de eindejaarsperiode zou weer ideaal zijn om in te voerenquote:Op maandag 15 november 2021 11:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
tot dat ze geen groen vinkje meer krijgen?
mensen moeten gewoon lekker een parallelle samenleving opbouwen. dan stort de oude wereld vanzelf in.quote:Op maandag 15 november 2021 11:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
de eindejaarsperiode zou weer ideaal zijn om in te voeren
die kans zit er natuurlijk wel in. tenzij je toch liever thuis zit.quote:Op maandag 15 november 2021 11:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
tot dat ze geen groen vinkje meer krijgen?
het evolueert stilaan meer naar ... "geen groen vinkje" ? ... niet buitenquote:Op maandag 15 november 2021 11:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die kans zit er natuurlijk wel in. tenzij je toch liever thuis zit.
En de meeste kritiek op vaccinatie komt juist van mensen die weer lekker willen zuipen in hun stamkroeg.quote:Op maandag 15 november 2021 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De meeste vaccineren voor vrijheid. Zagen we niet zo heel lang geleden, zodra men de spuitjes had werd er gepakt en op vakantie gegaan. Want de mantra je doet het voor een ander gaat al een hele tijd niet meer op, nu al helemaal niet meer.
Dus hij is misnoegd omdat hierdoor de experten gedwongen worden tekst en uitleg te geven bij hun advies ...quote:Van Ranst boos over gelekt rapport: “Dit is een enorme vertrouwensbreuk. Sommige politici willen dat dit lekt”
Viroloog Marc Van Ranst (KU Leuven) is erg misnoegd over het gelekte GEMS-rapport, waarin experten de overheid adviseren om bepaalde coronamaatregelen te verstrengen in aanloop naar het intussen vervroegde Overlegcomité van woensdag. Voor de bron van het lek wijst Van Ranst naar de politiek: “Dit is een enorme vertrouwensbreuk. Sommige politici willen dat dit lekt. Zo dwingt men de experten om daar tekst en uitleg bij te geven”
https://www.hln.be/home/v(...)t-dit-lekt~a65391e3/
Heb je hem weer met een poging tot sneaky sneren, het is complete onzin.quote:Op maandag 15 november 2021 11:53 schreef ems. het volgende:
[..]
En de meeste kritiek op vaccinatie komt juist van mensen die weer lekker willen zuipen in hun stamkroeg.
misnoegd, mooi woord.quote:Op maandag 15 november 2021 11:57 schreef UncleScorp het volgende:
De waanzin ...
In Belgie is het advies van GEMS ( de EXPERTEN !!!) voor de politieke beslissing deze week gelekt in de pers.
De belgische Hugo Dejonge, Marc Van Ranst is boos over het gelekt rapport ...
[..]
Dus hij is misnoegd omdat hierdoor de experten gedwongen worden tekst en uitleg te geven bij hun advies ...![]()
Blijkbaar hoort dit niet ?
Help mij het te begrijpen ?
Heb juist veel zieke mensen om me heen die allemaal negatief testen.quote:Op maandag 15 november 2021 12:10 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor nu om me heen allemaal positief geteste gevaccineerde mensen
Ook veel gesnotter jaquote:Op maandag 15 november 2021 12:12 schreef _I het volgende:
[..]
Heb juist veel zieke mensen om me heen die allemaal negatief testen.
En de griep is verdwenen.
Wat hebben deze mensen dan!?
Nice! Houden zo.quote:Op maandag 15 november 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook veel gesnotter ja
gelukkig zelf nergens last van
niet positief en geen gesnotter
ja nog even volhouden !quote:Op maandag 15 november 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook veel gesnotter ja
Hoor ik om me heen ook, bijna het halve team van mijn werk is ziek, snipverkouden hoor ik steeds. Ik heb er ook geen last van, ben sowieso zelden verkouden en de griep weet ik niet eens meer.quote:Op maandag 15 november 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook veel gesnotter ja
Ik denk dat ik nooit echt griep heb gehadquote:Op maandag 15 november 2021 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoor ik om me heen ook, bijna het halve team van mijn werk is ziek, snipverkouden hoor ik steeds. Ik heb er ook geen last van, ben sowieso zelden verkouden en de griep weet ik niet eens meer.
-knip-quote:
zou wel helpen in ieder geval als deze mensen hun mond open doenquote:Op maandag 15 november 2021 12:51 schreef _I het volgende:
[..]
Bluh. Ziet dat het al 1,5 onzin is en houdt z’n mond. Snap het helemaal, maar juist die mensen zouden van zich moeten laten horen!
Goed excuusquote:Op maandag 15 november 2021 10:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat een leugens weer. Dat had helemaal niks met QR-codes te maken.
Waarover ? volgens mij is alles onderhand wel duidelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 11:27 schreef mootie het volgende:
Echt geen discussie mee te voeren, jammer.
Als ouder/kostwinner wordt het op een gegeven moment ook gewoon heel lastig om zonder zo een qr code te leven, zeker als je jonge kinderen hebt.quote:Op maandag 15 november 2021 08:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben gezwicht. Ik kan niet anders uit angst voor uitsluiting van mijn kinderen, verliezen van mij werk en weet ik wat allemaal nog meer. Maar ik support jullie nog immer. Blijft nadenken, blijf kritisch en probeer voor jezelf te bepalen hoelang je ongevaccineerd kunt blijven. Liefst zolang mogelijk maar tijden gaan veranderen ben ik bang.
Eerst de blowjob dan het vaccine (wegrennen)quote:Op maandag 15 november 2021 13:02 schreef Ali_boo het volgende:
Laat je vaccineren en krijg een gratis bj
[ afbeelding ]
Heb geen idee hoe het in Zwitserland aan toe gaat maar ik vermoed dat ze je eerst zullen verplichten op de spuitje te nemen. Voordat je een bj mag ontvangenquote:Op maandag 15 november 2021 13:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eerst de blowjob dan het vaccine (wegrennen)
wie krijgt de schuld als er geen antivaxxers meer zijn? de enkel vaxxers?quote:Op maandag 15 november 2021 13:02 schreef _I het volgende:
https://www.lavozdegalici(...)6824114903522637.htm
Geen kerst in gibraltar dit jaar.
Met nog 6 weken te gaan en een vaccinatiegraad van 137%.
https://graphics.reuters.(...)rritories/gibraltar/
Hopen dat ze in de komende 4 weken dit naar 200% krijgen. Dan gaat vast alles weer open.
De booster weigeraarsquote:Op maandag 15 november 2021 13:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
wie krijgt de schuld als er geen antivaxxers meer zijn? de enkel vaxxers?
De mensen die hun booster niet willen nemen. Dikke mensen. Oude mensen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
wie krijgt de schuld als er geen antivaxxers meer zijn? de enkel vaxxers?
was het event niet gewoon uitverkocht? moeilijk te geloven allemaal. al zijn het gekke tijden dus het zou best kunnen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:16 schreef Ali_boo het volgende:
Dieptriest dat je dit kinderen aandoet
[ twitter ]
Zou best kunnen hoor , gisteren zag ik de ene na de andere huilende kind. En de meeste mensen vinden het gewoon prima , zie de boudet topic in nws bvquote:Op maandag 15 november 2021 13:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
was het event niet gewoon uitverkocht? moeilijk te geloven allemaal. al zijn het gekke tijden dus het zou best kunnen.
Voorafgaande jaren nog nooit zoiets gezien.quote:Op maandag 15 november 2021 13:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
was het event niet gewoon uitverkocht? moeilijk te geloven allemaal. al zijn het gekke tijden dus het zou best kunnen.
Vaker gehoord. Komt er nooit van. Tot de volgende keerquote:Op maandag 15 november 2021 12:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Complete onzin, wederom een zwakke poging om te trollen met je laatdunkende en kleinerende opmerkingen over andere mensen. Je gaat weer fijn op negeer. Laters ouwe!
zielige NSBer die agent.quote:Op maandag 15 november 2021 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voorafgaande jaren nog nooit zoiets gezien.
[ afbeelding ]
Wegwezen hier met je kind.
Euh ... als ze het hier zonder meer verplicht maken heb je er zelfs geen paar minuten plezier aanquote:Op maandag 15 november 2021 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe het in Zwitserland aan toe gaat maar ik vermoed dat ze je eerst zullen verplichten op de spuitje te nemen. Voordat je een bj mag ontvangen
Daarnaast je ziel voor een paar minuten plezier is gewoon een slechte deal
Tegen de tijd dat het kerst is zitten we balls deep in een lockdown + avondklok.quote:Op maandag 15 november 2021 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Het virus is tijdens de feestdagen minder besmettelijk ofzo? Wat een logica.
Iedereen mag vrij bewegen, behalve de puurbloedigen. 2g ook thuis.quote:Op maandag 15 november 2021 13:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het kerst is zitten we balls deep in een lockdown + avondklok.
Zou ook kunnen. alles wordt uit de kast gehaald om die spuit door je strot te duwen (vrije keus).quote:Op maandag 15 november 2021 13:55 schreef _I het volgende:
[..]
Iedereen mag vrij bewegen, behalve de puurbloedigen. 2g ook thuis.
60- wordt vanaf mei geboosterd. Dus de qr zal rond die rijd wel op rood gaan.quote:Op maandag 15 november 2021 13:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. alles wordt uit de kast gehaald om die spuit door je strot te duwen (vrije keus).
aha. bron?quote:Op maandag 15 november 2021 14:04 schreef _I het volgende:
[..]
60- wordt vanaf mei geboosterd. Dus de qr zal rond die rijd wel op rood gaan.
Kortom; niet meer protesteren, opsluiten in huis en verplichte vaccinatie.quote:Op maandag 15 november 2021 14:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[b]Oostenrijk: Lockdown voor de ongevaccineerden
Lol, lijkt me ongrondwettelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 12:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Letland pakt ongevaccineerde parlementariërs aan
Het parlement van Letland heeft de regels aangescherpt voor parlementariërs die zich niet laten vaccineren tegen het coronavirus. Ze mogen voorlopig niet meer stemmen en zijn uitgesloten van deelname aan debatten. Ook krijgen de politici geen salaris meer.
Het voorstel kreeg de steun van 62 van de 100 parlementsleden. Een van de indieners zei dat de vaccinatieplicht voor parlementariërs moet zorgen dat de bevolking meer vertrouwen krijgt in het coronabeleid van de overheid. Het 1,9 miljoen inwoners tellende Letland behoort tot de Europese landen met de laagste vaccinatiegraad.
De Oost-Europese lidstaat van de EU telt volgens staatsmedia negen parlementsleden die het vaccin hebben geweigerd. Zij krijgen mogelijk nog maanden te maken met de aangescherpte regels. Die blijven volgens het voorstel van kracht tot medio 2022.
https://www.rd.nl/artikel(...)-parlementariers-aan
dan passen ze toch gewoon de wet aan?quote:Op maandag 15 november 2021 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol, lijkt me ongrondwettelijk.
Rechter... Word eens wakker.
vrijheid moet je verdienen.quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Voor 1 januari iedereen de kans op een booster zegt Paternotte. Stroop de mouw maar weer op voor je groene vink.
Tja, Kamala Harris is dan ook voornamelijk aangesteld vanwege haar geslacht en etniciteit. Immers, de Democraten in de VS zijn lekker woke. Alleen je verliest op een dergelijke manier wel kwaliteit, helaas voor Harris is zij nu al één van de slechtste VP's die Amerika heeft gekend.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef yinxs het volgende:
Mocht je denken dat de onze leiders geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn en maar termen roepen. Het kan altijd erger...
ALS de boosters werkenquote:Op maandag 15 november 2021 14:08 schreef _I het volgende:
Dus rond mei zijn ze nog bezig met 60- en zijn de boosters van de zorg en de doelgroep weer afgelopen uitgewerkt.
Ik voorzie drama in mei!
Ik heb de popcorn er al bijgehaaldquote:Op maandag 15 november 2021 14:51 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fleur Agema
zet van Dissel even te kakken
Rooie Jaap zit weer te sjoemelen met cijfertjes. Betrapt!quote:Op maandag 15 november 2021 14:51 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fleur Agema
zet van Dissel even te kakken
Heel veel bekenden van mijn ouders waren al opgeroepen. Volgens mij zijn ze al weken bezig met boosteren voor de doelgroep.quote:Op maandag 15 november 2021 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALS de boosters werken
en ik zeg ALS komen zo voor veel ouderen te laat
is toch raarquote:Op maandag 15 november 2021 14:58 schreef _I het volgende:
[..]
Heel veel bekenden van mijn ouders waren al opgeroepen. Volgens mij zijn ze al weken bezig met boosteren voor de doelgroep.
Say Whut. Lol.quote:Op maandag 15 november 2021 14:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dan passen ze toch gewoon de wet aan?
Dit waren mensen met een slecht immuunsysteem.quote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch raar
als je de RIVM moet geloven beginnen ze volgende week met ziekenhuis en zorgpersoneel
Hij wauwelt ook over een gering effect van de toespraak, met data van de eu zonder NL.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Rooie Jaap zit weer te sjoemelen met cijfertjes. Betrapt!
maar dat is niet wat de mevrouw ( niet opgelet hoe ze heet) verteldequote:Op maandag 15 november 2021 15:05 schreef _I het volgende:
[..]
Dit waren mensen met een slecht immuunsysteem.
https://www.viecuri.nl/ni(...)eke-groep-patienten/
Die hebben in september al een brief gehad en zijn in oktober opgeroepen.
Zonder NL.quote:Op maandag 15 november 2021 15:01 schreef greysbones het volgende:
RIVM gebruikt APPLE mobility trends??????
ik vind dat sowieso een gek verhaalquote:
Ik heb het over crisis actors en de fake terror aanslagen van het laatste 20 jaar.quote:Op maandag 15 november 2021 04:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Laatste 20 jaar? Het is van alle tijden dat er dankbaar gebruik wordt gemaakt van de angsten en de goedgelovigheid van het domvolk
Ja natuurlijk ligt het allemaal aan de ongevaccineerden, want geen een gevaccineerde is besmet he..quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef HowardRoark het volgende:
In COR zijn er nog altijd een aantal users behoorlijk boos op de vermeende 'wappies', zogenaamd ligt dit allemaal hen. Met bijna 90% gevaccineerd loopt het nu meer uit de hand dan met 0% gevaccineerd, maar dit ligt echt enkel aan de ongevaccineerden hoor!1!! Je moet wel heel erg naïef zijn als je niet bepaalde kanttekeningen plaatst bij het gepushte narratief.
Diep van binnen zit er toch een beetje twijfel en angst over hun spuitjes want wat als ze toch gelijk hebben? Vandaar schreeuwen en boos worden op ongevaccineerden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef HowardRoark het volgende:
In COR zijn er nog altijd een aantal users behoorlijk boos op de vermeende 'wappies', zogenaamd ligt dit allemaal hen. Met bijna 90% gevaccineerd loopt het nu meer uit de hand dan met 0% gevaccineerd, maar dit ligt echt enkel aan de ongevaccineerden hoor!1!! Je moet wel heel erg naïef zijn als je niet bepaalde kanttekeningen plaatst bij het gepushte narratief.
A6 in COR / Nieuw weekrecord.....quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef HowardRoark het volgende:
De beloftes zijn allemaal onwaar gebleken, nu zijn ze boos.quote:Op maandag 15 november 2021 14:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/wer(...)oronavirus~b7cadeb1/
https://www.demorgen.be/n(...)besmetting~b0b10620/
https://www.trouw.nl/zorg(...)ccineerden~bd641bc6/
Zomaar een paar nieuwsberichten van een half jaar geleden, delta variant kwam uit okt 2020.
Ik vraag om impirisch bewijs, vervolgens kom jij met een hele specifieke setting waar ze;quote:Op maandag 15 november 2021 11:29 schreef THEFXR het volgende:
Je hebt natuurlijk ook nog eens non-medische kapjes, die helpen natuurlijk niet. je moet die van minimaal 98% hebben.
Als je geopereerd worden, dragen die chirurgen ook kappen of wil je liever zonder geopereerd worden omdat ze toch niet helpen?
Hoort Letland bij de EU? Dit spelletje is al eens voor de rechter gespeeld namelijk binnen de EU....quote:Op maandag 15 november 2021 14:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dan passen ze toch gewoon de wet aan?
Virtue signalling.quote:
bewijs is niet verplicht, met bewijs kan je naar een rechtbank gaan. verder kan je zelf ook dingen opzoeken, google is niet verrot ofzo.quote:Op maandag 15 november 2021 15:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag om impirisch bewijs, vervolgens kom jij met een hele specifieke setting waar ze;
A: met hele andere mondkappen werken
B: De hygiëne regels serieus nemen.
En C, ik vraag je om Empirisch bewijs, dat heb je dus niet voor de juiste setting.
Beetje geld weggooien, lekker man.
Zeg dan niet dat het werkt, als je dat niet kunt onderbouwen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bewijs is niet verplicht, met bewijs kan je naar een rechtbank gaan. verder kan je zelf ook dingen opzoeken, google is niet verrot ofzo.
Dit is natuurlijk exact wat de media graag ziet. Meer polarisatie, meer mensen opstoken tegen de ongevaccineerden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
''Vaccinatie verplichten lijkt nog de enige oplossing'', luidt het bij de meeste mensen in de Hasseltse winkelstraten. Het volk ziet de situatie dag na dag verslechteren en vindt dat de overheid snel moet ingrijpen.
https://www.tvl.be/nieuws(...)s-beperkingen-129044
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |