De vleesindustrie maakt veel gebruik van arbeidsmigranten. Goed behandeld worden ze bepaald niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat hebben migranten hier nu weer mee te maken?
Mijn zogenaamde drammerigheid is ook niet geïnitieerd door de overheid en drang of dwang.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is ten eerste niet geïnitieerd door de overheid en tevens geen drang of dwang.
Het sluit ook zo goed aan op de SDG's.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er zijn allerlei regels omtrent reclame (en daar zijn goede redenen voor). Waarom zou deze regel drammen zijn en die andere regels niet?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:59 schreef nostra het volgende:
[..]
En dan vraagt zich men aan linkerzijde af waarom er "een schijn van vermeende drammerigheid" over hun voorkomen bestaat in de samenleving.
Jullie hebben beide gelijk. Het is symptoombestrijding ; de grote problemen blijven nog altijd liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
Jarenlang drammen over migranten werkt inderdaad beter ja. Daarvan kun je de schuld tenminste nog buiten jezelf zoeken. De hand in eigen boezem steken is maar een eng iets.
Nou, mijn motivatie komt niet voort uit mijn politieke overtuiging maar het zijn neefjes van 4 en 6 jaar oud en die hele jonge generatie die ik een goede toekomst gun.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Die meeste andere regels zijn ook drammerig - wat mij betreft rijden we gewoon weer met Ferrarirode Marlboro autootjes rond - maar nu gaat het om een legaal en niet-gereguleerd product (in tegenstelling tot tabak, alchohol en gokken), waarbij alleen politieke overtuiging de doorslag geeft om iets (niet) te mogen.
Dat gaat pas lukken wanneer we hele grote happen nemen uit het model van eeuwige economische groei; niet door een poster met een plaatje te verbieden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:42 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Nou, mijn motivatie komt niet voort uit mijn politieke overtuiging maar het zijn neefjes van 4 en 6 jaar oud en die hele jonge generatie die ik een goede toekomst gun.
Onder de mantel van milieu maar dit is puur ideologisch gedreven natuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gaat pas lukken wanneer we hele grote happen nemen uit het model van eeuwige economische groei; niet door een poster met een plaatje te verbieden.
Daar is heel dat duurzaamheidsdenken grotendeels van omgeven.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Onder de mantel van milieu maar dit is puur ideologisch gedreven natuurlijk
Hoeft geen slechte zaak te zijn. Wel als het botst met de realiteit/rationaliteit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is heel dat duurzaamheidsdenken grotendeels van omgeven.
Gelukkig drammen de rechtse boeren of vreemdelingenhaters totaal niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:59 schreef nostra het volgende:
[..]
En dan vraagt zich men aan linkerzijde af waarom er "een schijn van vermeende drammerigheid" over hun voorkomen bestaat in de samenleving.
Gelukkig is een whataboutisme als argument het totaal niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gelukkig drammen de rechtse boeren of vreemdelingenhaters totaal niet.
Klopt, eigenlijk is er helemaal geen argument en alleen frame wat lekker blijft hangenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gelukkig is een whataboutisme als argument het totaal niet.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gaat pas lukken wanneer we hele grote happen nemen uit het model van eeuwige economische groei; niet door een poster met een plaatje te verbieden.
Zeker wel, kijk onze hoeders van de jaren '50 maar:quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof men aan de rechterkant niet dramt.
Het zou mischien ook tot aanbeveling strekken als we eens goed gingen vastleggen wat dan wel of niet grensoverschrijdend gedrag IS.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:49 schreef nostra het volgende:
En weer eens iemand kapoet gemaakt op grond van anoniem geroddel, dat feitelijk neerkwam op een paar keer stemverheffingen. Misschien eens tijd voor een ambtenarenbrede cursus assertiviteit en omgaan met kritiek?
https://www.rtvoost.nl/ni(...)n-na-beschuldigingen
Is dit de opvolger van die Urker visser, vdBerg ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:11 schreef Hanca het volgende:
De BBB gedeputeerde voor landbouw in Flevoland heeft een oppositiebrede motie van treurnis gehad omdat hij te weinig met de volksvertegenwoordiging en te veel met boerenbelangenorganisaties praat om een visiestuk te maken voor de toekomst van de landbouw: https://www.omroepflevola(...)t-motie-van-treurnis
Hij is nu al een tijdje bezig en pas in maart 2025 gaat hij er over praten met de Staten.
In deze verdorven maatschappij kunnen we gelukkig terugvallen op FvD als beschermers en uitdragers van het moreel goede.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Zeker wel, kijk onze hoeders van de jaren '50 maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie dat wulpse silhouet, verslaving en overspel liggen op de loer: verbieden!! vicit vim virtus en alles
Vergeet de CU niet in dit verhaal.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In deze verdorven maatschappij kunnen we gelukkig terugvallen op FvD als beschermers en uitdragers van het moreel goede.
Ik vind het altijd wel grappig dat die reclame al zo lang in Haarlem hangt.
Nee, die had Europa en infrastructuur.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is dit de opvolger van die Urker visser, vdBerg ofzo?
Als je nog nooit een wethouder hebt bedreigd, dan hoor je er gewoon niet bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:56 schreef VoMy het volgende:
Friese wethouder verhuist vanwege bedreigingen
De Friese wethouder Gerben But van de gemeente Ooststellingwerf verhuist op korte termijn naar een andere gemeente. But doet dat naar eigen zeggen omdat hij al anderhalf jaar wordt bedreigd.
Wethouders moeten normaal gesproken in de gemeente wonen waar ze werken, maar But gaat nu "een flink eind" buiten zijn gemeente wonen, schrijft Omrop Fryslân. Hij verkoopt zijn huis en moet binnenkort een uur naar zijn werk reizen. De gemeenteraad heeft hem daar toestemming voor gegeven.
...
De wethouder van GroenLinks zegt onder meer te worden bedreigd vanwege zijn standpunt over de komst van de wolf. "Het tast me aan in mijn functioneren, het gaat onder je huid zitten. Ik kijk steeds over mijn schouder, daarom hebben we besloten om weg te gaan uit ons huis", aldus But over de verhuizing.
Het altijd gezellige platteland, waar de mensen nog voeling hebben met de natuur en elkaar nog groeten op straat. Een praatje maken bij de bakker, de wethouder bedreigen, heerlijk nostalgisch allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |