Maar die consequenties zijn volstrekt artificieel en het gevolg van menselijk (wan)beleid, niet omdat het virus ineens een doos maatregelen uit de kast heeft getrokken. Men doet maar wat. Die maatregelen hebben nauwelijks wat uitgehaald. Ik heb er in ieder geval geen enkel onderbouwd bewijs van gezien dat het wat heeft uitgemaakt. Het zou wat mij betreft zeer onredelijk zijn om dat dan ook zonder meer te accepteren.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:16 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Iedereen heeft het volste recht om voor zichzelf te beslissen. Dat ben ik met je eens. Maar men moet dan ook de consequenties er van ervaren.
Ik weet niet wat je allemaal op Facebook hebt gezien. Er wordt natuurlijk ontzettend veel informatie verspreid. Het is inderdaad steeds moeilijker om nu te bepalen wat waar en onwaar is, wat betrouwbaar en onbetrouwbaar. Ook dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Zelf ben ik wantrouwig om bovengenoemde redenen, plus nog een heleboel andere redenen die ik niet heb genoemd. Ik heb maar 1 lichaam. Daar ga ik mijn hele level al zuinig mee om. Dus ik ben niet bereid om zomaar iets in te laten spuiten waarvan ik geen idee heb wat het met _mijn_ lichaam zal doen. Misschien ben ik toevallig wel een van die ongelukkigen die er een hartspierontsteking of iets anders aan overhoud. Ik heb daar geen zin in en ik laat me daar ook niet toe dwingen of chanteren. De gevolgen accepteer ik gewoon, ik volg de wet. Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn rug niet recht zal houden en ook alle misstanden zal blijven aankaarten. Ergens moet je een grens trekken, want bepaalde mensen met macht zullen je altijd proberen te manipuleren om je klein te krijgen. Ik weiger daaraan mee te doen en voor zover ik begrijp is dat precies wat er nu plaatsvindt. Gehoorzaam en denk niet zelf na, lijkt het motto te zijn.quote:Ik acht jou daar gelukkig wel toe in staat, maar de bagger die je op Facebook tegenkomt vind ik vrij verontrustend. Ook vermakelijk overigens aangezien die volgens mij volledig van het padje zijn, of überhaupt het pad nooit gevonden hebben maar goed...
Dit is veel beter verwoord dan ik deedquote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
1. Vanaf het begin werd 'het vaccin' als DE ENIGE manier gepropageerd om uit de crisis te komen. Elke andere alternatieve behandelmethode werd veroordeeld, de mensen gecensureerd, het distribueren verboden. Dat wekte bij mij onmiddellijk argwaan op. Men laat artsen hun werk niet doen. Er leek dus vanaf het begin duidelijk een agenda te zijn geweest om die vaccins op massale schaal te distribueren door mensen die geen zuivere motieven lijken te hebben. Dit gaat tot op de dag van vandaag voor door bijv. ivermectine als 'paardenontwormingsmiddel' weg te zetten terwijl dit pertinente onzin is, nog afgezien van het feit of het werkt of niet. We zijn gebombardeerd met propaganda en hersenspoeling om iedereen maar aan dat vaccin te krijgen, en dat stinkt.
2. Op basis van de gegevens is de kans extreem klein dat ik overlijd of ernstige gevolgen aan Covid overhoud. Dus al zou ik het krijgen, zou ik waarschijnlijk niet in het ziekenhuis belanden. Daarmee acht ik mijn risico door covid laag. Dat risico hoef ik niet verder te verlagen met een vaccin, want je kunt bijna nul niet verder verlagen. Mijn risico's door een nieuw onbekend geneesmiddel wil ik op 0 houden. Dus ik kies liever voor covid dan een vaccin. Aangezien ik net covid heb gehad en gewoon lijk te herstellen, lijkt die afweging de juiste te zijn geweest.
3. Eigenlijk waren bovenstaande redenen al genoeg. Maar als ik een derde moet noemen: dezelfde mensen die beweren dat er te veel mensen op aarde zijn voor een duurzame toekomst, beweren dat iedereen vaccins moet nemen om zijn leven te redden. Diezelfde vaccins worden bijna door je strot geduwd door je vrijheden en rechten steeds verder in te perken en door je het leven steeds moeilijker te maken. Ook dat wijst niet op zuivere motieven.
Oftewel: ik heb geen enkel vertrouwen in de mensen die covid-vaccins propageren en de daadwerkelijke gegevens ondersteunen hun voorstelling van zaken ook niet.
Ik vond jouw uitleg ook zeer helder. Kan me er helemaal in vinden. Het was meteen hysterie en dwingende maatregelen, denk zelf niet meer na, word een robot, zet geen masker op, zet wel een masker op, we werden als kleuters toegesproken. Hersenspoeling van A tot Z om je tot een angstig, gehoorzaam knechtje van de overheid te maken dat zelf om zijn eigen beroving van fundamentele rechten staat te roepen en iedereen die zijn mond open durft te trekken tot achterlijk of egoist verklaart.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:04 schreef Maharski het volgende:
[..]
Dit is veel beter verwoord dan ik deed100% mee eens!
De mening dat de aarde overbevolkt is heeft niet als enige logische consequentie dat men vindt dat personen 4 t/m 7 miljard dus maar ter plekke moeten creperen. Meestal denkt men dan aan een humanere vorm van reductie van het aantal mensen, namelijk geboortebeperking.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
3. Eigenlijk waren bovenstaande redenen al genoeg. Maar als ik een derde moet noemen: dezelfde mensen die beweren dat er te veel mensen op aarde zijn voor een duurzame toekomst, beweren dat iedereen vaccins moet nemen om zijn leven te redden. Diezelfde vaccins worden bijna door je strot geduwd door je vrijheden en rechten steeds verder in te perken en door je het leven steeds moeilijker te maken. Ook dat wijst niet op zuivere motieven.
Het verleden laat zien dat mensen tot allerlei dingen in staat zijn en sommige mensen er geen enkel probleem mee hebben om miljoenen over de kling te jagen.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:32 schreef Iblardi het volgende:
[..]
De mening dat de aarde overbevolkt is heeft niet als enige logische consequentie dat men vindt dat personen 4 t/m 7 miljard dus maar ter plekke moeten creperen. Meestal denkt men dan aan een humanere vorm van reductie van het aantal mensen, namelijk geboortebeperking.
Ja, maar de onderbouwing "Ik wou iets doen aan de groeiende wereldpopulatie" heb ik daarbij nooit langs zien komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het verleden laat zien dat mensen tot allerlei dingen in staat zijn en sommige mensen er geen enkel probleem mee hebben om miljoenen over de kling te jagen.
Wat maakt dat uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:04 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja, maar de onderbouwing "Ik wou iets doen aan de groeiende wereldpopulatie" heb ik daarbij nooit langs zien komen.
twee voor dan:quote:Op donderdag 11 november 2021 21:58 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Is het niet juist interessant om te vragen of de gevaccineerde 1 voor hem “tegen” reden zou willen noemen
En aan de ongevaccineerde 1 “voor”?
Argument 1 zou voor mij een reden zijn om wel een vaccin te nemen. En wtf zijn kunstmatige antistoffen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 04:24 schreef oppiedoppie het volgende:
1. Mijn imuunsysteem werkt prima en ik zit niet in een risicogroep en heb genetisch gezien een goede eerste lijn afweer tegen virussen. Heb zelfs nooit een snotneus. Heb het wss ook al gehad.
2. Niet veel ellende gezien in mijn omgeving door covid, geen doden, iedereen heeft het als een griep (of minder) ervaren en er waren ook mensen ziek na het (helaas niet zelf te kiezen, ik zou eerder voor een traditionele variant gaan) vaccin daarom zou ik liever natuurlijke ipv kunstmatige antistoffen opbouwen. (heb geen TV trouwens en denk dat de angstcampagne daardoor minder goed is binnengekomen is bij mij)
3. Geen vertrouwen in onze liegende overheid en ook niet in de 'big pharma' met lobby's en belangenverstrengelingen en verontrustende afkoopschandalen in het verleden. Dit vaccin is als een griepspuit die kwetsbaren kan helpen maar totaal overbodig is voor gezonde mensen die als verdienmodel gaan worden gebruikt als een groep mensen hun zin gaan krijgen.
Ik denk serieus dat de hele wereld in een collectieve angststoornis is geschoten en daardoor absurde situaties zijn ontstaan.
Doe angststoornis vermoed ik juist bij al die mensen die het vaccin niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 04:24 schreef oppiedoppie het volgende:
1. Mijn imuunsysteem werkt prima en ik zit niet in een risicogroep en heb genetisch gezien een goede eerste lijn afweer tegen virussen. Heb zelfs nooit een snotneus. Heb het wss ook al gehad.
2. Niet veel ellende gezien in mijn omgeving door covid, geen doden, iedereen heeft het als een griep (of minder) ervaren en er waren ook mensen ziek na het (helaas niet zelf te kiezen, ik zou eerder voor een traditionele variant gaan) vaccin daarom zou ik liever natuurlijke ipv kunstmatige antistoffen opbouwen. (heb geen TV trouwens en denk dat de angstcampagne daardoor minder goed is binnengekomen is bij mij)
3. Geen vertrouwen in onze liegende overheid en ook niet in de 'big pharma' met lobby's en belangenverstrengelingen en verontrustende afkoopschandalen in het verleden. Dit vaccin is als een griepspuit die kwetsbaren kan helpen maar totaal overbodig is voor gezonde mensen die als verdienmodel gaan worden gebruikt als een groep mensen hun zin gaan krijgen.
Ik denk serieus dat de hele wereld in een collectieve angststoornis is geschoten en daardoor absurde situaties zijn ontstaan.
Antistoffen die niet op de natuurlijke manier zijn ontstaan maar kunstmatig dmv een vaccin noem ik kunstmatige anti-stoffen, weet niet hoe ze anders te noemen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Argument 1 zou voor mij een reden zijn om wel een vaccin te nemen. En wtf zijn kunstmatige antistoffen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |