abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2021 @ 23:34:08 #226
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_202182209
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 23:25 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
De avondklok voor iedereen zal niet zorgen voor een hogere vaccinatiegraad, denk ik.
Wat wel de bedoeling was van de lockdown voor ongevaccineerden.
Is er überhaupt bewijs dat een avondklok zorgt voor een vermindering in besmettingen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 14 november 2021 @ 23:37:40 #227
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_202182233
quote:
Patients are dying from being stuck in ambulances outside A&E, report says

People are dying in the back of ambulances and up to 160,000 more a year are coming to harm because they are stuck outside hospitals unable to be offloaded to A&E, a bombshell report has revealed.

Patients are also dying soon after finally getting admitted to hospital after spending long periods in the back of an ambulance, while others still in their own homes are not being saved because paramedics are trapped at A&E and unable to answer 999 calls, said the report by NHS ambulance service bosses in England.

In addition, about 12,000 of the 160,000 are suffering “severe harm” such as a permanent setback to their health. These include people with life-threatening health emergencies such as chest pains, sepsis, heart problems, epilepsy and Covid-19 because growing numbers of paramedics are having to wait increasingly long times to hand over a patient to A&E staff.

Ambulance logjams outside hospitals have become a major problem in the NHS in recent years as A&E staff have struggled to find beds for patients they have decided to admit because the hospital has run out of beds as a result of Covid-19, their inability to discharge patients who are medically fit to leave and the record demand for care.

That has left A&E personnel having to limit the number of patients who can be in their unit at one time, which leads to sometimes long queues of ambulances outside. The problem has become much more serious in recent months as all NHS services have seen unprecedented demand for care.

[..]

A series of recent incidents illustrate the crisis confronting ambulance services:

A patient died after spending about an hour in an ambulance outside Addenbrooke’s hospital in Cambridge on 24 October. The patient had suffered a cardiac arrest. The hospital said the patient had “remained in the ambulance due to significant pressures on A&E”.

John Swinney, Scotland’s deputy first minister, last week apologised for the “agony” endured by the family of Richard Brown, who died on the stairs outside his flat in Glasgow after waiting five hours for an ambulance

A patient died of a cardiac arrest in Worcestershire royal hospital in Worcester on 4 October after waiting five hours in an ambulance outside. Paramedics warned A&E staff the patient was having trouble breathing but the patient died despite being rushed into the resuscitation room.

A woman died in eastern England last month after waiting an hour for an ambulance crew to reach her on what should have been a seven-minute response. No crews were available in the 50 miles between Cromer and Waveney in Norfolk, so an ambulance from Ipswich in Suffolk had to answer the 999 call.
https://www.theguardian.c(...)es-outside-ae-report
are we infinite or am I alone
  zondag 14 november 2021 @ 23:45:26 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_202182291
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Serieus? 'No Way?'

Avondklok was eerst ook 'no way'. Wetje aangepast, boem. Coronapas was eerst ook 'No Way'. 'Complotterig' werd het zelfs nog genoemd.

2G? Uit den boze. As we speak wordt de wet al aangepast.

Oostenrijk is geen apenland ofzo, is gewoon een Westerse democratie. Ik sluit het zeker niet meer uit. Ik vind het 2G systeem hier al overigens extreem dichtbij komen.

Dit moeten we stoppen. Iedereen moet weigeren om hun QR code te laten zien. Dan is dit hele gedoe in 2 weken afgelopen.
Graag.

Maar het NLse volk weet niet hoe sterk het is tegenover de politiek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 14 november 2021 @ 23:54:39 #229
168739 Red_85
'echt wel'
pi_202182342
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 23:03 schreef miss_sly het volgende:
Hoe acceptabel zou het zijn om de qr-code in te zetten om de kwetsbaren te weren? Want volgens velen moeten die zich terugtrekken om het gewone leven weer op gang te laten komen. Kunnen we hen gaan weren dmv een qr-code die leeftijd en/of onderliggend lijden vastlegt en daarop een rood kruis genereert. 50- en geen onderliggend lijden een groen ✅
Nee.

'Geen mens is illegaal' blabla, iedereen is gelijk, blabla, iedereen gelijke kansen.. mimimi

Maar als je niet gevaccineerd bent, ben je het niet waard om in een restaurantje te mogen eten en moet je je maar terugtrekken uit de maatschappij.

Niets geleerd hebben we. Helemaal niets.

[ Bericht 9% gewijzigd door Momo op 15-11-2021 00:10:56 ]
1947-2016
pi_202182381
twitter

Als je dankzij dit beleid bijgedraaid bent en je 1e prik hebt genomen, kun je jezelf "freitesten". _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 00:06:27 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202182393
Echt, what the fuck.

Sinds gisteren had ik keelpijn, beetje verkouden. Vandaag voor zekerheid zelftest gedaan en ik test positief....

Ben gevaccineerd (Jansen), 26 oktober positief getest bij GGD, 31 oktober weer negatief getest bij GGD en nu weer positief.

Zelftest kleurde aan binnen 30 seconden.

Dit keer was het niet Mickey, maar Pardoes denk ik.
pi_202182404
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 00:01 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

Als je dankzij dit beleid bijgedraaid bent en je 1e prik hebt genomen, kun je jezelf "freitesten". _O_
Ze zeggen het zelf ook. Vrijtesten.

Alsof je een crimineel bent.
Wat ziek. Wat ziek.
1947-2016
pi_202182405
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 00:06 schreef Evenstar het volgende:
Echt, what the fuck.

Sinds gisteren had ik keelpijn, beetje verkouden. Vandaag voor zekerheid zelftest gedaan en ik test positief....

Ben gevaccineerd (Jansen), 26 oktober positief getest bij GGD, 31 oktober weer negatief getest bij GGD en nu weer positief.

Nou, hopelijk blijft het bij wat keelpijn en verkouden. Waarschijnlijk was je zieker geweest zonder vaccin. dus dat is dan mooi meegenomen. Beterschap.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 november 2021 @ 00:10:29 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202182413
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 00:06 schreef Evenstar het volgende:
Echt, what the fuck.

In de tussentijd nog een test gedaan die negatief was?
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 00:14:32 #235
416575 crew  Evenstar
pi_202182445
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 00:10 schreef Momo het volgende:

[..]
In de tussentijd nog een test gedaan die negatief was?
Ja PCR van 31-10 was negatief.
  maandag 15 november 2021 @ 00:17:58 #236
3542 Gia
User under construction
pi_202182470
quote:
Hoe acceptabel zou het zijn om de qr-code in te zetten om de kwetsbaren te weren? Want volgens velen moeten die zich terugtrekken om het gewone leven weer op gang te laten komen. Kunnen we hen gaan weren dmv een qr-code die leeftijd en/of onderliggend lijden vastlegt en daarop een rood kruis genereert. 50- en geen onderliggend lijden een groen ✅
Absoluut niet acceptabel.
Ik ben 58, gevaccineerd, hartpatiënt en heel goed in staat om zelf te kiezen waar ik me wel of niet veilig voel.
Als je de qr-code intrekt en die is nodig voor niet-essentiële winkels, kapper, fysio whatever, dan kan ik, en andere kwetsbaren, helemaal niks meer. Nee, ik ga niet naar festivals, de kroeg, de bioscoop e.d. Maar mag ik misschien zelf bepalen of ik nieuwe kleren wil gaan kopen.

Echt! Waar eindigt deze belachelijke zooi!
  maandag 15 november 2021 @ 00:26:44 #237
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202182500
quote:
Echt, what the fuck.

Beterschap! Is Janssen minder effectief dan Pfizer en Moderna?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 00:29:24 #238
416575 crew  Evenstar
pi_202182510
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 00:26 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Beterschap! Is Janssen minder effectief dan Pfizer en Moderna?
Thanks!

Ja, wel iets minder, maar zelfs een doorgemaakte besmetting hielp niet :)

Volgende week Pfizer booster waarschijnlijk.
  maandag 15 november 2021 @ 00:36:32 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202182535
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 00:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Thanks!

Ja, wel iets minder, maar zelfs een doorgemaakte besmetting hielp niet :)

Volgende week Pfizer booster waarschijnlijk.
Wat bizar allemaal joh. Vals negatieve test gehad wellicht? :o

En domme vraag wellicht, maar weet het oprecht niet. Wordt die booster ook gegeven na zo'n recente positieve test? Of komt ie dan pas later?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202182575
quote:
Echt, what the fuck.

Beterschap, pech heb je wel :o
pi_202182583
twitter

Dit is mooi gemaakt.
pi_202182590
ik wil weleens weten, het % zorgmedewerkers wat gevaccineerd zijn?
  maandag 15 november 2021 @ 01:00:30 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202182595
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 00:58 schreef THEFXR het volgende:
ik wil weleens weten, het % zorgmedewerkers wat gevaccineerd zijn?
Weet niemand *O* -O-

Waarom wil je dat weten trouwens?
pi_202182606
quote:
Echt, what the fuck.

nou, ik geloof dat dat Janssen vaccin niet het beste is. mijn visie is dat het 4mnd werkt en daarna loopt het rap af.
pi_202182611
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 00:01 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

Hoe ga je dit in godsnaam handhaven zonder dat je razzia's moet houden? Dit lijkt mij echt een heel onverstandige route...
zie email 27 oktober
pi_202182614
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 01:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Weet niemand *O* -O-

Waarom wil je dat weten trouwens?
omdat vertegenwoordigers van hun, zoals Gommers en Kuipers schreeuwen dat iedereen gevaccineerd moet worden en dat hun veel ziekteverzuim hebben. kijk eerst naar je eigen club, denk ik dan
pi_202182622
quote:
Niet. Ik vind die QR-code sowieso heel lelijk. Maar er is geen oplossing die niet lelijk is.
zie email 27 oktober
pi_202182632
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 21:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Tja. Als 3G niet goed genoeg werkt, en 2G ook niet, dan moet je natuurlijk nog een stap verder. Het zal hier binnenkort ook nog wel geopperd worden in een of andere talkshow.
Dat heeft een hele mooie naam, maar ik kom er even niet op. Eenmaal een keuze maken en dan steeds maar op dat pad doorgaan ondanks dat het maar matig werkt.
zie email 27 oktober
  maandag 15 november 2021 @ 01:14:55 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202182637
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 01:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat heeft een hele mooie naam, maar ik kom er even niet op. Eenmaal een keuze maken en dan steeds maar op dat pad doorgaan ondanks dat het maar matig werkt.
Voortschrijdend inzicht?
  maandag 15 november 2021 @ 01:16:34 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202182640
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 01:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
omdat vertegenwoordigers van hun, zoals Gommers en Kuipers schreeuwen dat iedereen gevaccineerd moet worden en dat hun veel ziekteverzuim hebben. kijk eerst naar je eigen club, denk ik dan
Daarmee bedoelen ze ook eigen personeel

Snap niet waarom ze eerst naar hun eigen club moeten kijken
Die komen ondergemiddeld vaak in het ziekenhuis vanwege leeftijd, daarnaast is ziekteuitval door meer dan Covid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')