Nee maar hij stond toen wel maximaal ingesteld en opgeladenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat de engineer roept partytime wil niet zeggen dat de coureur ineens een seconde sneller rijdt he.
En iedereen is ook iets voorzichtiger in zo'n sprintrace. Zeker die laatsten die hij inhaalde, die weten toch dat hij morgen weer achter hun staat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, was gewoon prima race van hem, maar fenomenaal was het niet.
Ook bij de start, Olav helemaal van zijn stoel aan het glijden .... nou poe poe Haasjes en Williams gepakt
Dan moet hij er eerst bijkomen. En dat zie ik niet zo snel gebeuren als Max weg kan rijden van Bottas.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Dan moet Hamilton eerst voorbij Verstappen en dat gaat niet zonder slag of stoot
5 plekken "extra" straf bedoel ik uiteraard i.p.v. de genoemde 4.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende: [..] 1+5 is toch 6 en 5+5 10?
Sainz was een seconde per ronde trager. En Perez hing daar achter. Als Sainz het goed deed, deed Perez het absurd slecht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of sainz was gewoon goed vandaag!
Perez deed stuk of 5 pogingen maar hij gooide de deur gewoon goed dicht.
Ik zie max nog niet zomaar voor bottas komen. Die heeft soms ook een goede start en dan zit ie er gewoon voor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan moet hij er eerst bijkomen. En dat zie ik niet zo snel gebeuren als Max weg kan rijden van Bottas.
Ik vraag me echt af wat die gozer in hemelsnaam moet doen om het ooit eens goed te doen hier. Binnen 24 ronden 15 plekken winnen is ook al niks bijzonders. Had hij deze race binnen 24 ronden vanaf de achterste plek moeten winnen om een keer wat credits te krijgen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef Nattekat het volgende: Ik kan nou niet zeggen dat Hamilton het echt geweldig heeft gedaan. Dit ging veel te makkelijk, hij deed wat ie moest doen.
Perez kwam Sainz niet voorbij net zoals Max Bottas biet voorbij kwam. Zie daar weinig slechts in.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sainz was een seconde per ronde trager. En Perez hing daar achter. Als Sainz het goed deed, deed Perez het absurd slecht.
Bottas was niet 1 seconde per ronde trager....quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez kwam Sainz niet voorbij net zoals Max Bottas biet voorbij kwam. Zie daar weinig slechts in.
Het gaat om de ronde tijden die een rbr kan rijden en die de Ferrari kon rijden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez kwam Sainz niet voorbij net zoals Max Bottas biet voorbij kwam. Zie daar weinig slechts in.
Bottas had bij de start voordeel van zijn rode banden. De vraag is waarop ze morgen starten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie max nog niet zomaar voor bottas komen. Die heeft soms ook een goede start en dan zit ie er gewoon voor.
Sorry hoor, maar ik ga niet zeggen dat iemand het fantastisch heeft gedaan als hij in de hele race maar één echte inhaalactie heeft gedaan. Foutloos, maar ook niet meer dan dat in die overtunede Mercedes.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die gozer in hemelsnaam moet doen om het ooit eens goed te doen hier. Binnen 24 ronden 15 plekken winnen is ook al niks bijzonders. Had hij deze race binnen 24 ronden vanaf de achterste plek moeten winnen om een keer wat credits te krijgen?
En verder hoop ik dat Verstappen morgen bij de start Bottas direct verschalkt en de race wint.
Verstappen kwam Sainz wel vrij gemakkelijk voorbij natuurlijk. Viel mij eigenlijk ook tegen van Perez. Maar hij start in ieder geval voor Hamilton.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Oh sorry ja sainz was gewoon een bal gehakt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sainz was een seconde per ronde trager. En Perez hing daar achter. Als Sainz het goed deed, deed Perez het absurd slecht.
Ik denk dat Mercedes gewoon weer hetzelfde doet. Bottas op rood houdt Verstappen op zodat Hamilton dichtbij genoeg kan komen om de vroege pitstop af te dekken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bottas had bij de start voordeel van zijn rode banden. De vraag is waarop ze morgen starten.
ja, ik doelde op de extra straf die hij nu heeft als gevolg van de DSQ. Die 5 plekken had hij al.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
5 plekken "extra" straf bedoel ik uiteraard i.p.v. de genoemde 4.
10quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef Sfancta het volgende:
Welke plaats start Danny Hamilton morgen ?
Een betere vergelijking is Max vs. Sainz.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Waar Hamilton duidelijk veel beter is dan Bottas is Max dat tov Perez.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
En nu heeft hij er 5 bijquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
J
[..]
ja, ik doelde op de extra straf die hij nu heeft als gevolg van de DSQ. Die 5 plekken had hij al.
Nee, maar het verschil was te klein om er voorbij te kunnen. Zeker met op de manier waarop Sainz zijn systemen gebruikte om te verdedigen. Perez had te weing overspeed op het rechte stuk, zelfs met DRS.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bottas was niet 1 seconde per ronde trager....
Laat je niet zo kennen man.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga niet zeggen dat iemand het fantastisch heeft gedaan als hij in de hele race maar één echte inhaalactie heeft gedaan. Foutloos, maar ook niet meer dan dat in die overtunede Mercedes.
Leuk en aardig maar ondanks dat je sneller bent wil niet gelijk zeggen dat je er makkelijk langs kan komen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat om de ronde tijden die een rbr kan rijden en die de Ferrari kon rijden.
Perez zit duidelijk in een betere auto maar is inderdaad geen betere coureur dan Sainz.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh sorry ja sainz was gewoon een bal gehakt.
Haalde ook niet zowel max als Perez in rondje 1 en wist gewoon goed te verdedigen.
Sneller zijn is 1 ding inhalen is wat anders Perez reed er elke keer wel heen maar sainz gooide deur deur dicht.
Zowel hij als Perez doen elkaar niet veel onder.
En het is een Ferrari misschien iets langzamer maar dit weekend hebben ze beste wat laten zien in zowel kwalificatie als vrije training.
Dit.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil was te klein om er voorbij te kunnen. Zeker met op de manier waarop Sainz zijn systemen gebruikte om te verdedigen. Perez had te weing overspeed op het rechte stuk, zelfs met DRS.
Zal veel van Perez afhangen. Of hij nou voor of achter Sainz zit. Lijkt me duidelijk wat RBR van hem verwacht morgen. Die auto van Lewis gaat lig als een idioot.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan morgen een mooie strijd om de overwinning.
Maar minimaal P3 voor Hamilton concludeer ik hieruit, mocht hij uit de problemen blijven bij de start
Misschien start Max dan ook op rood.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat Mercedes gewoon weer hetzelfde doet. Bottas op rood houdt Verstappen op zodat Hamilton dichtbij genoeg kan komen om de vroege pitstop af te dekken.
RBR is niet goed op rood, dus no way.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien start Max dan ook op rood.
Ieder zijn mening hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga niet zeggen dat iemand het fantastisch heeft gedaan als hij in de hele race maar één echte inhaalactie heeft gedaan. Foutloos, maar ook niet meer dan dat in die overtunede Mercedes.
RBR is niet goed op rood? Owh? Volgens mij ging gisteren prima op rood.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
RBR is niet goed op rood, dus no way.
Nee, was naar Lewis. Fansquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mexico verstond ik, of het was Maxico
Kan je nog wat anders posten dan alleen zure berichten jegens Perez?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez zit duidelijk in een betere auto maar is inderdaad geen betere coureur dan Sainz.
Hij hoort ook helemaal niet in die bull te zitten.
Niets, want die auto is momenteel veel te goed. Misschien volgende week weer.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ieder zijn mening hoor.Ik vraag me alleen oprecht af: wat had Hamilton moeten doen om het "fantastisch" te hebben gedaan?
Ook omdat Perez op het bochtige gedeelte gewoon veel minder goed reed dan Sainz. Hij kwam gewoon niet dichtbij genoeg om er voorbij te komen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil was te klein om er voorbij te kunnen. Zeker met op de manier waarop Sainz zijn systemen gebruikte om te verdedigen. Perez had te weing overspeed op het rechte stuk, zelfs met DRS.
Nee, nee nee...Is lekker dat hij eens een ander in zijn vizier heeftquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan je nog wat anders posten dan alleen zure berichten jegens Perez?
Ik vond sainz vandaag erg goed.
Er rijden nog meer coureurs mee hoor.
Het was "Hamilton"quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik verstond Mexico, maar dat zal wel niet
Het hielp ook niet mee dat hij steeds de aanval inzette op hetzelfde achterlijke stukquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook omdat Perez op het bochtige gedeelte gewoon veel minder goed reed dan Sainz. Hij kwam gewoon niet dichtbij genoeg om er voorbij te komen.
Seb heeft wel humor.quote:
Dat ja, waarom niet de eerste bocht beter aansnijden en het dan in de tweede DRS zone proberen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hielp ook niet mee dat hij steeds de aanval inzette op hetzelfde achterlijke stuk
Ahquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was "Hamilton"![]()
Kwam ook een shirtje naar hem toe vliegen (ja, echt) ommet de Braziliaanse kleuren om te signeren (aan zo'n vislijn).
Hamilton. Was geen woord Portugees bijquote:
Cheaters moeten gewoon uitgesloten worden van deelnamequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, nee nee...Is lekker dat hij eens een ander in zijn vizier heeft
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:40 schreef potjecreme het volgende:
Is al bekend waarom Mazepin huilde?
Hij was verdrietigquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:40 schreef potjecreme het volgende:
Nee, al besprokenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:41 schreef DeeBee het volgende:
Morgen regenbui, safety car, GET IN THERE LEWIS!
U las het hier als eerste.
Hij eerde zijn dode tegenstanders met zijn lichaamsvocht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:40 schreef potjecreme het volgende:
Geen bodyshaming hier graag. Alle lichamen zijn mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhhhquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:41 schreef Evenstar het volgende:
Als Perez Lewis achter zich kan houden:
Voor bocht 1 alquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga ff 'tjes HAM's onboard ervoor gooien. Hij pakte 4 man in ronde 1
Zonder DSQ was het morgen wel erg saai geworden denk ik in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhhhh
Niemand is veilig voor die Mercedes.
Lekker broekje op de enkeltjes en duimpje in de kont. Geniet er van!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb je dat rechte stuk gezien op die baan in Qatar?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zonder DSQ was het morgen wel erg saai geworden denk ik in ieder geval.
Als Max gewoon voor Lewis kan eindigen morgen is het al dikke prima, want normaal gesproken zou hij hier punten moeten verliezen.
Volgende race is motor weer een stukje minder, dus dat is meegenomen
En dat terwijl dit een Red Bull baan was toch? Dan hou ik m’n hart vast voor de laatste drie banen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als Max gewoon voor Lewis kan eindigen morgen is het al dikke prima, want normaal gesproken zou hij hier punten moeten verliezen.
Ik schat Mercedes hoe dan ook de rest van het seizoen sneller in, Max moet hier het gat naar Hamilton vergroten..quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
tmiquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lekker broekje op de enkeltjes en duimpje in de kont. Geniet er van!
Er is dus niets waardoor Hamilton het fantastisch had kunnen doen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets, want die auto is momenteel veel te goed. Misschien volgende week weer.
Ik denk ook dat die DSQ hem de overwinning gaat kosten ja. En als hij achter Verstappen eindigt, dan is het kampioenschap ook wel zo goed als klaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, sowieso alle banen die nog komen hebben flinke rechte stukken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Heb je dat rechte stuk gezien op die baan in Qatar?
Zonder die DSQ was hij toch ook maximaal van P6 gestart? Dan was hij makkelijk het podium opgereden, maar of hij dan had gewonnen betwijfel ik echt hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die DSQ hem de overwinning gaat kosten ja. En als hij achter Verstappen eindigt, dan is het kampioenschap ook wel zo goed als klaar.
Als ie Mazepin en Schumacher niet meteen had ingehaald zou ie zich moeten schamen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het hangt er denk ik echt vanaf of Bottas voor Verstappen kan blijven morgen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zonder die DSQ was hij toch ook maximaal van P6 gestart? Dan was hij makkelijk het podium opgereden, maar of hij dan had gewonnen betwijfel ik echt hoor.
Kampioenschap zo goed als klaar? Er zijn nog drie races na deze GP. Een uitvalbeurt en alles staat weer gelijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die DSQ hem de overwinning gaat kosten ja. En als hij achter Verstappen eindigt, dan is het kampioenschap ook wel zo goed als klaar.
@Nattekat vindt rekenen iets heel lastigs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:00 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Kampioenschap zo goed als klaar? Er zijn nog drie races na deze GP. Een uitvalbeurt en alles staat weer gelijk.
Hij brak gewoon even. Je kan van hem vinden wat je wil, maar hij heeft natuurlijk een gigantisch zwaar jaar. Niemand wil hem in f1 hebben, hij wordt behoorlijk uitgekotst. Het lijkt erop dat geen andere coureur hem mag, ook zn teamgenoot niet. En dan wordt je in elke race kansloos laatste in een auto waar je ook geen mogelijkheid hebt om je ooit eens wel te laten zien.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:40 schreef potjecreme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |