twijfelde, Vossius is het pseudoniem van FvDkamerlid Van Houwelingen....
Volgen jullie Leo ook op YT? Van Blik op de Weg vroegâh.![]()
[ twitter ]
Wie bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dat is - uiteraard - een behoorlijk bekend schilderij. Best wel grappig eigenlijk dat dat hele pedante groepje dat verder in het geheel niet door lijkt te hebben.
Dat schilderij is Der Wanderer über dem Nebelmeer van Caspar David Friedrich, zo'n beetje het beroemdste Duitse schilderij uit de geschiedenis en een reliek van de Duitse Romantiek.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor wie nog twijfelde, Vossius is het pseudoniem van FvDkamerlid Van Houwelingen....
Volgen jullie Leo ook op YT? Van Blik op de Weg vroegâh.![]()
[ twitter ]
Dit geval? De openlijke aanval van FvD op een Joodse familie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind in dit geval dat er wel heel snel antisemitisme wordt geroepen.
Niet echt, als er een conspiracy verhaal anti-semitisch is dan is het wel het Rothschild lulverhaal wat Baudet nu weer aanhaalt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind in dit geval dat er wel heel snel antisemitisme wordt geroepen.
Ik denk dat Sherry Bidet's Kulturkammer dit liberale gekladder af gaat wijzenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dit nog moderne kunst?
[ afbeelding ]
Is het entart ? Ondermijnt het de culturele identiteit ?
Conspiracy poster ... en natuurlijk ook anti-semitisch met Soros op links.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt, als er een conspiracy verhaal anti-semitisch is dan is het wel het Rothschild lulverhaal wat Baudet nu weer aanhaalt.
https://nos.nl/75jaarbevr(...)g-op-met-nep-vermeerquote:Op maandag 3 januari 2022 10:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dit nog moderne kunst?
[ afbeelding ]
Is het entart ? Ondermijnt het de culturele identiteit ?
Mooi hoe 's lands grootste intellectueel niet verder komt dan lelijk vertaalde anglicismen. Verder lijk ie me in een psychose verkeren, een opname in een GGZ-kliniek zou hem goed doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef Bluesdude het volgende:
Iemand hier heeft een zeker contact met de realiteit verloren
[ twitter ]
Alles is een kartel, geloof ik, bij Thierry.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mooi hoe 's lands grootste intellectueel niet verder komt dan lelijk vertaalde anglicismen. Verder lijk ie me in een psychose verkeren, een opname in een GGZ-kliniek zou hem goed doen.
En een paar dagen later:quote:Op zondag 2 januari 2022 18:37 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tja. Dan is de politie ineens wel je beste vriend hè Thierry.
Kennelijk werkt die staat toch best prima. Stop maar met ondermijnen.
Laten we eerst een 'expeditie robbinson'-achtige pilot doen <popcorn.gif>quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:53 schreef Raw85 het volgende:
Baudet zou zo diep ongelukkig worden als hij daadwerkelijk in een land zou wonen met alleen maar Baudet-stemmersLijkt me wel een mooi tv-format voor John de Mol.
Niet eerlijk. Is in geknipt. Dat was de reactie van Baudet helemaal niet.quote:
Feit blijft natuurlijk dat-ie z'n dr.-titel niet waardig is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Is in geknipt. Dat was de reactie van Baudet helemaal niet.
Hier het volledige fragment:
Dat is niet aan jou om te beoordelen. Hij heeft zijn titel gewoon gehaald, klaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Feit blijft natuurlijk dat-ie z'n dr.-titel niet waardig is.
Niet dom idd wat betreft IQquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:43 schreef matigeuser het volgende:
Maar erken gewoon als een vent dat hij niet dom is.
Nou... 'gewoon' was het beslist niet. Er is altijd veel kritiek geweest op de wetenschappelijke kwaliteit van z'n promotieonderzoek. Zelfs binnen z'n promotiecommissie was dat aan de hand.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:43 schreef matigeuser het volgende:
Dat is niet aan jou om te beoordelen. Hij heeft zijn titel gewoon gehaald, klaar.
Hij heeft niet 'naast' z'n PhD een mastertitel behaalt. Hij heeft - zoals iedereen die promoveert - eerst z'n doctoraal (master) gehaald en is daarna aan z'n promotie begonnen. Je kunt immers niet promoveren zonder mastertitel. Hij zegt in het filmpje overigens wel iets raars, namelijk dat-ie z'n 'miserabele doctorandustitel' heeft omgezet in een doctorstitel. Hij is echter nooit drs. geweest, zijn master heeft 'm mr. gemaakt en door de promotie is daar de titel van dr. bij gekomen.quote:Daarnaast kun je heel wat van hem vinden, doe ik ook, maar je kunt zijn prestaties niet negeren. Is hij de meest intelligente man van Nederland? Nee, zeker niet. Maar hij heeft naast zijn PhD ook een Master in Rechten behaald, meerdere boeken geschreven en uitgebracht, een politieke partij opgericht die nog maar kort geleden in de peilingen als 2e partij van Nederland stond. En hij is nog maar halverwege de 30.
Promotores: Prof. dr. P.B. Cliteurquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:43 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te beoordelen. Hij heeft zijn titel gewoon gehaald, klaar.
Daarnaast kun je heel wat van hem vinden, doe ik ook, maar je kunt zijn prestaties niet negeren. Is hij de meest intelligente man van Nederland? Nee, zeker niet. Maar hij heeft naast zijn PhD ook een Master in Rechten behaald, meerdere boeken geschreven en uitgebracht, een politieke partij opgericht die nog maar kort geleden in de peilingen als 2e partij van Nederland stond. En hij is nog maar halverwege de 30.
Wat heb jij allemaal bereikt?
Nogmaals, vind gerust van hem wat je wil. En als je het politiek gezien niet met hem eens bent, kan dat natuurlijk ook. Het dedaine stijltje van hem en manier van praten helpt natuurlijk ook niet mee. Zijn emotionele uitbarstingen waarin hij zich laat verleiden tot door opmerkingen die te kort door de bocht zijn, ook niet.
Maar erken gewoon als een vent dat hij niet dom is.
https://vu.nl/nl/nieuws/2(...)-vaker-in-complottenquote:Krouwel: "In Nederland zie je vooral bij aanhangers van populistisch extreemrechts een sterke neiging tot geloof in complotten. Des de meer mensen zich bedreigd voelen, des de meer ze geneigd zijn populisten te geloven die ongefundeerde complotten verspreiden die een simplistische 'verklaring' geven van wie er achter de dreiging zit
De uitspraken in de zaken over portretrecht lijken mij Rutte een kans te verschaffen maar of hij daar aan wil beginnen en zo gratis publiciteit gaat geven aan dit boekje weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan Rutte daar nog iets tegen doen? Dat zijn beeltenis op de cover van het boek prijkt?
Hij had het ‘Onze Strijd’ moeten noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |