SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.![]()
![]()
Meestal lekken dergelijke maatregelen uit om het sentiment te peilen en vervolgens daar op te anticiperen. Ik denk dat het Catshuis te klein is![]()
Ja, voor die dingen sloop je het draagvlak ook wel op deze manier. Maar maakt het nog echt uit? Als je niet braaf je boostershitje neemt dwingen dringen we je over een paar maanden wel door anders je vinkje weer weg te halen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gefopt!
Wel braaf je boostershotjes halen he. En je privetelefoon laten zien aan iemand die daar geen worst mee te maken heeft, anders mag je niks leuks meer doen.![]()
Ze krijgen van mij een grote middelvinger.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
Meestal lekken dergelijke maatregelen uit om het sentiment te peilen en vervolgens daar op te anticiperen. Ik denk dat het Catshuis te klein is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bewegingen inperken, daarom doen ze dit. Nachthoreca dicht, bioscopen en theaters dicht > na 20u is er weer geen klote te doen op straat.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja het is echt dieptriest... zijn bioscopen en theaters zulke corona kweekkamers dan dat ze weer aan de beurt zijn? Of is het gewoon lekker makkelijk ipv de problemen onder ogen te zien.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het OMT heeft besloten dat er niks in de samenstelling moet veranderen en dat het OMT goed is zoals het is.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer gaan we dat OMT eens verversen.
En iedereen lijkt dat allemaal normaal te vinden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Heel dit zaakje begint inmiddels harder te stinken dan een ongekoeld lijkenhuisquote:Notitieboek met namen kwijt van onderzoeker mondkapjesdeal Sywert van Lienden
In het onderzoek naar onder meer de mondkapjesdeal van Sywert van Lienden is een notitieboek van een van de onderzoekers met daarin persoonlijke aantekeningen vermist geraakt. Een ‘anoniem persoon’ zou het aantekeningenboek in bezit hebben, maar nog niet hebben teruggegeven, schrijft demissionair staatssecretaris Paul Blokhuis (Volksgezondheid) aan de Tweede Kamer.
Blokhuis spreekt van een datalek en bekijkt welke gevolgen dit heeft voor het verdere onderzoek. Deloitte zou hem inmiddels hebben ingelicht over ‘de ernst van dit lek en de volledige omvang en mogelijke gevolgen van deze vermissing’. Een woordvoerder van het ministerie kon verder niets zeggen over de kwestie.
In het notitieboek stonden ook ‘persoonsnamen’, schrijft de staatssecretaris. Hij is in overleg met Deloitte ‘om te borgen dat alle betrokken belanghebbenden zo snel mogelijk over de ontstane situatie worden geïnformeerd’.
Het aantekeningenboek raakte halverwege oktober kwijt, maar Deloitte deed pas op 7 november melding van de vermissing bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat het onderzoeksbureau hier zo lang mee heeft gewacht betreurt Blokhuis ‘ten zeerste’.
https://www.ad.nl/politie(...)an-lienden~ae2720b4/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Alles wat de wappies voorspelden is uitgekomen.
Ik heb nog nooit de plank zóóóó misgeslagen door iets in eerste instantie te geloven
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Het OMT heeft besloten dat er niks in de samenstelling moet veranderen en dat het OMT goed is zoals het is.
En iedereen lijkt dat allemaal normaal te vinden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat idee heb ik dan weer niet. Denk hoogstens niet goed bij nagedacht bij het bouwen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Daardoor voelt het dus of het niet meer om corina gaat maar puur om die QR maatschapoij erdoor te drukken.
Blijkbaar is dat belangrijker.
Maar wel dat ze te traag zijn om het wel in te bouwen (geen idee hoe makkelijk dat gaat)![]()
Vuurwerk afsteken.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bewegingen inperken, daarom doen ze dit. Nachthoreca dicht, bioscopen en theaters dicht > na 20u is er weer geen klote te doen op straat.![]()
Tis net geen avondklok danquote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
na 20u is er weer geen klote te doen op straat.![]()
![]()
Yes.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nog nooit de plank zóóóó misgeslagen door iets in eerste instantie te geloven![]()
Het is bijna treurig te noemen dat bijna alle voorspellingen hier genoemde waarheid worden. Zo voorspelbaar zijn ze van het OMT geworden.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:37 schreef chratnox het volgende:
Het bizarre is, dit is exact het gesprek dat hier gevoerd werd tijdens de vorige persconferentie. Vorige persconferentie waren de maatregelen licht en zei bijna iedereen: Hoe gaan ze hiermee het tij keren, hierna komt echt een gigantische overreactie.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Allesquote:Op donderdag 11 november 2021 09:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nog nooit de plank zóóóó misgeslagen door iets in eerste instantie te geloven
Wappies voorspelden ook dat Hugo de Jonge aan satanistisch kindermisbruik doet, is dat al uitgekomen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sow.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze krijgen van mij een grote middelvinger.![]()
Het FOK! OMT heeft besloten dat het OMT in de huidige vorm niet langer verder kan en zegt het vertrouwen op.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Het OMT heeft besloten dat er niks in de samenstelling moet veranderen en dat het OMT goed is zoals het is.
En iedereen lijkt dat allemaal normaal te vinden.![]()
Dat zal ze leren!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben benieuwd of toch niet stiekem een versie callback in de CoronaCheck app zit. Heb mijn spullen niet bij me anders had in wel even kunnen kijken. In dat geval zou je het opnieuw ophalen van een certificaat kunnen “forceren”. Daar los je het probleem met een papieren niet nee op, maar je zou dan wel bij hoog risico evenementen een digitale kunnen eisen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:34 schreef chratnox het volgende: [..] Op dit moment kan dat technisch niet in de app.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: