abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202121403
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijven kappers open?

En wat met voetbal en amateursport?
En de hoeren?

@Caland
pi_202121404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ik stel me er voornamelijk voor als een opeenvolging van oervervelende trivialiteiten bij voor, zoals elke vergadering.

"Handige dingen, hè? Ik haal mijn paperclips altijd bij de Hema."
"En had jij nou een korte vakantie gepland volgende week? Of ging dat niet door?"
"Goed, jongens, terug naar het advies! Wat vinden we van de opmerking die Jan via de mail rondstuurde? Misschien kan hij het nu even toelichten."
"O, Jan komt wat later, die heeft een tandartsafspraak die hij niet kon verzetten..."
"Frits, heb jij nog naar die uitdraai gekeken..." "O, die cijfers van afgelopen dinsdag, nee, niet aan toegekomen. Ik ga er zo direct even achteraan..." "Ja, doe maar, want ik denk dat we die wel nodig hebben."
"Zeg, heb jij Marie nog gesproken over die toegangscode die niet werkt?" "Nee, ik heb zojuist even op haar deur geklopt, maar ze bleek op woensdag vrij te hebben."
"Goed, ter zake, waar waren we gebleven..."
Dit heb ik nou nooit bij mijn vergaderingen. Misschien moet je bedrijfscultuur eens gaan aanpakken.
  donderdag 11 november 2021 @ 09:48:14 #53
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202121406
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef Elan het volgende:
We gaan dus in anderhalve week tijd van wat mondkapjes en een QR code meteen weer in lockdown. Hugogod.
Vorig jaar gingen we in een week tijd van "geen handen schudden" naar "alle horeca dicht, oh ja en de scholen ook" :+
  donderdag 11 november 2021 @ 09:48:29 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202121409
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dicht natuurlijk. Dat krijg je ervan als je op het veld geen QR-codes wil checken.
Het is toch echt te treurig voor woorden.

En over 12 maanden weer hetzelfde gezeik want dan is de zorg nog verder uitgehold.
pi_202121412
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Afgezien van riduculiteiten zoals dat inderdaad of dat phizer iemand magnetisch zou maken.
Nouja, zo kan ik het ook. Dan hebben de wappies wel heel veel riciduliteiten op hun naam!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202121414
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Alles

Wappies voorspelden ook dat Hugo de Jonge aan satanistisch kindermisbruik doet, is dat al uitgekomen?
Dat deed hij ook al vóór de cronacrisis
pi_202121419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Dat deed hij ook al vóór de cronacrisis
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202121420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit heb ik nou nooit bij mijn vergaderingen. Misschien moet je bedrijfscultuur eens gaan aanpakken.
Bij ons zijn ze op een persoon na altijd lekker bondig.
pi_202121422
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef erkel het volgende:

[..]
Ondanks alle likes en je disclaimer aan het eind sla je de plank toch mis. Dankzij de vaccinaties valt het nu nog relatief mee. Het is altijd een goed idee geweest om te vaccineren en dat blijft het. Het is en was de eerste stap richting de uitweg. Helaas was de impact (dankzij de Delta-variant) niet groot genoeg om de verspreiding ver genoeg terug te dringen.

En er is niets beloofd, maar er zijn alleen verwachtingen uitgesproken en er is een perspectief geboden met de toen beschikbare informatie. Ik word een beetje moe van dat belofte-gel*l eerlijk gezegd, want het gaat volledig voorbij aan de realiteit en waarmee gedeald moet worden. Je hebt ook niets aan de beloofde garantie van je gekochte product als de zaak waar het gekocht failliet is. Dat heet nu eenmaal de realiteit.
Onwaar. Er is een brede AlleenSamen-campagne geweest waarbij letterlijk werd geroepen dat we "straks meer kunnen als we vaccineren/aan de maatregelen houden". We hebben een vaccinatiepercentage van >80% en zijn terug bij af.
pi_202121423
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Maar denk je echt dat deze maatregelen in 2 weken ook maar iets bereiken? Of is dit gewoon weer de opmaat voor een maatregelen abonnement wat telkens stilzwijgend verlengd wordt?
Het zou me verbazen als het voor kerst alweer teruggedraaid wordt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 11 november 2021 @ 09:49:43 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202121429
2G gaat niks oplossen natuurlijk.
pi_202121430
Maar goed, ook een kapotte klok geeft twee keer daags de juiste tijd weer!
  donderdag 11 november 2021 @ 09:50:02 #63
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202121432
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer overigens al de hele dag een testafspraak te maken en er is gewoon geen plek!
Welke regio zit je?
  donderdag 11 november 2021 @ 09:50:26 #64
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202121440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ik stel het me voornamelijk voor als een opeenvolging van oervervelende trivialiteiten, zoals bij elke vergadering.

"Handige dingen, hè? Ik haal mijn paperclips altijd bij de Hema."
"En had jij nou een korte vakantie gepland volgende week? Of ging dat niet door?"
"Goed, jongens, terug naar het advies! Wat vinden we van de opmerking die Jan via de mail rondstuurde? Misschien kan hij het nu even toelichten."
"O, Jan komt wat later, die heeft een tandartsafspraak die hij niet kon verzetten..."
"Frits, heb jij nog naar die uitdraai gekeken..." "O, die cijfers van afgelopen dinsdag, nee, niet aan toegekomen. Ik ga er zo direct even achteraan..." "Ja, doe maar, want ik denk dat we die wel nodig hebben."
"Zeg, heb jij Marie nog gesproken over die toegangscode die niet werkt?" "Nee, ik heb zojuist even op haar deur geklopt, maar ze bleek op woensdag vrij te hebben."
"Goed, ter zake, waar waren we gebleven..."
De overheid in een notendop _O-
pi_202121443
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef Tijn het volgende:

[..]
Vorig jaar gingen we in een week tijd van "geen handen schudden" naar "alle horeca dicht, oh ja en de scholen ook" :+
Toen was er nog niks bekend Hans. Inmiddels is iedereen zo'n beetje gevaccineerd en zien we sterftecijfers die iets hoger liggen dan een griepje.
blablablabla
  donderdag 11 november 2021 @ 09:50:46 #66
342519 KikaDeWaDo
Kind kan de was doen
pi_202121446
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef erkel het volgende:

[..]
Ondanks alle likes en je disclaimer aan het eind sla je de plank toch mis. Dankzij de vaccinaties valt het nu nog relatief mee. Het is altijd een goed idee geweest om te vaccineren en dat blijft het. Het is en was de eerste stap richting de uitweg. Helaas was de impact (dankzij de Delta-variant) niet groot genoeg om de verspreiding ver genoeg terug te dringen.

En er is niets beloofd, maar er zijn alleen verwachtingen uitgesproken en er is een perspectief geboden met de toen beschikbare informatie. Ik word een beetje moe van dat belofte-gel*l eerlijk gezegd, want het gaat volledig voorbij aan de realiteit en waarmee gedeald moet worden. Je hebt ook niets aan de beloofde garantie van je gekochte product als de zaak waar het gekocht failliet is. Dat heet nu eenmaal de realiteit.
Gewoon blijven goedpraten joh. ^O^
...
pi_202121448
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer overigens al de hele dag een testafspraak te maken en er is gewoon geen plek!
In de buurt bedoel je?
pi_202121455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef Elan het volgende:
We gaan dus in anderhalve week tijd van wat mondkapjes en een QR code meteen weer in lockdown. Hugogod.
Dat zeiden we 1,5 week geleden al..
  donderdag 11 november 2021 @ 09:51:23 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202121459
Nog ff snel kappertje pakken morgenochtend.
  donderdag 11 november 2021 @ 09:51:29 #70
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_202121462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is je gegund, hoor! Ik zat zelf ook niet onmiddellijk te springen om nieuwe maatregelen. Maar ik kan nu niet meer ontkennen dat de situatie ernstig is en dus snap ik - net als veel andere Nederlanders - dat er weer maatregelen komen.

Ik zie hier ook veel onwil om te proberen te begrijpen waarom maatregelen nodig zijn en een 2G-beleid nu bijvoorbeeld helemaal geen oplossing is, even los van de ethische problemen rond zulk beleid. 't Is meer een foeterreeks geworden.
Claudia, dat de bevolking vergrijst zagen we al jaren en jaren aankomen.
En deze regering heeft jaren geleden de zorg al kapot bezuinigd. We hebben ontzettend weinig Ic bedden en in de bijna twee jaar dat Corona nu een rol speelt wordt er met geen woord gerept over de toekomst. Hoe gaat het nu verder? De bevolking groeit, er komen alleen maar meer ouderen bij die nog meer druk leggen op de zorg. En de uitloop in de zorg is alleen maar groter geworden.
Er is geen plan, niks. Alleen maar kortetermijn dweilen met de kraan open. En steeds meer mensen zien dat in.

Een aantal artsen van de spoedeisende hulp heeft al gewaarschuwd hiervoor. Het ligt niet aan Corona… de hele gezondheidszorg moet anders worden ingericht. Misschien moeten juist de zwakkeren beter beschermd worden en de rest los gelaten.
Het wordt tijd voor een andere manier van denken en dat zijn etnische dilemma’s, maar we kunnen zo niet weer een jaar doorgaan. De rek bij de bevolking is er uit.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_202121464
Horeca om 00:00 gesloten, voor je afscheid hebt genomen is het 00:30 geweest, vindt 90% het welletjes geweest en gaat naar huis. Horeca om 20:00 gesloten, iedereen heeft er nog zin in en 90% feest thuis verder. Wat een intelligente maatregelen.
  donderdag 11 november 2021 @ 09:51:45 #72
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202121466
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Tis net geen avondklok dan :+
Ook het feit dat ze noemen dat 'er nu nog geen avondklok ingevoerd dient te worden'. Die zou toch NOOIT meer terugkomen?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202121469
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:49 schreef Benny het volgende:

[..]
Onwaar. Er is een brede AlleenSamen-campagne geweest waarbij letterlijk werd geroepen dat we "straks meer kunnen als we vaccineren/aan de maatregelen houden". We hebben een vaccinatiepercentage van >80% en zijn terug bij af.
Vreemd genoeg zijn de landen met een hoger vaccinatiepercentage (Spanje en Portugal) niet terug bij af...
pi_202121477
Ga straks maar weer even wat extra wc papier inslaan :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202121480
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Vreemd genoeg zijn de landen met een hoger vaccinatiepercentage (Spanje en Portugal) niet terug bij af...
Nog niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')