-knip-quote:
zou wel helpen in ieder geval als deze mensen hun mond open doenquote:Op maandag 15 november 2021 12:51 schreef _I het volgende:
[..]
Bluh. Ziet dat het al 1,5 onzin is en houdt z’n mond. Snap het helemaal, maar juist die mensen zouden van zich moeten laten horen!
Goed excuusquote:Op maandag 15 november 2021 10:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat een leugens weer. Dat had helemaal niks met QR-codes te maken.
Waarover ? volgens mij is alles onderhand wel duidelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 11:27 schreef mootie het volgende:
Echt geen discussie mee te voeren, jammer.
Als ouder/kostwinner wordt het op een gegeven moment ook gewoon heel lastig om zonder zo een qr code te leven, zeker als je jonge kinderen hebt.quote:Op maandag 15 november 2021 08:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben gezwicht. Ik kan niet anders uit angst voor uitsluiting van mijn kinderen, verliezen van mij werk en weet ik wat allemaal nog meer. Maar ik support jullie nog immer. Blijft nadenken, blijf kritisch en probeer voor jezelf te bepalen hoelang je ongevaccineerd kunt blijven. Liefst zolang mogelijk maar tijden gaan veranderen ben ik bang.
Eerst de blowjob dan het vaccine (wegrennen)quote:Op maandag 15 november 2021 13:02 schreef Ali_boo het volgende:
Laat je vaccineren en krijg een gratis bj
[ afbeelding ]
Heb geen idee hoe het in Zwitserland aan toe gaat maar ik vermoed dat ze je eerst zullen verplichten op de spuitje te nemen. Voordat je een bj mag ontvangenquote:Op maandag 15 november 2021 13:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eerst de blowjob dan het vaccine (wegrennen)
wie krijgt de schuld als er geen antivaxxers meer zijn? de enkel vaxxers?quote:Op maandag 15 november 2021 13:02 schreef _I het volgende:
https://www.lavozdegalici(...)6824114903522637.htm
Geen kerst in gibraltar dit jaar.
Met nog 6 weken te gaan en een vaccinatiegraad van 137%.
https://graphics.reuters.(...)rritories/gibraltar/
Hopen dat ze in de komende 4 weken dit naar 200% krijgen. Dan gaat vast alles weer open.
De booster weigeraarsquote:Op maandag 15 november 2021 13:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
wie krijgt de schuld als er geen antivaxxers meer zijn? de enkel vaxxers?
De mensen die hun booster niet willen nemen. Dikke mensen. Oude mensen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
wie krijgt de schuld als er geen antivaxxers meer zijn? de enkel vaxxers?
was het event niet gewoon uitverkocht? moeilijk te geloven allemaal. al zijn het gekke tijden dus het zou best kunnen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:16 schreef Ali_boo het volgende:
Dieptriest dat je dit kinderen aandoet
[ twitter ]
Zou best kunnen hoor , gisteren zag ik de ene na de andere huilende kind. En de meeste mensen vinden het gewoon prima , zie de boudet topic in nws bvquote:Op maandag 15 november 2021 13:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
was het event niet gewoon uitverkocht? moeilijk te geloven allemaal. al zijn het gekke tijden dus het zou best kunnen.
Voorafgaande jaren nog nooit zoiets gezien.quote:Op maandag 15 november 2021 13:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
was het event niet gewoon uitverkocht? moeilijk te geloven allemaal. al zijn het gekke tijden dus het zou best kunnen.
Vaker gehoord. Komt er nooit van. Tot de volgende keerquote:Op maandag 15 november 2021 12:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Complete onzin, wederom een zwakke poging om te trollen met je laatdunkende en kleinerende opmerkingen over andere mensen. Je gaat weer fijn op negeer. Laters ouwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |