abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202193060
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 20:23 schreef tja77 het volgende: [..] 15 PK zou 20km/uur extra geven? _O- I call bullshit.
In de Peugeot 205 die ik in 1998 reed zou dat best wel eens kunnen kloppen. _O-
pi_202193079
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 19:40 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Al zou Max 5 seconden krijgen, dan verandert de uitslag toch een niet? Of was Bottas al zo dichtbij?
Jawel, Bottas zat op iets meer dan 3 seconden. Maar als Max geweten had dat hij een straf zou krijgen of dat ze het zouden onderzoeken na de race, had hij vast meer z’n best gedaan om Bottas op meer dan 5 seconden te houden.
pi_202193085
Italiaanse site, misschien nemen ze en Fiat Punto als uitgangspunt voor dit soort belachelijke teksten.
  maandag 15 november 2021 @ 20:28:41 #5
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_202193088
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
Kwam dit tegen, weet niet of het ook echt waar is:

https://gp33.nl/lewis-ham(...)ns-een-nieuwe-motor/

:{
https://racingnews365.com(...)lans-for-final-races

Volgens de altijd betrouwbare Toto gaan ze het met deze motor tot het einde doen.

Die gaan dus nog een motorwissel doen ergens. _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator / Redactie FP maandag 15 november 2021 @ 20:33:04 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_202193177
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
https://racingnews365.com(...)lans-for-final-races

Volgens de altijd betrouwbare Toto gaan ze het met deze motor tot het einde doen.

Die gaan dus nog een motorwissel doen ergens. _O-
Als dat zo is, is het wel verkeken voor Max ben ik bang. Tenzij Honda nog iets weet te doen qua tweaks e.d.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202193217
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Als dat zo is, is het wel verkeken voor Max ben ik bang. Tenzij Honda nog iets weet te doen qua tweaks e.d.
Dat gaat niet gebeuren. Honda zit aan de limiet. Ik ben bang voor een anticlimax.
pi_202193317
Uit berekeningen blijkt dat Mercedes 15-20 PK extra haalt uit de nieuwe motor. Bij de Honda zou dat maar 3-5 PK zijn:

https://nl.motorsport.com(...)elmut-marko/6784062/
pi_202193379
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:35 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren. Honda zit aan de limiet. Ik ben bang voor een anticlimax.
Zou Honda de motor nog niet verder op kunnen schroeven? Ze waren altijd vrij conservatief toch qua afstelling omdat ze betrouwbaarheid belangrijk vonden.

Wat dat betreft zou ik zeggen: zorg dat je nog 2 keer 2e wordt en gooi die motor tijdens de laatste race maar helemaal open, met de kans dat hij gaat ploffen.
pi_202193416
Als de FIA dit toelaat, tekent ze haar eigen doodvonnis. Niemand gaat de F1 dan nog serieus nemen.
pi_202193481
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Als de FIA dit toelaat, tekent ze haar eigen doodvonnis. Niemand gaat de F1 dan nog serieus nemen.
Wat toelaat?
pi_202193543
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat kunnen ze eraan doen dan?
  maandag 15 november 2021 @ 20:57:23 #13
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202193571
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:55 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wat kunnen ze eraan doen dan?
"In de geest van de regels". Maar dat is ook maar een term bedacht om iets af te kunnen schaffen/ bestraffen buiten de regels om.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 21:06:23 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202193722
Mercedes, Toto en Britse media spelen dit wel slim. Vanaf het moment dat er geen straf kwam voor Max zeuren ze al om onboard beelden.

Ik kan ermee leven als Max WK verliest, maar zou echt jammer zijn als zo'n mooie seizoen gewonnen/verloren wordt door gezeik tijdens het racen zelf.
  maandag 15 november 2021 @ 21:07:33 #15
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_202193739
Ik gok op nog 1 uitvalbeurt voor HAM...karma is nog niet klaar met Lulu
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_202193746
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:06 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes, Toto en Britse media spelen dit wel slim. Vanaf het moment dat er geen straf kwam voor Max zeuren ze al om onboard beelden.

Ik kan ermee leven als Max WK verliest, maar zou echt jammer zijn als zo'n mooie seizoen gewonnen/verloren wordt door gezeik tijdens het racen zelf.
Als Max dit kampioenschap nog verliest dan is dat per definitie al door gezeik dat niets met racen te maken heeft.
pi_202193753
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wat toelaat?
Elke race een nieuwe motor laten plaatsen
pi_202193769
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als Max dit kampioenschap nog verliest dan is dat per definitie al door gezeik dat niets met racen te maken heeft.
Nou nee, Hamilton heeft afgelopen weekend dat hij ook Nu nog steeds gewoon meedoet.
pi_202193770
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:08 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Daar valt gewoon helemaal niets aan te doen als Mercedes dat wil. Heeft niets te maken met toelaten of niet toelaten. Ze mogen het gewoon conform de regels.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 november 2021 @ 21:09:57 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_202193789
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:08 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Die regels moeten ze heel snel aanpassen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_202193811
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:09 schreef PS. het volgende:

[..]
Nou nee, Hamilton heeft afgelopen weekend dat hij ook Nu nog steeds gewoon meedoet.
Ja klopt. Maar dat hij nog meedoet komt door Silverstone en Hongarije. En dat had geen reet met racen te maken. Als je er als team met de punten vandoor gaat omdat je zelf fouten maakt (opzet of niet) dan heeft dat niets met racen te maken. Dat zijn gewoon fouten in de reglementen.
pi_202193814
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Daar valt gewoon helemaal niets aan te doen als Mercedes dat wil. Heeft niets te maken met toelaten of niet toelaten. Ze mogen het gewoon conform de regels.
Dan kun je gelijk het groene logo weer de prullenbak ingooien. Als de FIA dit toestaat is het nog ongeloofwaardiger dan WWE
pi_202193828
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Dan kun je gelijk het groene logo weer de prullenbak ingooien. Als de FIA dit toestaat is het nog ongeloofwaardiger dan WWE
Er valt niets 'toe te laten'. Het mag gewoon volgens de regels. Wat is er zo moeilijk aan om dat te begrijpen?
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 21:12:14 #24
416575 crew  Evenstar
pi_202193841
Motoren zitten niet in budgetcap toch?

Dat is ook raar. Allemaal zeuren over budgetcap, kleine teams een kans geven, milieu dit dan, maar je kan wel iedere weekend een motor in de prullenbak tyfen :D

... maar goed, dat zijn de regels.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 21:13:07 #25
416575 crew  Evenstar
pi_202193858
In Jeddah zet Mercedes iedereen op een rondje volgens mij, wat een tyfus snel circuit is dat zeg. Rijden bijna constant 260km/h :D

Al lijkt inhalen wel lastig (krap) en de muren staan erg dichtbij. Nieuwe circuit, glad etc. Kan een knotsgekke race worden.
pi_202193881
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Er valt niets 'toe te laten'. Het mag gewoon volgens de regels. Wat is er zo moeilijk aan om dat te begrijpen?
FIA is de organisator, ze bedenken de regels. Als die er niet is, dan bedenken ze er een. (Zie Max)
pi_202193885
Schroeiend kampioen worden….
SOONY
pi_202193899
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja klopt. Maar dat hij nog meedoet komt door Silverstone en Hongarije. En dat had geen reet met racen te maken. Als je er als team met de punten vandoor gaat omdat je zelf fouten maakt (opzet of niet) dan heeft dat niets met racen te maken. Dat zijn gewoon fouten in de reglementen.
Hou daar toch een over op, je vergeet Monza daar altijd bij te vermelden.

Ook dat hoort bij racen, en mocht hij Verstappen er toen niet hebben afgekegeld (en andersom) was het nog steeds niet zeker dat Max die had gewonnen.

Je hebt er echt niks aan om daar telkens op terug te vallen.

Geniet gewoon nog even van de 3 laatste races die gewoon spannend worden. Ipv alleen maar huilie te doen, je bent toch geen klein kind meer?
pi_202193906
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
FIA is de organisator, ze bedenken de regels. Als die er niet is, dan bedenken ze er een. (Zie Max)
Ja, maar de regel is er al wel. Die zegt namelijk dat het mag. En die gaan ze echt niet drie ronden voor het einde aanpassen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 november 2021 @ 21:15:53 #30
Maffe Fries
pi_202193912
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Motoren zitten niet in budgetcap toch?

Dat is ook raar. Allemaal zeuren over budgetcap, kleine teams een kans geven, milieu dit dan, maar je kan wel iedere weekend een motor in de prullenbak tyfen :D

... maar goed, dat zijn de regels.
Dat vernam ik ook en dat is best vreemd. In principe zou je het zo moeten regelen: max 3 motoren toegestaan, bij een 4e een gridstraf van 10 plekken. Wil je meer gebruiken dan moet je toestemming van de FIA krijgen en krijg je opnieuw 10 plekken of start je vanuit de pits ofzo.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 21:17:35 #31
416575 crew  Evenstar
pi_202193942
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, maar de regel is er al wel. Die zegt namelijk dat het mag. En die gaan ze echt niet drie ronden voor het einde aanpassen.
Ben het met je eens hoor, maar FIA verandert vaak genoeg regels midden in een seizoen ;)
pi_202193962
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:15 schreef PS. het volgende:

[..]
Hou daar toch een over op, je vergeet Monza daar altijd bij te vermelden.

Ook dat hoort bij racen, en mocht hij Verstappen er toen niet hebben afgekegeld (en andersom) was het nog steeds niet zeker dat Max die had gewonnen.

Je hebt er echt niks aan om daar telkens op terug te vallen.

Geniet gewoon nog even van de 3 laatste races die gewoon spannend worden. Ipv alleen maar huilie te doen, je bent toch geen klein kind meer?
Op Monza haalde niemand punten, dus het heeft geen zin om die er bij te halen.

Ik haal het er bij, omdat de flauwekul dat Hamilton het zo verschrikkelijk goed doet en er zo goed bij zit gewoon aantoonbare onzin is als je naar het hele seizoen kijkt en kijkt op welke momenten ze hebben geprofiteerd van hun eigen fouten en overtredingen.

En ik geniet zeker van die laatste races, ben maar niet bang. Ik slaap ook geen minuut minder als HAM kampioen wordt, want voor mij gaat dit jaar de boeken in als het jaar waarin RedBull-VER de sterkste combinatie was. Daar geniet ik veel harder van dan van een onverdiende titel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 21:25:48 #33
416575 crew  Evenstar
pi_202194087
Qatar 2e achter Lewis
Jeddah allebei crash
Abu Dhabi 2e achter Lewis

WK :)

FL pakt Perez wel.
pi_202194382
instagram
pi_202194470
Normaal voor Max onmogelijk om kampioen te worden als die merc motor zo blijft. Worden simpele overwinningen voor lewis waarbij Max 3x 2de wordt.

Enige mazzeltje wat Max kan hebben is dat die motor opblaast of lewis een fout maakt
hardcoholic
pi_202194526
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:17 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ben het met je eens hoor, maar FIA verandert vaak genoeg regels midden in een seizoen ;)
alleen niet voor MB...zie het DAS verhaal
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 21:51:18 #37
416575 crew  Evenstar
pi_202194552
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:46 schreef Ferdii het volgende:
Normaal voor Max onmogelijk om kampioen te worden als die merc motor zo blijft. Worden simpele overwinningen voor lewis waarbij Max 3x 2de wordt.

Enige mazzeltje wat Max kan hebben is dat die motor opblaast of lewis een fout maakt
Hangt er een beetje van af.

Ik denk dat Mercedes niet iedere keer een nieuwe motor kan steken. Brazilië heeft korte rondjes en je kan er bizar makkelijk inhalen.

Qatar heb je alleen één rechte stuk waar je makkelijk kan inhalen. Jeddah is belachelijk snel, maar krap, Abu Dhabi staat ook niet bekend als een baan waar je makkelijk kan inhalen.

Als Lewis op die banen een penalty pakt zal hij niet zo makkelijk naar voren kunnen rijden als in Brazilië en als hij geen motorwissel doet is de motor in Jeddah en Abu Dhabi niet meer zo dominant als dat het nu was.

Sowieso gaan niet alle drie de races zonder kleerscheuren eindigen. Die komen elkaar nog wel tegen, al helemaal als Lewis straffen gaat pakken.
pi_202194632
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]
Volgens mij deden ze dat uit coulance omdat ze dan hun hele stuurophanging moesten vervangen in enkele dagen.
  maandag 15 november 2021 @ 21:56:03 #39
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_202194643
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]
Dat stond niet duidelijk in de regelementen, FIA kon daar weinig tegen doen.

Maar het gebeurt wel steeds vaker dat regels aangescherpt of aangepast worden tegenwoordig, dat zag je vooral bij het pitstop verhaal.
Mercedes maakt fouten bij de pitstops, sturen zelfs rijders met verkeerde banden de baan op, banden die lost zitten , banden die te vast zitten.
Maar zij gaan klagen over dat het volgens hun niet mogelijk is om binnen 2 seconden een pitstop te maken zonder fouten te maken (terwijl Red Bull dat wel prima deed en ook bijna altijd de snelste pistops had, onder de 2 sec.)
En vervolgens worden de regels aangepast en worden wheelguns die automatische controleren of alles goed zit verboden. :')

En de eersten die daarna weer fouten maakten bij de pitstops? Mercedes natuurlijk.. maar Red Bull is nu ook langzamer dus ze hebben hun zin gekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 15-11-2021 22:37:38 ]
pi_202194670
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:51 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hangt er een beetje van af.

Ik denk dat Mercedes niet iedere keer een nieuwe motor kan steken. Brazilië heeft korte rondjes en je kan er bizar makkelijk inhalen.

Qatar heb je alleen één rechte stuk waar je makkelijk kan inhalen. Jeddah is belachelijk snel, maar krap, Abu Dhabi staat ook niet bekend als een baan waar je makkelijk kan inhalen.

Als Lewis op die banen een penalty pakt zal hij niet zo makkelijk naar voren kunnen rijden als in Brazilië en als hij geen motorwissel doet is de motor in Jeddah en Abu Dhabi niet meer zo dominant als dat het nu was.

Sowieso gaan niet alle drie de races zonder kleerscheuren eindigen. Die komen elkaar nog wel tegen, al helemaal als Lewis straffen gaat pakken.
Hij hoeft ook geen nieuwe motor te steken. De eerstvolgende races gaat hij met deze motor gewoon simpel pole pakken en van start tot finish aan kop.

Als tenminste blijkt dat de motor echt zo veel sterker is en het niet andere zaken waren die meespeelde zoals bijvoorbeeld in Turkije, waar ook even leek dat Mercedes het helemaal op de rit had.

Het zou me ook niet verbazen als dat snelheidsverschil dit weekend weer helemaal weg is en Verstappen pole pakt en uit het zicht verdwijnt. Het is zo'n bizar seizoen.
pi_202194706
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Volgens mij deden ze dat uit coulance omdat ze dan hun hele stuurophanging moesten vervangen in enkele dagen.
Er was ook helemaal geen reden om het te verbieden, omdat het binnen de op dat moment geldende regels viel.
  maandag 15 november 2021 @ 22:00:08 #42
45 SiGNe
pi_202194717
Zou Jeddah op tijd af zijn eigenlijk?
Ze hebben nog +/-2 weken..
Echt idioot dat de FIA het nog niet geschrapt heeft.
En het is ook nog eens een eenmalige baan, in 2022 zien we jeddah niet meer terug, in 2023 zou er een geheel nieuw circuit klaar moeten zijn (krijgen ook meteen een contract voor 10 jaar)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 november 2021 @ 22:00:09 #43
Maffe Fries
pi_202194718
ik denk ook wel dat de setup van de Bull niet helemaal optimaal was afgelopen weekend, waardoor de slijtage van het rubber iets hoger dan gewenst was
pi_202194722
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik haal het er bij, omdat de flauwekul dat Hamilton het zo verschrikkelijk goed doet en er zo goed bij zit gewoon aantoonbare onzin is als je naar het hele seizoen kijkt en kijkt op welke momenten ze hebben geprofiteerd van hun eigen fouten en overtredingen.
Je kunt, samen met die ene moderator hier, gewoon niet hebben dat Hamilton een enorme wereldwijde fanbase heeft. Terwijl in jullie beleving Verstappen de enige zou mogen zijn die het verdiend om verafgood te worden.

Nou, dan heb ik nieuws. Een hoop F1-kijkers vinden Max een heel goede rijder, beter dan 18 anderen in het veld maar niet beter dan Lewis Hamilton.
En zelf als hij aantoonbaar beter is dan Lewis, dan nog is dat geen reden om fan van hem te zijn.
Ik heb ook nog weinig Rotterdammers ontmoet die niet erkennen dat de Ajax op het moment betere voetballers heeft dan Feyenoord, en daarom dan maar fan van de Amsterdammers worden.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 22:01:30 #45
416575 crew  Evenstar
pi_202194752
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij hoeft ook geen nieuwe motor te steken. De eerstvolgende races gaat hij met deze motor gewoon simpel pole pakken en van start tot finish aan kop.

Als tenminste blijkt dat de motor echt zo veel sterker is en het niet andere zaken waren die meespeelde zoals bijvoorbeeld in Turkije, waar ook even leek dat Mercedes het helemaal op de rit had.

Het zou me ook niet verbazen als dat snelheidsverschil dit weekend weer helemaal weg is en Verstappen pole pakt en uit het zicht verdwijnt. Het is zo'n bizar seizoen.
Denk ook dat Red Bull gewoon niet echt heel lekker werkt in weekenden met sprintraces.

Zie Austin bijvoorbeeld. Vrijdag was hier een grafstemming, Mercedes was dominant, Red Bull zou met moeite derde worden, WK was voorbij etc. Uiteindelijk de juiste afstelling gevonden tijdens FP2 en was het een prima race.

Denk dat zo'n weekend met maar één echte FP soms lastig is voor RB. Het is gewoon geen makkelijke wagen om af te stellen. Max kan daar goed mee omgaan, maar dan nog kost het veel tijd en moeite om het echt te laten werken. Bij MB is dat gewoon allemaal net iets makkelijker en komt het ook minder nauw omdat ze gewoon een betere powerunit hebben. Wat ze ergens tekort komen halen ze wel ergens anders, want die marge is er gewoon.

Gaat zeker lastig worden, maar denk niet dat RB kansloos is. Ik vond de rust bij Max ook wel wat zeggen.
  maandag 15 november 2021 @ 22:07:07 #46
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_202194831
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Evenstar het volgende:

[..]
.

Gaat zeker lastig worden, maar denk niet dat RB kansloos is. Ik vond de rust bij Max ook wel wat zeggen.
Meen dat Horner en Marko wat minder rustig, of in ieder geval een stuk minder positief, waren in de commentaren achteraf.
Rationeel weet ik dat het onzin is, maar ergens in mijn hoofd zit stiekem toch dat Max na gisteren kansloos gaat zijn voor de titel.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 22:08:47 #47
416575 crew  Evenstar
pi_202194861
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]
Meen dat Horner en Marko wat minder rustig, of in ieder geval een stuk minder positief, waren in de commentaren achteraf.
Rationeel weet ik dat het onzin is, maar ergens in mijn hoofd zit stiekem toch dat Max na gisteren kansloos gaat zijn voor de titel.
Kan heel goed, maar dan heeft Mercedes het gewoon slim gespeeld. Als Red Bull niet kan antwoorden dan is dat gewoon zo en kan Max er ook weinig aan doen.

Hij hoeft maar één keer voor Lewis te eindigen en het komt heel dichtbij.
  maandag 15 november 2021 @ 22:10:57 #48
45 SiGNe
pi_202194894
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2021 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Je kunt, samen met die ene moderator hier, gewoon niet hebben dat Hamilton een enorme wereldwijde fanbase heeft. Terwijl in jullie beleving Verstappen de enige zou mogen zijn die het verdiend om verafgood te worden.

Nou, dan heb ik nieuws. Een hoop F1-kijkers vinden Max een heel goede rijder, beter dan 18 anderen in het veld maar niet beter dan Lewis Hamilton.
En zelf als hij aantoonbaar beter is dan Lewis, dan nog is dat geen reden om fan van hem te zijn.
Ik heb ook nog weinig Rotterdammers ontmoet die niet erkennen dat de Ajax op het moment betere voetballers heeft dan Feyenoord, en daarom dan maar fan van de Amsterdammers worden.
Maar bij voetbal heeft niet 1 team een betere bal dan een ander team.
Mercedes is al jaren oppermachtig en dat komt vooral door de snelle motor.
Lewis is ook een toprijder, daar niet van maar in een minder goede wagen zou die toch nóg meer moeite moeten doen.

Toto Wolff heeft zelf ook al eens gezegd dat ze in het begin van de nieuwe powerunits de motor flink naar beneden schroefden elke race omdat ze bang waren dat die anders illegaal bevonden zou worden.
En toen mocht party-mode nog dus als een ander in de buurt kwam gin de motor naar 85%, of 90% als dat nodig was.
Het is in dit geval niet alleen Lewis die het doet, het is Lewis+Mercedes.
pi_202194900
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
gewoon 3 races de tijd geven net zoals de flexwings/pitstops en niet het hele jaar
pi_202194917
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Er was ook helemaal geen reden om het te verbieden, omdat het binnen de op dat moment geldende regels viel.
juist ja.....de flexiwings EN de pitstops ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')