Dat is je gegund, hoor! Ik zat zelf ook niet onmiddellijk te springen om nieuwe maatregelen. Maar ik kan nu niet meer ontkennen dat de situatie ernstig is en dus snap ik - net als veel andere Nederlanders - dat er weer maatregelen komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan het zeker wel begrijpen, maar ik ben vandaag gewoon boos
Dat zou wel eens een dingetje kunnen worden ja. De vlam kan in de pan slaanquote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat de coronaprotesten een stuk heftiger gaan worden
Maar denk je echt dat deze maatregelen in 2 weken ook maar iets bereiken? Of is dit gewoon weer de opmaat voor een maatregelen abonnement wat telkens stilzwijgend verlengd wordt?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bewegingen inperken, daarom doen ze dit. Nachthoreca dicht, bioscopen en theaters dicht > na 20u is er weer geen klote te doen op straat.
wow!quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze krijgen van mij een grote middelvinger.
Van een kleine groep dan, neem ik aan? Ik begreep juist dat het draagvlak voor maatregelen weer is toegenomen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Nou, ik heb gisteren toevallig de hele app door zitten pluizen omdat ik hetzelfde dacht. Ik dacht, misschien wordt er een DNS (TXT) query gedaan ergens, dan kun je toch guid's doorgeven. Op het netwerk deed ie bij mij niets als ik 't probeerde, alleen als ik een nieuw certificaat ophaal.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of toch niet stiekem een versie callback in de CoronaCheck app zit. Heb mijn spullen niet bij me anders had in wel even kunnen kijken. In dat geval zou je het opnieuw ophalen van een certificaat kunnen “forceren”. Daar los je het probleem met een papieren niet nee op, maar je zou dan wel bij hoog risico evenementen een digitale kunnen eisen.
Ahold speelt briljant in op alle maatregelen... Van bezorgservices, tot de introductie van extra diensten (AH Premium).quote:Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ahold heeft ook Bol dat compenseert bij maatregelen.
Het nieuwe normaalquote:Op donderdag 11 november 2021 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Marino heeft vast een leuk leven @:El-Stinho @:zipportal @:lenny_leonard
Ondanks alle likes en je disclaimer aan het eind sla je de plank toch mis. Dankzij de vaccinaties valt het nu nog relatief mee. Het is altijd een goed idee geweest om te vaccineren en dat blijft het. Het is en was de eerste stap richting de uitweg. Helaas was de impact (dankzij de Delta-variant) niet groot genoeg om de verspreiding ver genoeg terug te dringen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Letterlijk alle redenen om te vaccineren worden op deze manier toch teniet gedaan? Ik val zelf totaal niet in een van de risicogroepen en deed het oa.
• om uit deze shitstorm te komen
• niet elke keer met corona bezig te hoeven houden
• geen mondkapje te hoeven dragen
• omdat gevaccineerden van alles werd beloofd
• om anderen te kunnen beschermen
en belangrijker nog...
• iets van de vrijheid terug
Wat is hier nog van over? Niks, noppes, nadda.
Begrijp me goed... Ik ben volledig voor het vaccineren. Heb er wel enige tijd over getwijfeld. Mede omdat er nog veel onbekend was. Maar vooral vanwege bovenstaande toch laten vaccineren.
Nu zijn we letterlijk weer terug bij af. Wat voor stel randdebielen zijn we dan? En belangrijker nog... Wat voor randdebielen zijn er in Den Haag dat hier niet van te voren op in werd gespeeld. Daarom zitten die lui daar toch?
Ik niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Komt goed.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een dingetje kunnen worden ja. De vlam kan in de pan slaan
Daar ben ik ook bang voor. Weer een kutwinter.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat deze maatregelen in 2 weken ook maar iets bereiken? Of is dit gewoon weer de opmaat voor een maatregelen abonnement wat telkens stilzwijgend verlengd wordt?
Uiteraard dat laatste. Mag blij zijn als je in de lente weer wat kan.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat deze maatregelen in 2 weken ook maar iets bereiken? Of is dit gewoon weer de opmaat voor een maatregelen abonnement wat telkens stilzwijgend verlengd wordt?
Er komt een punt dat het wel echt genoeg is met de achterlijkheid.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Als je die peilingen onder 65+ doet wel jaquote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van een kleine groep dan, neem ik aan? Ik begreep juist dat het draagvlak voor maatregelen weer is toegenomen.
Ik stel het me voornamelijk voor als een opeenvolging van oervervelende trivialiteiten, zoals bij elke vergadering.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou heel graag eens bij al die meetings zijn of de verslagen lezen
Wat bespreken ze, bespreken ze wel de toekomst / kijken ze wel terug. En hoe doen ze dit?
Hoevaak komen ze terug op eerdere besluiten in die meetings?
Dat het allemaal niet naar buiten komt begrijp ik, maar zou het wel graag willen weten. Want nu lijkt het een stelletje debielen al 2 jaar.
Terwijl ik me echt niet kan voorstellen dat ze dat ook echt allemaal zijn
Erg mooiquote:Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verplichte vaccinatie incoming allen.
We doen het 2 weken en dan wordt het stilzwijgend verlengd met 2 weken tot ongeveer maart, want het steeds niet genoeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dicht natuurlijk. Dat krijg je ervan als je op het veld geen QR-codes wil checken.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijven kappers open?
En wat met voetbal en amateursport?
Afgezien van riduculiteiten zoals dat inderdaad of dat phizer iemand magnetisch zou maken.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles
Wappies voorspelden ook dat Hugo de Jonge aan satanistisch kindermisbruik doet, is dat al uitgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |