Mag je zelf bedenken, zo ben ikquote:
Leeg?quote:
Oke, ik rij NU naar de macquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:33 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
HET IS PATAT.
Friet eet je maar bij de mac donalds.
Ik las frietensoepquote:
Het is gewoon friet, niet miepen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:33 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
HET IS PATAT.
Friet eet je maar bij de mac donalds.
Jij vind altijd de Yv in de pot?quote:
Als je zo vroeg terug bent kan je volgende week ook nog uit etenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:53 schreef Elvi het volgende:
Vanavond nog even uit eten![]()
Wel op tijd weer terug om in pyjama voor de tv te zitten kijken naar Rutte
Snel nog ff Corona opdoen voordat het moeilijker wordt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:53 schreef Elvi het volgende:
Goed puntquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je zo vroeg terug bent kan je volgende week ook nog uit eten
Ja dat is wel het fijne, lekker vroeg pieken en nog tijd om uit te buiken in je onesie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:53 schreef Elvi het volgende:
Ik vandaag nog even snel een laatste dagje op kantoor, daarna mogelijk pas volgend jaar weer en als het mee zit nog in december.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:53 schreef Elvi het volgende:
Ik kan daar ook bij helpen eventueel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel nog ff Corona opdoen voordat het moeilijker wordt?
leven op bejaardentijden heeft voordelenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is wel het fijne, lekker vroeg pieken en nog tijd om uit te buiken in je onesie.
quote:
Mijn teamleider denkt dat het afdelingsuitje half december met etentje er bij nog gewoon door kan gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vandaag nog even snel een laatste dagje op kantoor, daarna mogelijk pas volgend jaar weer en als het mee zit nog in december.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
Hopelijk valt het mee, we kunnen je hier niet missenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan daar ook bij helpen eventueel.
Ik heb me weer gewoon aangemeld voor dinsdag. Als het aan mijn teamleidster ligt kunnen we gewoon naar kantoor. Nu afwachten hoe het hogere management daar over denkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vandaag nog even snel een laatste dagje op kantoor, daarna mogelijk pas volgend jaar weer en als het mee zit nog in december.
Zo druk zal het niet zijn, ze hebben weinig alcohol.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel nog ff Corona opdoen voordat het moeilijker wordt?
Optimist tot in de kistquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn teamleider denkt dat het afdelingsuitje half december met etentje er bij nog gewoon door kan gaan.
Ik heb een bad en heb geen zin daar nu in te gaan liggenquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:03 schreef Q. het volgende:
Ik wil een bad en ik wil daar nu in liggen.
Ik heb een bad maar geen zin dat Q. daar in komt liggenquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een bad en heb geen zin daar nu in te gaan liggen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:03 schreef Q. het volgende:
Ik wil een bad en ik wil daar nu in liggen.
Ook datquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een bad maar geen zin dat Q. daar in komt liggen
Voor jou wil ik mijn bad best beschikbaar stellen.quote:
Vachtje erop of zag het er nog goed uit?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:10 schreef Elvi het volgende:
Ik vond vorige week nog 2 'verse' lush maskers achterin de koelkast. Die waren in 2018 vers
ik heb kastanje ofzo van kruidvat huismerk denk ik, geen idee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eucalyptus, framboos, mango, lavendel, sakura, cranberry en nog wat van de Lush maar dat ruikt nu allemaal naar elkaar.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een bad maar geen zin dat Q. daar in komt liggen
De ene had een vacht, de ander zag er gewoon normaal uit. Rook ook normaal. Maar toch maar weggegooid. Uiteraard de doosjes bewaard om in te leveren voor een nieuw masker. Die ik over 4 jaar ook weer weggooi.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vachtje erop of zag het er nog goed uit?
Wel de pest van die dingen in de koelkast, dan vergeet ik ze.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
De ene had een vacht, de ander zag er gewoon normaal uit. Rook ook normaal. Maar toch maar weggegooid. Uiteraard de doosjes bewaard om in te leveren voor een nieuw masker. Die ik over 4 jaar ook weer weggooi.
Dat heb ik nooit maar ik ga dan ook nooit naar de winkels in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zo'n snauw van zo;n wijf krijgen omdat er nog een klein smeerseltje in de schroefdop zit. 'JE MOET ZE SCHOONMAKUH!'
als ik genoeg geld gespaard heb sloop ik mijn bad en komt er een douchequote:
Ik snapte al nooit waarom iedereen bij “kopen zonder kijken” perse een bad wilde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik genoeg geld gespaard heb sloop ik mijn bad en komt er een douche
Dit was Utrechtquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit maar ik ga dan ook nooit naar de winkels in Amsterdam.
Wel praktisch zo twee weken voor 2G ingaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan daar ook bij helpen eventueel.
Met kinderen is het handig, maar verder heeft ie voor mij geen meerwaarde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snapte al nooit waarom iedereen bij “kopen zonder kijken” perse een bad wilde.
ik heb een bubbelbad...erg rustgevend. Behalve de teringherrie die het maakt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snapte al nooit waarom iedereen bij “kopen zonder kijken” perse een bad wilde.
Stomme Q.quote:
Heb jij ookal kinderen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met kinderen is het handig, maar verder heeft ie voor mij geen meerwaarde.
Ik kom er alleen nooit uitquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou ook niet elke dag in bad hoeven, maar zo af en toe is het wel heerlijk. Even lekker helemaal warm, lekker ruikend badwater
Ik heb een tijdje een bad gehad en ging toen zeker minimaal een keer per week. En op vakantie vakerquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou ook niet elke dag in bad hoeven, maar zo af en toe is het wel heerlijk. Even lekker helemaal warm, lekker ruikend badwater
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er alleen nooit uitDat is zo'n gedoe. En dan ben je meteen ijskoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal waar dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ena 10 minuten lig ik me te vervelen. En dan bij het eruit klimmen je knie tegen de kraan stoten, bijna op je giechel glijden en vervolgens alsnog onder de douche stappen om af te spoelen. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Volgende keer lekker luxe shoppen in Assen dan maarquote:
Ik lig er echt twee uur in. Boek mee, iPad mee, kussentje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ena 10 minuten lig ik me te vervelen. En dan bij het eruit klimmen je knie tegen de kraan stoten, bijna op je giechel glijden en vervolgens alsnog onder de douche stappen om af te spoelen. Niet mijn ding.
Ik wil naar de Kahlo-tentoonstelling daar maar dat is ruim anderhalf uur rijden. FML.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende keer lekker luxe shoppen in Assen dan maar
Tablet mee is garantie voor ongelukkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig er echt twee uur in. Boek mee, iPad mee, kussentje.
Ook helemaal waar dit. Muziekje erbij. En evt. iets te snacken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig er echt twee uur in. Boek mee, iPad mee, kussentje.
Pas eruit gaan als je benauwd wordt van de hitte. Tussendoor extra warm water toevoegen. Daarna met roze huid in bed verder chillenquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taart.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook helemaal waar dit. Muziekje erbij. En evt. iets te snacken.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Taart.
Oeh kan pepernoten halen voor in bad.
Filmpje of serie en Fok in badquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook helemaal waar dit. Muziekje erbij. En evt. iets te snacken.
Ik kan het allemaal afvinken.quote:
Hier klopt weinig van, kan ik vertellen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:40 schreef ArTiC het volgende:
JB gaat schijnbaar niet veel meer in bad want heb d'r al een tijdje niet hier zien posten
Nu is ze aan het videobellen met jou in plaats van Fok!?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier klopt weinig van, kan ik vertellen.
Ik was al aan het denken, wie was ook alweer die Fokster die altijd in bad zat tijdens het Fokkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:40 schreef ArTiC het volgende:
JB gaat schijnbaar niet veel meer in bad want heb d'r al een tijdje niet hier zien posten
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu is ze aan het videobellen met jou in plaats van Fok!?
Jij hebt zeker een live stream van haar badkamerquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier klopt weinig van, kan ik vertellen.
Sorry maar hebben we het nu over Air of de chocoladekruidnootjesquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zak is al leeg voor het bad vol is.
Ik wist het.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry maar hebben we het nu over Air of de chocoladekruidnootjes
Kilozak kopen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Zak is al leeg voor het bad vol is.
Met een zak van een kilo zou ik even naar de dokter gaan denk ikquote:
mannen van middelbare leeftijd hebben vaker een wat uitgezette zakquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een zak van een kilo zou ik even naar de dokter gaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |