ik zeg dat het wel werkt, maar de mensen dragen het op hun werk om vervolgens zonder kap naar familie/vrienden te gaan.quote:Op maandag 15 november 2021 08:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ze werken niet, en het is overduidelijk, zoals gras groen is werken mondmaskers niet. Waarom gelooft men dat ze wel werken en hoe kan je die ideeën effectief bestrijden?
Wat een leugens weer. Dat had helemaal niks met QR-codes te maken.quote:Op zondag 14 november 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over joh..
[ twitter ]
![]()
Als je niet voor jezelf doet doe het dan voor de kinderen, nieuwe generatie.
waar dan mee?quote:Op maandag 15 november 2021 10:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat een leugens weer. Dat had helemaal niks met QR-codes te maken.
Plus uit ervaring weet je ondertussen dat het weinig opbrengt.quote:Op maandag 15 november 2021 10:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is er nou zo erg aan om die prik nog een keer te halen als je 'm al (twee keer) eerder hebt gehad?
Juist dan weet je uit ervaring dat het weinig voorstelt.
Was het dan zo'n grote offer die eerste keer? Is het gevoel van "ik blijf niet bezig" dan zo sterk aanwezig? Help mij het te begrijpen.
Hugo spreekt daar voor z'n beurt. Er waren eerder dit jaar zorgen dat dit het geval zou kunnen zijn vanwege het verschil wat men zag tussen de eerste en de tweede dosis. Sindsdien lijkt het tegenovergestelde waar te zijn al is er nog te weinig onderzoek naar gedaan. Ook is het misschien wel helemaal niet zo positief dat de bijwerkingen minder zijn omdat het verband houdt met de reactie van je immuunsysteem. https://www.aarp.org/heal(...)ot-side-effects.htmlquote:Op maandag 15 november 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een half jaar geleden zei Hugo de Jonge er zelf dit over
[ twitter ]
Als je nog enigszins wilt participeren in de maatschappij is het gewoon langzamerhand onmogelijk aan het worden om je niet te laten vaccineren. In die zin heb ik ook bewust gekozen om het nu te doen, ook om een stem te zijn voor de ongevaccineerden vanuit het gevaccineerden kamp. Grootste voordeel is dat ze mij nu niet simpelweg kunnen wegzetten zoals ze wel deden toen ik nog ongevaccineerd ben. Hoe dan ook, een druppel op een gloeiende plaat want de richting zal ongewijzigd blijven ben ik bang.quote:Op maandag 15 november 2021 10:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hey ... ik voel de strop rond mijn nek ook stilaan strakker worden ...
Doet deugd te horen dat er toch nog gelijkgezinden zijn.
De waanzin in de wereld momenteel is onbegrijpelijk.
En ook ik vrees dat dit nog maar het begin is
Drukte. Om verwachtte drukte voor te zijn moesten geïnteresseerde voor de intocht in Zwolle van tevoren kaartjes reserveren en deze ouders met hun kinderen waren gewoon te laat daarmee. Die hekken blokkeerde vooral ouders die wel gewoon een QR-code hadden, maar twitter werd weer eens misbruikt om er een antivax verhaal van te maken.quote:
Goh dat hebben we nog niet eerder meegemaaktquote:Op maandag 15 november 2021 11:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
maar twitter werd weer eens misbruikt om er een antivax verhaal van te maken.
Weinig opbrengt? Ik weet nu dat de kans op long covid, ziekenhuisopname en overlijden bij mij veel lager ligt dan daarvoor. Het was al relatief laag vanwege mijn relatief jonge leeftijd maar nu helemaal laag. En dat allemaal dankzij een paar gratis prikjes, tijdelijke zere arm en één nachtje vroeg naar bed.quote:Op maandag 15 november 2021 11:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Plus uit ervaring weet je ondertussen dat het weinig opbrengt.
Help ons het te begrijpen ?
Er zijn weinig tot geen onderzoeken naar boosterprikkenquote:Op maandag 15 november 2021 11:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hugo spreekt daar voor z'n beurt. Er waren eerder dit jaar zorgen dat dit het geval zou kunnen zijn vanwege het verschil wat men zag tussen de eerste en de tweede dosis. Sindsdien lijkt het tegenovergestelde waar te zijn al is er nog te weinig onderzoek naar gedaan. Ook is het misschien wel helemaal niet zo positief dat de bijwerkingen minder zijn omdat het verband houdt met de reactie van je immuunsysteem. https://www.aarp.org/heal(...)ot-side-effects.html
Maar goed, ik denk niet dat de meeste mensen die niet op herhaling willen dit als reden hebben of hier uberhaupt van op de hoogte zijn. Daarnaast hebben we het hier over getallen in de marge en bijwerkingen die veelal weinig voorstellen. Tenzij je zelf echt hele nare bijwerkingen had bij de eerste of tweede dosis lijkt mij dit voor weinig mensen een reden om niet op herhaling te gaan.
ok thnxquote:Op maandag 15 november 2021 11:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Drukte. Om verwachtte drukte voor te zijn moesten geïnteresseerde voor de intocht in Zwolle van tevoren kaartjes reserveren en deze ouders met hun kinderen waren gewoon te laat daarmee. Die hekken blokkeerde vooral ouders die wel gewoon een QR-code hadden, maar twitter werd weer eens misbruikt om er een antivax verhaal van te maken.
De bekende tactiek, want geen MSM en dus betrouwbaar volgens hun.quote:Op maandag 15 november 2021 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh dat hebben we nog niet eerder meegemaakt
Hoe weet je dit?quote:Op maandag 15 november 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn weinig tot geen onderzoeken naar boosterprikken
Dus hoe kunnen ze dit nu toedienen zonder degelijk onderzoek
en jij gaat uit van niet tot weinig last van het vaccin
er zijn ook genoeg mensen die er wel last van hebben gehad en alleen daarom al niet snel nog een booster willen
En de uitspraken van Hugo op een rij laten vooral leugens zien
Vergeet trouwens niet dat de meeste mensen een vaccinatie hebben genomen om op vakantie te kunnen of uit eten te gaan of te gaan stappen.. dus niet om gezondheids redenen
Dit is centrally planned.. Dus ja, ga er maar vanuit. Great Reset, slaafsheid van de QR samenleving. Uitzonderen van mensen.. Controleren van mensen... Whatever. Didnt vote for it.quote:Op maandag 15 november 2021 10:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hey ... ik voel de strop rond mijn nek ook stilaan strakker worden ...
Doet deugd te horen dat er toch nog gelijkgezinden zijn.
De waanzin in de wereld momenteel is onbegrijpelijk.
En ook ik vrees dat dit nog maar het begin is
ik en ik denk vele met mij beweren niet dat alles van twitter betrouwbaar isquote:Op maandag 15 november 2021 11:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De bekende tactiek, want geen MSM en dus betrouwbaar volgens hun.
ik zou eens vragen aan mensen in je omgeving waarom ze hebben gevaccineerdquote:
Dat ligt dan waarschijnlijk in de sociale cirkel waarin je verkeert.quote:Op maandag 15 november 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou eens vragen aan mensen in je omgeving waarom ze hebben gevaccineerd
Luister naar de mensen rondom ?quote:
Jij weet het beter dan Van Dissel? 200k mensen een week dragen om één besmetting te voorkomen MISSCHIEN.quote:Op maandag 15 november 2021 10:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeg dat het wel werkt, maar de mensen dragen het op hun werk om vervolgens zonder kap naar familie/vrienden te gaan.
oh jaquote:Op maandag 15 november 2021 11:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt dan waarschijnlijk in de sociale cirkel waarin je verkeert.
In mijn omgeving vaccineren mensen zich om zichzelf en anderen te beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |