Behoedzaam en zorgvuldig. Eerst een proef met het typo van de brieven en een vergelijkend warenonderzoek naar prikhallen in de winter.quote:
Succes is het resultaat van keuzes van de politiek. Hoe dan ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dan beginnen ze te prikken rond het voorjaar. Cijfers dalen niet veel later. Kunnen we de boosters prijzen. Terwijl het dan net zo goed aan het klimaat (lente!) gaan liggen.
Leg eens uit?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Ook leuk dat iedereen hier de vermoorde onschuld speelt terwijl jullie allemaal verantwoordelijk zijn
Zout toch op met je allemaal verantwoordelijk. Waarvoor?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Ook leuk dat iedereen hier de vermoorde onschuld speelt terwijl jullie allemaal verantwoordelijk zijn
Ze vinden vast wel een definitieve oplossing.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat gaan ze met ongevaccineerden doen als de bezetting toch boven de 30% komt? Verplicht steriliseren?
Ja, voor de besmettingen, maar niet voor het beleid. Het beleid is een keuze. De verkeerde keuze. Maar het zal nog even duren voordat het indaalt in Den Haag. Ze moeten eerst nog harder op hun bek gaan blijkt.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Voor het zijn van lopende virusbommen. Sorry dat ik besta!quote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef popje het volgende:
[..]
Zout toch op met je allemaal verantwoordelijk. Waarvoor?
Alle gevaccineerden faciliteren het great reset satanistisch pedo complot! Allemaal schapen zijn het!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, maar samen krijgen we corona ... onder controle
Zondag weer naar de kerk.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Als iedereen zich gedroeg zoals ik was er niks aan de handquote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Oh oke, dit gaat over de effectiviteit van de vaccins?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er veel werk insteken qua thread, maar misschien kun je hier alvast iets mee:
Italië- Van de 130.468 sterfgevallen geregistreerd door officiële statistieken op het moment van voorbereiding van het nieuwe rapport zouden slechts 3.783 te wijten zijn aan de kracht van het virus zelf. Want alle andere Italianen die het leven lieten, hadden één tot vijf comorbiditeiten waardoor ze volgens het ISS al weinig hoop hadden. Zelfs 67,7% zou meer dan drie comorbiditeiten hebben gehad (naast corona).
Bron:Italian Institute of Health en ICES Canada.
Voorwaar de effectiviteit tegen opname.
Mensen met 3-5 of meer comorbiditeiten zijn dun gezaaid, en ons klaarblijkelijk na het oplopen van corona ontvallen in de eerste 11 maanden van de pandemie (in Nederland ook weleens onrespectvol geadresseerd).
Uiteraard is er dan daarna een significante afname van het aantal covid opnames waarneembaar (vaccin werkt! etc). Voorwaar de bescherming van het vaccin tegen opname.
@:Vallon
Dat durf ik te betwijfelenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iedereen zich gedroeg zoals ik was er niks aan de hand
Als er ook echt soldaten zouden mobiliseren dan ga ik echt lachen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:03 schreef GemMagic het volgende:
De sfeer zit er lekker in vandaagBijna persco-des-doods natuurlijk. Lockdown. Met soldaten veur d'n deure.
Ik hoop dat reservisten dan ook opgeroepen wordenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als er ook echt soldaten zouden mobiliseren dan ga ik echt lachen.
Zoals in australie? 'om te helpen bij lockdown maatregelen'? ofwel, het uitoefenen van repressie op de eigen bevolking?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Natuurlijk wel en niet op te helpen, of te controleren, maar om je terug je hok in te knuppelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ga maar wegkwijnen in je kuthok. Alleen. Jij coronaverbrecher.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:07 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Natuurlijk wel en niet op te helpen, of te controleren, maar om je terug je hok in te knuppelen.
Geen geldboetes maar bij 3 strikes wordt je internet afgesloten
Big deal, naast 5 IC bedden hebben we in nederlandje na tien jaar vvd regime ook nog maar 3 "pang, pang pang!" roepende soldaten over.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En de laatste die een booster vaccinatie campagne op zet.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:08 schreef capricia het volgende:
Goh, gaan we nu als eerste land in onze contreien weer een vorm van lockdown tegemoet?
Dat is toch ook een prestatie die het vermelden waard is.
Ik sluit samen met @_serial_ gewoon je internet af. We doen er gewoon een digitaal condoom omheen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga maar wegkwijnen in je kuthok. Alleen. Jij coronaverbrecher.
En we bellen de lasser om je voordeur dicht te lassen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Big deal, naast 5 IC bedden hebben we in nederlandje na tien jaar vvd regime ook nog maar 3 "pang, pang pang!" roepende soldaten over.
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:08 schreef capricia het volgende:
Goh, gaan we nu als eerste land in onze contreien weer een vorm van lockdown tegemoet?
Dat is toch ook een prestatie die het vermelden waard is.
Vertel later wel aan m'n kleinkinderen dat opa toen nog een heerlijke koude novembermiddag heeft gevoetbald met de staatslasser, maar hij uiteindelijk wel gewoon de deur moest sluiten. Dat was toen nu eenmaal zo.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga maar wegkwijnen in je kuthok. Alleen. Jij coronaverbrecher.
En we bellen de lasser om je voordeur dicht te lassen.
Op die grond kan je mijn internet niet afsl.....quote:Op donderdag 11 november 2021 17:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik sluit samen met @:_serial_ gewoon je internet af. We doen er gewoon een digitaal condoom omheen.
Dat zal je leren. Jij ongevaccineerde.
De Europese buurlanden gaan zich hier ook geen weg meer uit boosteren; over een paar weken zit heel noordwest Europa weer gewoon in een lockdown.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En de laatste die een booster vaccinatie campagne op zet.
Heeft het ene met het ander te maken soms?
Zo, dat was één. @_serial_ voor in de cijfers.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op die grond kan je mijn internet niet afsl.....
<connection reset by peer.>quote:Op donderdag 11 november 2021 17:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op die grond kan je mijn internet niet afsl.....
Is hier besproken.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er veel werk insteken qua thread, maar misschien kun je hier alvast iets mee:
Italië- Van de 130.468 sterfgevallen geregistreerd door officiële statistieken op het moment van voorbereiding van het nieuwe rapport zouden slechts 3.783 te wijten zijn aan de kracht van het virus zelf. Want alle andere Italianen die het leven lieten, hadden één tot vijf comorbiditeiten waardoor ze volgens het ISS al weinig hoop hadden. Zelfs 67,7% zou meer dan drie comorbiditeiten hebben gehad (naast corona).
Bron:Italian Institute of Health en ICES Canada.
Voorwaar de effectiviteit van het vaccin tegen opname.
Mensen met 3-5 of meer comorbiditeiten zijn dun gezaaid, en ons klaarblijkelijk na het oplopen van corona ontvallen in de eerste 11 maanden van de pandemie (in Nederland ook weleens onrespectvol geadresseerd).
Uiteraard is er dan daarna een significante afname van het aantal covid opnames waarneembaar (vaccin werkt! etc). Voorwaar de bescherming van het vaccin tegen opname.
@:Vallon
aaahhh!quote:
In de zin van het voorkomen van ziekenhuisopnames.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:03 schreef chratnox het volgende:
Oh oke, dit gaat over de effectiviteit van de vaccins?
Zoiets.quote:Ik kan je volgen, denk alleen niet dat het zo eenvoudig is. Stel dat iemand die 5 comorbiditeiten heeft half 2020 overleden is aan corona. Kans is aanwezig dat diegene ook overleden zou zijn ten gevolge van de griep, maar zonder corona had ie hoogstwaarschijnlijk nog een aantal maanden gehad.
Nog een dagje langer geduld.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:16 schreef Sfancta het volgende:
Hoelaat is vanavond die pers Co mensies?
Zouden Mark en Hugo al eens de vraag gesteld hebben aan de experts of er na een lockdown uberhaubt wel een duurzame manier is om uit de lockdown te blijven?>quote:Op donderdag 11 november 2021 17:16 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)lefoons-ggd~a8665fa7
Veiligheidsberaad ook uitgesteld naar morgen. Is er heibel?
Dat is een issue voor het volgende kabinet.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zouden Mark en Hugo al eens de vraag gesteld hebben aan de experts of er na een lockdown uberhaubt wel een duurzame manier is om uit de lockdown te blijven?>
Dat is morgies pas.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:16 schreef Sfancta het volgende:
Benieuwd of defensie aanschuift bij het Catshuisberaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:16 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)lefoons-ggd~a8665fa7
Veiligheidsberaad ook uitgesteld naar morgen. Is er heibel?
Want?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Benieuwd of defensie aanschuift bij het Catshuisberaad.
Vanavond nog ff carnavallenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:16 schreef Sfancta het volgende:
Vandaag brief van de informateurs naar de kamer gegaan dat dat nog wel ff kan duren.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat is een issue voor het volgende kabinet.
Kan me zo voorstellen dat bij 'vergaande maatregelen die pijn doen', de handhaving wel eens lastig kan gaan worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |