Vertelquote:Op donderdag 11 november 2021 16:09 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere keuzes.
Hoe weet je precies dat 'wappies' stinken en ongewassen zijn?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:47 schreef Alloch87 het volgende:
Genieten! Komende tijd geen stinkende ongewassen wappies in restaurants en cafés!
![]()
![]()
Zoals ik het begrepen heb, remt het vaccin besmettingen niet meer af na 6 maanden.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met die 6 maanden? De connectie die je daar maakt snap ik niet.
Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat deze trein nu niet meer te stoppen valt. Niet met lockdowns of vaccinaties, want je kan ook besmettingen krijgen van bijvoorbeeld wilde dieren.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:09 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere keuzes.
Kost tyfusveel geld. Nog los van het psychisch lijden.quote:
Lijkt me eerder realistisch. Zo is het steeds gegaan. Bestudeer maar eens goed het verloop van de pandemie overal.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:04 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Die zwartgalligheid steeds blijft vermakelijk.
Ok, dus de afgelopen weken 400.000 TvT testen per week. Ik vind dat niet weinig, jij wel?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk zelf zou ik zeggen, hier staan de wekelijke rapporten van het RIVM hierover: https://www.rivm.nl/coron(...)ovid-19-in-nederland
Als je de laatste opent (die van 9 november) staat het op pagina 58.
Net op de NOS te lezen dat meer dan de helft van de studenten onder een enquête van 28.000 psychische klachten heeft van hoofdzakelijk Corona en prestatiedruk, dus dat lijkt mij wel jaquote:Op donderdag 11 november 2021 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kost tyfusveel geld. Nog los van het psychisch lijden.
Denk dat veel mensen die pandemie, en zeker de lockdowns toch als extreem stressvol hebben ervaren.
Vraag me af of ze dat weer op willen en kunnen brengen of dat we massale rellen krijgen.
Kijk ook even hoeveel hiervan positief zijn. En vergelijk dat het de weekcijfers zoals door de GGD gemeld.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:12 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ok, dus de afgelopen weken 400.000 TvT testen per week. Ik vind dat niet weinig, jij wel?
Waarom?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk ook even hoeveel hiervan positief zijn. En vergelijk dat het de weekcijfers zoals door de GGD gemeld.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
RIVM verwacht de opnamepiek eind december/begin januari. Tot die tijd zullen we sowieso in lockdown blijven lijkt me.
Niemand heeft ooit schuld behalve Huug.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt goed Nederlands, niet iedereen heeft de beschikking over een krant…
NEEEEEquote:Op donderdag 11 november 2021 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
RIVM verwacht de opnamepiek eind december/begin januari. Tot die tijd zullen we sowieso in lockdown blijven lijkt me.
Maar niemand die het wil hebben over acceptatie, want dan ben je meteen een moordenaar die het prima vindt om mensen geen medische hulp te geven zodat je een biertje kan doen op het terras.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat deze trein nu niet meer te stoppen valt. Niet met lockdowns of vaccinaties, want je kan ook besmettingen krijgen van bijvoorbeeld wilde dieren.
Dus je zal steeds meer naar een strategie moeten waarin we accepteren dat er mensen het niet gaan halen. En dan kun je wel maximaal je best doen om dat te voorkomen en de impact van het virus te verminderen (vaccinaties) maar inzetten op besmettingspreventie is een gebed zonder einde.
Volgens mij wisten ze niet dat er "weken" stond en geen "maanden".quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Ook zeker echt niet toevallig dat ze dat zeggen.
Kerken dicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Als je toch naar die cijfers kijkt en met name de Biblebelt donkerrrood ziet kleuren dan kun je toch niet anders meer als overheid door overstag te gaan voor groeps/regiospecifieke maatregelen... hoop ook echt dat dat de reden is dat het overleg is opgeschort naar vanavond.
2G aanpak is echt een kwestie van tijd vermoed ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Als je toch naar die cijfers kijkt en met name de Biblebelt donkerrrood ziet kleuren dan kun je toch niet anders meer als overheid door overstag te gaan voor groeps/regiospecifieke maatregelen... hoop ook echt dat dat de reden is dat het overleg is opgeschort naar vanavond.
Tuurlijk niet. Eerst even de situatie afwimpelen op de maatschappij. Dan pas iets doen aan een oplossing.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen beginnen met boosteren. Kom op Hugo
Geen idee. Ik wil gewoon weten waarom jij zegt dat er niet heel veel TvT-tests zijn. Waarom komt dat niet binnen, ben ik niet duidelijk genoegquote:Op donderdag 11 november 2021 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het daarom gaat? Wat interesseert iemand negatieve tests nou?
Ja en weet je die vaccinaties waren altijd de beloofde weg terug naar vrijheid, daarmee geef je mensen hoop om het uit te zingen. Ga je nu weer de boel op slot gooien is het einde zoek en de situatie uitzichtloos, dat brengt veel heftigere emoties met zich mee.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:12 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Net op de NOS te lezen dat meer dan de helft van de studenten onder een enquête van 28.000 psychische klachten heeft van hoofdzakelijk Corona en prestatiedruk, dus dat lijkt mij wel ja
Maar de kerken en moskeeën open laten?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
2G aanpak is echt een kwestie van tijd vermoed ik.
Blijkbaar niet dus. In mijn omgeving ook wel een aantal gevallen die geen brief gehad hebben.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:06 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ieder huishouden heeft gewoon een brief gehad toch. Dat je hem dan net als je belastingpapieren op de automatische piloot bij het oud papier knikkert 'want roverheid' kun je Hugo moeilijk aanrekenen. De brief was (uit mijn hoofd) sowieso in het NL en Engels en bevatte daarnaast links en telefoonnummers waar informatie opgehaald kon worden in nog meer talen.
Als je dan nog niet weet dat de prik gratis is dan mag je misschien ook wel een beetje bij jezelf te raden gaan.
Nederlanders en rellen, ik moest lachenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kost tyfusveel geld. Nog los van het psychisch lijden.
Denk dat veel mensen die pandemie, en zeker de lockdowns toch als extreem stressvol hebben ervaren.
Vraag me af of ze dat weer op willen en kunnen brengen of dat we massale rellen krijgen.
Ik zeg dat het aandeel TVT in de dagelijkse gemelde cijfers niet erg hoog is. Dat jij dat niet in je snappertje krijgt kan ik ook niet helpen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:15 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil gewoon weten waarom jij zegt dat er niet heel veel TvT-tests zijn. Waarom komt dat niet binnen, ben ik niet duidelijk genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |