Als je je daar nu al bij neerlegt gaat er inderdaad niks veranderen nee.quote:Op zondag 14 november 2021 13:05 schreef popje het volgende:
In Buitenhof; we gaan nooit meer zonder maatregelen kunnen in de winter.
quote:Op zondag 14 november 2021 13:06 schreef groenen het volgende:
DeVerzamelaar heeft toegeslagen in NWS:
NWS / Virologen: nooit meer terug naar normaal
Hier anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met het OV, moet je wel je aansluitingen halen.quote:Op zondag 14 november 2021 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uur enkele reis gereisd. Want alles vol om binnen een redelijke termijn geprikt te worden. Dus ja, ruim 4 uur reizen voor twee vaccins vond ik wel teveel van het goeie.
Ik ga er vanuit dat de meesten wel in de buurt geprikt konden worden.
Hier word je toch intens verdrietig vanquote:Op zondag 14 november 2021 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)els-ingaan~af85e35f/
![]()
Dit zal het virus pijn doen!
Hoe zien ze dat voor zich dan?quote:Op zondag 14 november 2021 13:05 schreef popje het volgende:
In Buitenhof; we gaan nooit meer zonder maatregelen kunnen in de winter.
Een hapje eten of drankje drinken na 20:00 zorgt er voor dat het virus ongenadig hard toeslaat natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2021 11:35 schreef Johannes788 het volgende:
Nog 1 van de nutteloze maatregelen. Ga je naar de bios na 20.00 uur?
Geen drankje op chips te koop. Haha
Hapje of drankje niet toegestaan na achten in bioscoop of bij concert
https://www.nu.nl/enterta(...)-of-bij-concert.html
Handigquote:Op zondag 14 november 2021 13:22 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]_________!
Eerst lepels die blijven plakken, 5g en nu bluetooth. Nice.
En het is niet eens satire. Die professor Northcott schijnt het echt te geloven...quote:Op zondag 14 november 2021 13:22 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]_________!
Wij moeten ons voorbereiden op een nieuw normaal met elke winter maatregelen en mondkapjes.quote:Op zondag 14 november 2021 13:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kom er net pas achter dat in Engeland corona helemaal niet meer in het nieuws is. Het is daar gewoon klaar, maar daar hoor je hier niks over. NOS wil alleen maar scoren met zielige verhaaltjes!!11!11
Oh vandaar dat ik mijn JBL speaker nu kan verbinden met mijn nieren!quote:Op zondag 14 november 2021 13:22 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]_________!
Erno zal blij zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wij moeten ons voorbereiden op een nieuw normaal met elke winter maatregelen en mondkapjes.
Nee Ceausescu is inderdaad gewoon als een wild beest opgejaagd en afgeknald. Op het balkon stierf alleen zijn politieke carrire. Overigens best wel dubieus hoe dat gegaan is, want het gaf allerlei andere betrokkenen bij die dictatuur de kans om ongestraft te blijven. De beste man werd ook in het westen jarenlang gefteerd, omdat hij een wat meer 'onafhankelijke' communist zou zijn. Maar dat is ver offtopic.quote:Op zondag 14 november 2021 11:03 schreef vipergts het volgende:
[..]
En of we in Nederland zo zijn ik ben nu ook nog voor vaccineren en de maatregelen om dat ik denk dat niets doen in de huidige situatie ook niet kan. Zo zijn veel mensen nog schat ik als in die grote groep het sentiment omslaat kan Rutte het OMT of die virologen uit dat NOS artikel roepen wat ze willen maar niet helpt dan meer. Ja Noord-Koreaans gedrag wat betreft het behandelen van anders denkende.
Ik dacht dat Ceausescu ook aan een Balkon hing. Hij stond in ieder geval vrolijk op een balkon te zwaaien toen de pleuris uitbrak. De ongeloof op die man zijn gezicht toen het fout liep.
Die is wel in rook opgegaan trouwens.quote:
Gestikt in een mondkapje in de Intercity van Berlijn naar Dresdenquote:Op zondag 14 november 2021 13:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die is wel in room opgegaan trouwens.
Hij heeft al zijn aardse bezittingen nagelaten aan het Robert Koch Instituut.quote:Op zondag 14 november 2021 13:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gestikt in een mondkapje in de Intercity van Berlijn naar Dresden
Jack heeft gelijk. We zullen een manier moeten vinden hoe we kunnen leven met het virus zonder elke keer in een maatregelstuip te schieten.quote:
Kabinet werd gister bij ons op de voetbalclub met de grond gelijk gemaakt door zo'n beetje iedereen, al zal daar ook wel wat bias bij zitten omdat de amateursport nu weer wordt gepakt.quote:Op zondag 14 november 2021 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jack heeft gelijk. We zullen een manier moeten vinden hoe we kunnen leven met het virus zonder elke keer in een maatregelstuip te schieten.
Er wordt sinds de persco echt stevig ingehakt op het gebrek aan een visie voor de langere termijn, ik hoop dat dat nu doorzet.
ik vraag me dan af hoe ze dat controlerenquote:Op zondag 14 november 2021 14:09 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)cineerden-oostenrijk
Akkoord in Oostenrijk: lockdown ongevaccineerden gaat morgen in.
Visie? Ze zijn nog niet in staat een kabinet te formeren hoe moet het dan daarna laat staan ervoor?quote:Op zondag 14 november 2021 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jack heeft gelijk. We zullen een manier moeten vinden hoe we kunnen leven met het virus zonder elke keer in een maatregelstuip te schieten.
Er wordt sinds de persco echt stevig ingehakt op het gebrek aan een visie voor de langere termijn, ik hoop dat dat nu doorzet.
Goed punt.quote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Visie? Ze zijn nog niet in staat een kabinet te formeren hoe moet het dan daarna laat staan ervoor?
QR?quote:Op zondag 14 november 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me dan af hoe ze dat controleren
Ik ook, je kan aan de buitenkant niet zien of iemand gevaccineerd is of niet.quote:Op zondag 14 november 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me dan af hoe ze dat controleren
Daar is wel iets op te verzinnen hoor.quote:Op zondag 14 november 2021 14:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ook, je kan aan de buitenkant niet zien of iemand gevaccineerd is of niet.
Geloof dat een Oostenrijker daar ooit iets voor had bedacht, was niet zo'n succesquote:Op zondag 14 november 2021 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar is wel iets op te verzinnen hoor.
Als je het artikel leest dan staat erin dat ze wel de straat op mogen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe dan? Willekeurige mensen op straat vragen om hun code te laten zien?
Of juist een heel groot succes.quote:Op zondag 14 november 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat een Oostenrijker daar ooit iets voor had bedacht, was niet zo'n succes
Rutte: "'visie is als een olifant die het zicht belemmert'"quote:Op zondag 14 november 2021 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik verstond er geen ruk van om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Dit soort verhalen horen hier ook, Kyle is een gevaccineerde, weinig support voor hem.
[ twitter ]
Er staatquote:Op zondag 14 november 2021 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je het artikel leest dan staat erin dat ze wel de straat op mogen.
Lijkt me echt compleet een papieren tijger deze maatregel.quote:Mensen die niet zijn ingent, mogen alleen in noodzakelijke gevallen naar buiten, bijvoorbeeld om boodschappen te doen, te gaan werken, een wandeling te maken of een prik te gaan halen.
En waar gaat dit dan over? Ik hoor een boel geklaag en gejank maar niet waarom danquote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Dit soort verhalen horen hier ook, Kyle is een gevaccineerde, weinig support voor hem.
[ twitter ]
Ik ka hem niet verstaan met al dat gesnotter. Wat zegt ie?quote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Ja en wat context is ook wel handig, een filmpje waarin iemand 2 minuten zit te janken vanwege haat of iets is niet heel erg duidelijkquote:Op zondag 14 november 2021 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik verstond er geen ruk van om eerlijk te zijn.
Had ie niet beter eerst even kunnen uitjanken en dn z'n filmpje opnemen. Dat had ik gedaan iig, maar oke.
Ik heb het helemaal afgekeken, maar ik snap niet waarom hij huilt.quote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Ja ze mogen dus gewoon de straat op. Ergens binnenkomen ho maar.quote:Op zondag 14 november 2021 14:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staat
[..]
Lijkt me echt compleet een papieren tijger deze maatregel.
Maar dat was al zoquote:Op zondag 14 november 2021 14:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja ze mogen dus gewoon de straat op. Ergens binnenkomen ho maar.
Terwijl de vaccinatiegraad maar 65% ofzo is. In de praktijk zal er wel veel in het geniep plaatsvinden, lijkt me.quote:De beperkingen voor niet-gevaccineerden waren in Oostenrijk al groot. Voor hen gold de 3G-regel voor het werk en de 2G-regel voor het openbare leven.
Het is niet heel goed te horen, maar het is wel een indrukwekkend verhaal.quote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 14 november 2021 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat was al zo
[..]
Terwijl de vaccinatiegraad maar 65% ofzo is. In de praktijk zal er wel veel in het geniep plaatsvinden, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |