SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
om over de catwalk te lopenquote:
Je bent niet snel te sexy voor de catwalkquote:
just me wel, blijkbaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent niet snel te sexy voor de catwalk
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
just me wel, blijkbaar.
Misschien moeten jullie elkaar toch maar eens ontmoeten.
Ik durf nu helemaal niet meer..quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
just me wel, blijkbaar.
Misschien moeten jullie elkaar toch maar eens ontmoeten.
ik sla mijn klauwen niet uit hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf nu helemaal niet meer..
Was ik zo eng?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf nu helemaal niet meer..
Zit je nu naar een complimentje te vissenquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Zit je nu naar een complimentje te vissen
![]()
Zaagmans was gisteren.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:54 schreef brother52 het volgende:
Zaagmans en Evans - in the year 2525
Ik ga nooit vissen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef brother52 het volgende:
Met een zager kun je trouwens prima vissen.
Ik geloof best dat er vissers zijn die ook goed kunnen zagen en zagers die ook goed kunnen vissen, ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef brother52 het volgende:
Met een zager kun je trouwens prima vissen.
Maar je moet ook aas hebbenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga nooit vissen.
Maar al zou ik dat doen, dan zou ik het met een hengel doen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er vissers zijn die ook goed kunnen zagen en zagers die ook goed kunnen vissen, ja.
genoeg die happenquote:
Neem wat kaas, breek er een kwart vanaf en voila.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem wat kaas, breek er een kwart vanaf en voila.
Gun die vissen ook een lekker laatste avondmaal, zeg!quote:
Een stukje zager bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Gun die vissen ook een lekker laatste avondmaal, zeg!
Je moet ook eerder intunen/aan je biertje beginnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
Goh, ik kwam er net lekker in en dan is het alweer over. En mijn biertje is nog niet eens op
Ok, toch even gegoogled. Ik had toch liever een vrolijke houthakker gezienquote:Op donderdag 11 november 2021 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een stukje zager bijvoorbeeld.
Ik heb ze bij bosjes opgegraven op het wad. En daarna snel het eiland oversteken om op het strand op zeebaars vissen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, toch even gegoogled. Ik had toch liever een vrolijke houthakker gezien
Pieren steken was ook altijd wel leuk.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze bij bosjes opgegraven op het wad. En daarna snel het eiland oversteken om op het strand op zeebaars vissen.
Hmmm, ik had het over lang geleden.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Vismeet wordt het dus. Symph heeft best wat hengels liggen
Voor zagers moesten we altijd wat verder het wad op en was wat zwaarder graven maar die blijven een stuk beter aan de haak zitten. Een beetje te enthousiast ingooien en je gooide alle pieren er af.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pieren steken was ook altijd wel leuk.
En dan op schol, schar en soms zelfs geep vissen op de Waddenzee…
De geep was in principe toevallige bijvangst.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor zagers moesten we altijd wat verder het wad op en was wat zwaarder graven maar die blijven een stuk beter aan de haak zitten. Een beetje te enthousiast ingooien en je gooide alle pieren er af.
Op schar heb ik ook nog wel gevist… als je een goede plek had gevonden, kon je ze binnen blijven slepen. Record was net geen 100 in een paar uurtjes tijd. En schar is ook best lekker.![]()
Geep helaas nooit gevangen. Wel pogingen gedaan maar nooit succes mee gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |