Ken hem niet.quote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Wel benieuwd of dit moderator @:onlogisch een punt oplevert, maar ben bang van niet.
Een paar euro kan je deze ellende besparen, gier.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:20 schreef Caland het volgende:
Vrijdagochtend, weer een keer of 5 op de cassina ad gedrukt
@:danny
Voor zoveel domheid heb ik de kracht niet, sorry.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens zijn er legio voorbeelden waarbij een verdachte van een niet dodelijke steekpartij niet de beschreven vrijblijvendheid geniet.
https://www.omroepzeeland(...)en-langer-vastzitten
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211029_94558325
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Dus zo vreemd vond ik mijn opmerking niet. In het laatste voorbeeld vond het incident in juni plaats en blijft de verdachte tot aan de inhoudelijke zitting vast zitten. Dat vond plaats op 12 november.
Als leek zou je snel het gevoel hebben dat er een voorkeursbehandeling plaatsvindt in zake Promessi. Daar geloof ik dan niet in, maar apart is het wel.
Anyway, zijn carrière is wel klaar als hij schuldig bevonden wordt. Hoewel Rickertman zei dat een steekincident ook nog met een boete afgedaan kan worden![]()
Eh, ok!quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor zoveel domheid heb ik de kracht niet, sorry.
OM is in de zaak Quincy nu pas tot vervolging overgegaan he. Ik schat zo maar in dat het bewijs in die andere zaken meteen al stevig was.quote:
Je dikke vieze gore hoerenmoeder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik zonder die lap tekst wel geloofd
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door onlogisch op 19-11-2021 09:47:39 (NSFW) ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie VrijMiBabes #11 (not very sfw!) presenteer ik foto #32:Had toch liever wat anders gezien L_LSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dit.graag op anoniem
Grimmig sfeertje hierquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je dikke vieze gore hoerenmoeder.
Dan ga je toch weg?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had toch liever wat anders gezien L_L
Jammer dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zijn wasknijpers zijn mooier?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik word gedemoniseerd door een collega
Ook jij op de bon geslingerd. Het gaat hard vandaag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Post van mij weggehaald in COR
Maximaal CORRED.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij op de bon geslingerd. Het gaat hard vandaag.
Wie is ze? We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:50 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn wat gespannen in COR de laatste dagen. Benieuwd naar het aantal besmettingen vandaag.
#CORRED
Graag pics van je visje. En waar ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
Straks even een kappertje pakken, een visje halen en vanmiddag een sollicitatiegesprek!![]()
Wat een drukke dag zeg.
Bij de GGDquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag pics van je visje. En waar ga je solliciteren?
Gewoon, de gemiddelde CORbezoeker.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is ze? We roddelen hier niet.
De tering. Ik word gruwelijk hard aangepakt in COR fb.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon, de gemiddelde CORbezoeker.
https://www.tempo-team.nl(...)pe=viewed&position=1quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag pics van je visje. En waar ga je solliciteren?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering. Ik word gruwelijk hard aangepakt in COR fb.
Gunner in COR / [COR-Feedback] Covid-19 #11 Feedback, klachten of complimenten
Erg mooi. We hebben een nieuwe zorgheld in VBL.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.tempo-team.nl(...)pe=viewed&position=1
Lees je mee @Gunnerquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. We hebben een nieuwe zorgheld in VBL.
Alleen samen krijgen we corona onder controle.
Kan je tegenwoordig prima ondervangen met een assessment lijkt me. Tijdje betrokken geweest bij het opleidings/aannamebeleid bij mijn huidige werkgever in het callcenter, daar was het gesprek ook slechts een formaliteitje om de echte gekkies er nog tussenuit te pikken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet zelfs minimaal HBO hebben. (lol)
Hey men citeert me in de krochten van fok forumquote:
Ja ik geloof dat ze bij Achmea dan een testje moesten doen. Ben daar met een groep van 10 ofzo begonnen en kan me niet voorstellen dat er ook maar één iemand de havo had afgemaakt terwijl de eis daar ook HBO+ was.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig prima ondervangen met een assessment lijkt me. Tijdje betrokken geweest bij het opleidings/aannamebeleid bij mijn huidige werkgever in het callcenter, daar was het gesprek ook slechts een formaliteitje om de echte gekkies er nog tussenuit te pikken.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hey men citeert me in de krochten van fok forum
Hallo user @Gunner .quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
nice.moet natuurlijk even gepost hebben hier.
Pak die asociale @Lenny_Leonard maar aan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
nice.moet natuurlijk even gepost hebben hier.
Nouja die assessments kunnen wel vrij accuraat zijn hoor (vooral omdat ik ook nooit verder ben gekomen dan havo en wo werd ingeschaald uiteraard).quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ze bij Achmea dan een testje moesten doen. Ben daar met een groep van 10 ofzo begonnen en kan me niet voorstellen dat er ook maar één iemand de havo had afgemaakt terwijl de eis daar ook HBO+ was.
Bij een vriendin die daar ook werkt zijn ze er onlangs allemaal weer uitgebonjourd terwijl ze nu ziek veel mensen nodig hebben. Heeft ook iets met die half jaar contracten te maken ofzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij hebben juist veel ex-GGD medewerkers binnengekregen.
En terecht mij gedacht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:59 schreef onlogisch het volgende:
De post van @:Gunner kan inmiddels op veel likes rekenen
Ja maar ik hoorde dat ze gewoon een soort cito toets moesten maken en hoe snel je kon typen. Wat algemene vragen, rekenen en dat soort shit. En er zaten echt wel simpele mensen bij, boomers die de systemen ook totaal niet oppikten enzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja die assessments kunnen wel vrij accuraat zijn hoor (vooral omdat ik ook nooit verder ben gekomen dan havo en wo werd ingeschaald uiteraard).
Het heeft er volgens mij meer mee te maken hoeveel geld je er tegenaan gooit. Maar voor dergelijke functies kan je het prima alleen daarvan laten afhangen
Ja geloof dat die test toen anderhalf uur duurde ook, had ik me niet echt op voorbereid want zelfs met een kater gedaanquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde dat ze gewoon een soort cito toets moesten maken en hoe snel je kon typen. Wat algemene vragen, rekenen en dat soort shit.
Harvertest herinner ik me nu (niet te verwarren met een harvardtest @klaasweetalles )quote:
Ik vind dat met bepaald callcenter werk maar raar eigenlijk. Denk dat in mijn VWO klas veel minder mensen er geschikt voor waren dan in een gemiddelde VMBO klas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geloof dat die test toen anderhalf uur duurde ook, had ik me niet echt op voorbereid want zelfs met een kater gedaan
Die voor mijn huidige functie duurde weer maar een kwartier, maar wel met veel meer tijdsdruk dus
Ja is het ook wel. Maargoed die zakelijke kant van de bank waar ik zat was dan wel een goed opstapje voor net afgestudeerden met een bedrijfseconomische achtergrond, dus die stroomden uiteindelijk wel redelijk snel weer door. Denk dat dat soort werk ook wel echt nuttig kan zijn om in ieder geval even te hebben gedaan voor heel veel mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat met bepaald callcenter werk maar raar eigenlijk. Denk dat in mijn VWO klas veel minder mensen er geschikt voor waren dan in een gemiddelde VMBO klas.
Het zijn er al 8. Hoeveel likes voor hij zijn ontslag indient?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:59 schreef onlogisch het volgende:
De post van @:Gunner kan inmiddels op veel likes rekenen
Word jij dan interim vbl mod?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn er al 8. Hoeveel likes voor hij zijn ontslag indient?
Nee, want ik heb het druk.quote:
@onlogisch trok zelf zijn conclusies niet bij 10.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn er al 8. Hoeveel likes voor hij zijn ontslag indient?
quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dit een incident is, je bent al maanden ontzettend vervelend aanwezig in serieuze topics en geeft dat zelf ook gewoon toe vervolgens in de SC met een stom gifje dat je weer allemaal reacties hebt gehad op een domme post. Als Scrummie onzin uitkraamt kun je dat volgens mij prima weerleggen, als jij toch zo goed in de materie zit. Dat is een betere manier dan 'je quote scrummie' te typen, wellicht komen er zelfs goede discussies en inzichten van! Helaas ben je niet verder gekomen dan anderen dom noemen, smileys posten, nietszeggende one-liners en @:GGMM wijzen op spelfouten.
Overigens zit ik totaal niet te wachten op een ongeschikte slager die zijn eigen vlees keurt maar dit natuurlijk geheel terzijde.
Red_85 in COR / [COR-Feedback] Covid-19 #11 Feedback, klachten of complimentenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik de post van @:gunner vinden? Ik wil ook een like uitdelen
Wij recyclen hier ook genoeg matige grappenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente is altijd druk bezig met recyclen en hoe belangrijk dat wel niet is.
Ik kan deze post geen like geven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente is altijd druk bezig met recyclen en hoe belangrijk dat wel niet is.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege technische problemen of omdat je hem niet leuk vindt?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:45 schreef Oriente het volgende:
@:Coco 22:00 de nieuwe chevy meltdown ja of nee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |