Ja ze mogen dus gewoon de straat op. Ergens binnenkomen ho maar.quote:Op zondag 14 november 2021 14:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staat
[..]
Lijkt me echt compleet een papieren tijger deze maatregel.
Maar dat was al zoquote:Op zondag 14 november 2021 14:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja ze mogen dus gewoon de straat op. Ergens binnenkomen ho maar.
Terwijl de vaccinatiegraad maar 65% ofzo is. In de praktijk zal er wel veel in het geniep plaatsvinden, lijkt me.quote:De beperkingen voor niet-gevaccineerden waren in Oostenrijk al groot. Voor hen gold de 3G-regel voor het werk en de 2G-regel voor het openbare leven.
Het is niet heel goed te horen, maar het is wel een indrukwekkend verhaal.quote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Dit soort verhalen horen hier ook, Kyle is een gevaccineerde, weinig support voor hem.
[ twitter ]
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 14 november 2021 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat was al zo
[..]
Terwijl de vaccinatiegraad maar 65% ofzo is. In de praktijk zal er wel veel in het geniep plaatsvinden, lijkt me.
Ok daar hebben we wat aan thnxquote:Op zondag 14 november 2021 14:27 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het is niet heel goed te horen, maar het is wel een indrukwekkend verhaal.
Tldr (of als je gewoon geen zin hebt om te Googlen): deze kerel van 29 is pro-mountainbiker en sinds juni heeft hij een paar bijwerkingen van Pfizer waardoor zijn leven nooit meer zal worden zoals het was. En daarom zijn er nu uit beide "kampen" (ik verwijs nogmaals naar mijn anti-polarisatie-topic, please go there)mensen die boos op hem zijn (aan de ene kant zou hij zich niet genoeg uitspreken tégen vaccins en aan de andere kant zou hij gevaarlijke desinformatie verspreiden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FB humor.quote:Op zondag 14 november 2021 14:29 schreef Oriente het volgende:
Moest toch een klein beetje lachen
[ afbeelding ]
Hij komt van www.reddit.com/r/tokkiefeesboek dus klopt jaquote:Op zondag 14 november 2021 14:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
FB humor.
Of die van m'n zwager die 5763 van zulke plaatjes in de familie app flikkert.
Had hier en daar wat uitzonderingen gemaakt voor publiek.quote:Op zondag 14 november 2021 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kabinet werd gister bij ons op de voetbalclub met de grond gelijk gemaakt door zo'n beetje iedereen, al zal daar ook wel wat bias bij zitten omdat de amateursport nu weer wordt gepakt.
Mee eens, slaat nergens op dat er bij de amateurs niet een handvol mensen mogen kijken..quote:Op zondag 14 november 2021 14:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Had hier en daar wat uitzonderingen gemaakt voor publiek.
Een vol Ajax stadion is echt wat anders dan 10 ouders buiten langs de lijn.
3 december, mits het niet eerder wordt gezien de cijfersquote:
Vooral omdat ze een limiet hebben ingesteld van 1250 bezoekers voor evenementen. Als je dat gewoon overal toepast, ben je al een heel eind lijkt me zo.quote:Op zondag 14 november 2021 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, slaat nergens op dat er bij de amateurs niet een handvol mensen mogen kijken..
Gingen gisteren al geluiden op dat men dit wil gaan proberen te omzeilen volgende week. Want de kantine valt onder horeca er daar zouden dan wel weer mensen mogen komen. Als je maar niet op de tribune gaat zitten of langs het veld gaat staan.quote:Op zondag 14 november 2021 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, slaat nergens op dat er bij de amateurs niet een handvol mensen mogen kijken..
Kunnen we dan niet beter gewoon opbranden als mensheid? Nog even feesten en lang leve de lol totdat we compleet uitgeroeid zijn door dit apocalyptische verkoudheidsvirus.quote:Op zondag 14 november 2021 10:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens de virologen bestaat er geen groepsimmuniteit tegen covid en zullen altijd beperkende maatregelen nodig zijn om de verspreiding te remmen.
[..]
Ik zou naar Live for This gaan, van Warface. Dat was gisteren. Die hebben dus vrijdagavond te horen gekregen dat alles wat ze opgebouwd hadden voor de dag erna niet door kon gaan. Die waren er ook goed kwaad over.quote:Op zondag 14 november 2021 02:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Onderstaand een artikel over de organisator van het feest waar ik naar toe zou gaan. Weer z’n voorbeeld van organisatie die al aan het opbouwen was, en daar dus weer mee konden stoppen. Ongelofelijk treurig voor die organisatie. Geeft wel mooi weer wat je als organisator je kan overkomen als de overheid besluit op stel en sprong de regels van het spel wéér te veranderen.
En dan te bedenken van de toeleveranciers, artiesten, medewerkers, etc die ook allemaal ineens kunnen fluiten naar hun geld en uren. Zie het maar eens vergoed te krijgen. Er is momenteel geen enkel steunfonds actief. En ik vrees dat er komend jaar ook een kaalslag komt.
Stoppen na één dag opbouwen: Qlimax sneuvelt
Dan wordt het 1 december?quote:Op zondag 14 november 2021 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
3 december, mits het niet eerder wordt gezien de cijfers
Onder 12+ heeft 85,9% één vaccinatie en is 82,4% volledig gevaccineerd. Onder 18+ heeft 87,9% één vaccinatie en is 84,4% volledig gevaccineerd.quote:Op zondag 14 november 2021 14:43 schreef galantis het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg hè, is het mogelijk dat een aanzienlijk deel van de ongevaccineerden nog teert op een herstelbewijs? En je dus de facto wel tot de gevaccineerden mag rekenen?
Waarvan bedoel je? Van de gevaccineerden of de ongevaccineerden?quote:Op zondag 14 november 2021 14:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Onder 12+ heeft 85,9% één vaccinatie en is 82,4% volledig gevaccineerd. Onder 18+ heeft 87,9% één vaccinatie en is 84,4% volledig gevaccineerd.
Ik denk wel dat dat een flink daarvan een herstelbewijs heeft ja.
Oh sorry, het verschil tussen prik één en prik twee. Die ~3% verschil.quote:Op zondag 14 november 2021 14:54 schreef galantis het volgende:
[..]
Waarvan bedoel je? Van de gevaccineerden of de ongevaccineerden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |