Ja, daar geef ik je gelijk in. Maar met ieder ander evenement/feest zou dit prima zijn. Gewoon omdat het kan. Qr code scannen en gaan.quote:
Gezellig broeinest, virusdruppeltjes die van het plafond in je oog vallen, lekker hossen met jansen, de overgewichtige 60+rs.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig wordt dat carnaval wel nog steeds gevierd in kleine groepjes
Ik sta op 5 omaatjes. Hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Ook leuk dat iedereen hier de vermoorde onschuld speelt terwijl jullie allemaal verantwoordelijk zijn
Concerten waren anders ook heel weinig met besmettingen ed.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat soort tenten juist niet veilig, dat is bewezen door fieldlabs en tvt. In voetbalstadions of buitenfestivals wel.
60 miljardquote:Op donderdag 11 november 2021 17:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Concerten waren anders ook heel weinig met besmettingen ed.
Maar dat was ook nog in een periode dat iedereen ook nog niet zo gevaccineerd was als nu. Dus waarom daar druk over maken? 90% minder ziekenhuisopnames, 98% minder IC, 100% minder doden.
Nu roepen dat dat niet kan, is gewoon een failliet aan de hele vaccinatiecampagne, qr toegang en fieldlabs. Alles voor niets geweest. Back to square one. 1,5 jaar totaal weggesmeten met de miljarden die daar bij horen voor het opzetten van alles + de schade vergoedingen.
Er zijn mensen voor minder gekielhaald.
Dat zijn weer 25 extra doden.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:00 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-bij-excessen.html
Blijft genieten. Dit is toch wel het summum van anderhalf jaar Nederlands coronabeleid. Buiten op een plein is gevaarlijk, daar mag niet gefeest worden. Alles moet in de kroeg.
Wat dan wel weer als reden genoemd gaat worden om de horeca even goed aan te pakken. Lekker zichtbaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:00 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-bij-excessen.html
Blijft genieten. Dit is toch wel het summum van anderhalf jaar Nederlands coronabeleid. Buiten op een plein is gevaarlijk, daar mag niet gefeest worden. Alles moet in de kroeg.
Van de virologen die ons nog jaren als labratten in een gelockdownede samenleving willen kunnen bestuderen. Voor iedereen die niet wap osterwaus of cruella koopmans is kan het bereiken van groepsimmuniteit niet snel genoeg gaan.quote:
Ik kom hier de Lidl of het Kruidvat niet in zonder mondkapje hoor?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:34 schreef alpeko het volgende:
Voor mondkapjes is het draagvlak hier bij de Lidl niet zo heel hoog zo te merken. Dat kan nog een hete winter worden dan. Voor twee weken uiteraard. Ik ga op mijn verlanglijstje toch maar iets van een wapen zetten
Zeg niet dat je dit niet verwacht had.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211111_7836454
Het Red Team is dood, leve de mening van de leden van het voormalige Red Team.
WE HEBBEN NOG NOOIT EEN ECHTE LOCKDOWN GEHAD.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211111_7836454
Het Red Team is dood, leve de mening van de leden van het voormalige Red Team.
Zetten ze daar beveiligers aan de deur ja? Leuk dorp danquote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kom hier de Lidl of het Kruidvat niet in zonder mondkapje hoor?
Ik woon wel in een dorp.
Nee, maar je wordt gewoon door de mensen in de winkel terecht gewezen. Niet te zachtjes.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zetten ze daar beveiligers aan de deur ja? Leuk dorp dan
En ook nog nooit een zo'n hoog percentage positief.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef PinkLow het volgende:
Ik kijk het nieuws nu. En ze vertellen dat er nog nooit zoveel besmettingen zijn geweest. Echter vergeten ze erbij te vertellen dat er ook nog nooit zoveel is getest.
Of zie ik het verkeerd?
Nog minder leuk dorpquote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt gewoon door de mensen in de winkel terecht gewezen. Niet te zachtjes.
Dus geen mondkapje op en je krijgt een poeier op je neus?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt gewoon door de mensen in de winkel terecht gewezen. Niet te zachtjes.
Die mensen kun je volgens mij ook alles wijs maken.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Op het nieuws mensen aan het woord die blij worden van een korte lockdown.
Kan iemand mij ook garanderen dat hij echt 2 weken blijft?Kort en pittig lijkt me ook beter dan lang maar volgens mij eindigen we straks met lang en pittig.
![]()
Kort en pittig? Zit je al in lockdown en heb je ook nog iemand naast je liggen met 'kort en pittig'.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Op het nieuws mensen aan het woord die blij worden van een korte lockdown.
Kan iemand mij ook garanderen dat hij echt 2 weken blijft?Kort en pittig lijkt me ook beter dan lang maar volgens mij eindigen we straks met lang en pittig.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |