En de hoeren?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijven kappers open?
En wat met voetbal en amateursport?
Dit heb ik nou nooit bij mijn vergaderingen. Misschien moet je bedrijfscultuur eens gaan aanpakken.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik stel me er voornamelijk voor als een opeenvolging van oervervelende trivialiteiten bij voor, zoals elke vergadering.
"Handige dingen, hè? Ik haal mijn paperclips altijd bij de Hema."
"En had jij nou een korte vakantie gepland volgende week? Of ging dat niet door?"
"Goed, jongens, terug naar het advies! Wat vinden we van de opmerking die Jan via de mail rondstuurde? Misschien kan hij het nu even toelichten."
"O, Jan komt wat later, die heeft een tandartsafspraak die hij niet kon verzetten..."
"Frits, heb jij nog naar die uitdraai gekeken..." "O, die cijfers van afgelopen dinsdag, nee, niet aan toegekomen. Ik ga er zo direct even achteraan..." "Ja, doe maar, want ik denk dat we die wel nodig hebben."
"Zeg, heb jij Marie nog gesproken over die toegangscode die niet werkt?" "Nee, ik heb zojuist even op haar deur geklopt, maar ze bleek op woensdag vrij te hebben."
"Goed, ter zake, waar waren we gebleven..."
Vorig jaar gingen we in een week tijd van "geen handen schudden" naar "alle horeca dicht, oh ja en de scholen ook"quote:Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef Elan het volgende:
We gaan dus in anderhalve week tijd van wat mondkapjes en een QR code meteen weer in lockdown. Hugogod.
Het is toch echt te treurig voor woorden.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dicht natuurlijk. Dat krijg je ervan als je op het veld geen QR-codes wil checken.
Nouja, zo kan ik het ook. Dan hebben de wappies wel heel veel riciduliteiten op hun naam!quote:Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Afgezien van riduculiteiten zoals dat inderdaad of dat phizer iemand magnetisch zou maken.
Dat deed hij ook al vóór de cronacrisisquote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles
Wappies voorspelden ook dat Hugo de Jonge aan satanistisch kindermisbruik doet, is dat al uitgekomen?
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat deed hij ook al vóór de cronacrisis
Bij ons zijn ze op een persoon na altijd lekker bondig.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit heb ik nou nooit bij mijn vergaderingen. Misschien moet je bedrijfscultuur eens gaan aanpakken.
Onwaar. Er is een brede AlleenSamen-campagne geweest waarbij letterlijk werd geroepen dat we "straks meer kunnen als we vaccineren/aan de maatregelen houden". We hebben een vaccinatiepercentage van >80% en zijn terug bij af.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ondanks alle likes en je disclaimer aan het eind sla je de plank toch mis. Dankzij de vaccinaties valt het nu nog relatief mee. Het is altijd een goed idee geweest om te vaccineren en dat blijft het. Het is en was de eerste stap richting de uitweg. Helaas was de impact (dankzij de Delta-variant) niet groot genoeg om de verspreiding ver genoeg terug te dringen.
En er is niets beloofd, maar er zijn alleen verwachtingen uitgesproken en er is een perspectief geboden met de toen beschikbare informatie. Ik word een beetje moe van dat belofte-gel*l eerlijk gezegd, want het gaat volledig voorbij aan de realiteit en waarmee gedeald moet worden. Je hebt ook niets aan de beloofde garantie van je gekochte product als de zaak waar het gekocht failliet is. Dat heet nu eenmaal de realiteit.
Het zou me verbazen als het voor kerst alweer teruggedraaid wordt.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat deze maatregelen in 2 weken ook maar iets bereiken? Of is dit gewoon weer de opmaat voor een maatregelen abonnement wat telkens stilzwijgend verlengd wordt?
Welke regio zit je?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer overigens al de hele dag een testafspraak te maken en er is gewoon geen plek!
De overheid in een notendopquote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik stel het me voornamelijk voor als een opeenvolging van oervervelende trivialiteiten, zoals bij elke vergadering.
"Handige dingen, hè? Ik haal mijn paperclips altijd bij de Hema."
"En had jij nou een korte vakantie gepland volgende week? Of ging dat niet door?"
"Goed, jongens, terug naar het advies! Wat vinden we van de opmerking die Jan via de mail rondstuurde? Misschien kan hij het nu even toelichten."
"O, Jan komt wat later, die heeft een tandartsafspraak die hij niet kon verzetten..."
"Frits, heb jij nog naar die uitdraai gekeken..." "O, die cijfers van afgelopen dinsdag, nee, niet aan toegekomen. Ik ga er zo direct even achteraan..." "Ja, doe maar, want ik denk dat we die wel nodig hebben."
"Zeg, heb jij Marie nog gesproken over die toegangscode die niet werkt?" "Nee, ik heb zojuist even op haar deur geklopt, maar ze bleek op woensdag vrij te hebben."
"Goed, ter zake, waar waren we gebleven..."
Toen was er nog niks bekend Hans. Inmiddels is iedereen zo'n beetje gevaccineerd en zien we sterftecijfers die iets hoger liggen dan een griepje.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen we in een week tijd van "geen handen schudden" naar "alle horeca dicht, oh ja en de scholen ook"
Gewoon blijven goedpraten joh.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ondanks alle likes en je disclaimer aan het eind sla je de plank toch mis. Dankzij de vaccinaties valt het nu nog relatief mee. Het is altijd een goed idee geweest om te vaccineren en dat blijft het. Het is en was de eerste stap richting de uitweg. Helaas was de impact (dankzij de Delta-variant) niet groot genoeg om de verspreiding ver genoeg terug te dringen.
En er is niets beloofd, maar er zijn alleen verwachtingen uitgesproken en er is een perspectief geboden met de toen beschikbare informatie. Ik word een beetje moe van dat belofte-gel*l eerlijk gezegd, want het gaat volledig voorbij aan de realiteit en waarmee gedeald moet worden. Je hebt ook niets aan de beloofde garantie van je gekochte product als de zaak waar het gekocht failliet is. Dat heet nu eenmaal de realiteit.
In de buurt bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer overigens al de hele dag een testafspraak te maken en er is gewoon geen plek!
Dat zeiden we 1,5 week geleden al..quote:Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef Elan het volgende:
We gaan dus in anderhalve week tijd van wat mondkapjes en een QR code meteen weer in lockdown. Hugogod.
Claudia, dat de bevolking vergrijst zagen we al jaren en jaren aankomen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is je gegund, hoor! Ik zat zelf ook niet onmiddellijk te springen om nieuwe maatregelen. Maar ik kan nu niet meer ontkennen dat de situatie ernstig is en dus snap ik - net als veel andere Nederlanders - dat er weer maatregelen komen.
Ik zie hier ook veel onwil om te proberen te begrijpen waarom maatregelen nodig zijn en een 2G-beleid nu bijvoorbeeld helemaal geen oplossing is, even los van de ethische problemen rond zulk beleid. 't Is meer een foeterreeks geworden.
Ook het feit dat ze noemen dat 'er nu nog geen avondklok ingevoerd dient te worden'. Die zou toch NOOIT meer terugkomen?quote:
Vreemd genoeg zijn de landen met een hoger vaccinatiepercentage (Spanje en Portugal) niet terug bij af...quote:Op donderdag 11 november 2021 09:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Onwaar. Er is een brede AlleenSamen-campagne geweest waarbij letterlijk werd geroepen dat we "straks meer kunnen als we vaccineren/aan de maatregelen houden". We hebben een vaccinatiepercentage van >80% en zijn terug bij af.
Nog niet...quote:Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn de landen met een hoger vaccinatiepercentage (Spanje en Portugal) niet terug bij af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |