Je hoeft niet te kijken he?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Doodmoe word je van al die persco's, de hoeveelste is dit nu al sinds maart 2020.
In 7 haasten de horeca sluiten of evenementen stil leggen, ik denk dat het drukke dagen worden voor de burgemeesters en veel stress.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:16 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)lefoons-ggd~a8665fa7
Veiligheidsberaad ook uitgesteld naar morgen. Is er heibel?
Evenveel als het aantal motorwissels van vallteri bottas in de F1.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Doodmoe word je van al die persco's, de hoeveelste is dit nu al sinds maart 2020.
En niet ontoevallig ook het enige land dat maar heel mondjesmaat boosters uitdeelt.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:08 schreef capricia het volgende:
Goh, gaan we nu als eerste land in onze contreien weer een vorm van lockdown tegemoet?
Dat is toch ook een prestatie die het vermelden waard is.
Driewerf hoezee voor Hugo!quote:Op donderdag 11 november 2021 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
En niet ontoevallig ook het enige land dat maar heel mondjesmaat boosters uitdeelt.
Ik denk dat er wel wat fundamentele keuzes gemaakt moeten worden hoe nu verder ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zouden Mark en Hugo al eens de vraag gesteld hebben aan de experts of er na een lockdown uberhaubt wel een duurzame manier is om uit de lockdown te blijven?>
De fundamentele vraag is: wat gaan we doen om er voor te zorgen dat de zorg in 2022, 2023 en jaren erna structureel is opgeschaald om structureel meer druk in de wintermaanden aan te kunnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat fundamentele keuzes gemaakt moeten worden hoe nu verder ja.
En hoewel het OMT luchtig kan roepen dat 2g ingevoerd worden betekend dat feitelijk dat je 15% van de volwassenen buitensluit van alle (sociale) activiteiten.
En dat lijkt me niet iets waar je licht over kan denken en waar je zomaar toe kan besluiten zonder dat de 1e/2e kamer daar iets over moet zeggen.
Dat ook, maar dat is nog een ver van ons bed show die aankomende weken.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De fundamentele vraag is: wat gaan we doen om er voor te zorgen dat de zorg in 2022, 2023 en jaren erna structureel is opgeschaald om structureel meer druk in de wintermaanden aan te kunnen.
Persco's zijn over het algemeen nog onbetrouwbaarder dan de ICE van bottas. Of een inhaalactie.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Evenveel als het aantal motorwissels van vallteri bottas in de F1.
Inderdaad, dat lijkt me meer iets voor de komende regering. Oh wacht, dat zijn dezelfde mensenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is nog een ver van ons bed show die aankomende weken.
Dat heeft hen op de klimaattop in Glasgow ook niet tegen gehouden om zich, in eerste instantie dan, nergens aan te binden omdat Rutte vond dat dat aan een volgend kabinet was.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me meer iets voor de komende regering. Oh wacht, dat zijn dezelfde mensen
Snap het niet. Iedereen doet het hier.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:34 schreef alpeko het volgende:
Voor mondkapjes is het draagvlak hier bij de Lidl niet zo heel hoog zo te merken. Dat kan nog een hete winter worden dan. Voor twee weken uiteraard. Ik ga op mijn verlanglijstje toch maar iets van een wapen zetten
Nee, dat is juist helemaal de verkeerde denkwijze. Je moet NU al beginnen aan het plan/werk om dit scenario volgend jaar te voorkomen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is nog een ver van ons bed show die aankomende weken.
Niet nodig. Boosters zijn de uitweg. We beginnen er wel pas volgend jaar mee. Zorgvuldigheid boven alles. Succes komende twee weken. Gr Hugoquote:Op donderdag 11 november 2021 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, dat is juist helemaal de verkeerde denkwijze. Je moet NU al beginnen aan het plan/werk om dit scenario volgend jaar te voorkomen.
Eigenlijk hadden we er 12 maanden geleden al mee begonnen moeten zijn.
En volslagen zinloosquote:Op donderdag 11 november 2021 17:38 schreef Questular het volgende:
Mondkapje dragen is dan ook wel een kleine (irritante) moeite.
Ja ik ben het met je eens hoor, maar het OMT is daar niet van, het kabinet is demissionaire en in de dagelijkse praktijk lopen we van crisis naar crisisquote:Op donderdag 11 november 2021 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, dat is juist helemaal de verkeerde denkwijze. Je moet NU al beginnen aan het plan/werk om dit scenario volgend jaar te voorkomen.
Eigenlijk hadden we er 12 maanden geleden al mee begonnen moeten zijn.
Je maakt er een grapje van maar het is toch treurig te noemen dat een land bestuurd wordt door deze poppenkast.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me meer iets voor de komende regering. Oh wacht, dat zijn dezelfde mensen
De komende 2 weken zijn kritisch.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De fundamentele vraag is: wat gaan we doen om er voor te zorgen dat de zorg in 2022, 2023 en jaren erna structureel is opgeschaald om structureel meer druk in de wintermaanden aan te kunnen.
Het is treurig dat stemvee die gasten gewoon de kans geven om terug te komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je maakt er een grapje van maar het is toch treurig te noemen dat een land bestuurd wordt door deze poppenkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |