Omdat we natuurlijk niet de gezondheid van kinderen in gevaar gaan brengen om het leven van wat oude vetzakken te rekken, hoeveel dat laatste de medische industrie ook mag opleveren.quote:Op zondag 14 november 2021 13:54 schreef speknek het volgende:
De vaccinatiegraad is 72%, niet 86%, ik weet niet waarom geen journalist dat lijkt te begrijpen.
Dit is een rare conclusie tenzij je denkt dat vaccins gevaarlijk zijn voor kinderen.quote:Op zondag 14 november 2021 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat we natuurlijk niet de gezondheid van kinderen in gevaar gaan brengen om het leven van wat oude vetzakken te rekken, hoeveel dat laatste de medische industrie ook mag opleveren.
Precies, afstand houden, thuis werken, 1,5 m tussen de tafeltjes in restaurants, twee lege plekken naast je in de bioscoop, geen lallend volk 's nachts onder mijn slaapkamerraam, excuus om geen kerst te vieren met je schoonfamilie. Wat mij betreft is dat corona een blijvertje.quote:Op zondag 14 november 2021 12:11 schreef halfway het volgende:
Afstand houden vind ik op zich de beste uitvinding ooit.
Mijn god. Als je serieus bent en nog steeds denkt dat er maatregelen worden genomen met als reden het leven van een paar bejaarden rekken, dan ben je echt niet goed in je bovenkamerquote:Op zondag 14 november 2021 13:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat is er nepnieuws aan de NOS? En ja niet iedereen kan 100 worden, deal with it. Waarom is het wel ethisch om 17 miljoen mensen met maatregelen op te zadelen, ondernemers te knevelen met maatregelen en hoepels waar ze doorheen moeten springen, sectoren waar sluiting als zwaard van damocles boven het hoofd blijft hangen, om voor een kleine groep mensen het leven voor een paar maanden te blijven rekken?
Kan je dit onderbouwen zonder aan te vallen?quote:Op zondag 14 november 2021 14:12 schreef wpor het volgende:
[..]
Mijn god. Als je serieus bent en nog steeds denkt dat er maatregelen worden genomen met als reden het leven van een paar bejaarden rekken, dan ben je echt niet goed in je bovenkamer
De zorg ontlasten, dát is 1 van de belangrijkste redenen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:18 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Kan je dit onderbouwen zonder aan te vallen?
Printen tot het niet meer kanquote:Op zondag 14 november 2021 13:13 schreef Joppiez het volgende:
Ik geloof er niet zo in, hoe gaat ze dat financieren? Het hele beleid kost namelijk miljarden, dat ga je niet eeuwig volhouden. Of gaan ze het hele globale economische systeem omvormen? Gaat niet lukken denk ik. Tot nu toe vinden mensen het min of meer wel best, want echt financieel hebben we er niet onder te leiden. Maar gaat men het pikken als je ze hun jaarlijkste verweggistan vakantie ontzegt? Of uberhaupt hun levensstijl ontneemt die ze gewend zijn? Denk het niet.
In het zicht van de havenquote:Op zondag 14 november 2021 14:49 schreef Toine51 het volgende:
Nog even volhouden hoor, er is licht aan het einde van de tunnel.
Was gezegd
H de Jonge in Dec 2026....
En ook geen mensen direct voor of achter je die in de weg zitten of tegen je stoel aan trappen, dat mag echt zo blijvenquote:Op zondag 14 november 2021 14:08 schreef stavromulabeta het volgende:
twee lege plekken naast je in de bioscoop
Met Facebook Meta Verse gaan we dit allemaal in VR doenquote:Volgens deze experts gaan we naar een dystopische wereld toe waarin we permanent afstand moeten houden, mondkapjes moeten dragen en waar dus zaken die het leven leuk maken zoals evenementen, horeca en andere sociale dingen niet of nauwelijks meer mogelijk zullen zijn.
Gevaarlijker dan covid.quote:Op zondag 14 november 2021 13:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is een rare conclusie tenzij je denkt dat vaccins gevaarlijk zijn voor kinderen.
Ja maar dat is niet zo.quote:
Ik ook. Heerlijk, geen mensen in mijn aura.quote:Op zondag 14 november 2021 12:11 schreef halfway het volgende:
Afstand houden vind ik op zich de beste uitvinding ooit.
Jawel. De gezondheidsraad heeft het slechts goedgekeurd met het valse argument dat lockdowns ook slecht zijn voor de gezondheid van kinderen, wat waar is, en die lockdowns er zonder kindervaccinatie zouden komen. Dus geen rechtstreekse gezondheidswinst voor de kinderen zelf.quote:
Nee dat is niet zo, en wat jij zegt heeft er verder niks mee te maken.quote:Op zondag 14 november 2021 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel. De gezondheidsraad heeft het slechts goedgekeurd met het valse argument dat lockdowns ook slecht zijn voor de gezondheid van kinderen, wat waar is, en die lockdowns er zonder kindervaccinatie zouden komen. Dus geen rechtstreekse gezondheidswinst voor de kinderen zelf.
Daarnaast weten we helemaal niet wat het risico van de vaccinatie is. Niet alleen vanwege het experimentele karakter en het gebrek aan lange termijn, maar ook omdat enkelen de wetenschap in pacht claimen te hebben en er geen open, transparant, wetenschappelijk debat kan zijn, en dus in feite er geen wetenschap terzake meer is.
https://www.fda.gov/news-(...)through-11-years-agequote:The FDA has determined this Pfizer vaccine has met the criteria for emergency use authorization. Based on the totality of scientific evidence available, the known and potential benefits of the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine in individuals down to 5 years of age outweigh the known and potential risks.
En de lange termijn wat betreft corona is wel bekend? Jij weet wat voor klachten corona op de langere termijn kunnen geven?quote:
De FDA is een corrupte belangenverstrengelde organisatie die de risico's niet wil weten.quote:Op zondag 14 november 2021 17:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, en wat jij zegt heeft er verder niks mee te maken.
[..]
https://www.fda.gov/news-(...)through-11-years-age
BS. Nieuwe varianten ontstaan vooral in personen die langdurig besmet zijn (personen met immuundeficientie).quote:Op zondag 14 november 2021 12:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. De gevaccineerden gaan de komende maanden een nieuwe variant creëren door met het (2g) QR-systeem de selectiedruk te verhogen.
Tuurlijk datte... Want kinderen van een jaar of acht die hartaanvallen krijgen is natuurlijk doodnormaal...quote:
dit is mn grootste punt eigenlijk. we hebben echt geen idee wat corona nog allemaal gaat aanrichten.quote:Op zondag 14 november 2021 17:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En de lange termijn wat betreft corona is wel bekend? Jij weet wat voor klachten corona op de langere termijn kunnen geven?
In de hersenen van apen die ze met corona besmet hadden vonden eiwitstapelingen die je ook ziet bij mensen met parkinson en sommige vormen van dementie. Hoewel meer onderzoek vereist is, is het goed mogelijk dat corona de kans op parkinson en dementie vergroot.
https://www.nporadio1.nl/(...)kent-dit-voor-mensen
Dus mochten er al negatieve gevolgen aan de vaccinaties vast zitten (waar ik de antivaccers trouwens nooit concreet over hoor), kijk dan ook naar de negatieve gevolgen van corona.
Welke kinderen van een jaar of acht hebben een hartaanval gekregen? Er zijn ook tien kinderen in Nederland overleden aan corona.quote:Op zondag 14 november 2021 18:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tuurlijk datte... Want kinderen van een jaar of acht die hartaanvallen krijgen is natuurlijk doodnormaal...
Sure Jan.quote:Op zondag 14 november 2021 17:48 schreef Weltschmerz het volgende:
De FDA is een corrupte belangenverstrengelde organisatie die de risico's niet wil weten.
Jij hebt meer vertrouwen in een nieuw virus dan in een nieuw vaccin?quote:Op zondag 14 november 2021 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel. De gezondheidsraad heeft het slechts goedgekeurd met het valse argument dat lockdowns ook slecht zijn voor de gezondheid van kinderen, wat waar is, en die lockdowns er zonder kindervaccinatie zouden komen. Dus geen rechtstreekse gezondheidswinst voor de kinderen zelf.
Daarnaast weten we helemaal niet wat het risico van de vaccinatie is. Niet alleen vanwege het experimentele karakter en het gebrek aan lange termijn, maar ook omdat enkelen de wetenschap in pacht claimen te hebben en er geen open, transparant, wetenschappelijk debat kan zijn, en dus in feite er geen wetenschap terzake meer is.
Zoek het even op dan.quote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Welke kinderen van een jaar of acht hebben een hartaanval gekregen? Er zijn ook tien kinderen in Nederland overleden aan corona.
Waar dan? Facebook? Bitchute? Niburu?quote:
Ik heb het niet gevonden. Wel is er sprake van een verhoogd risico op myocarditis bij met name jongens van 12 jaar en ouder, maar daar zouden zich voor zover bekend geen dodelijke gevallen hebben voorgedaan. De incidentie zou zo laag zijn dat de klnische proeven op jongere kinderen helemaal niets hadden opgeleverd omdat de testgroep te klein was.quote:
Dit is al eens besproken in een ander topic, de kans op myocarditis bij jongeren is 6x zo groot na een besmetting als na vaccinatie: speknek in COR / Kans hartklachten kinderen na vaccin > hospitalisatie door covidquote:Op zondag 14 november 2021 19:47 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevonden. Wel is er sprake van een verhoogd risico op myocarditis bij met name jongens van 12 jaar en ouder, maar daar zouden zich voor zover bekend geen dodelijke gevallen hebben voorgedaan. De incidentie zou zo laag zijn dat de klnische proeven op jongere kinderen helemaal niets hadden opgeleverd omdat de testgroep te klein was.
Misschien is er gewoon nog niet genoeg informatie. Ik snap wel dat je in dit geval het risico van ernstige bijwerkingen extreem zorgvuldig in kaart wilt hebben gebracht om het te kunnen afwegen tegen de kans dat een Covid-besmetting specifiek voor jouw kind (dus met of zonder eventuele comorbiditeit of andere risicofactoren) een problematisch verloop zou kunnen hebben.
We hadden het virus daarom ook per direct de kop in moeten drukken natuurlijk. Rutte bedankt.quote:Op zondag 14 november 2021 17:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En de lange termijn wat betreft corona is wel bekend? Jij weet wat voor klachten corona op de langere termijn kunnen geven?
In de hersenen van apen die ze met corona besmet hadden vonden eiwitstapelingen die je ook ziet bij mensen met parkinson en sommige vormen van dementie. Hoewel meer onderzoek vereist is, is het goed mogelijk dat corona de kans op parkinson en dementie vergroot.
https://www.nporadio1.nl/(...)kent-dit-voor-mensen
Dus mochten er al negatieve gevolgen aan de vaccinaties vast zitten (waar ik de antivaccers trouwens nooit concreet over hoor), kijk dan ook naar de negatieve gevolgen van corona.
makkelijk gezegd.quote:Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
We hadden het virus daarom ook per direct de kop in moeten drukken natuurlijk. Rutte bedankt.
Wereldwijde aanpak daarom ook de voorkeur. Januari was al bekend dat het in China was natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2021 21:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
makkelijk gezegd.
Het virus kon men niet direct en definitief voorgoed verwijderen uit de Nederlandse bevolking.
Per 28 februari 2020 hele strenge lockdowns had de bevolking niet gepikt en zou ook niet het virus definitief verwijderd hebben of naar de marge. Daarbij, hele strenge lockdowns maanden handhaven is ook een ontwrichting van de samenleving op allerlei terreinen.
bvquote:Op zondag 14 november 2021 13:54 schreef speknek het volgende:
De vaccinatiegraad is 72%, niet 86%, ik weet niet waarom geen journalist dat lijkt te begrijpen.
Iedereen weggestopt op een zolderkamertjequote:
Waarom groeit Fok! dan niet?quote:Was voor Covid al zo voor Fokkers, niet veel veranderd dus, behalve voor de mensen in de echte wereld, die nu ook veroordeeld tot de zolderkamer, justice!
Begrijpend lezen is moeilijk voor sommigen.quote:Op zondag 14 november 2021 12:03 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk voor je om zelf na te denken, he?
[..]
Met nog minder capaciteit op de ic, als het aan hugo ligt. Die wordt immers ook met de golf ook kleiner.quote:Op zondag 14 november 2021 12:14 schreef luxerobots het volgende:
Overigens kun je, na het angstgepraat van De Verzamelaar, het ook positief zien. Deze golf is kleiner dan de vorige. En het is goed mogelijk dat de volgende golf weer kleiner wordt.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |