Vergeet opnames door coma zuipen niet he!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want dat is anders dan een voetbalwedstrijd in de Eredivisie of een concert in de Ziggo Dome? Het gros wat daar staat te feesten heeft een vaccinatie of besmetting doorgemaakt, de kans dat die in het ziekenhuis komen is redelijk gering.
dan word je dubbel getroffenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga vanavond iig klaar zitten voor Jinek en Op1 want daar zal alles wel gelekt worden.
En dat is dan na een paar uur of een paar dagen ook gewoon over en uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Eindhoven vergeten zeker?
Meerderheid zeker niet want dat zijn brave schapen, maar het gaat dan echt wel goed los.
Ja, en wat was de context van dat gesprek? Het aantal positieve tests dat door de GGD wordt gemeld.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:18 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Je zei dit:
[..]
Mijn vraag was simpelweg: hoe veel zijn het er dan? Duidelijker kan ik niet zijn, sorry.
Klopt, maar genoeg om de besmettingen te laten oplopen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De manier hoe Nederlanders in protest komen: schijt hebben aan sluitingen van sectoren; ze gaan gewoon lekker bij elkaar op bezoek en naar hun werk. + bitchen op online fora natuurlijk. Beter dan dat gaat het niet worden.
Die was er ook maar het heeft de hele middag en avond geduurd voor de orde hersteld was.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan maar de ME erop, het is niet anders.
LCPS meldt 10 verplaatsingen vandaag. Gisteren 12.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Is die spreiding in de ziekenhuizen nu eigenlijk al op gang gekomen, of is het nog steeds ieder voor zich en Limburg zoekt het maar uit
Dat zal allemaal wel, maar dan kun je toch gewoon antwoord geven op de vraag die ik stelquote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, en wat was de context van dat gesprek? Het aantal positieve tests dat door de GGD wordt gemeld.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar hoe gaan we om met mensen die niet zelfredzaam zijn? Die worden niet ineens wel zelfredzaam en zullen toch actief geholpen moeten worden.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds gaat zitten wachten op een brief ben je niet echt een zelfredzaam burger, als ik zo vrij mag zijn.
Dat waren een stel relschoppers en dan met name jeugd uit Noord Afrika die het maar al te leuk vonden.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Meerderheid zeker niet want dat zijn brave schapen, maar het gaat dan echt wel goed los.
Is dit een subtiele verwijzing naar de spreekwoordelijke kikker in de langzaam opwarmende pan?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
We zitten in een geleidende schaal
De kern daarvan zit in het woordje "zelf"redzaam.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef Lurf het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar hoe gaan we om met mensen die niet zelfredzaam zijn? Die worden niet ineens wel zelfredzaam en zullen toch actief geholpen moeten worden.
Als ze een brief krijgen waarin staat dat ze 400 EUR terug krijgen als ze een belletje moeten plegen moet je eens opletten hoe zelfredzaam ze ineens zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef Lurf het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar hoe gaan we om met mensen die niet zelfredzaam zijn? Die worden niet ineens wel zelfredzaam en zullen toch actief geholpen moeten worden.
Eens hoor.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef Lurf het volgende:
[..]
Gelul.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat waren een stel relschoppers en dan met name jeugd uit Noord Afrika die het maar al te leuk vonden.
Had niks met corona te maken.
Handig ook, krijg je steeds meer de overheid tegen de burgerquote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die was er ook maar het heeft de hele middag en avond geduurd voor de orde hersteld was.
Dat waren gewoon mensen die het lachen vonden om te gaan rellenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha. Ok, dus ik zeg dit:quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar dan kun je toch gewoon antwoord geven op de vraag die ik stel? Of niet, natuurlijk. Maar je reageert constant met antwoorden op vragen die ik niet stel, wat een tijdverspilling
.
Maar 400k tests per week vind je niet veel?
Kortom, ik bedoel de positieve tests, aangezien ik specifiek zeg "verreweg de meesten daarvan zijn negatief". De negatieve bedoel ik dus niet. Wat bedoelt iemand die niet de negatieve tests bedoelt? Juist ja, de positieve.quote:Zo heel veel TVT-tests zijn er niet, verreweg de meesten daarvan zijn negatief.
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar genoeg om de besmettingen te laten oplopen.
Je kan alles sluiten: gaan mensen bij elkaar op bezoek:
Je kan een avondklok instellen: gaan mensen eerder naar elkaar toe
Dat laatste lijkt me sowieso altijd een goed standpunt.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Is die spreiding in de ziekenhuizen nu eigenlijk al op gang gekomen, of is het nog steeds ieder voor zich en Limburg zoekt het maar uit
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sowieso altijd een goed standpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |