SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
om over de catwalk te lopenquote:
Je bent niet snel te sexy voor de catwalkquote:
just me wel, blijkbaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent niet snel te sexy voor de catwalk
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
just me wel, blijkbaar.
Misschien moeten jullie elkaar toch maar eens ontmoeten.
Ik durf nu helemaal niet meer..quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
just me wel, blijkbaar.
Misschien moeten jullie elkaar toch maar eens ontmoeten.
ik sla mijn klauwen niet uit hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf nu helemaal niet meer..
Was ik zo eng?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf nu helemaal niet meer..
Zit je nu naar een complimentje te vissenquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Zit je nu naar een complimentje te vissen
![]()
Zaagmans was gisteren.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:54 schreef brother52 het volgende:
Zaagmans en Evans - in the year 2525
Ik ga nooit vissen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef brother52 het volgende:
Met een zager kun je trouwens prima vissen.
Ik geloof best dat er vissers zijn die ook goed kunnen zagen en zagers die ook goed kunnen vissen, ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef brother52 het volgende:
Met een zager kun je trouwens prima vissen.
Maar je moet ook aas hebbenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga nooit vissen.
Maar al zou ik dat doen, dan zou ik het met een hengel doen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er vissers zijn die ook goed kunnen zagen en zagers die ook goed kunnen vissen, ja.
genoeg die happenquote:
Neem wat kaas, breek er een kwart vanaf en voila.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem wat kaas, breek er een kwart vanaf en voila.
Gun die vissen ook een lekker laatste avondmaal, zeg!quote:
Een stukje zager bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Gun die vissen ook een lekker laatste avondmaal, zeg!
Je moet ook eerder intunen/aan je biertje beginnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
Goh, ik kwam er net lekker in en dan is het alweer over. En mijn biertje is nog niet eens op
Ok, toch even gegoogled. Ik had toch liever een vrolijke houthakker gezienquote:Op donderdag 11 november 2021 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een stukje zager bijvoorbeeld.
Ik heb ze bij bosjes opgegraven op het wad. En daarna snel het eiland oversteken om op het strand op zeebaars vissen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, toch even gegoogled. Ik had toch liever een vrolijke houthakker gezien
Pieren steken was ook altijd wel leuk.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze bij bosjes opgegraven op het wad. En daarna snel het eiland oversteken om op het strand op zeebaars vissen.
Hmmm, ik had het over lang geleden.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Vismeet wordt het dus. Symph heeft best wat hengels liggen
Voor zagers moesten we altijd wat verder het wad op en was wat zwaarder graven maar die blijven een stuk beter aan de haak zitten. Een beetje te enthousiast ingooien en je gooide alle pieren er af.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pieren steken was ook altijd wel leuk.
En dan op schol, schar en soms zelfs geep vissen op de Waddenzee…
De geep was in principe toevallige bijvangst.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor zagers moesten we altijd wat verder het wad op en was wat zwaarder graven maar die blijven een stuk beter aan de haak zitten. Een beetje te enthousiast ingooien en je gooide alle pieren er af.
Op schar heb ik ook nog wel gevist… als je een goede plek had gevonden, kon je ze binnen blijven slepen. Record was net geen 100 in een paar uurtjes tijd. En schar is ook best lekker.![]()
Geep helaas nooit gevangen. Wel pogingen gedaan maar nooit succes mee gehad.
Tegenwoordig laat ik de visjes vrolijk zwemmen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Vismeet wordt het dus. Symph heeft best wat hengels liggen
We waren meestal ook wat te laat in het seizoen voor geep maar heb ze wel regelmatig zien springen… en dan lag er altijd binnen een paar minuten een dobber in het water aan een licht hengeltje.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De geep was in principe toevallige bijvangst.
Maar dat was dan wel altijd feest, gebakken geep is zo lekker met slechts 1 stevige, groene graat in het midden….
Met een groep vrienden 's ochtends vroeg bij eb pieren steken op het wad en dan bij opkomend water vanaf Harlingen met de boot (een oude mijnenveger) het Waddenzee op. Ik vond het altijd geweldig en we hebben erg gelachen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het iets meditatiefs heeft om uren aan de waterkant te zitten en naar het water te staren. Maar het vissen hoeft er dan voor mij niet persé bij.
Aan de waterkant zitten en een beetje naar een dobber staren vond ik nooit wat aan. Op het wad of aan de Noordzee vissen ben een stukje actiever bezig… zeker aan de Noordzee, dan liep je eerst een heel stuk de zee in (soms kopje onder door een golf heen) om je aas over een zandbank te kunnen gooien.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het iets meditatiefs heeft om uren aan de waterkant te zitten en naar het water te staren. Maar het vissen hoeft er dan voor mij niet persé bij.
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een groep vrienden 's ochtends vroeg bij eb pieren steken op het wad en dan bij opkomend water vanaf Harlingen met de boot (een oude mijnenveger) het Waddenzee op. Ik vond het altijd geweldig en we hebben erg gelachen.
Plastic tassen aan haken vastmaken, waardoor iemand zich een ongeluk trok om 'de vangst' boven te halen of Fruitella's aan de haken doen, voor de zoetwatervis…
Is leuk joh,quote:Op donderdag 11 november 2021 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gooide zijn vangst altijd terug. Waarom hij al dat vistuig heeft, ik heb geen idee, al honderd jaar niet meer gebruikt
Goedemorgen livelink.quote:
Goedemorgen Mad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:34 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…![]()
Eens kijken of we de komende weken nog naar de geplande concerten kunnen.
Afgelopen week heb ik er nog 1 geannuleerd…
Het concert afgelopen week kon ik nog met restitutie annuleren, de komende concerten (nog) niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Ik ben er bang voor.
Heerlijk, maar voor bij de koffie/thee?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag zalmrolletjes met komkommer en roomkaas:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Ik vind het een prima ontbijtquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 21 november The Sound of Music op de planning staan met mijn ouders. Maar ik zie dat eigenlijk nu ook niet meer zo zittenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:34 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…![]()
Eens kijken of we de komende weken nog naar de geplande concerten kunnen.
Afgelopen week heb ik er nog 1 geannuleerd…
Ik zet ze even in de koelkast voor vanavond...quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het vorige week bij Anneke van Giersbergen op zich prima te doen. Voelde niet echt druk aan en had overal genoeg ruimte.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het concert afgelopen week kon ik nog met restitutie annuleren, de komende concerten (nog) niet.
Maar we hebben onder de huidige omstandigheden geen zin om massa bijeenkomsten bij te wonen…
Ik sla even overquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je vanavond zal horen dat dat ook niet meer door mag gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb 21 november The Sound of Music op de planning staan met mijn ouders. Maar ik zie dat eigenlijk nu ook niet meer zo zitten
Voor zover ik weet blijven theaters gewoon open.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanavond zal horen dat dat ook niet meer door mag gaan.
En anders zwaai je maar met je club in het rond. Dan wordt er genoeg afstand bewaard.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:49 schreef just me het volgende:
Ik ben blij dat golfen een buitensport is én je kunt goed afstand houden.
Is dat niet get hele punt van golfen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:51 schreef Melting het volgende:
[..]
En anders zwaai je maar met je club in het rond. Dan wordt er genoeg afstand bewaard.
Het kost me wel meer dan 200 euro als ik niet ga. Stom gedoe. Maar met mijn ouders die in aanmerking komen voor een booster en mezelf met het Janssenvaccin vind ik het toch niet echt verantwoord.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie het ook niet zitten om naar een concert te gaan, we hadden een concert van Yorick in overweging voor later deze maand. Er lopen mij overal te veel besmette mensen rond, Symph gaat ook niet naar het klaverjassen
Ik begrijp je maar wel heel erg balen! Kaartjes proberen door te verkopen of mag dat niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kost me wel meer dan 200 euro als ik niet ga. Stom gedoe. Maar met mijn ouders die in aanmerking komen voor een booster en mezelf met het Janssenvaccin vind ik het toch niet echt verantwoord.
Ik heb net via Spotify wat nummers van zijn nieuwe album geluisterd, n aanraderquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie het ook niet zitten om naar een concert te gaan, we hadden een concert van Yorick in overweging voor later deze maand.
Oh ja, dat ging ik ook nog doen. Vanavond of morgen maar eens even hier samen luisterenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net via Spotify wat nummers van zijn nieuwe album geluisterd, n aanrader
Vastlopen kan door het papier zélf komen maar ook als er nog stukjes papier ergens zitten, maar het is heel ergerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word gek van de printer, net als de vorige loopt ook bij deze het papier steeds vast, we hebben ‘m net iets meer dan een jaar
Ik heb nu dit papier weggelegd, de volgende keer pak ik van een ander pak. Er zitten gelukkig geen stukjes in, Symph wist kennelijk hoe je bij het vastgelopen papier kunt komen en trok het er in 2 stukken uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
Vastlopen kan door het papier zélf komen maar ook als er nog stukjes papier ergens zitten, maar het is heel ergerlijk
goed bezig !quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb nu dit papier weggelegd, de volgende keer pak ik van een ander pak. Er zitten gelukkig geen stukjes in, Symph wist kennelijk hoe je bij het vastgelopen papier kunt komen en trok het er in 2 stukken uit.
Ik zal de fohn eens goed door alles heen laten blazen dit weekend.
Het ziet er weer netjes aangeharkt uitquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Geen steigers en hekken meer
Nu nog wat groen, maar joepie.
Primaquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Na de Formule1 schakelen we nog wel in, maar da’s pas na 21 uur ergens
Ik hou wel even 1,5 meter afstand hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond LivelinkNightcrawlers - Push The Feeling On (MK Dub revisited edit)
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou wel even 1,5 meter afstand hoor.
Zinloos. Was wel een positieve gedachte van Hugo dat we in gesprek moesten, maar mijn ervaringen zijn negatief. Ik heb het geprobeerd met de 3 ongevaccineerden in mijn midden, zonder enig succes.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[ twitter ]
Vaccineren werkt, maar leg dat maar eens aan de wappies uit.
Ik ken en spreek ze amper. En dat houd ik ook maar zo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Zinloos. Was wel een positieve gedachte van Hugo dat we in gesprek moesten, maar mijn ervaringen zijn negatief. Ik heb het geprobeerd met de 3 ongevaccineerden in mijn midden, zonder enig succes.
Da's minder.... Het zat er helaas aan te komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa, eerste concert (Nightwish) gecanceld…
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa, eerste concert (Nightwish) gecanceld…
Dat is niet verbodenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Ow, muziek hier.
Ik ga zo F1 kijken…
Vruchtbare samenwerking.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Boris Dlugosch feat. Róisín Murphy - Never Enough (original radio edit)
Een hernieuwde samenwerking tussen beiden, een paar jaar later uitgebracht.
Ja, dat klikte welquote:
Ik hoor het voor het eerst.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik bedacht ongeveer om 19:27 uur dat ik deze vanavond ook weer eens wilde draaien.David Bowie - Jump They Say
Nile Rodgers bemoeide zich hiermee.
Blijft een lekker nummer, dus dat is niet erg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Als ik de administratie goed heb bijgehouden, is dit de 14e keer (waarvan 1 keer in een remix) dat ik dit nummer voorschotel.White Town - Your Woman
Ik ook niet. Ik hoop dat Verstappen wint, maar het boeit me niet genoeg om voor de TV te gaan zitten. Rijkeluissport is het...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
Ik heb echt niks met F1, maar begin duidelijk in een minderheid te raken.
Hij kan vrij slecht tegen kritiek en tegen z'n verlies.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Verstappen ook niet echt sympathiek overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan op zich kloppen. Want het is Adelequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt een beetje als Adele eigenlijk.
Ik (her)kende het zelfs.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - Airport
Overigens heeft hij een nieuw nummer uit, maar dat heeft niets met z'n aanstaande album te maken. Het is een cover voor een soort verzamelalbum.
Dit is zo'n tijdloze band voor mij.quote:
Mooiquote:
Ook een lekkere band hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Breaking The Girl
Zeker. En ik vind deze single nogal ondergewaardeerd. Ligt hier nog op good-old 7-inch in de kast.quote:
Ik vind dit leuker dan het origineel, maar dat komt ook omdat ik het origineel niet zo heel leuk vind.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Still to come: nieuwe muziek van een artiest die een #1 en #2 (in hetzelfde jaar) in mijn jaarlijst op zak heeft. Zijn eerste nieuwe werk sindsdien. En: de beste nieuwe track van de afgelopen week.
Nu:Kim Wilde - Cambodia (Luke Mornay Urbantronik mix)
Ik vind dit een heel prettige updatequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan het origineel, maar dat komt ook omdat ik het origineel niet zo heel leuk vind.
Ik kan het me nog herinneren, ja. Vond het toen ook niet zo leuk en nu al een stuk leuker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Slechts één keer eerder gedraaid, een paar maanden terug. Kreeg toen een heel matige ontvangst. Maar ja... in de auto luister ik dit liedje heel erg graag.Youngr - Boy From Manchester
Goed om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan het me nog herinneren, ja. Vond het toen ook niet zo leuk en nu al een stuk leuker.
Klonk goed, ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Gezien het artwork in de lyrics video denk ik dat het nummer eigenlijk nog bij het album "Health" hoort en dat het toen niet is opgenomen. Ik kan er naast zitten.
Hoe dan ook: het is weer typisch C Duncan: mooie akkoordenprogressies, zweverig, origineel en die bijzondere zangstem.C Duncan - Alluvium
Je vond destijds Pulses & Rain ook goed, heb ik onthouden. Je moet al z'n albums maar eens gaan luisteren dan. Vergt soms wat oefening (niet alles is even toegankelijk), maar uiteindelijk is het allemaal erg fraai.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Dit is ook op de goede manier bijzonder
Jawel, met verwachte uitkomst. Max P2.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
Was de kwalificatie de moeite waard, Symph?
Ik ben ook bepaald geen fan, hoewel ik deze nog wel te hebben vind.quote:
Bijna goedquote:
Ik haal het er inderdaad helemaal niet uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit schijnt nog een reli-band te zijn, maar dat ligt er in dit liedje gelukkig niet al te dik bovenop. En het is grappig.The Gray Havens - Summer Meets Winter
Zitten ze nu in de Renaissance?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Als ik z'n naam noem, duikt -ie natuurlijk weer acuut op. Maar hij is er nog even niet, dus kan ik hierna veilig weer eens plaat van een bepaald duo draaien. Ik heb gekozen voor een single uit hun zogeheten "imperial phase"..
Hi!quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Als ik z'n naam noem, duikt -ie natuurlijk weer acuut op. Maar hij is er nog even niet, dus kan ik hierna veilig weer eens plaat van een bepaald duo draaien. Ik heb gekozen voor een single uit hun zogeheten "imperial phase"..
Zoiets. In 1999, toen ze in rare Japanse outfits rondliepen, zijn ze door een journalist omschreven als "The Samurai In Autumn". Op het eerstvolgende album stond daarna een nummer met die titel...quote:
Jij bent gewoon gevoelig voor alarmering.quote:
Mijn 9e zintuig, ik kwam net pas het topic binnen…quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gevoelig voor alarmering.
Het deed me ook aan een nummer denken, maar niet aan deze dacht ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Het liedje van net deed me wat denken aan deze van A-ha uit 2010:A-ha - Foot Of The Mountain
Titeltrack van het gelijknamige album
Ik ben wel aardig moe (vrijdagavond he), dus ik luister nog wel mee, maar ik denk dat ik voor 22.30 wel echt naar bed ga.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Afhankelijk van wie er blijft luisteren, wil ik zo de beats nog wel even weer wat opvoeren. Verzoekjes / suggesties zijn welkom. Anders ben ik over dik een kwartier klaar, denk ik
Dan stuur ik iets eerder op een einde aan. Ben ook al sinds 19:30 uur bezig natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig moe (vrijdagavond he), dus ik luister nog wel mee, maar ik denk dat ik voor 22.30 wel echt naar bed ga.
Dit is niet slecht van hem, nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg geen genoeg van deze plaat. Ik vind het een heerlijke comeback-single in een stijl die anders is dan we van hem kennen.James Morrison - Who's Gonna Love Me Now?
Je bent 10 seconden buiten geweest om de kliko weer terug in de tuin te zettenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb wel een vest aan.
Maar het was guur vandaag
De man grossiert erin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:07 schreef livelink het volgende:
Weer zo'n mooi liedje van Billy Joel.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je bent 10 seconden buiten geweest om de kliko weer terug in de tuin te zetten
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je bent 10 seconden buiten geweest om de kliko weer terug in de tuin te zetten
Ach gossiequote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik stond vanochtend om 07.00 het konijnenhok schoon te maken omdat de kliko zou worden opgehaald. En om 08.30 stond ik op ons plein met een stoffer en blik alle rotzooi die uit een omgevallen kliko was gewaaid weer op te ruimen. En het was niet eens mijn kliko die was omgewaaid, dus dat was mijn goede daad van vandaag.
Gelukkig zonder te veel Sting in zijn stem!quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Sting zingt een nummer van Noel Coward. Het slotakkoord van vandaag:Sting - I'll Follow My Secret Heart
Goedemorgen just me.quote:
Ik heb al een tijd met een vriendin aan de telefoon gezetenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Grote plannen voor vandaag?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd met een vriendin aan de telefoon gezetenen daar mag ik voor de rest van de dag van bijkomen.
Ze had mij gisterenavond al gebeld maar toen had ik dat gesprek gemist en toen ik naar beneden liep vanmorgen en mijn mobiel in mijn zak had zitten ging mijn mobiel haar terugbellen! Ik schrok me rot maar goed dan hebben we dat ook weer gehad.
Geen plannen dus, het weer nodigt ook niet uit om iets te gaan doen.
Ben je wel meteen wakkerquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd met een vriendin aan de telefoon gezetenen daar mag ik voor de rest van de dag van bijkomen.
Ze had mij gisterenavond al gebeld maar toen had ik dat gesprek gemist en toen ik naar beneden liep vanmorgen en mijn mobiel in mijn zak had zitten ging mijn mobiel haar terugbellen! Ik schrok me rot maar goed dan hebben we dat ook weer gehad.
Geen plannen dus, het weer nodigt ook niet uit om iets te gaan doen.
Die blijft leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben je wel meteen wakker![]()
Goedemorgen
Moet ik zo ook nog doen. Gewoon even als dom vermaak.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:39 schreef just me het volgende:
* just me zit nu even het sinterklaasjournaal te kijken
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinterklaasjournaal moeten we ook nog kijken, we lopen een beetje achter, gelukkig valt alles terug te kijken
Goedemorgen.quote:
zegt dat iets over jouw niveau of dat van je tegenstanderquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:22 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu, net met online klaverjassen de tegenstander pit/nat gespeeld, dat gebeurd niet vaak
Meer over dom geluk qua kaarten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:34 schreef just me het volgende:
[..]
zegt dat iets over jouw niveau of dat van je tegenstander
This is your lucky dayquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meer over dom geluk qua kaarten.
B 9 A troef, en A 10 H 8 en een losse kaart waar maar A van had.
niets moet hèquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet maar eens gaan douchen en daarna het bed afhalen en een was aanzetten
Jawel, ik doe per dag niet veel, maar wel iets en dat moet dan ook. Inmiddels staat de wasmachine aanquote:
dan kun je alvast van je lijstje schrappen !quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, ik doe per dag niet veel, maar wel iets en dat moet dan ook. Inmiddels staat de wasmachine aan
Jij woont dan ook veel te ver weg.quote:
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Ah, je moet nu kennelijk een play-knop indrukken...
We maken een sprong in de tijd.quote:
Slechts twee sokken en een string?.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:08 schreef Melting het volgende:
Had geluk.... mijn wasmachine was net 4 minuten voor 21.00 uur klaar.
Dus nog even snel de was op kunnen hangen. Hoef ik dat niet tijdens het draaien te doen.
knap dat je dat zo gepland hebt ! Geen buurvrouw aan de deur vanavond ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:08 schreef Melting het volgende:
Dus nog even snel de was op kunnen hangen. Hoef ik dat niet tijdens het draaien te doen.
Jij kan in 4 minuten je was ophangen? Ik ben al langer dan 4 minuten bezig om het eruit te krijgen en alles weer van binnenstebuiten naar normaal te krijgenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:08 schreef Melting het volgende:
Nee, beide niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slechts twee sokken en een string?.
Nog niet......quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
knap dat je dat zo gepland hebt ! Geen buurvrouw aan de deur vanavond ?
Ik vind de Jason Nevins remix beter. Daar heb ik hier nog een cd-single van liggen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oe, de reguliere versie.
Die is wel erg kaal zo…
Dat bedoel ik, die zit hier ook in een CD koffer…quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind de Jason Nevins remix beter. Daar heb ik hier nog een cd-single van liggen.
je zou haast denken dat het afgesproken werk isquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wordt de laatste tijd op je wenken bediend…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |