Want met QR-codes gaan we de oorlog winnen?quote:Op zondag 14 november 2021 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, volgens jaar is het QR code beleid zodanig geperfectioneerd dat wanneer er nog altijd een groep ons probeert te gijzelen, er adequaat kan worden ingegrepen.
Niet in Nederland.quote:Op zondag 14 november 2021 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, volgens jaar is het QR code beleid zodanig geperfectioneerd dat wanneer er nog altijd een groep ons probeert te gijzelen, er adequaat kan worden ingegrepen.
Het is slechts een deeltje van het arsenaalquote:Op zondag 14 november 2021 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Want met QR-codes gaan we de oorlog winnen?
Ik wil net zeggen, want de voorbije weken is mij duidelijk geworden dat op veel plekken waar zo'n controle zou moeten zijn, er of helemaal niet werd gecontroleerd of niet deugdelijk. Dus dan ben je feitelijk al gezien.quote:Op zondag 14 november 2021 12:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is slechts een deeltje van het arsenaal
Oh dat dat beter moet dat ben ik met je eens. Cafe's die niet controleren mogen ze van mij gewoon een week of wat dicht gooien.quote:Op zondag 14 november 2021 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, want de voorbije weken is mij duidelijk geworden dat op veel plekken waar zo'n controle zou moeten zijn, er of helemaal niet werd gecontroleerd of niet deugdelijk. Dus dan ben je feitelijk al gezien.
De logica van De Verzamelaar (en veel andere complotgekkies) is dat de witte jassen en politici slechte mensen zijn, die ons graag in lockdown zetten. Zij zijn slecht, wat gelijk bewijs is dat corona gewoon een ongevaarlijk verkoudheidsvirus is.quote:Op zondag 14 november 2021 12:11 schreef pokkerdepok het volgende:
dus eigenlijk vind je dat we, ondanks dat het virus misschien wel niet meer weggaat en nog erger gaat worden, we alles moeten loslaten en weer normaal doen?
hoe kom je bij die conclusie na het lezen van dat artikel?
Oneens. De leeftijdsgroepen 70-90+ belanden net zo hard in het ziekenhuis en de besmettingen hebben een record verbroken. Wat weer kan komen omdat we lang niet meer getest hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 12:14 schreef luxerobots het volgende:
Overigens kun je, na het angstgepraat van De Verzamelaar, het ook positief zien. Deze golf is kleiner dan de vorige. En het is goed mogelijk dat de volgende golf weer kleiner wordt.
[..]
Maar er is gewoon geen handhaving, dat is het hele punt. In elk geval bij lange na niet genoeg.quote:Op zondag 14 november 2021 12:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh dat dat beter moet dat ben ik met je eens. Cafe's die niet controleren mogen ze van mij gewoon een week of wat dicht gooien.
Controle, groepen en fascisme. Wat kan er mis gaan.quote:Op zondag 14 november 2021 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Dan moeten ze die handhaving eens gauw gaan regelenquote:Op zondag 14 november 2021 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar er is gewoon geen handhaving, dat is het hele punt. In elk geval bij lange na niet genoeg.
Wat is er nepnieuws aan de NOS? En ja niet iedereen kan 100 worden, deal with it. Waarom is het wel ethisch om 17 miljoen mensen met maatregelen op te zadelen, ondernemers te knevelen met maatregelen en hoepels waar ze doorheen moeten springen, sectoren waar sluiting als zwaard van damocles boven het hoofd blijft hangen, om voor een kleine groep mensen het leven voor een paar maanden te blijven rekken?quote:Op zondag 14 november 2021 12:31 schreef Hexagon het volgende:
Ah TS is weer nepnieuws aan het verspreiden om in verhulde taal mensen dood te wensen
Je bedenkt een topictitel die in het hele nieuwsbericht niet voorkomt.quote:Op zondag 14 november 2021 13:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat is er nepnieuws aan de NOS?
Precies 1.5 meter of meer afstand houden van mensen is ook de enige maatregel die helpt tegen besmettelijke ziektes en toch wordt er niet streng op gehandhaafd. Waarschijnlijk omdat de handhavers en overheid geen last willen krijgen van de onnadenkende personen die niet het aangeboren respect hebben om op afstand te blijven van mensenquote:Op zondag 14 november 2021 12:11 schreef halfway het volgende:
Afstand houden vind ik op zich de beste uitvinding ooit.
Zoals nu ook al gebeurt met de drukpers o.a. middels EU-corona bonds.quote:Op zondag 14 november 2021 13:13 schreef Joppiez het volgende:
Ik geloof er niet zo in, hoe gaat ze dat financieren?
"Kicking the can down the road" kan je aardig lang volhouden, na ons de zondvloed.quote:Het hele beleid kost namelijk miljarden, dat ga je niet eeuwig volhouden.
Die decadente levensstijl was om meerdere redenen toch al niet vol te houden. Dat realiseren beschouwt men als een crisis.quote:Tot nu toe vinden mensen het min of meer wel best, want echt financieel hebben we er niet onder te leiden. Maar gaat men het pikken als je ze hun jaarlijkste verweggistan vakantie ontzegt? Of uberhaupt hun levensstijl ontneemt die ze gewend zijn? Denk het niet.
Tjah, als de schuldquote richting de 100% gaat ook in de noord europese landen dan gaat dat wel wat doen met rentes, hoewel je ook die kan manipuleren krijg je natuurlijk gigantisch inflatie.quote:Op zondag 14 november 2021 13:20 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zoals nu ook al gebeurt met de drukpers o.a. middels EU-corona bonds.
[..]
"Kicking the can down the road" kan je aardig lang volhouden, na ons de zondvloed.
[..]
Die decadente levensstijl was om meerdere redenen toch al niet vol te houden. Dat realiseren beschouwt men als een crisis.
Een pijnlijdende stervende patient morfine verstrekken wordt als humaan beoordeeldquote:Op zondag 14 november 2021 13:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onderaan de streep is dit gewoon inhumaan beleid.
De schulden worden voor het gemak maar bij de staatsschuld opgeteld, dat mogen we over x jaar aan gaan beginnen om dat af te betalen. Gelijk de belastingen nu maar flink omhoog gooien (althans, hoger dan het al is) gaan mensen niet zo leuk vinden.quote:Op zondag 14 november 2021 13:20 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zoals nu ook al gebeurt met de drukpers o.a. middels EU-corona bonds.
[..]
"Kicking the can down the road" kan je aardig lang volhouden, na ons de zondvloed.
[..]
Die decadente levensstijl was om meerdere redenen toch al niet vol te houden. Dat realiseren beschouwt men als een crisis.
Gisteren een item in eenvandaag (volgens mij) van een mevrouw in een oude slecht geïsoleerde (huur)woning. Mevrouw had het koud omdat de energielasten zo hoog zijn. Dan is er vervolgens discussie over hoe dat te compenseren.quote:Op zondag 14 november 2021 13:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De schulden worden voor het gemak maar bij de staatsschuld opgeteld, dat mogen we over x jaar aan gaan beginnen om dat af te betalen. Gelijk de belastingen nu maar flink omhoog gooien (althans, hoger dan het al is) gaan mensen niet zo leuk vinden.
Men interesseert het niet echt of het vol te houden is of niet. Het streven is nu om dat wel vol te houden, maar "duurzaam". Niemand in de politiek, waar dan ook, heeft het over consuminderen. Logisch ook, want dat betekent politieke zelfmoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |