abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202172175
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:54 schreef speknek het volgende:
De vaccinatiegraad is 72%, niet 86%, ik weet niet waarom geen journalist dat lijkt te begrijpen.
Omdat we natuurlijk niet de gezondheid van kinderen in gevaar gaan brengen om het leven van wat oude vetzakken te rekken, hoeveel dat laatste de medische industrie ook mag opleveren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 november 2021 @ 13:58:11 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_202172189
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Omdat we natuurlijk niet de gezondheid van kinderen in gevaar gaan brengen om het leven van wat oude vetzakken te rekken, hoeveel dat laatste de medische industrie ook mag opleveren.
Dit is een rare conclusie tenzij je denkt dat vaccins gevaarlijk zijn voor kinderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202172297
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 12:11 schreef halfway het volgende:
Afstand houden vind ik op zich de beste uitvinding ooit.
Precies, afstand houden, thuis werken, 1,5 m tussen de tafeltjes in restaurants, twee lege plekken naast je in de bioscoop, geen lallend volk 's nachts onder mijn slaapkamerraam, excuus om geen kerst te vieren met je schoonfamilie. Wat mij betreft is dat corona een blijvertje.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_202172336
Marino van Zeist is alleen maar depressieve pessimistische teksten aan het delen zodat iedereen zijn cijfertjes op Twitter en zijn podcasts blijven beluisteren. Dat is echt de meest sneue man van dit moment met zijn constante doemdenken. Hij houdt enorm van aandacht. Helaas.
pi_202172349
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 13:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Wat is er nepnieuws aan de NOS? En ja niet iedereen kan 100 worden, deal with it. Waarom is het wel ethisch om 17 miljoen mensen met maatregelen op te zadelen, ondernemers te knevelen met maatregelen en hoepels waar ze doorheen moeten springen, sectoren waar sluiting als zwaard van damocles boven het hoofd blijft hangen, om voor een kleine groep mensen het leven voor een paar maanden te blijven rekken?
Mijn god. Als je serieus bent en nog steeds denkt dat er maatregelen worden genomen met als reden het leven van een paar bejaarden rekken, dan ben je echt niet goed in je bovenkamer :')
pi_202172422
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 14:12 schreef wpor het volgende:

[..]
Mijn god. Als je serieus bent en nog steeds denkt dat er maatregelen worden genomen met als reden het leven van een paar bejaarden rekken, dan ben je echt niet goed in je bovenkamer :')
Kan je dit onderbouwen zonder aan te vallen?
pi_202172442
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 14:18 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Kan je dit onderbouwen zonder aan te vallen?
De zorg ontlasten, dát is 1 van de belangrijkste redenen.
pi_202172450
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:13 schreef Joppiez het volgende:
Ik geloof er niet zo in, hoe gaat ze dat financieren? Het hele beleid kost namelijk miljarden, dat ga je niet eeuwig volhouden. Of gaan ze het hele globale economische systeem omvormen? Gaat niet lukken denk ik. Tot nu toe vinden mensen het min of meer wel best, want echt financieel hebben we er niet onder te leiden. Maar gaat men het pikken als je ze hun jaarlijkste verweggistan vakantie ontzegt? Of uberhaupt hun levensstijl ontneemt die ze gewend zijn? Denk het niet.
Printen tot het niet meer kan _O_
  zondag 14 november 2021 @ 14:34:38 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202172567
De natte droom van elke viroloog.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202172589
De volgende combinatie van factoren gaat een beheersbare coronasituatie geven:
- vaccinatie
- medicatie
- flexibel opschalen van zorg (ook handig voor een eventuele volgende pandemie).

U leest het hier voor het eerst.

^O^
pi_202172712
Nog even volhouden hoor, er is licht aan het einde van de tunnel.

Was gezegd
H de Jonge in Dec 2026....
pi_202173159
Bla bla bla. Als je een hammer bent lijkt alles op een spijker. :{w
-XOXO-
pi_202173178
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 14:49 schreef Toine51 het volgende:
Nog even volhouden hoor, er is licht aan het einde van de tunnel.

Was gezegd
H de Jonge in Dec 2026....
In het zicht van de haven
pi_202173303
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 14:08 schreef stavromulabeta het volgende:
twee lege plekken naast je in de bioscoop
En ook geen mensen direct voor of achter je die in de weg zitten of tegen je stoel aan trappen, dat mag echt zo blijven O+
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_202173334
Wat zij bedoelen is dat corona er is om te blijven. En daar hebben ze gelijk in. Op een begeven moment gaan wij het alleen moeten accepteren. De dood gaat weer wat meer midden in onze levens staan. Het is alleen nog de vraag wanneer onze overheid dat durft toe te geven.
pi_202173411
De komende 2 weken zijn kritisch.
pi_202173467
quote:
9s.gif Op zondag 14 november 2021 15:31 schreef Derrazi het volgende:

[..]
In het zicht van de haven
Marathon van 500 km
pi_202173479
Het virus muteert naar een totalitair demissionair regime. Maar dat wisten we al.
  zondag 14 november 2021 @ 16:10:15 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_202173618
quote:
Volgens deze experts gaan we naar een dystopische wereld toe waarin we permanent afstand moeten houden, mondkapjes moeten dragen en waar dus zaken die het leven leuk maken zoals evenementen, horeca en andere sociale dingen niet of nauwelijks meer mogelijk zullen zijn.
Met Facebook Meta Verse gaan we dit allemaal in VR doen _O_
pi_202173979
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:58 schreef speknek het volgende:

[..]
Dit is een rare conclusie tenzij je denkt dat vaccins gevaarlijk zijn voor kinderen.
Gevaarlijker dan covid.
pi_202174020
Die virologen ontpoppen zich echt tot ware doomsday sayers. Wat een sneue angsthazerij zeg. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 14 november 2021 @ 16:51:09 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_202174118
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Gevaarlijker dan covid.
Ja maar dat is niet zo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202174121
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 12:11 schreef halfway het volgende:
Afstand houden vind ik op zich de beste uitvinding ooit.
Ik ook. Heerlijk, geen mensen in mijn aura.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202174276
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:51 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja maar dat is niet zo.
Jawel. De gezondheidsraad heeft het slechts goedgekeurd met het valse argument dat lockdowns ook slecht zijn voor de gezondheid van kinderen, wat waar is, en die lockdowns er zonder kindervaccinatie zouden komen. Dus geen rechtstreekse gezondheidswinst voor de kinderen zelf.

Daarnaast weten we helemaal niet wat het risico van de vaccinatie is. Niet alleen vanwege het experimentele karakter en het gebrek aan lange termijn, maar ook omdat enkelen de wetenschap in pacht claimen te hebben en er geen open, transparant, wetenschappelijk debat kan zijn, en dus in feite er geen wetenschap terzake meer is.
  zondag 14 november 2021 @ 17:34:52 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_202174763
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Jawel. De gezondheidsraad heeft het slechts goedgekeurd met het valse argument dat lockdowns ook slecht zijn voor de gezondheid van kinderen, wat waar is, en die lockdowns er zonder kindervaccinatie zouden komen. Dus geen rechtstreekse gezondheidswinst voor de kinderen zelf.

Daarnaast weten we helemaal niet wat het risico van de vaccinatie is. Niet alleen vanwege het experimentele karakter en het gebrek aan lange termijn, maar ook omdat enkelen de wetenschap in pacht claimen te hebben en er geen open, transparant, wetenschappelijk debat kan zijn, en dus in feite er geen wetenschap terzake meer is.
Nee dat is niet zo, en wat jij zegt heeft er verder niks mee te maken.

quote:
The FDA has determined this Pfizer vaccine has met the criteria for emergency use authorization. Based on the totality of scientific evidence available, the known and potential benefits of the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine in individuals down to 5 years of age outweigh the known and potential risks.
https://www.fda.gov/news-(...)through-11-years-age
pi_202174953
quote:
en het gebrek aan lange termijn,
En de lange termijn wat betreft corona is wel bekend? Jij weet wat voor klachten corona op de langere termijn kunnen geven?

In de hersenen van apen die ze met corona besmet hadden vonden eiwitstapelingen die je ook ziet bij mensen met parkinson en sommige vormen van dementie. Hoewel meer onderzoek vereist is, is het goed mogelijk dat corona de kans op parkinson en dementie vergroot.

https://www.nporadio1.nl/(...)kent-dit-voor-mensen

Dus mochten er al negatieve gevolgen aan de vaccinaties vast zitten (waar ik de antivaccers trouwens nooit concreet over hoor), kijk dan ook naar de negatieve gevolgen van corona.
pi_202174956
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:34 schreef speknek het volgende:

[..]
Nee dat is niet zo, en wat jij zegt heeft er verder niks mee te maken.
[..]
https://www.fda.gov/news-(...)through-11-years-age
De FDA is een corrupte belangenverstrengelde organisatie die de risico's niet wil weten.
  zondag 14 november 2021 @ 18:31:20 #79
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_202175924
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:17 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Onwaarschijnlijk. De gevaccineerden gaan de komende maanden een nieuwe variant creëren door met het (2g) QR-systeem de selectiedruk te verhogen.
BS. Nieuwe varianten ontstaan vooral in personen die langdurig besmet zijn (personen met immuundeficientie).
are we infinite or am I alone
pi_202176174
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:51 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja maar dat is niet zo.
Tuurlijk datte... Want kinderen van een jaar of acht die hartaanvallen krijgen is natuurlijk doodnormaal...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_202176236
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En de lange termijn wat betreft corona is wel bekend? Jij weet wat voor klachten corona op de langere termijn kunnen geven?

In de hersenen van apen die ze met corona besmet hadden vonden eiwitstapelingen die je ook ziet bij mensen met parkinson en sommige vormen van dementie. Hoewel meer onderzoek vereist is, is het goed mogelijk dat corona de kans op parkinson en dementie vergroot.

Dus mochten er al negatieve gevolgen aan de vaccinaties vast zitten (waar ik de antivaccers trouwens nooit concreet over hoor), kijk dan ook naar de negatieve gevolgen van corona.
dit is mn grootste punt eigenlijk. we hebben echt geen idee wat corona nog allemaal gaat aanrichten.
  zondag 14 november 2021 @ 18:49:13 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_202176280
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 18:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tuurlijk datte... Want kinderen van een jaar of acht die hartaanvallen krijgen is natuurlijk doodnormaal...
Welke kinderen van een jaar of acht hebben een hartaanval gekregen? Er zijn ook tien kinderen in Nederland overleden aan corona.
  zondag 14 november 2021 @ 18:50:01 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_202176292
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:48 schreef Weltschmerz het volgende:
De FDA is een corrupte belangenverstrengelde organisatie die de risico's niet wil weten.
Sure Jan.
  zondag 14 november 2021 @ 18:58:40 #84
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_202176454
quote:

[..]

Jij hebt meer vertrouwen in een nieuw virus dan in een nieuw vaccin?
Beiden wekken een immuunrespons op. Maar enkel het virus besmet en doodt lichaamscellen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het vaccin lange-termijn effecten zou veroorzaken die na een besmetting niet optreden.
are we infinite or am I alone
pi_202176559
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef speknek het volgende:

[..]
Welke kinderen van een jaar of acht hebben een hartaanval gekregen? Er zijn ook tien kinderen in Nederland overleden aan corona.
Zoek het even op dan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 14 november 2021 @ 19:29:56 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_202177409
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zoek het even op dan.
Waar dan? Facebook? Bitchute? Niburu?
De fase 2/3 trial met kinderen 5-11 had 0 gevallen van myocarditis, en myocarditis is nog heel ver weg van een echte hartaanval. Dus dit is weer de zoveelste fantasie van een wappie die ik moet gaan zitten factchecken, in plaats van dat ze zelf met bewijs voor hun claims komen, en iedereen gewoon in de eerste plaats af had kunnen gaan op de beslissing van experts.
  zondag 14 november 2021 @ 19:47:32 #87
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202177897
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zoek het even op dan.
Ik heb het niet gevonden. Wel is er sprake van een verhoogd risico op myocarditis bij met name jongens van 12 jaar en ouder, maar daar zouden zich voor zover bekend geen dodelijke gevallen hebben voorgedaan. De incidentie zou zo laag zijn dat de klnische proeven op jongere kinderen helemaal niets hadden opgeleverd omdat de testgroep te klein was.

Misschien is er gewoon nog niet genoeg informatie. Ik snap wel dat je in dit geval het risico van ernstige bijwerkingen extreem zorgvuldig in kaart wilt hebben gebracht om het te kunnen afwegen tegen de kans dat een Covid-besmetting specifiek voor jouw kind (dus met of zonder eventuele comorbiditeit of andere risicofactoren) een problematisch verloop zou kunnen hebben.
pi_202179607
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 19:47 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ik heb het niet gevonden. Wel is er sprake van een verhoogd risico op myocarditis bij met name jongens van 12 jaar en ouder, maar daar zouden zich voor zover bekend geen dodelijke gevallen hebben voorgedaan. De incidentie zou zo laag zijn dat de klnische proeven op jongere kinderen helemaal niets hadden opgeleverd omdat de testgroep te klein was.

Misschien is er gewoon nog niet genoeg informatie. Ik snap wel dat je in dit geval het risico van ernstige bijwerkingen extreem zorgvuldig in kaart wilt hebben gebracht om het te kunnen afwegen tegen de kans dat een Covid-besmetting specifiek voor jouw kind (dus met of zonder eventuele comorbiditeit of andere risicofactoren) een problematisch verloop zou kunnen hebben.
Dit is al eens besproken in een ander topic, de kans op myocarditis bij jongeren is 6x zo groot na een besmetting als na vaccinatie: speknek in COR / Kans hartklachten kinderen na vaccin > hospitalisatie door covid
pi_202179640
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We hadden het virus daarom ook per direct de kop in moeten drukken natuurlijk. Rutte bedankt.
pi_202179988
Binnenkort leven wij dus allemaal in de cloud?
Nee dank u, dan maar wat doden door een volle IC.

pi_202180041
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
We hadden het virus daarom ook per direct de kop in moeten drukken natuurlijk. Rutte bedankt.
makkelijk gezegd.
Het virus kon men niet direct en definitief voorgoed verwijderen uit de Nederlandse bevolking.
Per 28 februari 2020 hele strenge lockdowns had de bevolking niet gepikt en zou ook niet het virus definitief verwijderd hebben of naar de marge. Daarbij, hele strenge lockdowns maanden handhaven is ook een ontwrichting van de samenleving op allerlei terreinen.
pi_202180234
Tsjah, lastig idd. Erg lastig met al die beperkingen. Erg moeilijk allemaal. Heel er lastig. Maar goed, de oplossing is?
Het ligt aan de instanties zelf
pi_202180279
[/quote]Iedereen weggestopt op een zolderkamertje[quote]

Was voor Covid al zo voor Fokkers, niet veel veranderd dus, behalve voor de mensen in de echte wereld, die nu ook veroordeeld tot de zolderkamer, justice!
pi_202180484
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 21:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
makkelijk gezegd.
Het virus kon men niet direct en definitief voorgoed verwijderen uit de Nederlandse bevolking.
Per 28 februari 2020 hele strenge lockdowns had de bevolking niet gepikt en zou ook niet het virus definitief verwijderd hebben of naar de marge. Daarbij, hele strenge lockdowns maanden handhaven is ook een ontwrichting van de samenleving op allerlei terreinen.
Wereldwijde aanpak daarom ook de voorkeur. Januari was al bekend dat het in China was natuurlijk.
pi_202180963
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:54 schreef speknek het volgende:
De vaccinatiegraad is 72%, niet 86%, ik weet niet waarom geen journalist dat lijkt te begrijpen.
bv
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/

Niet dat je geen gelijk hebt trouwens.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_202180969
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 21:37 schreef Aristai het volgende:
Iedereen weggestopt op een zolderkamertje
quote:
Was voor Covid al zo voor Fokkers, niet veel veranderd dus, behalve voor de mensen in de echte wereld, die nu ook veroordeeld tot de zolderkamer, justice!
Waarom groeit Fok! dan niet?
pi_202181193
Weet je wat je ook kan doen? Gewoon laten gaan en voor ongevaccineerden maar een paar bedden in het ziekenhuis beschikbaar laten stellen. Dan had je maar een prik moeten nemen.

Zo kan de regulieren zorg ook nog doorgaan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_202181406
Onbewoond eiland begint steeds aantrekkelijker te worden.
pi_202181698
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 12:03 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]
Het is ook moeilijk voor je om zelf na te denken, he?
[..]

Begrijpend lezen is moeilijk voor sommigen.

De virologendictatuur. Denk niet dat we dat moeten accepteren met zn allen. Typisch angst is aandacht artikel, maar alsnog, wordt het ooit waar, moeten we daar keihard tegen in verzet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 14 november 2021 @ 22:55:37 #100
168739 Red_85
'echt wel'
pi_202181733
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:14 schreef luxerobots het volgende:
Overigens kun je, na het angstgepraat van De Verzamelaar, het ook positief zien. Deze golf is kleiner dan de vorige. En het is goed mogelijk dat de volgende golf weer kleiner wordt.
[..]

Met nog minder capaciteit op de ic, als het aan hugo ligt. Die wordt immers ook met de golf ook kleiner.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 14 november 2021 @ 23:25:46 #101
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_202182136
Voortaan iedere hertst een coronaprik tegelijk met de griepprik
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')