Da's een goeie positieve draai die je er aan geeft!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, het maakt ergens ook weer niet zo heel veel uit. Prima als er 25.000 besmettingen zijn, als het maar veel gevaccineerden betreft, want als het goed is, komen die niet zo snel in het ziekenhuis.
Snap je punt hoor, maar dat is nu wel echt het enige strohalmpje wat we nog hebben.....quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, het maakt ergens ook weer niet zo heel veel uit. Prima als er 25.000 besmettingen zijn, als het maar veel gevaccineerden betreft, want als het goed is, komen die niet zo snel in het ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bedankt, ja, ik hak niet voor het eerst met dit spreekwoordelijke bijltje.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Da's een goeie positieve draai die je er aan geeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
De vraag hoe je corona het best kunt oplossen, is complex, maar niet zo complex als de Astley-paradox.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Ik vind het een royale strohalm. Weten we hoe veel procent van de officieel gemelde besmette mensen in het ziekenhuis komt in vergelijking met hoe dat toen er nog niemand gevaccineerd was?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap je punt hoor, maar dat is nu wel echt het enige strohalmpje wat we nog hebben.....
Wat een tijden inderdaad......maar vooruit toch maar blijven proberen zoveel mogelijk positiviteit bij elkaar te schrapen....quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:32 schreef GereDathan het volgende:
Laten we hopen dat het vooral oude meldingen zijn en dat de maatregelen op korte termijn enig effect gaan hebben.
Ergens moeten we een top bereiken, een virus kan niet blijven groeien. Zo werkt het niet. Ergens stopt het.
Maar wat een tijden, al moet ik zeggen dat ik minder schrik dan vorige week donderdag toen we voor het eerst uit het niets over de 16k knalden.
Ja, met heel veel pijn en moeite moeten we dat maar doen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een tijden inderdaad......maar vooruit toch maar blijven proberen zoveel mogelijk positiviteit bij elkaar te schrapen....
Volgens mij kan het aantal positieve tests max 25.000 per dag worden. Dus dan moeten we wel gaan sturen op ziekenhuisopnames.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:40 schreef GereDathan het volgende:
Nou, die 25k lijkt mij geen optie.
Lees zojuist in de krant: "GGD GHOR Nederland meldt dat de GGD's hun maximale testcapaciteit hebben bereikt.".
Het is niet het juiste topic, maar dit is het meest zorgwekkende bericht van de afgelopen weken wat mij betreft.
Laat ze aub opschieten. Rijd die vaccins zo snel mogelijk naar de priklokaties toe en zorg dat we zo snel mogelijk 70+ een booster geven. Na een week is het effect van een booster bereikt is gebleken uit onderzoek, dus dat betekent dat we heel snel resultaten zouden kunnen gaan zien.quote:GGD Hollands Midden, met onder andere Leiden, Katwijk, Alphen aan de Rijn en Gouda onder zijn hoede, begint als eerste regio met de boosterprik. Vanaf vrijdag zijn 80-plussers welkom op de vaccinatielocaties voor de derde prik.
Als je 100k testen per dag max aan kan en 60% is positief heb je gewoon 60k besmettingen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Volgens mij kan het aantal positieve tests max 25.000 per dag worden. Dus dan moeten we wel gaan sturen op ziekenhuisopnames.
De maatregelen van deze week hebben vast enig effect, omdat je gewoon ziet dat je weer veel minder contacten hebt. Hopelijk werkt het door op de goede groepen.
Het percentage positief kan natuurlijk stijgen, in theorie zou je naar +/- 100.000 besmettingen per dag kunnen (100%).quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Volgens mij kan het aantal positieve tests max 25.000 per dag worden. Dus dan moeten we wel gaan sturen op ziekenhuisopnames.
Nare is dat maatregelen tussen de 10 en 14 dagen nodig hebben om zichtbaar te worden en minstens 21 dagen voor we er serieus effect van zien. Het is echt aftellen naar volgende week zaterdag wat dat betreft. Het kan niet anders dan effect hebben, want los van de maatregelen merk ik om mij heen ook een grote angst op dit moment. En dat heeft er vooral begin 2020 voor gezorgd dat we snel de daling konden inzetten.quote:De maatregelen van deze week hebben vast enig effect, omdat je gewoon ziet dat je weer veel minder contacten hebt. Hopelijk werkt het door op de goede groepen.
Precies wat ik hierboven net typte. Een slecht vooruitzicht, ik kan daar niets moois van maken helaasquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:44 schreef magrec het volgende:
[..]
Als je 100k testen per dag max aan kan en 60% is positief heb je gewoon 60k besmettingen.
Kinderen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:51 schreef Oliver23 het volgende:
Opvallend detail uit de RIVM weekcijfers betreft de besmettingen:
83% van alle besmettingen was ongevaccineerd.
[ twitter ]
dit is geen detail,quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:51 schreef Oliver23 het volgende:
Opvallend detail uit de RIVM weekcijfers betreft de besmettingen:
83% van alle besmettingen was ongevaccineerd.
[ twitter ]
Het lijkt erop alsof het al wat ouder nieuws is aangezien de varianten nog met een landnaam aangeduid worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:32 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat dat in dit topic doet. Een positieve insteek zou zijn dat, ondanks de gigantische verspreiding, er nog geen variant is die met kop en schouders boven de huidige Delta staat. Zonder enig verstand van virus DNA/RNA zou ik durven beweren dat daarmee is aangetoond dat de kans daarop dus minimaal is, en steeds verder afneemt. Mogelijk is het scala aan mogelijkheden voor dit virus redelijk uitgeput.
Zie het als de kans dat mensen de 100 meter binnen de 8 seconde kunnen rennen. Het is niet aan te tonen dat het onmogelijk is, maar gezien de hoeveelheid mensen die het proberen (en falen) lijkt het op z'n best onwaarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |