Ik snap echt niet waarom je Blind en Klaasen moet opstellen...quote:
Wat een kale koppenquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
Nog maar een keer in het nieuwe deel
[ afbeelding ]
Welkom terug Klaasgod. Mis jij ook een type Toornstra?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je Blind en Klaasen moet opstellen...
Als je straks echt op het WK gaat voetballen en je stelt deze 2 op dan lachen je tegenstanders je uit
Ik Had AKe rechtsback gezet.
En de Roon opgesteld
Koeman is tech geen gekkie?
Je heb iemand nodig die op het middenveld de rotzooi opknapt zeker tegen een fysiek sterk Noorwegen.
Dan moet je gewoon de Roon opstellen. Een type wouters.
Present bij Raya straks?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:25 schreef Zipportal het volgende:
KlaasGod pakt Paul aan.
[ afbeelding ]
Zal me niets verbazen als Pedersen straks 26 keer over Blind gaatquote:
Dan speelt die 5-3-2quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je Blind en Klaasen moet opstellen...
Als je straks echt op het WK gaat voetballen en je stelt deze 2 op dan lachen je tegenstanders je uit
Ik Had AKe rechtsback gezet.
En de Roon opgesteld
Koeman is tech geen gekkie?
Je heb iemand nodig die op het middenveld de rotzooi opknapt zeker tegen een fysiek sterk Noorwegen.
Dan moet je gewoon de Roon opstellen. Een type wouters.
Minimaal. Met een goede voorzet kan hij misschien ook nog wel een assist pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als Pedersen straks 26 keer over Blind gaat
Schaam je! Hij moet na Blind nog langs Jasper.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Minimaal. Met een goede voorzet kan hij misschien ook nog wel een assist pakken
Laten we het hopen Klaas.
Alsof dat een probleem gaat wordenquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:40 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Schaam je! Hij moet na Blind nog langs Jasper.
Van Gaal hangt de harde jongen uitquote:
Geeneens Luus Fuuton slippers.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Hier kan je zien wie Nike, Adidas of Underarmour slippers draagt
[ afbeelding ]
Elyounoussi gaat de winnende goal maken.quote:
Verwacht ik ook. Louis van Gaal is nog 2,5 uur onze bondscoach 😭quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Elyounoussi gaat de winnende goal maken.
Ik doe een mexicaantje en ga wel wat anders doen. Benieuwd naar de meltdowns straks.
Jammer dat hij het tij ook niet kon keren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Verwacht ik ook. Louis van Gaal is nog 2,5 uur onze bondscoach 😭
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:03 schreef XSbig het volgende:
Tom Egbers is een parodie op een journalist/commentator/analist.
Geen Barcadi Cola?quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pedersen gaat Blind een milkshake geven.
Maar mag naast hoge bomen staan~quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammer dat hij het tij ook niet kon keren.
Klopt, voor gehandicapten hebben ze ooit de arena gebouwd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:09 schreef Gehrman het volgende:
De Kuip is niet erg vriendelijk voor gehandicapten.
Hangt af van wat Turkije doetquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:10 schreef Sfancta het volgende:
Mensies ik volg het niet maar als deze natnekken verliezen vanavond, gaat het wk dan niet door voor ons?
Zou kunnenquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:10 schreef Sfancta het volgende:
Mensies ik volg het niet maar als deze natnekken verliezen vanavond, gaat het wk dan niet door voor ons?
20.000 besmettingen, politiek naar de tering, lege Kuip, van Gaal in een rolstoel, geen Bijlow en de Vrij en alle mongooltjes op Fok! zijn vrijgelaten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:43 schreef Bolasie het volgende:
Drie debielen in het topic (@:klaasweetalles , @:kluun1985 en @:onlogisch )
Dit kan een fantastische avond worden.
Sowieso geen directe kwalificatie, en als Turkije van Montenegro wint dan ook geen play-offs.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:10 schreef Sfancta het volgende:
Jammer dat je niet verwees naar PSV, dan had ik dat gifje kunnen posten van Dessers.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, voor gehandicapten hebben ze ooit de arena gebouwd.
Hou vol!quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
20.000 besmettingen, politiek naar de tering, lege Kuip, van Gaal in een rolstoel, geen Bijlow en de Vrij en alle mongooltjes op Fok! zijn vrijgelaten.
Dit is allemaal één grote kankerzooi.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
20.000 besmettingen, politiek naar de tering, lege Kuip, van Gaal in een rolstoel, geen Bijlow en de Vrij en alle mongooltjes op Fok! zijn vrijgelaten.
Best bijzonder met dat volk wat er om de week zit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:09 schreef Gehrman het volgende:
De Kuip is niet erg vriendelijk voor gehandicapten.
Volg ik al niet meer lego vriend. Ben totaal niet thuis in deze termen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Sowieso geen directe kwalificatie, en als Turkije van Montenegro wint dan ook geen play-offs
[..]
Jammer dat je niet verwees naar PSV, dan had ik dat gifje kunnen posten van Dessers.
Eindelijk gaat deze hele tering wereld naar de gloeiende godverdomme.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Die lege stadions en geen publiek amateursport is gewoon een kapitale blunder van jewelste.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hugo de Jonge heeft uit de samenleving al het draagvlak voor maatregelen uitgeperst
Als een sinaasappel.
@:fetx @:caland @:hhh38
25 kilo versus 250 kilo.quote:
Ja, maar hij staat niet in de basis. vGaal laat hem pas invallen als het nodig is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou Hugo in het stadion zijn?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:20 schreef Haags het volgende:
Wat zou het mooi zijn als de 0-1 valt in minuut 90+3.
https://www.zeeman.com/nl/skeerquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
[ afbeelding ]
WIJ MOETEN DIT WETEN. @:lenny_leonard
#schuldvanImmersquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Nederland verliest allemaal naar het torentje.
Onzin gewoon goed team. Ik blijf bij 0-4quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:25 schreef Stefanovich het volgende:
Volgens de mannen van VI gisteren is Noorwegen op Odegaard en Haaland na, niveau Dordrecht. God wat een debielen zeg.
Hoe gaat NL Elyounoussi en Pedersen stoppen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oja, Nederland speelt zo. Ik denk nog steeds dat het 0-0 wordt.
Weinig BLM ook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En dan winnen de Turken met 13-0quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
[ afbeelding ]
WIJ MOETEN DIT WETEN. @:lenny_leonard
Pedersen is niveau Dordrecht en bij El Younoussi ofzo vraag je gewoon om z'n paspoort.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:28 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hoe gaat NL Elyounoussi en Pedersen stoppen?
Heel Nederland zit klaar voor deze potquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adele, ja daar zit de voetbalfan op te wachten.
Lolquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik MOEST deze hebben
Bedankt voor de likes allemaal!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:43 schreef Bolasie het volgende:
Drie debielen in het topic (@:klaasweetalles , @:kluun1985 en @:onlogisch )
Dit kan een fantastische avond worden.
Dat zou erg mooi zijn @GGMMquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:GGMM gaat jouw F1 ban opheffen heb ik gehoord.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik MOEST deze hebben
Klaasweetallesclown.gifquote:
Ik heb op Fok nog nooti het KK woord gebruiktquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry ik mis dit, ik kijk momenteel echte sport (darten).quote:
Ik bedoel meer: wat is zijn nieuwe username?quote:
Dan gaat het vaak fout.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
Uw commentator is... Frank Snoeks.
[ afbeelding ]
Wat heb je liever: Snoeks als commentator of klaasweetalles in dit topic?quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, maak het aidsfeest maar weer compleet, NOSquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet een poll uitsluitsel bieden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb je liever: Snoeks als commentator of klaasweetalles in dit topic?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Wout Weghorst bij een 1-2 achterstand in de 89e minuut invalt en dan precies voor de extra tijd is verstreken terwijl niemand er meer rekening mee houdt zijn nek breekt.
Nou, maak hem aan zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:39 schreef D_A het volgende:
[..]
Hier moet een poll uitsluitsel bieden.
Die hebben na de 0-0 van de Noren tegen Letland allemaal hun kaarten ingeleverd wegens dat het al gespeeld was.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel laf van dat publiek dat ze thuis zijn gebleven.
Op zich maakt de stand niks uit voor dit scenario.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Wout Weghorst bij een 1-2 achterstand in de 89e minuut invalt en dan precies voor de extra tijd is verstreken terwijl niemand er meer rekening mee houdt zijn nek breekt.
De Backstreet Boys.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik mis dit, ik kijk momenteel echte sport (darten).
Oh dan heb ik wel wat gemist ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Backstreet Boys.
23:30 zit ik ook klaar.
Maar nog steeds een soort van vuurwerk! Ze kunnen het weer niet laten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel laf van dat publiek dat ze thuis zijn gebleven.
Waar rook is is vuur!quote:
Kans op een plaatselijke sneeuwbui.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
In de JC Arena waren ze nu droog geweest
En had niemand het verschil in publiek opgemerkt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
In de JC Arena waren ze nu droog geweest
KlaasGod.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb je liever: Snoeks als commentator of klaasweetalles in dit topic?
Heb ik hier al het verhaal verteld dat ik ooit een wedstrjid in -25 heb gespeeld in mijn korte broekquote:
Ik voorspel dat jij vanavond 28 notes gaat zetten.quote:
Klaas jongen, VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb ik hier al het verhaal verteld dat ik ooit een wedstrjid in -25 heb gespeeld in mijn korte broek
Zijn er mensen die dat verhaal willen horen?
‘Tatta’s be like’quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
De KNVB heeft dus zo’n 45000 vlaggetjes besteld en gedacht fuck it, we leggen ze gewoon op de stoeltjes. We hebben er toch voor betaald
Lekker bezigquote:
Tot in de rust.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:43 schreef Zipportal het volgende:
GROOT NIEUWS. Ik ga dit zooitje ZONDER topic NU bekijken.
Tot zo.
een dictator op zijn troonquote:
Graag gedaan makker. De volgende keer zal ik je mentionen, want als het druk is in het topic zie je mijn post misschien niet voorbij komen.quote:
Fight the system!quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
De KNVB heeft dus zo’n 45000 vlaggetjes besteld en gedacht fuck it, we leggen ze gewoon op de stoeltjes. We hebben er toch voor betaald
quote:
Toen ik doortrok.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:44 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatste de koning van Spanje geëerd?
Bassie?quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit die arme oude man daar in die rolstoel?
hij is 75quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:46 schreef Karina het volgende:
lol Van Gaal ziet er nu echt uit als een oud mannetje
Godverdomme die Turpin is nog echt scheidsrechter ookquote:
Deze zin loopt niet zo lekker. Een beetje Louis van Gaal, dus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:47 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat het bandje met hamas.mp3 hebben gebruikt
Ze kunnen nog wel een paar leuke bandjes opzetten van de laatste keer dat Turpin in de Kuip wasquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:47 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat het bandje met hamas.mp3 hebben gebruikt
ANNOUNCE racistische oplaasbananen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme die Turpin is nog echt scheidsrechter ook
In dat geval op zich wel positief dat we in een lege Kuip spelen.
Blind die achter Pedersen moet aanlopenquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik juich vanavond voor Pedersen.
ik voorspel dat het supersaai wordtquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk je erbij te hebben corrie![]()
@:coco @:afcniels @:ggmm en ik hopen dat het niet te ordinair gaat worden
Dat worden idd 2 assists.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blind die achter Pedersen moet aanlopen
Dat wordt lachen
Warm bad hier.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk je erbij te hebben corrie![]()
@:coco @:afcniels @:ggmm en ik hopen dat het niet te ordinair gaat worden
Ik heb zo mijn twijfels.quote:
Wij wel dan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
De altijd chokende TurkenDie kunnen echt niks onder druk
2 helften zijn nooit hetzelfdequote:Op dinsdag 16 november 2021 20:52 schreef Zorro het volgende:
Noorwegen kon niet scoren tegen Letand.
Gibraltar wel.
Wat ben je ontiegelijk treurig aan het doen vanavondquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lijk
(En weer reageert niemand, ja @:Gurneyisbestoke maar dat is een nobuddie)
Vuile klootzakquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lijk
(En weer reageert niemand, ja @:Gurneyisbestoke maar dat is een nobuddie)
Pizza aan het bestellen?quote:
ja en dan ook nog een leeg stadion.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Die stem van Snoeks maakt het nog zaaddodender
geef mij maar een noorse kabeltruiquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:55 schreef Kriegel het volgende:
We zijn inmiddels beland bij de Noorse telefoongids als onderwerp.
Okay.
Dat komt omdat Louis dat steeds aan het roepen is naar Henkquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Elke aanval van Oranje is getelefoneerd.
Frank Snoeksquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Altijd dat gejank op de commentator
Echt hé.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij begint toch zeker zelfquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als ie nou gewoon eens optyft zou dat niet hoeven.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |