sowquote:Op donderdag 11 november 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sowieso altijd een goed standpunt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)eze-mensen~b1caa460/
quote:Door het hele land rellen na avondklok : ‘Wat bezielt deze mensen?’
uhuquote:Dat waren een stel relschoppers en dan met name jeugd uit Noord Afrika die het maar al te leuk vonden.
Had niks met corona te maken.
Ja, maar samen krijgen we corona ... onder controlequote:Op donderdag 11 november 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sowieso altijd een goed standpunt.
Terwijl de GGD maar één ding nodig heeft, en dat is het berichtje 'doe maar'. Dan kunnen ze morgen om 10:00 beginnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:28 schreef groenen het volgende:
Hugo plaatst maar even op Twitter dat we 60 plussens in januari gaan boosteren.
Vrolijk kerstfeest!
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:28 schreef groenen het volgende:
Vrolijk kerstfeest!
Heeft-ie het alweer verwijderd of wat? Ik zie het niet in z'n tijdlijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:28 schreef groenen het volgende:
Vrolijk kerstfeest!
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:28 schreef groenen het volgende:
Vrolijk kerstfeest!
Kijk onder Tweets en antwoorden. Was een reactie op een vraag van een vrouw.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft-ie het alweer verwijderd of wat? Ik zie het niet in z'n tijdlijn.
Je kan veel van Hugo zeggen maar hij laat zich niet gekmaken. De hele maatschappij stort in maar hij neemt nog paar maandjes de tijd.quote:
Jeetje Za. Houd ons niet langer in spanning!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:31 schreef Za het volgende:
Ik ben erachter dat we voorgelogen zijn vwb de bescherming van het vaccin tegen ziekenhuisopname.
Thread zal gelijk naar BNW gaan, wat zal ik doen, het is erg relevant nl.
Ze relden niet om de avondklok, maar omdat ze vrijuit konden plunderen. Dat bedoelde ik.quote:
De zoveelste storm in een glas water dus hier. Een VWS-klantenservicemedewerker die antwoord wat momenteel nog het officiële beleid is.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kijk onder Tweets en antwoorden. Was een reactie op een vraag van een vrouw.
Sorry, ik knip het grootste gedeelte even weg maar je maakt hier een flinke taalfout. Je hebt het per definitie over alle TvT-tests, omdat je het woord 'daarvan' gebruikt. Je zin zegt hier: 'van alle tests zijn verreweg de meeste negatief'. Mijn vraag gaat over die alle tests.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha. Ok, dus ik zeg dit:
[..]
Kortom, ik bedoel de positieve tests, aangezien ik specifiek zeg "verreweg de meesten daarvan zijn negatief".
Die man is wel echt een kleine communicatieramp he... iedereen vraagt of het eerder kan, de betrokkenen geven aan dat het eerder kan en Hugo, die herhaalt zijn teksten om er straks in het debat weer op terug te moeten komenquote:
Hey maar wacht. Gisteren (of eergisteren) was er een verzoek vanuit de Tweede Kamer dat hij daar binnen 48 uur mee moest beginnen. Hij zou daar uiterlijk vrijdag op terugkomen bij de TK.quote:
Ah, dat is niet door Hugo zelf getweet natuurlijk. Alsog wel belachelijk. Ik snap sowieso niet waarom het weer in leeftijdscohorten moet. Er zijn vaccins zat.quote:
80+ ers vanaf december uitgenodigd en daarvoor even lekker in een 'milde' lockdownquote:Op donderdag 11 november 2021 16:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://twitter.com/hugodejonge/status/1458806568116539394
Nou, vertel je wetenschappelijke onderbouwing, schroom je niet!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:31 schreef Za het volgende:
Ik ben erachter dat we voorgelogen zijn vwb de bescherming van het vaccin tegen ziekenhuisopname.
Hou ons niet in spanningquote:Op donderdag 11 november 2021 16:31 schreef Za het volgende:
Je kan merken dat het een leraar is.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man is wel echt een kleine communicatieramp he... iedereen vraagt of het eerder kan, de betrokkenen geven aan dat het eerder kan en Hugo, die herhaalt zijn teksten om er straks in het debat weer op terug te moeten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |