Ken hem niet.quote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Wel benieuwd of dit moderator @:onlogisch een punt oplevert, maar ben bang van niet.
Een paar euro kan je deze ellende besparen, gier.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:20 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend, weer een keer of 5 op de cassina ad gedrukt
@:danny
Voor zoveel domheid heb ik de kracht niet, sorry.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens zijn er legio voorbeelden waarbij een verdachte van een niet dodelijke steekpartij niet de beschreven vrijblijvendheid geniet.
https://www.omroepzeeland(...)en-langer-vastzitten
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211029_94558325
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Dus zo vreemd vond ik mijn opmerking niet. In het laatste voorbeeld vond het incident in juni plaats en blijft de verdachte tot aan de inhoudelijke zitting vast zitten. Dat vond plaats op 12 november.
Als leek zou je snel het gevoel hebben dat er een voorkeursbehandeling plaatsvindt in zake Promessi. Daar geloof ik dan niet in, maar apart is het wel.
Anyway, zijn carrière is wel klaar als hij schuldig bevonden wordt. Hoewel Rickertman zei dat een steekincident ook nog met een boete afgedaan kan worden![]()
Eh, ok!quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor zoveel domheid heb ik de kracht niet, sorry.
OM is in de zaak Quincy nu pas tot vervolging overgegaan he. Ik schat zo maar in dat het bewijs in die andere zaken meteen al stevig was.quote:
Je dikke vieze gore hoerenmoeder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik zonder die lap tekst wel geloofd
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door onlogisch op 19-11-2021 09:47:39 (NSFW) ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie VrijMiBabes #11 (not very sfw!) presenteer ik foto #32:Had toch liever wat anders gezien L_LSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dit.graag op anoniem
Grimmig sfeertje hierquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je dikke vieze gore hoerenmoeder.
Dan ga je toch weg?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had toch liever wat anders gezien L_L
Jammer dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zijn wasknijpers zijn mooier?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik word gedemoniseerd door een collega
Ook jij op de bon geslingerd. Het gaat hard vandaag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Post van mij weggehaald in COR
Maximaal CORRED.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij op de bon geslingerd. Het gaat hard vandaag.
Wie is ze? We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:50 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn wat gespannen in COR de laatste dagen. Benieuwd naar het aantal besmettingen vandaag.
#CORRED
Graag pics van je visje. En waar ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
Straks even een kappertje pakken, een visje halen en vanmiddag een sollicitatiegesprek!![]()
Wat een drukke dag zeg.
Bij de GGDquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag pics van je visje. En waar ga je solliciteren?
Gewoon, de gemiddelde CORbezoeker.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is ze? We roddelen hier niet.
De tering. Ik word gruwelijk hard aangepakt in COR fb.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon, de gemiddelde CORbezoeker.
https://www.tempo-team.nl(...)pe=viewed&position=1quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag pics van je visje. En waar ga je solliciteren?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering. Ik word gruwelijk hard aangepakt in COR fb.
Gunner in COR / [COR-Feedback] Covid-19 #11 Feedback, klachten of complimenten
Erg mooi. We hebben een nieuwe zorgheld in VBL.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.tempo-team.nl(...)pe=viewed&position=1
Lees je mee @Gunnerquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. We hebben een nieuwe zorgheld in VBL.
Alleen samen krijgen we corona onder controle.
Kan je tegenwoordig prima ondervangen met een assessment lijkt me. Tijdje betrokken geweest bij het opleidings/aannamebeleid bij mijn huidige werkgever in het callcenter, daar was het gesprek ook slechts een formaliteitje om de echte gekkies er nog tussenuit te pikken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet zelfs minimaal HBO hebben. (lol)
Hey men citeert me in de krochten van fok forumquote:
Ja ik geloof dat ze bij Achmea dan een testje moesten doen. Ben daar met een groep van 10 ofzo begonnen en kan me niet voorstellen dat er ook maar één iemand de havo had afgemaakt terwijl de eis daar ook HBO+ was.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig prima ondervangen met een assessment lijkt me. Tijdje betrokken geweest bij het opleidings/aannamebeleid bij mijn huidige werkgever in het callcenter, daar was het gesprek ook slechts een formaliteitje om de echte gekkies er nog tussenuit te pikken.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hey men citeert me in de krochten van fok forum
Hallo user @Gunner .quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
nice.moet natuurlijk even gepost hebben hier.
Pak die asociale @Lenny_Leonard maar aan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
nice.moet natuurlijk even gepost hebben hier.
Nouja die assessments kunnen wel vrij accuraat zijn hoor (vooral omdat ik ook nooit verder ben gekomen dan havo en wo werd ingeschaald uiteraard).quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ze bij Achmea dan een testje moesten doen. Ben daar met een groep van 10 ofzo begonnen en kan me niet voorstellen dat er ook maar één iemand de havo had afgemaakt terwijl de eis daar ook HBO+ was.
Bij een vriendin die daar ook werkt zijn ze er onlangs allemaal weer uitgebonjourd terwijl ze nu ziek veel mensen nodig hebben. Heeft ook iets met die half jaar contracten te maken ofzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij hebben juist veel ex-GGD medewerkers binnengekregen.
En terecht mij gedacht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:59 schreef onlogisch het volgende:
De post van @:Gunner kan inmiddels op veel likes rekenen
Ja maar ik hoorde dat ze gewoon een soort cito toets moesten maken en hoe snel je kon typen. Wat algemene vragen, rekenen en dat soort shit. En er zaten echt wel simpele mensen bij, boomers die de systemen ook totaal niet oppikten enzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja die assessments kunnen wel vrij accuraat zijn hoor (vooral omdat ik ook nooit verder ben gekomen dan havo en wo werd ingeschaald uiteraard).
Het heeft er volgens mij meer mee te maken hoeveel geld je er tegenaan gooit. Maar voor dergelijke functies kan je het prima alleen daarvan laten afhangen
Ja geloof dat die test toen anderhalf uur duurde ook, had ik me niet echt op voorbereid want zelfs met een kater gedaanquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde dat ze gewoon een soort cito toets moesten maken en hoe snel je kon typen. Wat algemene vragen, rekenen en dat soort shit.
Harvertest herinner ik me nu (niet te verwarren met een harvardtest @klaasweetalles )quote:
Ik vind dat met bepaald callcenter werk maar raar eigenlijk. Denk dat in mijn VWO klas veel minder mensen er geschikt voor waren dan in een gemiddelde VMBO klas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geloof dat die test toen anderhalf uur duurde ook, had ik me niet echt op voorbereid want zelfs met een kater gedaan
Die voor mijn huidige functie duurde weer maar een kwartier, maar wel met veel meer tijdsdruk dus
Ja is het ook wel. Maargoed die zakelijke kant van de bank waar ik zat was dan wel een goed opstapje voor net afgestudeerden met een bedrijfseconomische achtergrond, dus die stroomden uiteindelijk wel redelijk snel weer door. Denk dat dat soort werk ook wel echt nuttig kan zijn om in ieder geval even te hebben gedaan voor heel veel mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat met bepaald callcenter werk maar raar eigenlijk. Denk dat in mijn VWO klas veel minder mensen er geschikt voor waren dan in een gemiddelde VMBO klas.
Het zijn er al 8. Hoeveel likes voor hij zijn ontslag indient?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:59 schreef onlogisch het volgende:
De post van @:Gunner kan inmiddels op veel likes rekenen
Word jij dan interim vbl mod?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn er al 8. Hoeveel likes voor hij zijn ontslag indient?
Nee, want ik heb het druk.quote:
@onlogisch trok zelf zijn conclusies niet bij 10.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn er al 8. Hoeveel likes voor hij zijn ontslag indient?
quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dit een incident is, je bent al maanden ontzettend vervelend aanwezig in serieuze topics en geeft dat zelf ook gewoon toe vervolgens in de SC met een stom gifje dat je weer allemaal reacties hebt gehad op een domme post. Als Scrummie onzin uitkraamt kun je dat volgens mij prima weerleggen, als jij toch zo goed in de materie zit. Dat is een betere manier dan 'je quote scrummie' te typen, wellicht komen er zelfs goede discussies en inzichten van! Helaas ben je niet verder gekomen dan anderen dom noemen, smileys posten, nietszeggende one-liners en @:GGMM wijzen op spelfouten.
Overigens zit ik totaal niet te wachten op een ongeschikte slager die zijn eigen vlees keurt maar dit natuurlijk geheel terzijde.
Red_85 in COR / [COR-Feedback] Covid-19 #11 Feedback, klachten of complimentenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik de post van @:gunner vinden? Ik wil ook een like uitdelen
Wij recyclen hier ook genoeg matige grappenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente is altijd druk bezig met recyclen en hoe belangrijk dat wel niet is.
Ik kan deze post geen like geven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente is altijd druk bezig met recyclen en hoe belangrijk dat wel niet is.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege technische problemen of omdat je hem niet leuk vindt?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:45 schreef Oriente het volgende:
@:Coco 22:00 de nieuwe chevy meltdown ja of nee
quote:
Boh...quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:tarado @:yvonne @:jojoortje @:buitendam @:lange_lans @:madame_paon
Wat lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:tarado @:yvonne @:jojoortje @:buitendam @:lange_lans @:madame_paon
Bohhquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zal wel kapot zijn na zo'n lange harde dag werk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:51 schreef Coco het volgende:
Tering plosteling verzuim van mensen.
Ben al de hele ochtend planning rond proberen te krijgen.
@Orientequote:Op vrijdag 19 november 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zal wel kapot zijn na zo'n lange harde dag werk.
Dan heb je in de avond geen fut meer om spelletjes te spelen denk ik
We gaan op tijd naar bed ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zal wel kapot zijn na zo'n lange harde dag werk.
Dan heb je in de avond geen fut meer om spelletjes te spelen denk ik
Je wordt beflikkerd maat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Er is hier net besloten dat ik morgen moet werken. Wanbeleid
Puur bedrog
Gewoon werken voor je kankergeld tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puur bedrog
Heb je zijn avondhap(je) weleens voorbij zien komen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tien snoepjes, dan heb je je goed ingehouden bij het scheppen.
Beetje respect voor Lenny he. Dankzij zijn harde werken kunnen we in ieder geval nog sporten en tot 8 in de kroeg zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je kankergeld toch
Je zorgt maar dat die zorg draaiende blijft
Ja, hij eet op andere tijdstippen z'n bulk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je zijn avondhap(je) weleens voorbij zien komen?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puur bedrog
Gister na de training zaten de teams bij ons in de kleedkamers te zuipen ipv de kantine.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje respect voor Lenny he. Dankzij zijn harde werken kunnen we in ieder geval nog sporten en tot 8 in de kroeg zitten.
Precies, 5x per dag kleine maaltijd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, hij eet op andere tijdstippen z'n bulk.
Bij ons op de pingpong mag je in de avond wel in de zaal zuipen maar niet in de kantine.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister na de training zaten de teams bij ons in de kleedkamers te zuipen ipv de kantine.
Ja wij mogen ook vanuit de kantine kijken en daar mag in principe ook iedereen komen te zuipen. Gister bij een dameswedstrijd waren er 'gewoon' mensen te kijken overigens, is toch niets aan te doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij ons op de pingpong mag je in de avond wel in de zaal zuipen maar niet in de kantine.
Toeschouwers bij wedstrijden zijn trouwens welkom zolang ze maar vanaf de kantine kijken en niet in de zaal zitten.
Het is allemaal vrij onnavolgbaar.
Dat ga je nu krijgen, spelen met regeltjes. Ach ja. Ben al blij dat ik gewoon door kan spelen. Ik speel zelf wel bij één van de grotere verenigingen dus die nemen het nog wel nauw. Bij de dorpsclubs hebben ze er al helemaal schijt aan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja wij mogen ook vanuit de kantine kijken en daar mag in principe ook iedereen komen te zuipen. Gister bij een dameswedstrijd waren er 'gewoon' mensen te kijken overigens, is toch niets aan te doen.
Arno draait zich nu om in zijn graf.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk hoe jij hier bijzonder gebruikt als eufemisme voor homoseksualiteit.
Ach ja is bij ons ook gewoon geen doen. Open velden waar je zo vanaf de openbare weg kunt kijken, sluit dat maar af.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga je nu krijgen, spelen met regeltjes. Ach ja. Ben al blij dat ik gewoon door kan spelen. Ik speel zelf wel bij één van de grotere verenigingen dus die nemen het nog wel nauw. Bij de dorpsclubs hebben ze er al helemaal schijt aan.
Ik vind pingpong eigenlijk een helemaal niet zo gaye sportquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk hoe jij hier bijzonder gebruikt als eufemisme voor homoseksualiteit.
Je kunt niet alles hebben helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Arno draait zich nu om in zijn graf.
Nou ja, als hij dood zou zijn dan.
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind pingpong eigenlijk een helemaal niet zo gaye sport
Ik begin te twijfelen. Gister al met die homo erotische elektronische deuntjes. Nu dit....quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind pingpong eigenlijk een helemaal niet zo gaye sport
Hmm. Nee, echt oneens. Is ook niet echt een sport waar gays op af komen. Tenminste, bij de mannen, wel redelijk wat vrouwen.quote:
O een beetje bi ontken ik nie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen. Gister al met die homo erotische elektronische deuntjes. Nu dit....
Goh ja ik had wel echt een andere mening verwacht van iemand die de 'sport' zelf doet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm. Nee, echt oneens. Is ook niet echt een sport waar gays op af komen. Tenminste, bij de mannen, wel redelijk wat vrouwen.
[..]
O een beetje bi ontken ik nie.
Typisch een spelletje wat je gaat doen als je niet getalenteerd bent in een echte sport en vaak gepest bent.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
Iets waar alleen spleetogen goed in zijn kan je onmogelijk een sport noemen
Om heel eerlijk te zijn sta ik zeer neutraal in deze kwestie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja ik had wel echt een andere mening verwacht van iemand die de sport zelf doet.
Leuk dat er ook voor mensen met een mindere motoriek vermaak is inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn sta ik zeer neutraal in deze kwestie.
Niks mis met een gaye sport doen.
Daar heb je er best wel veel van rondlopen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Typisch een spelletje wat je gaat doen als je niet getalenteerd bent in een echte sport en vaak gepest bent.
Wij hebben nu zo'n tafel boven in de kroeg staan, best leuk vermaak ja. Ik ben er echter niet zo goed in.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb je er best wel veel van rondlopen inderdaad.
Ik hoor tot de eerste groep. Het was best een leuk gevoel dat ik ineens veel won bij het pingpongen in de jeugd na altijd in de slechte voetbalteams te hebben gespeeld.
Verder is het op zich wel een heel leuk spelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihahohaho
Gele apen hangen vaak bij 7-11's rond.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden apen gezien die niet hangerig waren
We vragen het aan twee experts @:yvonne @:lenny_leonard
Rotterdam-zuidquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden apen gezien die niet hangerig waren
We vragen het aan twee experts @:yvonne @:lenny_leonard
Bedankt voor de updatequote:Op vrijdag 19 november 2021 14:44 schreef Kluun1985 het volgende:
Update: Hij is in zijn huis in Noordwijk, nog wel pijn, maar gaat beter.
Lieverdje 😍 p.s. mede mogelijk gemaakt dankzij zijn koter Brenda (die denkt dat ik een hysterische fan ben, ze zou eens moeten weten dat ik met papa wil trouwen 😊) + Zoom + mijn kantoor laptop
[ afbeelding ]
😍 ben zo blij dat ik er altijd in slaag met mijn mannen in contact te komen. Of ze nou in Pakistan of NL zitten.
Gewoon niet meer helpen, je zoekt het maar uit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al besproken in COR met vriendin van de show @:momo
Dat vind ik fijn om te horen maat. Ook al aangenomen of volgen er meer gesprekken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Heerlijk rondje hardgelopen en mijn sollicitatie ging ook prima!@:ggmm
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon niet meer helpen, je zoekt het maar uit.
Er waren 12 plekken en 40-45 aanmeldingen dus dat is nog even afwachten. Maar de mevrouw liet eigenlijk al tussen neus en lippen door weten dat het wel goed zou komen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen maat. Ook al aangenomen of volgen er meer gesprekken?
Ik kan niet wachten op jouw belletje wanneer ik dan eindelijk positief getest benquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er waren 12 plekken en 40-45 aanmeldingen dus dat is nog even afwachten. Maar de mevrouw liet eigenlijk al tussen neus en lippen door weten dat het wel goed zou komen.
De laatste alweer.quote:
Ik denk niet dat we jouw regio bellen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op jouw belletje wanneer ik dan eindelijk positief getest ben
Gaat vanzelf met de kiejona, maat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste alweer.
Jan Slagter laat zich altijd zo heerlijk kennen, wat haat ik toch oude mensen. Ga eens dood.
Pizza shoarma.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:27 schreef Haags het volgende:
Jongens, wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Lekker snacken, ga ik ook doen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:27 schreef Haags het volgende:
Jongens, wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Misschien kunnen we jou nog overhalen om ook iets ongezonds te eten vanavondquote:
@GGMM lijkt mij wel iemand met een ruggengraat. Bij een slappe zak was dit ongetwijfeld gelukt, ik noem een @scrummie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien kunnen we jou nog overhalen om ook iets ongezonds te eten vanavond
Ik mis scrummie wel. Met zijn dagelijkse: prima cijfersquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm lijkt mij wel iemand met een ruggengraat. Bij een slappe zak was dit ongetwijfeld gelukt, ik noem een @:scrummie.
Het is een lief kind ja, ik mis hem ook.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis scrummie wel. Met zijn dagelijkse: prima cijferspost in COR.
Lekker, geniet ervan maat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef alleen een tip
Ik eet zelf paella
@:drizzt_dourden
Ik ga bij mijn vader eten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien kunnen we jou nog overhalen om ook iets ongezonds te eten vanavond
quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ga bij mijn vader eten.
Dus ik eet boeuf bourguignon @Muskusboktor57
Mijn wederhelft en ik eten bij ons vaste swingerscouple, dus weet niet wat er op het menu staat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Dat moet toch onderhand je neus uitkomen?!quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn vader eten.
Dus ik eet boeuf bourguignon @:muskusboktor57
Spinazie met een kip cordonbleuquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat is alles?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spinazie met een kip cordonbleu
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm lijkt mij wel iemand met een ruggengraat.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm lijkt mij wel iemand met een ruggengraat.
Je vrouw door een andere man laten palenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn wederhelft en ik eten bij ons vaste swingerscouple, dus weet niet wat er op het menu staat.
@Poepz0rquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je vrouw door een andere man laten palen
Krijg je daar wel fatsoenlijke portiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn wederhelft en ik eten bij ons vaste swingerscouple, dus weet niet wat er op het menu staat.
Je hebt nog 30 min.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
Moet er nog aan wennen dat die supermarkten ook om 20u dicht zijn.
Wat een wanbeleid
hele logica daarachter ontbreektquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
Wat een wanbeleid
Zekerquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:31 schreef KingRoland het volgende:
enige wat je krijgt is dat supermarkten nog drukker worden tussen 17-20
Mongolen regel weer. Gelukkig rijdt de biertaxi hier dag en nacht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
Wat een wanbeleid
Meer uren draaien met meer geld maar geen tijd om het uit te geven genot.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
En als je bij big 4 werkt helemaal geen tijd om voor 8 boodschappen te doen @:monkyyy
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb al een week geen note gehad. Tijd voor een F1 unban @:ggmm
Bij 2 wekenquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb al een week geen note gehad. Tijd voor een F1 unban @:ggmm
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij 2 weken
En die ene week heb je niet eens gered overigens
Halve zak chips en alcohol denk ik.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het ondertussen? Zware dag vandaag gehad jij.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 dagen geleden een kaart gepakt.
Al kun je die niet serieus nemen. Notes van @:onlogisch tellen niet.
Prima.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe gaat het ondertussen? Zware dag vandaag gehad jij.
Als het er écht op aan komt staan we altijd aan jouw kant makkerquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima.
De dag begon inderdaad vervelend in FB. En ook met al jullie likes op de post van Gunner. Dolken in mijn rug.
Gewoon.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al besproken. Geen punt voor @:onlogisch
Had het gezien op insta story en snapchatquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Is er toch weer wat te doen op de coolsingel
@:erasmus @:skysherrif @:caland @:onlogisch @:kingroland
Gaan niet naar de hemel die boysquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had het gezien op insta story en snapchat
Rotterdamgod
Woonde echt om de hoek hier van, als ik niet was verhuisd had ik waarschijnlijk een stoet langs mijn huis gehadquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
En daarom: avondklok.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Jankbekken, ging de hele avond prima maar nu moet het topic opeens op slot om schoon te maken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt gejankt om een TT met deze uitkomst.
[ afbeelding ]
@:maxi-mus
Weet jij een goede oplossing voor Rotterdamquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt gejankt om een TT met deze uitkomst.
[ afbeelding ]
@:maxi-mus
Ik maak het morgen wel weer schoonquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jankbekken, ging de hele avond prima maar nu moet het topic opeens op slot om schoon te maken.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet jij een goede oplossing voor Rotterdam
Gewoon een nieuw topic openen. De mod is er toch morgen pas weerquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Zonder fok live topic is het saai, ons wordt ALLES afgepakt
Welk topicquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm doe dat topic weer even open.
[ afbeelding ]
NWS / Aboutaleb: Orgie van geweld en aanval op politie ‘schandalig’.....quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic openen. De mod is er toch morgen pas weer
Ik heb in Rotterdam ook geregeld de neiging om gericht te schieten, dus ik snap het wel.quote:
Ik heb ik Rotterdamquote:Op zaterdag 20 november 2021 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ik Rotterdam ook geregeld de neiging om gericht te schieten, dus ik snap het wel.
Hahaha! Goeie!quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ik Rotterdam![]()
Haha
@:GGMM
Kinderen naar de sport brengen en dan niet kijken langs de lijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Nog 1 dagje werken voor m'n ..geld. CORRED.
@:miss_sly @:momo @:capricia @:neef_wuppie
Lekker maat. Alleen samen krijgen we corona onder controle.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kinderen naar de sport brengen en dan niet kijken langs de lijn.
Alles voor de zorg.
Pff, ben blij dat het weekend is. Jammer dat dochter zo belachelijk vroeg moet voetballen, anders sliep ik nog.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Announce punthoofd morgen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik moet er op zaterdag nog vroeger uit dan doordeweeks.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pff, ben blij dat het weekend is. Jammer dat dochter zo belachelijk vroeg moet voetballen, anders sliep ik nog.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet er op zaterdag nog vroeger uit dan doordeweeks.
Je krijgt er zoveel voor terug. Doe je je kinderen op rugby, krijg je 25 beuken op een dag.quote:
Worden ze hard van. Anders worden het maar van die watjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je krijgt er zoveel voor terug. Doe je je kinderen op rugby, krijg je 25 beuken op een dag.
Wel leuk, als ik het aan zie komen spring ik opzij en pleuren ze op hun bek. Lachen!
Vriendin van me is elftalleidster. Spelen vanochtend om 08:15 uur tegen Sparta Nijkerk. Drie kwartier rijden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet er op zaterdag nog vroeger uit dan doordeweeks.
Dat worden ze sowieso van rugby. Fantastische sport. Heerlijk hard op het veld, maar zoveel respect voor de tegenstander en de sport.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Worden ze hard van. Anders worden het maar van die watjes.
mooie sport zeker maar hoe zit het met blessures?quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat worden ze sowieso van rugby. Fantastische sport. Heerlijk hard op het veld, maar zoveel respect voor de tegenstander en de sport.
Vrijwel geen tokkies en de tokkies die er aan beginnen haken vaak snel af omdat ze doorkrijgen dat hun gedrag niet past binnen de sport.
Ik schrik van het feit dat een ex-big4 dit zegt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Zonder fok live topic is het saai, ons wordt ALLES afgepakt
Tot een jaar of 8/9 wordt er in de wedstrijden gespeeld zonder tackles, dus dan is dat eigenlijk vrijwel niet aan de orde.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooie sport zeker maar hoe zit het met blessures?
NWS / Rellen Rotterdamquote:
Heb een nieuwe geopend met een andere TT.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NWS / Rellen Rotterdam
Is nog steeds dicht omdat er een mod op bed moest. (lol) Topic liep prima.
[ afbeelding ]
Sowieso ietwat zorgelijk hoe zo'n mod er ook in FB in staat.
Het waren Feyenoordsupporters volgens Aboutaleb. Daar hebben we er toch meer dan genoeg van.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:
pluspuntje wel dat er geschoten is, minpuntje dat er te weinig geraakt zijn
zeker van dat niveauquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het waren Feyenoordsupporters volgens Aboutaleb. Daar hebben we er toch meer dan genoeg van.
Gelezen in FB.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NWS / Rellen Rotterdam
Is nog steeds dicht omdat er een mod op bed moest. (lol) Topic liep prima.
[ afbeelding ]
Sowieso ietwat zorgelijk hoe zo'n mod er ook in FB in staat.
Gedraag je dan ook eens!quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
Note gekregen. NWS is geen warm bad.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:20 schreef Caland het volgende:
Mokerhard gelachen in het Aboutalebtopic
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Een goeie Rotterdammer is een dooie Rotterdammer.
Gaaf plaatje zeg. Luistert lekker wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |