Tuurlijk, even binnen een weekje de ic opschalen zodat een lockdown niet nodig isquote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Opschalen van de zorg.
Hmm nee kerelquote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In het voorjaar zullen de cijfers wel weer dalen. En dat gooien we dan massaal op de boosters.
Ik vraag me af waar die daling in het model vandaan komt. December/januari is precies wanneer het 6 maanden geleden is dat de eerste grote groep hun 2e vaccinatie heeft gehadquote:Op donderdag 11 november 2021 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
RIVM verwacht de opnamepiek eind december/begin januari. Tot die tijd zullen we sowieso in lockdown blijven lijkt me.
We kunnen richting de 2300 dacht ik, kon vorig jaar ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, even binnen een weekje de ic opschalen zodat een lockdown niet nodig is
Zoals je weet tellen alleen positieve tests mee.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Nee, tests in het algemeen. Voor TvT.
En dat zegt... wat?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die daling in het model vandaan komt. December/januari is precies wanneer het 6 maanden geleden is dat de eerste grote groep hun 2e vaccinatie heeft gehad
Maar in Israel zijn ze pas recentelijk bezig met die boosters. Afwachten of ze over een paar maanden niet wéér kunnen gaan boosteren natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Boosters werken ook wel goed. Maar mensen zullen dan binnen een jaar weer een booster nodig hebben waarschijnlijk...
Ze rammen die doelgroep maar helemaal vol met boosters. Al is het om de week.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Boosters werken ook wel goed. Maar mensen zullen dan binnen een jaar weer een booster nodig hebben waarschijnlijk...
Ieder huishouden heeft gewoon een brief gehad tochquote:Op donderdag 11 november 2021 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt goed Nederlands, niet iedereen heeft de beschikking over een krant…
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens Momo dus niet. Die neig ik eerder te geloven dan jij eigenlijk, no offensequote:Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals je weet tellen alleen positieve tests mee.
En over een jaar begint het verhaal weer bij het begin.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In het voorjaar zullen de cijfers wel weer dalen. En dat gooien we dan massaal op de boosters.
Die zijn toch al gaan boosteren in augustus?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar in Israel zijn ze pas recentelijk bezig met die boosters. Afwachten of ze over een paar maanden niet wéér kunnen gaan boosteren natuurlijk.
En zo niet dan komt er wel weer een onderzoek uit Israel die dat adviseert.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar wat heeft dat te maken met die 6 maandenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat ik niet snap waarom het aantal besmettingen dan opeens af zou nemen.
Wat stel jij voor? Lockdown voor 4 maanden, of corona zorg gaan afschalen? We hebben niet veel keus kerelquote:
De les die men kan trekken is dat immuniteit voor de kwetsbare groepen eigenlijk op zijn piek moet zitten gedurende de wintermaanden, dus in september 60+ vaccen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:07 schreef OProg het volgende:
[..]
En over een jaar begint het verhaal weer bij het begin.
Kon vorig jaar ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat stel jij voor? Lockdown voor 4 maanden, of corona zorg gaan afschalen? We hebben niet veel keus kerel
Er zijn genoeg andere keuzes.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat stel jij voor? Lockdown voor 4 maanden, of corona zorg gaan afschalen? We hebben niet veel keus kerel
Geen coronazorg voor vrijwillig ongevaccineerden.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |