Hopelijk voorkomt het in de toekomst dit soort onzinquote:
Vuurwerk afsteken wordt toch wel het nieuwe roken.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoor denken ze weer na over een vuurwerkverbod. Ik wil gewoon vuurwerk afsteken! Vuurwerkslachtoffers horen maar voor te gaan op coronaslachtoffers mocht er gekozen moeten worden.
Maar wat nu als het vuurwerkslachtoffer ook corona heeft?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoor denken ze weer na over een vuurwerkverbod. Ik wil gewoon vuurwerk afsteken! Vuurwerkslachtoffers horen maar voor te gaan op coronaslachtoffers mocht er gekozen moeten worden.
Ik heb er totaal geen mening over. Wat weinig is, is het aantal positieve tests dat uit TVT naar voren komt.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:35 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Maar goed, vind je 400k TvT-tests per week veel of weinig?
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoor denken ze weer na over een vuurwerkverbod. Ik wil gewoon vuurwerk afsteken!
Als zelfs de Duitsers er klaar mee zijn is het einde der tijden aangebroken. Die hielden zich altijd zo netjes aan de maatregelen werd gezegd.quote:
Gelijk sfeer.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
Begin me af te vragen of ik het officiële einde van deze pandemie zal meemaken. Ter vergelijking: de derde pest pandemie begon in 1855, eindigde in 1960.
We misten nog een positieve noot in dit topicquote:Op donderdag 11 november 2021 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
Begin me af te vragen of ik het officiële einde van deze pandemie zal meemaken. Ter vergelijking: de derde pest pandemie begon in 1855, eindigde in 1960.
Toch 4000 per week. En dat zijn mensen zonder klachten.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen mening over. Wat weinig is, is het aantal positieve tests dat uit TVT naar voren komt.
Gelukkig hadden we in die periode wat andere dingen om ons druk om te maken. Moraal van het verhaal: zoek afleiding!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
Vertel mij eens, heeft jouw moeder de pestlockdown van 1959 nog meegemaakt dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
Jij bent vast heel gezellig op feestjes.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
Dat zal best maar die demonstraties zijn wel degelijk coronagerelateerd en verlopen zelden vreedzaam. Laat staan als de kroegen weer dicht moeten.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze relden niet om de avondklok, maar omdat ze vrijuit konden plunderen. Dat bedoelde ik.
Of ze moeten gewoon even doorprikken. 8 miljoen dosis liggen op dit moment in de vriezer.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben op zich wel voor een lockdown. Maar wel voor 70 plussers
Gelukkig hebben de klimaatcrisis, pensioencrisis, financiële crisis, stikstofcrisis, Pietencrisis, banencrisis, huizencrisis en formatiecrisis nog om ons bezig te houden.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we in die periode wat andere dingen om ons druk om te maken. Moraal van het verhaal: zoek afleiding!
Jij dacht, ik kom even met wat gezellige feiten?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
Wat een masochismequote:Op donderdag 11 november 2021 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga vanavond iig klaar zitten voor Jinek en Op1 want daar zal alles wel gelekt worden.
Ach, de Spaanse griep duurde maar 4 jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
Vanavond klappen voor André Rouvoet.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:41 schreef capricia het volgende:
Wel complimenten voor de GGD. Zo hard opgeschaald!!![]()
Zonder GGD hadden we nooit het record kunnen breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |