Oke. Ik heb nog steeds geen concrete exitstrategie gezien, dus ik neem aan dat je die niet hebt. Fijne avond nog.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je aan de maatregelen houden. Zo simpel is het. Recalcitrant gedoe levert alleen nog meer ellende op voor iedereen.
Waar dienen die eerste twee g's dan voor als je toch moet testen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:05 schreef Za het volgende:
Voor wie het niet heeft meegekregen, in onze buurlanden is 2Gplus of al aan de orde, of het ligt op tafel.
Dus testen voor toegang voor gevaccineerden en herstelden.
De politieke realiteit is dat er niks gaat veranderen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoe is het wensdenken? De hele maatschappij zit opgescheept met maatregelen die gigantisch ingrijpend zijn en ontzettend veel geld kosten maar administratieve processen in een ziekenhuis veranderen is wensdenken?
Dus mensen die zeggen "Ik ben klaar met de maatregelen" verergeren de situatie, maar ziekenhuisbestuurders, zorgbestuurders en het ministerie van VWS die geen enkele moeite willen doen om de situatie in de ziekenhuizen te verbeteren is 'dealen met de politieke realiteit'?
Volgens Rutte en de Jonge moeten we rekening houden met een 'nieuw normaal' voor de komende tijd. Daar mogen ze zelf ook eens iets aan gaan doen.
Ja joh?quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:05 schreef Za het volgende:
Voor wie het niet heeft meegekregen, in onze buurlanden is 2Gplus of al aan de orde, of het ligt op tafel.
Gaat het nou over de zorgcapaciteit of moeten mensen gewoon gevaccineerd worden ongeacht of ze antistoffen hebben? die mensen hebben vorig jaar waarschijnlijk continue met coronapatienten gewerkt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:04 schreef Sfancta het volgende:
België gaat ongevaccineerd zorgpersoneel ontslaan
De Belgische regering heeft een akkoord bereikt over de regels voor de verplichte vaccinatie van zorgpersoneel. Ongevaccineerd zorgpersoneel wordt ontslagen. Iedereen die zich uiterlijk 1 april volgend jaar niet heeft laten prikken, moet vertrekken.
https://www.telegraaf.nl/(...)rgpersoneel-ontslaan
Worden er wat wakker eindelijk, hopelijk hier ook snel. Verpleegkundige wat bij mijn buurvrouw komt is ook niet gevaccineerdGa toch weg man
Die is er gewoonweg niet. Sweet dreamsquote:Op dinsdag 16 november 2021 00:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oke. Ik heb nog steeds geen concrete exitstrategie gezien, dus ik neem aan dat je die niet hebt. Fijne avond nog.
Ja. Bizar hè.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:05 schreef Za het volgende:
Personeel moet daar gevaccineerd zijn, antistoffen van een eventuele besmetting of niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:07 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Gaat het nou over de zorgcapaciteit of moeten mensen gewoon gevaccineerd worden ongeacht of ze antistoffen hebben? die mensen hebben vorig jaar waarschijnlijk continue met coronapatienten gewerkt.
Minder kans om de zorg te belasten toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waar dienen die eerste twee g's dan voor als je toch moet testen?
Daar mogen mensen toch boos over zijn? Onze regering geeft liever tientallen miljarden uit aan steunpakketten dan dat ze structureel zinvol investeren in de zorg. Er gaat gigantisch veel geld naartoe, maar er blijft heel veel hangen op alle schijven.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politieke realiteit is dat er niks gaat veranderen.
We zaniken terecht al zeker een decennium over de overhead, overbodige managementlagen en administratieve werkzaamheden tijd tijd ah bed verdringen. Politieke wil dat te veranderen: 0.
Serieus?quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Bizar hè.
Echt, waarom kunnen ongevaccineerden niet gewoon mee testen? Dit is absurd.
Tuurlijk mag dat. Maar het verandert (vooralsnog) niks. Kijk ook naar de laatste verkiezingsuitslag.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar mogen mensen toch boos over zijn? Onze regering geeft liever tientallen miljarden uit aan steunpakketten dan dat ze structureel zinvol investeren in de zorg. Er gaat gigantisch veel geld naartoe, maar er blijft heel veel hangen op alle schijven.
Zelfs al herstructureren ze vandaag niet structureel, als ze Covid-behandelingen doen als in de crisissituatie scheelt dat ontzettend veel overhead.
Dat afdoen als wensdenken en onhaalbaar vind ik nogal passief. Ziekenhuizen kunnen zelf ook aan het roer gaan staan en kleine veranderingen doorvoeren. Het zal niet voor gigantische verschillen qua capaciteit zorgen, maar misschien zorgt het wel voor een kleinere uitstroom.
Tuurlijk. En ongevaccineerden gaan zich niet laten verleiden voor een paar 100 euro ofzo.quote:Op maandag 15 november 2021 23:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nu nog? Als iemand je het leven doelbewust zo vervelend mogelijk probeert te maken en dan ineens de boel probeert te lijmen met een of andere beloning... zou je dat niet ontzettend verdacht vinden?
Tja ik werk er niet aan mee. Ik ga echt niet continue testen om te mogen sporten,winkelen, naar de bios, bibliotheek of uit te gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:09 schreef Za het volgende:
[..]
Minder kans om de zorg te belasten toch?
COR / Söder: 2G plus: testen van gevaccineerden voor toegang.
Nein. Want dat is het.quote:Op maandag 15 november 2021 23:02 schreef chratnox het volgende: [..] Is het raar om dit een razzia te noemen?
De beste verandering komt van binnen. Als ziekenhuizen, zorgverzekeraars en zorginstellingen echt willen kunnen ze een hoop verandering voor elkaar krijgen zonder dat er überhaupt een verkiezingsuitslag aan te pas komt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Maar het verandert (vooralsnog) niks. Kijk ook naar de laatste verkiezingsuitslag.
Nu echt weg
Ik denk werkelijk dat je een aanzienlijk deel zou kunnen overhalen met een beloning.quote:Op maandag 15 november 2021 23:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nu nog? Als iemand je het leven doelbewust zo vervelend mogelijk probeert te maken en dan ineens de boel probeert te lijmen met een of andere beloning... zou je dat niet ontzettend verdacht vinden?
Van de zotte.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:05 schreef Za het volgende:
Je niet laten inenten als verpleegkundige is dan ook gewoon kwalijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:04 schreef Sfancta het volgende:
België gaat ongevaccineerd zorgpersoneel ontslaan
De Belgische regering heeft een akkoord bereikt over de regels voor de verplichte vaccinatie van zorgpersoneel. Ongevaccineerd zorgpersoneel wordt ontslagen. Iedereen die zich uiterlijk 1 april volgend jaar niet heeft laten prikken, moet vertrekken.
https://www.telegraaf.nl/(...)rgpersoneel-ontslaan
Worden er wat wakker eindelijk, hopelijk hier ook snel. Verpleegkundige wat bij mijn buurvrouw komt is ook niet gevaccineerdGa toch weg man
Geen 1G is een klap in het gezicht van de zorg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:09 schreef Za het volgende:
[..]
Minder kans om de zorg te belasten toch?
COR / Söder: 2G plus: testen van gevaccineerden voor toegang.
Dat is de volgende stap.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:08 schreef capricia het volgende:
Ja. Bizar hè.
Echt, waarom kunnen ongevaccineerden niet gewoon mee testen? Dit is absurd.
0G is the way to go.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen 1G is een klap in het gezicht van de zorg.
Nog altijd je eigen keuze.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je niet laten inenten als verpleegkundige is dan ook gewoon kwalijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |