Zo herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]Als ik jouw gedrag analyseer krijg ik boze modjes want dan is het op de persoon.
Als je een discussie wilt mag je inhoudelijk reageren ipv calimero spelen. Die keuze heb jij niet gemaakt dus val mij niet lastig met overig geroeptoeter. Thx.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik vraag niet om mijn gedrag te analyseren, ik vraag om jouw uitleg van mijn reactie.
Geen enkele reden om persoonlijk te worden daarvoor.
Je kan ook gewoon toegeven dat je het begreep, maar mijn reactie belachelijk vond, want ....quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je een discussie wilt mag je inhoudelijk reageren ipv calimero spelen. Die keuze heb jij niet gemaakt dus val mij niet lastig met overig geroeptoeter. Thx.
Nee, want het kost geld.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef wpor het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, en als er genoeg animo was, dan was dat wel geregeld denk je niet?
Een tweedeling op een werkvloer. Lijkt mij totaal onwerkbaar. En als gevaccineerde mag ik zeker de shit opruimen omdat een niet gevaccineerde thuis moet blijven. Het zal de collegialiteit zeker niet ten goede komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ook. Maar we hebben gezien de feiten weinig keuze. De samenleving gegijzeld houden vanwege degenen die niet mee willen is nog veel slechter.
Ja dit klinkt echt als iets om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
He verdomme, de platenbeurs in Utrecht gaat niet door, ik had me er al op verheugd om met tienduizenden andere zwetende en stinkende mensen hutjemutje op elkaar staand tussen lp's te grijpen die we allemaal in onze plakkerige vieze vingers hebben gehad terwijl we een megadure zompige hotdog naar binnen kanen struikelend over onze trekkarretjes.
Punt bij velen is vooral het kinderachtige aspect van de controle. Met vaccinatie ben je er nog niet. Je moet overal laten zien dat je braaf bent geweest.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:02 schreef sp3c het volgende:
het ergste is dat men blijkbaar niet in staat is om 2 miljoen Nederlanders uit te leggen waarom dit nodig is
Nee man ik snap er geen reet meer vanquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je het zelf al eens geprobeerd uit te leggen? Mijn tantes denken dat de vaccins onderdeel zijn van een kwaadaardig plan van Bill Gates om miljarden mensen uit te roeien. Daar valt geen land mee te bezeilen.
Nu zijn er natuurlijk verschillende gradaties vaccinweigeraars, maar mijn ervaring is dat ze zich volledig hebben ingegraven.
Echt onzin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:46 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Als die wel ingent zijn kan dat prima. Die komen niet/nauwelijks in het ziekenhuis. En is de omgeving ook niet ingent ja, dikke pech.
Die zweetlucht is killing voor het coronavirus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
He verdomme, de platenbeurs in Utrecht gaat niet door, ik had me er al op verheugd om met tienduizenden andere zwetende en stinkende mensen hutjemutje op elkaar staand tussen lp's te grijpen die we allemaal in onze plakkerige vieze vingers hebben gehad terwijl we een megadure zompige hotdog naar binnen kanen struikelend over onze trekkarretjes.
Misschien moeten de Bill Gates'en van deze wereld zich eens op de achtergrond houden of liefst gewoon verdwijnen met hun snode plannetjes. Als je niet wil dat mensen geloven wat ze zeggen is het beter dat die figuren gewoon hun plannen niet kenbaar maken. Ze verspreiden die onzin zelf en als je er dan bedenkingen bij hebt dan bedoelden ze het niet zo..quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:16 schreef sp3c het volgende:
Die figuren die in Bill Gates zijn snode plannetjes geloven ga je sowieso niet overtuigen
Dat zou mijn bankrekening geweldig vinden. Daarmee is niet gezegd dat de rest het ook fijn vindt. Om over de rekeningen van de cafhouders maar te zwijgen.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed de hele horeca sluiten? Fantastisch
Statistiek is je onbekend?quote:
Misschien wel maar dat was natuurlijk totaal het punt nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:02 schreef kawotski het volgende:
[..]
Misschien moeten de Bill Gates'en van deze wereld zich eens op de achtergrond houden of liefst gewoon verdwijnen met hun snode plannetjes. Als je niet wil dat mensen geloven wat ze zeggen is het beter dat die figuren gewoon hun plannen niet kenbaar maken. Ze verspreiden die onzin zelf en als je er dan bedenkingen bij hebt dan bedoelden ze het niet zo..
Volledig mee eens, heb je ook gezien waar ik op reageerde?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:02 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Statistiek is je onbekend?
Als 15% niet ingent is, en die 15% zorgt voor 70% van de IC gevallen dan zie je dus dat de ongevaccineerden oververtegenwoordigd zijn op de IC.
Wat ik dus niet snap. Als de vaccins volgens de fabrikanten met 94% de kans op ziekenhuisopname verkleinen. Waarom belandt 70+ net zo hard in het ziekenhuis als vorig jaar rond dit tijdstip (bron: NICE)quote:
Is dat zo? En vorig jaar zaten we toen midden in een nieuwe reeks lockdowns en was iedereen voorzichtiger.quote:Op zondag 14 november 2021 23:45 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap. Als de vaccins volgens de fabrikanten met 94% de kans op ziekenhuisopname verkleinen. Waarom belandt 70+ net zo hard in het ziekenhuis als vorig jaar rond dit tijdstip (bron: NICE)
quote:Op zondag 14 november 2021 23:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat zo? En vorig jaar zaten we toen midden in een nieuwe reeks lockdowns en was iedereen voorzichtiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwalijk dat een moderator de storing van het weekend negeert.quote:Op maandag 15 november 2021 14:18 schreef Frutsel het volgende:
Bijna 20.000 besmettingen... op naar de drie maanden lockdown
ik negeer jou wel, maar dat helpt ook nietsquote:Op maandag 15 november 2021 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwalijk dat een moderator de storing van het weekend negeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |