Vergeet niet lokale partijen die helemaal idolaat van de FvD zijn.. Hier ook een eng clubje genaamd slydregt.nu waarvan de fractie voorzitter helemaal gek is van Baudet..quote:Op woensdag 29 december 2021 20:22 schreef Donaldson het volgende:
[ twitter ]
Ik best benieuwd naar de kandidatenlijsten en de kwaliteit ervan. FvD is al even op verschillende manieren in opspraak, een associatie zal niet al goed voor je loopbaan zijn.
Dat is - uiteraard - een behoorlijk bekend schilderij. Best wel grappig eigenlijk dat dat hele pedante groepje dat verder in het geheel niet door lijkt te hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor wie nog twijfelde, Vossius is het pseudoniem van FvDkamerlid Van Houwelingen....
Volgen jullie Leo ook op YT? Van Blik op de Weg vroegâh.![]()
[ twitter ]
Wie bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dat is - uiteraard - een behoorlijk bekend schilderij. Best wel grappig eigenlijk dat dat hele pedante groepje dat verder in het geheel niet door lijkt te hebben.
Dat schilderij is Der Wanderer über dem Nebelmeer van Caspar David Friedrich, zo'n beetje het beroemdste Duitse schilderij uit de geschiedenis en een reliek van de Duitse Romantiek.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor wie nog twijfelde, Vossius is het pseudoniem van FvDkamerlid Van Houwelingen....
Volgen jullie Leo ook op YT? Van Blik op de Weg vroegâh.![]()
[ twitter ]
Dit geval? De openlijke aanval van FvD op een Joodse familie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind in dit geval dat er wel heel snel antisemitisme wordt geroepen.
Niet echt, als er een conspiracy verhaal anti-semitisch is dan is het wel het Rothschild lulverhaal wat Baudet nu weer aanhaalt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind in dit geval dat er wel heel snel antisemitisme wordt geroepen.
Ik denk dat Sherry Bidet's Kulturkammer dit liberale gekladder af gaat wijzenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dit nog moderne kunst?
[ afbeelding ]
Is het entart ? Ondermijnt het de culturele identiteit ?
Conspiracy poster ... en natuurlijk ook anti-semitisch met Soros op links.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt, als er een conspiracy verhaal anti-semitisch is dan is het wel het Rothschild lulverhaal wat Baudet nu weer aanhaalt.
https://nos.nl/75jaarbevr(...)g-op-met-nep-vermeerquote:Op maandag 3 januari 2022 10:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dit nog moderne kunst?
[ afbeelding ]
Is het entart ? Ondermijnt het de culturele identiteit ?
Mooi hoe 's lands grootste intellectueel niet verder komt dan lelijk vertaalde anglicismen. Verder lijk ie me in een psychose verkeren, een opname in een GGZ-kliniek zou hem goed doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef Bluesdude het volgende:
Iemand hier heeft een zeker contact met de realiteit verloren
[ twitter ]
Alles is een kartel, geloof ik, bij Thierry.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mooi hoe 's lands grootste intellectueel niet verder komt dan lelijk vertaalde anglicismen. Verder lijk ie me in een psychose verkeren, een opname in een GGZ-kliniek zou hem goed doen.
En een paar dagen later:quote:Op zondag 2 januari 2022 18:37 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tja. Dan is de politie ineens wel je beste vriend hè Thierry.
Kennelijk werkt die staat toch best prima. Stop maar met ondermijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |