abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202132194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zelfs al heb je niets met bnw dan moet je toch aanvoelen dat het verhaal dat we voorgeschoteld krijgen nooit kan kloppen

Als je wilt weten wat er echt achter de schermen afspeelt , kom een keer langs

We hebben koekjes c_/
:')

Veel meer mensen testen nu, omdat je anders nergens binnen komt. Niks geks aan. Ondertussen zijn er wel steeds wat meer besmettingen natuurlijk, in de ziekenhuizen trekt het ook aan, maar dit geeft wel een vertekend beeld. Neemt niet weg dat nu 16000 positieve tests helemaal niet ongeloofwaardig is. Maar ja, dat is saai hè.
pi_202132216
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:33 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Is het dan echt zo ongelooflijk moeilijk om iemand op te leiden die alleen maar covid patienten op de IC verzorgt en niets anders? Daar hoef je toch geen volleerd IC-verpleegkundige voor te zijn?
Als het zo makkelijk was, en als er genoeg animo was, dan was dat wel geregeld denk je niet?
pi_202132289
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:35 schreef mspoez het volgende:
Ja dat is ongelooflijk moeilijk. ICpleeg word je niet zomaar, dat is echt een vak apart.
Zelfs als je alleen maar COVID-kasplantjes hoeft te wateren?
pi_202132319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef wpor het volgende:

[..]
Als het zo makkelijk was, en als er genoeg animo was, dan was dat wel geregeld denk je niet?
Met Hugo de Jonge aan het roer verbaast het mij niets.

Herinner me ook nog een interview waarin Gommers (?) dat hij weinig voelde voor opschalen, omdat artsen en verpleegkundigen zich dan mogelijk zouden vervelen.

Edit: idd Gommers
  donderdag 11 november 2021 @ 20:51:24 #55
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202132471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef Shotty het volgende:

[..]
Het probleem daar mee is vertrouwen.
In Portugal hebben ze een admiraal ingezet hiervoor, en daar heeft het leger een meer dan uitstekende reputatie.
Halverwege de jaren 70 hebben die bijvoorbeeld de dictators daar afgezet, en democratie ingevoerd.

In plaats daar van hebben wij Mark "Geen Actieve Herinnering" Rutte, en Hugo "Dansen met Jansen" de Jonge...
Politiek vertrouwen ligt in Nederland nog altijd heel erg veel hoger dan in Portugal.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_202132494
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef Maharski het volgende:

[..]
Zo heey, dus de bescherming van dat vaccin is zó kwetsbaar, dat zelfs een overgrote meerderheid van 84,4% het niet kan winnen van een marginale minderheid van 15,6%? Dat geeft toch te denken hoor.
We zijn allang ver voorbij dat eerste ideaal waar Rutte en het OMT, RIVM en alles zo prat op gingen: 70%, en nog dreigt de boel weer op slot te gaan?
Serieus heey..... haal die geïndoctrineerde strontcellen eens uit je brein man.

We moeten echt helemaal 100% halen of zo, en dan zullen we de hemel erven?

Oh oh oh.
Op zich zit hier een hoop waarheid in. In de zin dat we denken zeer goed bezig zijn als "gevaccineerde"... Wat je ziet is dat de oppassende burger die netjes zijn prikjes heeft gehaald gewoon weer alles zo doet als vroeger. Dat is m.i. killing en zeer schadelijk. Maar zij zijn brave burgers. En omdat het ondanks dat niet goed gaat is het de schuld van de "wappies".

Zo krijg je een ontzettende tweedeling die niet nodig zou hoeven zijn als we inzien en accepteren dat je als "gevaccineerde" het virus net zo hard verspreidt. Dat is een feit. Dus de brave burger heeft geen enkele plausibele motivatie om zich verheven te voelen. Dat is wat er wrevelt. Ondertussen gaat de besmetting exponentieel door. Dat is m.i. de "schuld" van al die brave burgers met een prik die allemaal weer back to normal zijn gegaan.

Trek het uzelf aan brave burger.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_202132569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:04 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Normale mensen pakken de fiets, dit is een zeer welkome toevoeging derhalve. Klant bij Blokker? Geen geldige QR-code. Kijk je naar Hart van Nederland? Geen Geldige QR-code. Ben je (volgeling van) Marino van Zelst? Absoluut geen geldige QR-code.
Het is 3 uur fietsen naar mijn werk. Ik heb daarom een Diesel, maar ik heb de QR code al :6
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_202132738
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Op zich zit hier een hoop waarheid in. In de zin dat we denken zeer goed bezig zijn als "gevaccineerde"... Wat je ziet is dat de oppassende burger die netjes zijn prikjes heeft gehaald gewoon weer alles zo doet als vroeger. Dat is m.i. killing en zeer schadelijk. Maar zij zijn brave burgers. En omdat het ondanks dat niet goed gaat is het de schuld van de "wappies".

Zo krijg je een ontzettende tweedeling die niet nodig zou hoeven zijn als we inzien en accepteren dat je als "gevaccineerde" het virus net zo hard verspreidt. Dat is een feit. Dus de brave burger heeft geen enkele plausibele motivatie om zich verheven te voelen. Dat is wat er wrevelt. Ondertussen gaat de besmetting exponentieel door. Dat is m.i. de "schuld" van al die brave burgers met een prik die allemaal weer back to normal zijn gegaan.

Trek het uzelf aan brave burger.
Men houdt zich gewoon aan de vigerende regelgeving.

De antivaxxers zijn juist de lui die demonstratie na demonstratie afgaan.
pi_202132827
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:09 schreef TLC het volgende:

[..]
Dat laatste wat je zegt is een beetje de pot verwijt de ketel he.

Dat we deze maatregelen krijgen is omdat die 15,6 % geen vaccinaties heeft.

Ergo, de meerderheid moet lijden onder de minderheid, waarvoor dank.
Je moet de overheid bedanken.
pi_202132844
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:05 schreef AchJa het volgende:

[..]
Men houdt zich gewoon aan de vigerende regelgeving.

De antivaxxers zijn juist de lui die demonstratie na demonstratie afgaan.
Is dat echt zo? Ik weet het niet hoor. Het is in ieder geval zwaar "zij" tegen "wij" en dat is niet goed. Vigerend of niet. :) Wat ik zie is dat de brave vigerende burger vindt dat alles weer kan en mag en dat ook doet. En daar is m.i. de huidige ellende aan te danken. Niet aan die paar "wappies".
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_202132847
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:06 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik denk dat de komende lockdown uiteraard om de oplopende Corona infecties gaat..
..maar vergeet niet de upcoming GRIEP des DOODS

Afgelopen winter was er geen griep. Mensen hebben minder weerstand kunnen opbouwen, zijn (onbewust) gestresster door deze Corona periode dus afweer zal wat minder zijn etc

Een zware griepgolf kan deze winter nog wel meer ic bedden gaan vullen dan Corona
Mensen die dit echt geloven....

Ik heb jonge kinderen die naar het kinderdagverblijf gaan en ben afgelopen jaar ontelbaar keer ziek geweest. Verkoudheden. Buikgriep. Keelontsteking. You name it.

Alle virussen gaan nog gewoon rond. Behalve dan natuurlijk het influenzavirus...
pi_202132888
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:11 schreef Bart2002 het volgende:

Is dat echt zo? Ik weet het niet hoor. Het is in ieder geval zwaar "zij" tegen "wij" en dat is niet goed. Vigerend of niet. :) Wat ik zie is dat de brave vigerende burger vindt dat alles weer kan en mag en dat ook doet. En daar is m.i. de huidige ellende aan te danken. Niet aan die paar "wappies".
Wat voor maatregelen waren er dan nog van kracht?

Itt een hoop andere landen is de mondkapjesplicht en de 1.5 meterregel volledig losgelaten hier...
pi_202132922
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:52 schreef mspoez het volgende:

[..]
Maart 2020: 1400 bedden ic bezet, dreigende code zwart
Maart 2021, 800 bezette icbedden, dreiging voor code zwart
November 2021, 330 icbedden bezet door c19 patiënten, code zwart dreigt.
De cijfers zijn pas eerlijk te vergelijken als je ook de gewone bed bezetting van de IC er bij pakt. Volgens mij liggen er op het moment ook aardig wat non-covid patienten op de IC.
Neemt niet weg dat de totale leegloop aan IC personeel en ondersteunende afdelingen het er niet beter op gemaakt hebben. Maart 2020 (en iets mindere mate in 2021) werd de hele zorg stil gelegd om op de covid afdelingen te gaan helpen, dat is op het moment nog niet zo.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_202132936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:11 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik heb jonge kinderen die naar het kinderdagverblijf gaan en ben afgelopen jaar ontelbaar keer ziek geweest. Verkoudheden. Buikgriep. Keelontsteking. You name it.

Alle virussen gaan nog gewoon rond. Behalve dan natuurlijk het influenzavirus...
Ja dat zeg ik ook. Er was geen griep. Als in: er waarde geen influenzavirus rondt.
Het is niet zo dat je afweersysteem versterkt wordt door een verkoudsheidsvirusje tegen het griepvirus.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_202132939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:11 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dat is gewoon onderzocht en bewezen. Valt weinig niet te geloven aan.
https://www.cdc.gov/flu/season/faq-flu-season-2020-2021.htm

Dat jij toevallig wat opgelopen hebt wil niet zeggen dat het voor de rest van de wereld geldt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_202133041
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:17 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]
Ja dat zeg ik ook. Er was geen griep. Als in: er waarde geen influenzavirus rondt.
Het is niet zo dat je afweersysteem versterkt wordt door een verkoudsheidsvirusje tegen het griepvirus.
Mis ik nou jouw sarcasme of jij het mijne?

Alle virussen gaan nog gewoon rond behalve het influenza-virus? Dat gelooft toch niemand.
pi_202133051
Gelukkig had van Haga laatst bij Jinek wel een goede oplossing tegen de overvolle ziekenhuizen:

Als je ziek bent blijf je thuis _O_
pi_202133105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Mis ik nou jouw sarcasme of jij het mijne?

Alle virussen gaan nog gewoon rond behalve het influenza-virus? Dat gelooft toch niemand.
Influenzavirussen zijn besmettelijk maar veel minder besmettelijk dan verkoudheidsvirussen en de meeste Corona varianten.

Stop daar de lockdowns/mondkapjes/handen wassen/bij snottebellen thuis/ anderhalve meter/ etc bij van afgelopen winter en ja dan kan het zijn dat de jaarlijkse griep epidemie uitblijft.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_202133377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:52 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]
Dat is toch wel zinvoller dan doelloos op straat en winkelcentra rondhangen en andere mensen tot last zijn omdat sommige dan moeten afkicken van niet kunnen uitgaan! :N
Zoals al die zg demonstranten en wappies doen. |:(

Vind ik dan.
Vind ik ook. Trek het je niet aan. Het is fijn om een leuke hobby te hebben. :)
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202133456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je zou maar wachten op een hartoperatie en deze reactie lezen.
Vreselijk voor die mensen ;(

quote:
Dit. Maar daar zijn wappies blind voor, want MSM, onbetrouwbaar RIVM,nieuwe wereldorde en allerhande complotten. Zo dom en zo irritant.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202133885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik even bepaalde mensen keihard uitlachen die dachten dat braaf prikjes halen het einde van de maatregelen zou zijn _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

HHAHAHAHAHAHAHA!!! _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Nee pas bij de booster worden de maatregelen afgeschaft, echt waar! Hugo heeft t gezegd.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 11 november 2021 @ 22:27:29 #72
497858 A6
Randstad _O_
pi_202133898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Nee pas bij de booster worden de maatregelen afgeschaft, echt waar! Hugo heeft t gezegd.
FLATTEN THE CURVE!!!!!!!!
pi_202133938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik even bepaalde mensen keihard uitlachen die dachten dat braaf prikjes halen het einde van de maatregelen zou zijn _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

HHAHAHAHAHAHAHA!!! _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Helemaal niks veranderd voor de leeftijdsgroepen 90-80-70 komen nog steeds net zo hard in het ziekenhuis terecht.

https://coronadashboard.r(...)k/ziekenhuis-opnames

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- #2WeeksToFlattenTheCurve _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_202133987
quote:
https://coronadashboard.r(...)k/ziekenhuis-opnames

Kijk is bij de leeftijden 90-80-70 en vergelijk dat met vorig jaar rond dit tijdstip

Try again
  donderdag 11 november 2021 @ 22:34:07 #75
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202134025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:55 schreef Bolasie het volgende:
Blijven de sportscholen open allen?
Alleen essentiële winkels. Sportscholen dus dicht, mcdonalds open.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')