abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202121333
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik kan het zeker wel begrijpen, maar ik ben vandaag gewoon boos :')
Dat is je gegund, hoor! Ik zat zelf ook niet onmiddellijk te springen om nieuwe maatregelen. Maar ik kan nu niet meer ontkennen dat de situatie ernstig is en dus snap ik - net als veel andere Nederlanders - dat er weer maatregelen komen.

Ik zie hier ook veel onwil om te proberen te begrijpen waarom maatregelen nodig zijn en een 2G-beleid nu bijvoorbeeld helemaal geen oplossing is, even los van de ethische problemen rond zulk beleid. 't Is meer een foeterreeks geworden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202121341
19e heel groot feest georganiseerd voor familie en vrienden, al maanden mee bezig, lekker dan :(
pi_202121344
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat de coronaprotesten een stuk heftiger gaan worden
Dat zou wel eens een dingetje kunnen worden ja. De vlam kan in de pan slaan
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202121345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Bewegingen inperken, daarom doen ze dit. Nachthoreca dicht, bioscopen en theaters dicht > na 20u is er weer geen klote te doen op straat.
Maar denk je echt dat deze maatregelen in 2 weken ook maar iets bereiken? Of is dit gewoon weer de opmaat voor een maatregelen abonnement wat telkens stilzwijgend verlengd wordt?
  Forum Admin donderdag 11 november 2021 @ 09:45:09 #30
35723 crew  GGMM
pi_202121347
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ze krijgen van mij een grote middelvinger.
wow!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 11 november 2021 @ 09:45:09 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202121348
Benieuwd hoe lang deze 'korte lockdown' weer gaat duren.

Ergens tot in april zeker.
pi_202121352
quote:
Van een kleine groep dan, neem ik aan? Ik begreep juist dat het draagvlak voor maatregelen weer is toegenomen.
pi_202121356
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ben benieuwd of toch niet stiekem een versie callback in de CoronaCheck app zit. Heb mijn spullen niet bij me anders had in wel even kunnen kijken. In dat geval zou je het opnieuw ophalen van een certificaat kunnen “forceren”. Daar los je het probleem met een papieren niet nee op, maar je zou dan wel bij hoog risico evenementen een digitale kunnen eisen.
Nou, ik heb gisteren toevallig de hele app door zitten pluizen omdat ik hetzelfde dacht. Ik dacht, misschien wordt er een DNS (TXT) query gedaan ergens, dan kun je toch guid's doorgeven. Op het netwerk deed ie bij mij niets als ik 't probeerde, alleen als ik een nieuw certificaat ophaal.
pi_202121358
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef maan_man het volgende:

[..]
Ahold heeft ook Bol dat compenseert bij maatregelen.
Ahold speelt briljant in op alle maatregelen... Van bezorgservices, tot de introductie van extra diensten (AH Premium).

Men gaan (weer) massaal en massaler inkopen via Bol.com; AH bezorgservice gaat weer pieken. En de feestdagen moeten nog komen.

Het was een subtiele tip om te investeren in Ahold
  donderdag 11 november 2021 @ 09:46:01 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202121363
Blijven kappers open?

En wat met voetbal en amateursport?
pi_202121364
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]

Marino heeft vast een leuk leven @:El-Stinho @:zipportal @:lenny_leonard
Het nieuwe normaal
  donderdag 11 november 2021 @ 09:46:10 #37
75556 erkel
back from Dagestan
pi_202121365
quote:
13s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Letterlijk alle redenen om te vaccineren worden op deze manier toch teniet gedaan? Ik val zelf totaal niet in een van de risicogroepen en deed het oa.
• om uit deze shitstorm te komen
• niet elke keer met corona bezig te hoeven houden
• geen mondkapje te hoeven dragen
• omdat gevaccineerden van alles werd beloofd
• om anderen te kunnen beschermen
en belangrijker nog...
• iets van de vrijheid terug

Wat is hier nog van over? Niks, noppes, nadda.

Begrijp me goed... Ik ben volledig voor het vaccineren. Heb er wel enige tijd over getwijfeld. Mede omdat er nog veel onbekend was. Maar vooral vanwege bovenstaande toch laten vaccineren.

Nu zijn we letterlijk weer terug bij af. Wat voor stel randdebielen zijn we dan? En belangrijker nog... Wat voor randdebielen zijn er in Den Haag dat hier niet van te voren op in werd gespeeld. Daarom zitten die lui daar toch?
Ondanks alle likes en je disclaimer aan het eind sla je de plank toch mis. Dankzij de vaccinaties valt het nu nog relatief mee. Het is altijd een goed idee geweest om te vaccineren en dat blijft het. Het is en was de eerste stap richting de uitweg. Helaas was de impact (dankzij de Delta-variant) niet groot genoeg om de verspreiding ver genoeg terug te dringen.

En er is niets beloofd, maar er zijn alleen verwachtingen uitgesproken en er is een perspectief geboden met de toen beschikbare informatie. Ik word een beetje moe van dat belofte-gel*l eerlijk gezegd, want het gaat volledig voorbij aan de realiteit en waarmee gedeald moet worden. Je hebt ook niets aan de beloofde garantie van je gekochte product als de zaak waar het gekocht failliet is. Dat heet nu eenmaal de realiteit.
Weisst
  donderdag 11 november 2021 @ 09:46:13 #38
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202121367
quote:
Ik niet.

Er zullen wel weer ergens wat halve garen gaan rellen, waarna iedereen er (terecht) schande van spreekt, maar de volgzame meute doet helemaal niets.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 09:46:15 #39
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202121368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat zou wel eens een dingetje kunnen worden ja. De vlam kan in de pan slaan
Komt goed.

donderdag 11 november 2021 @ 09:46:16 #40
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202121369
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Maar denk je echt dat deze maatregelen in 2 weken ook maar iets bereiken? Of is dit gewoon weer de opmaat voor een maatregelen abonnement wat telkens stilzwijgend verlengd wordt?
Daar ben ik ook bang voor. Weer een kutwinter.
  Redactie Games donderdag 11 november 2021 @ 09:46:30 #41
181272 crew  Noppie2000
pi_202121374
quote:

[..]
Uiteraard dat laatste. Mag blij zijn als je in de lente weer wat kan.
pi_202121376
Ik probeer overigens al de hele dag een testafspraak te maken en er is gewoon geen plek!
pi_202121377
quote:
Er komt een punt dat het wel echt genoeg is met de achterlijkheid.
Voor mij is dat nu wel met deze maatregelen.
pi_202121379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Van een kleine groep dan, neem ik aan? Ik begreep juist dat het draagvlak voor maatregelen weer is toegenomen.
Als je die peilingen onder 65+ doet wel ja :)
  donderdag 11 november 2021 @ 09:46:39 #45
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202121381
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou heel graag eens bij al die meetings zijn of de verslagen lezen
Wat bespreken ze, bespreken ze wel de toekomst / kijken ze wel terug. En hoe doen ze dit?
Hoevaak komen ze terug op eerdere besluiten in die meetings?

Dat het allemaal niet naar buiten komt begrijp ik, maar zou het wel graag willen weten. Want nu lijkt het een stelletje debielen al 2 jaar.
Terwijl ik me echt niet kan voorstellen dat ze dat ook echt allemaal zijn -O-
Ik stel het me voornamelijk voor als een opeenvolging van oervervelende trivialiteiten, zoals bij elke vergadering.

"Handige dingen, hè? Ik haal mijn paperclips altijd bij de Hema."
"En had jij nou een korte vakantie gepland volgende week? Of ging dat niet door?"
"Goed, jongens, terug naar het advies! Wat vinden we van de opmerking die Jan via de mail rondstuurde? Misschien kan hij het nu even toelichten."
"O, Jan komt wat later, die heeft een tandartsafspraak die hij niet kon verzetten..."
"Frits, heb jij nog naar die uitdraai gekeken..." "O, die cijfers van afgelopen dinsdag, nee, niet aan toegekomen. Ik ga er zo direct even achteraan..." "Ja, doe maar, want ik denk dat we die wel nodig hebben."
"Zeg, heb jij Marie nog gesproken over die toegangscode die niet werkt?" "Nee, ik heb zojuist even op haar deur geklopt, maar ze bleek op woensdag vrij te hebben."
"Goed, ter zake, waar waren we gebleven..."
pi_202121385
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verplichte vaccinatie incoming allen.
Erg mooi
pi_202121386
quote:

[..]
We doen het 2 weken en dan wordt het stilzwijgend verlengd met 2 weken tot ongeveer maart, want het steeds niet genoeg.

Het treurige eraan is dat ze 22 maanden de tijd gehad hebben een beter zorgplan in elkaar te zetten maar alles met een zak geld opgelost is behalve bij de zorg
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 11 november 2021 @ 09:46:56 #48
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202121388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijven kappers open?

En wat met voetbal en amateursport?
Dicht natuurlijk. Dat krijg je ervan als je op het veld geen QR-codes wil checken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 11 november 2021 @ 09:47:16 #49
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202121393
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Alles

Wappies voorspelden ook dat Hugo de Jonge aan satanistisch kindermisbruik doet, is dat al uitgekomen?
Afgezien van riduculiteiten zoals dat inderdaad of dat phizer iemand magnetisch zou maken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_202121398
We gaan dus in anderhalve week tijd van wat mondkapjes en een QR code meteen weer in lockdown. Hugogod.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')