Hij heeft al zijn aardse bezittingen nagelaten aan het Robert Koch Instituut.quote:Op zondag 14 november 2021 13:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gestikt in een mondkapje in de Intercity van Berlijn naar Dresden
Jack heeft gelijk. We zullen een manier moeten vinden hoe we kunnen leven met het virus zonder elke keer in een maatregelstuip te schieten.quote:
Kabinet werd gister bij ons op de voetbalclub met de grond gelijk gemaakt door zo'n beetje iedereen, al zal daar ook wel wat bias bij zitten omdat de amateursport nu weer wordt gepakt.quote:Op zondag 14 november 2021 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jack heeft gelijk. We zullen een manier moeten vinden hoe we kunnen leven met het virus zonder elke keer in een maatregelstuip te schieten.
Er wordt sinds de persco echt stevig ingehakt op het gebrek aan een visie voor de langere termijn, ik hoop dat dat nu doorzet.
ik vraag me dan af hoe ze dat controlerenquote:Op zondag 14 november 2021 14:09 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)cineerden-oostenrijk
Akkoord in Oostenrijk: lockdown ongevaccineerden gaat morgen in.
Visie? Ze zijn nog niet in staat een kabinet te formeren hoe moet het dan daarna laat staan ervoor?quote:Op zondag 14 november 2021 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jack heeft gelijk. We zullen een manier moeten vinden hoe we kunnen leven met het virus zonder elke keer in een maatregelstuip te schieten.
Er wordt sinds de persco echt stevig ingehakt op het gebrek aan een visie voor de langere termijn, ik hoop dat dat nu doorzet.
Goed punt.quote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Visie? Ze zijn nog niet in staat een kabinet te formeren hoe moet het dan daarna laat staan ervoor?
QR?quote:Op zondag 14 november 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me dan af hoe ze dat controleren
Ik ook, je kan aan de buitenkant niet zien of iemand gevaccineerd is of niet.quote:Op zondag 14 november 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me dan af hoe ze dat controleren
Daar is wel iets op te verzinnen hoor.quote:Op zondag 14 november 2021 14:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ook, je kan aan de buitenkant niet zien of iemand gevaccineerd is of niet.
Geloof dat een Oostenrijker daar ooit iets voor had bedacht, was niet zo'n succesquote:Op zondag 14 november 2021 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar is wel iets op te verzinnen hoor.
Als je het artikel leest dan staat erin dat ze wel de straat op mogen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe dan? Willekeurige mensen op straat vragen om hun code te laten zien?
Of juist een heel groot succes.quote:Op zondag 14 november 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat een Oostenrijker daar ooit iets voor had bedacht, was niet zo'n succes
Rutte: "'visie is als een olifant die het zicht belemmert'"quote:Op zondag 14 november 2021 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik verstond er geen ruk van om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Dit soort verhalen horen hier ook, Kyle is een gevaccineerde, weinig support voor hem.
[ twitter ]
Er staatquote:Op zondag 14 november 2021 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je het artikel leest dan staat erin dat ze wel de straat op mogen.
Lijkt me echt compleet een papieren tijger deze maatregel.quote:Mensen die niet zijn ingent, mogen alleen in noodzakelijke gevallen naar buiten, bijvoorbeeld om boodschappen te doen, te gaan werken, een wandeling te maken of een prik te gaan halen.
En waar gaat dit dan over? Ik hoor een boel geklaag en gejank maar niet waarom danquote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Dit soort verhalen horen hier ook, Kyle is een gevaccineerde, weinig support voor hem.
[ twitter ]
Ik ka hem niet verstaan met al dat gesnotter. Wat zegt ie?quote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Ja en wat context is ook wel handig, een filmpje waarin iemand 2 minuten zit te janken vanwege haat of iets is niet heel erg duidelijkquote:Op zondag 14 november 2021 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik verstond er geen ruk van om eerlijk te zijn.
Had ie niet beter eerst even kunnen uitjanken en dn z'n filmpje opnemen. Dat had ik gedaan iig, maar oke.
Ik heb het helemaal afgekeken, maar ik snap niet waarom hij huilt.quote:Op zondag 14 november 2021 14:16 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |