Nee niet doen aub.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:02 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze OP
Heb je niet een leuke foto van een blikje cola ofzo
Okequote:Op woensdag 10 november 2021 15:04 schreef Charz het volgende:
Pas het zelf maar aan naar een kerstplaatje.
riblappen dusquote:Op woensdag 10 november 2021 14:56 schreef Charz het volgende:
Met welk vlees maken jullie stoofvlees?
… welke users houden er eigenlijk van koken hier..?
mijn hachee recept aan @Jojoortje gegeven, die had er wel succes meequote:Op woensdag 10 november 2021 15:06 schreef Charz het volgende:
Tips of eigen recepten voor stoofvlees zijn ook welkom
Oh.. ja leuk.. al heb ik daar weinig aanquote:Op woensdag 10 november 2021 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn hachee recept aan @:Jojoortje gegeven, die had er wel succes mee
ik kan het wel even opzoekenquote:Op woensdag 10 november 2021 15:16 schreef Charz het volgende:
[..]
Oh.. ja leuk.. al heb ik daar weinig aan
Dierenbeul.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:06 schreef Charz het volgende:
Tips of eigen recepten voor stoofvlees zijn ook welkom
Klopt, dat was een succes.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, mensen die geen vlees eten zijn niet serieus te nemenquote:Op woensdag 10 november 2021 15:33 schreef Charz het volgende:
[..]
Wilde mezelf bijna verdedigen maar doe het niet..
Jos is een muurligger.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:37 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Petra is uit. @:Wereldgozer @:maxi-mus
[ twitter ]
ja bijna, is ook gewoon op nosquote:Op woensdag 10 november 2021 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Even een filmpje voor @:Caland
[ twitter ]
Stukje breakdancenquote:Op woensdag 10 november 2021 15:37 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Petra is uit. @:Wereldgozer @:maxi-mus
[ twitter ]
Zelfs de commentator is niet te verstaanquote:Op woensdag 10 november 2021 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Even een filmpje voor @:Caland
[ twitter ]
Graag namen.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:23 schreef KingRoland het volgende:
Bij bepaalde users hoop ik dat ze zo snel mogelijk corona krijgen
Hopelijk niet bij mijquote:Op woensdag 10 november 2021 16:23 schreef KingRoland het volgende:
Heeft @Wereldgozer zijn lijden aan jou te wijten?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:23 schreef KingRoland het volgende:
Zondag kerkquote:Op woensdag 10 november 2021 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft @:Wereldgozer zijn lijden aan jou te wijten?
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:23 schreef KingRoland het volgende:
Broodquote:Op woensdag 10 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Zo'n zak bonen van Hak met gehakt erdoorquote:Op woensdag 10 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We gaan uit eten, nog geen keus gemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is wel heel toevallig!quote:Op woensdag 10 november 2021 17:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geroosterde pompoen met geitenkaas en quinoa. Zonder vlees!
Ik las bevredigen ipv verdedigen.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:33 schreef Charz het volgende:
[..]
Wilde mezelf bijna verdedigen maar doe het niet..
Daar werken we allemaal keihard voorquote:Op woensdag 10 november 2021 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een luxe leven hebben jullie allemaal
Dit is heel toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 10 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drumstick, rodekool, puree en appelmoesquote:Op woensdag 10 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.. goeiequote:Op woensdag 10 november 2021 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las bevredigen ipv verdedigen.
Twee pompjes. @janceesquote:Op woensdag 10 november 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een gehaktbal is lekkerst op een bolletje met mayo op zondagmiddag en een punthoofd.
Zaanse mayo ook primaquote:Op woensdag 10 november 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
Mensen die een gehaktbal zonder mosterd eten neem ik niet serieus in het leven.
Welke mongool doet er nou mosterd op een gehaktbal?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
Mensen die een gehaktbal zonder mosterd eten neem ik niet serieus in het leven.
Jij woont in Friesland, derhalve is jouw mening niet geldig.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke mongool doet er nou mosterd op een gehaktbal?
Ook nog nooit iemand in de kantine/kroeg waar ik werkte gehad die dat bestelde.
Waarom zou je dat ook in godsnaam doen? Doe niet zo ontzettend dom zeg.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:35 schreef Caland het volgende:
Niemand die een balletje met mosterd bestelt in een kantine, wat zijn dat voor mensen zeg. Mijn hemel.
Zak in elkaar joh, kk gek.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij woont in Friesland, derhalve is jouw mening niet geldig.
Ga maar eens naar de ballentent @KingRolandquote:Op woensdag 10 november 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ook in godsnaam doen? Doe niet zo ontzettend dom zeg.
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de ballentent @:kingroland
Standaard mosterd erbij.
Voor @Caland en ik is dit kinderspel.quote:
Wtfquote:Op woensdag 10 november 2021 18:47 schreef Coco het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een gehaktbal met mosterd.
Welke idioot heeft dat bedacht?
Toevallig eet ik ook pasta met zalm!quote:Op woensdag 10 november 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
Pasta zalm
@:drizzt
Ook even een uurtje gesport net @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Beentjes gesloopt
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar werken we allemaal keihard voor
Flodderdouche.gifquote:Op woensdag 10 november 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor @:caland en ik is dit kinderspel.
Ik ga zo weer training geven, er is een nieuw lid bij. Schijnt wel een lekker wijf te zijn, erg mooi.
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik steun ook user @:caland trouwens.
De Kiekeboe is uiteraard favoriet.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:42 schreef KingRoland het volgende:
@:buitendam
Jij een mening over gehaktballen?
Die eet je niet met mosterd.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Kiekeboe is uiteraard favoriet.
Niet leuuuuuuk @Zipportalquote:Op woensdag 10 november 2021 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Frank en Rogier zitten met elkaar in de clinch.
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Er zit mosterd in gehaktballen, stelletje proleten
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Walgelijke aanname. Natuurlijk eet je die met mosterd.
Er is geen alternatiefquote:Op woensdag 10 november 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
Ik laat de mening over gehaktballen met mosterd voor nu even over aan de fijnproevers in dit topic
@:tarado @:lange_lans @:adames @:knetterkrankjorum
@maxi-mus @fetX @Cocoquote:Op woensdag 10 november 2021 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is geen alternatief
Stelletje gekken hier.
sambalquote:Op woensdag 10 november 2021 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is geen alternatief
Stelletje gekken hier.
Overtreden.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:45 schreef Coco het volgende:
Avondklok overtreden.
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
Stukje overwerk.
@:El-stinho
Ik doe meequote:Op woensdag 10 november 2021 19:38 schreef GGMM het volgende:
Bakje koffie
@:caland @:jojoortje @:buitendam
Nee, nog nooit gemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flodderdouche.gif
Heb jij die? @:zipportal
Ontbreekt hier in mijn archief.
Erg jammer. Wel ooit gezien. Dat Kees door dat raam valt.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gemaakt.
Afgehandeld.
Drizzt (die plakken kaas op zijn eten doet) Onlogisch (tja) en Wereldgozer (die geen smaak heeft want corred) Tel uit je winst.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik begin langzaam maar zeker aan terrein te winnen op al die smerige cultuurbarbaren in dit topic
Dit doet mij goed @:maxi-mus
Ik word gedemoniseerdquote:Op woensdag 10 november 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drizzt (die plakken kaas op zijn eten doet) Onlogisch (tja) en Wereldgozer (die geen smaak heeft want corred) Tel uit je winst.
Hoop wel dat je snel weer beter wordt hoor!quote:Op woensdag 10 november 2021 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik word gedemoniseerd
@:kingroland
Warm bad.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoop wel dat je snel weer beter wordt hoor!
Erg mooi.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Warm bad.
De koorts is in ieder geval gezakt
Je vergeet @Adames @Lenny_Leonard en @De_Kraamquote:Op woensdag 10 november 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drizzt (die plakken kaas op zijn eten doet) Onlogisch (tja) en Wereldgozer (die geen smaak heeft want corred) Tel uit je winst.
Dat paste niet echt in mijn straatje.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet @:adames @:lenny_leonard en @:de_kraam
Allen topusers
wtf @Zipportalquote:Op woensdag 10 november 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Toch wel tante Sas. Kijk dit wel terug .
Vol met die duim erin en roeren.quote:
Geil.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Vol met die duim erin en roeren.
Vergeet niet je handen te wassen.
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gebruik in deze skere tyden
het toiletpapier aan beide zyden
en dan zeker de hele hand onder de stront, nee dankje. Je kan beter bezuinigen op de hoeveelheid eten die je in je mik douwt, hoef je ook minder te kleien.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gebruik in deze skere tyden
het toiletpapier aan beide zyden
Zou je gewoon ‘op de darmfluit spelen’ willen zeggen?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en dan zeker de hele hand onder de stront, nee dankje. Je kan beter bezuinigen op de hoeveelheid eten die je in je mik douwt, hoef je ook minder te kleien.
En jij denkt dat vetklep @KingRoland zich kan beheersen?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en dan zeker de hele hand onder de stront, nee dankje. Je kan beter bezuinigen op de hoeveelheid eten die je in je mik douwt, hoef je ook minder te kleien.
Geen idee, nooit van gehoord dus.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En jij denkt dat vetklep @:Kingroland zich kan beheersen?
neequote:Op woensdag 10 november 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou je gewoon ‘op de darmfluit spelen’ willen zeggen?
Seedorf op de trein zettenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou je gewoon ‘op de darmfluit spelen’ willen zeggen?
@Oriente en bezuinigen op eten.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kluivert laten oversteken
@:Caland check deze
wtfquote:Op woensdag 10 november 2021 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En jij denkt dat vetklep @:Kingroland zich kan beheersen?
Die collega van je daagt je uit maat. Ik zeg het je.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ben op het kantoor vandaag.
Er liggen geen bananen op de fruitschaal. Ik ben woedend.
Ze hadden je vast niet verwacht op donderdag.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef GGMM het volgende:
Walgelijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:14 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
‘Korte’ lockdown incoming.
Je ging toch alleen op dinsdag en woensdag.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef GGMM het volgende:
M'n vader loopt ook altijd te klagen over telefoonupdatesquote:Op donderdag 11 november 2021 10:10 schreef Caland het volgende:
Sinds de nieuwe ios update staat de adresbalk van de browser opeens onderaan
Ik ben woedend.
Die kun je gewoon weer bovenaan zetten (persoonlijk vind ik het wel een prima optie).quote:Op donderdag 11 november 2021 10:10 schreef Caland het volgende:
Sinds de nieuwe ios update staat de adresbalk van de browser opeens onderaan
Ik ben woedend.
Met of zonder kleertjes?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben blij dat wij zaterdag onze Jack gaan ophalen, lekker buiten wandelen om 22:01 omdat ik het mag
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Met of zonder kleertjes?
@:maxi-mus
Mij heb je er niet mee, ik vind het vooral zielig voor de hond.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk lekker zo'n pakje, speciaal om @:GGMM @:Lenny_leonard en @:Maxi-Mus te laten schuimbekken
Geniet er maar een dagje van, Carnaval gaat gecancelled wordenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef Charz het volgende:
Jongens, elfde van de elfde!!!!!
ALAAAAAF
Ik hou hoopquote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geniet er maar een dagje van, Carnaval gaat gecancelled worden
Waarom zou mij dat iets boeienquote:Op donderdag 11 november 2021 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk lekker zo'n pakje, speciaal om @:GGMM @:Lenny_leonard en @:Maxi-Mus te laten schuimbekken
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef Charz het volgende:
Jongens, elfde van de elfde!!!!!
ALAAAAAF
Regionale spreektaal? @scrummiequote:Op donderdag 11 november 2021 10:48 schreef Charz het volgende:
Ik zet in op Omroep Brabant want heb meegedaan aan prijsvraag voor 11 tickets 3 uurkes vuraf
@:lenny_leonard
Moet jij wetenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:48 schreef Charz het volgende:
Ik zet in op Omroep Brabant want heb meegedaan aan prijsvraag voor 11 tickets 3 uurkes vuraf
@:lenny_leonard
Zeker.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, dat was een succes.
[ afbeelding ]
@:jojoortje
Ik nu ook maatje. Heb zelfs een plakje ontbijtkoek er bij.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:38 schreef GGMM het volgende:
Bakje koffie
@:caland @:jojoortje @:buitendam
Trots op je makker.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Terug uit het Sinterklaas en (Zwarte) Pieten topic. Weer aantal mensen woedend gemaakt. Missie geslaagd.
Onze connoisseur heeft gesproken. @Caland @maxi-musquote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Broodje bal met mosterd natuurlijk. Wat een non-discussie.
#metooquote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die zich druk maken om (Zwarte) Piet.
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onze connoisseur heeft gesproken. @:caland @:maxi-mus
Dat zou wel heel raar zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel tryhards hier die evengoed verkleed de straat op gaan.
Wij doen hier NIET aan mee.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
Oh kut, het is vandaag Sint Maarten.
Ik ook niet, haal de bel er wel even af.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij doen hier NIET aan mee.
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 11 november 2021 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #323 presenteer ik vandaag foto #56:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dagquote:Op donderdag 11 november 2021 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar ik ging er even vanuit dat er nog een grap is
volgend jaar beterquote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei, dit is wel jammer
@:Muskusboktor57
quote:
quote:Wapenstilstandsdag op 11 november is de jaarlijkse herdenking van de wapenstilstand van 11 november 1918, die het einde betekende van de Eerste Wereldoorlog. Nederland - waar van de Eerste Wereldoorlog geen sprake was - spreekt over Wapenstilstandsdag, Belgen en Vlamingen spreken over Wapenstilstand.
In België, Frankrijk en Servië is Wapenstilstandsdag een nationale feestdag. In België wordt sinds 1922 ieder jaar op deze dag, in aanwezigheid van de Koning, de wapenstilstandsceremonie gehouden aan het Graf van de onbekende soldaat, eerst om de slachtoffers van de Eerste Wereldoorlog te gedenken, nadien ook die van de Tweede Wereldoorlog en alle andere oorlogen in de wereld. De Poolse nationale feestdag, Dag der Onafhankelijkheid (Narodowe Święto Niepodległości), op 11 november is gerelateerd aan het einde van de Eerste Wereldoorlog.
Het Verenigd Koninkrijk en het Britse Gemenebest besteden uitgebreid aandacht aan deze dag (Remembrance Day of Armistice Day). Oudstrijdersfamilies uit deze landen komen in groten getale naar Ieper om bij de Menenpoort een dodenwake voor de oorlogsslachtoffers te houden. Het symbool voor de herdenking is de klaproos (Engels: poppy). De Verenigde Staten kennen Veterans Day. De dag heet in Frankrijk en Wallonië jour du Souvenir of jour de l'Armistice.
In Nederland vindt de dodenherdenking plaats op 4 mei. Nederland bleef neutraal tijdens de Eerste Wereldoorlog. Duitsland kent de Volkstrauertag voor de gevallenen in de Eerste Wereldoorlog op de zondag het dichtst bij 16 november, de tweede zondag voor Advent.
Waarom zou je dat willen winnenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:21 schreef Charz het volgende:
[..]
Tickets van Fijn Fisje Nie / 3 uurkes vuraf..
Omroep Brabant-Carnaval
Ohquote:Op donderdag 11 november 2021 11:21 schreef Charz het volgende:
[..]
Tickets van Fijn Fisje Nie / 3 uurkes vuraf..
Omroep Brabant-Carnaval
Waarom niet kun je beter vragen, zuurnekquote:Op donderdag 11 november 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen winnen
Ik zie Brabant staan, dat lijkt mij wel voldoende.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:22 schreef Charz het volgende:
[..]
Waarom niet kun je beter vragen, zuurnek
Dat hoeft ook niet makker.quote:
Oh ik dacht dat je de leukste had uitgezochtquote:Op donderdag 11 november 2021 11:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet makker.
Ik neem random een random pic van de dag die onder het reactieboxje verschijnt.
Had jij je al uitgesproken over het balletje met mosterd?quote:
Als ik heel eerlijk ben is me dat wat veel werk.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de leukste had uitgezocht
Heb jij je eigen moedermelk al getapt én opgedronken? Drie fleskes veur af?quote:
het hangt er een beetje vanaf, broodje bal is met mosterd inderdaad maar bij de aardappels bijvoorbeeld gewoon met jus (van echte boter uiteraard).quote:Op donderdag 11 november 2021 11:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had jij je al uitgesproken over het balletje met mosterd?
Wanneer 1 dollar?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vechain gisteren bijna 19 cent maat.
Hou die onzin gewoon daar.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. User @:Elan zoekt ruzie in BTC en daagt iemand uit om naar het VBL forum te komen
Vanzelfsprekend. Maar ik ken dan ook niemand - ouder dan 12 jaar - die een saus, anders dan jus, bij zijn piepers eet.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hangt er een beetje vanaf, broodje bal is met mosterd inderdaad maar bij de aardappels bijvoorbeeld gewoon met jus (van echte boter uiteraard).
Nee joh gewoon als een ware rasmongool de / verkeerd gezet.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
User @:Elan is zo mad dat hij tot 2 keer toe zijn post moet editten.
Wat kan mij dat schelenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
User @:Elan is zo mad dat hij tot 2 keer toe zijn post moet editten.
@onlogisch is meer obsessief op zoek naar ophef dan de Mediacourant.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat het begrip 'erg boos' zo aan inflatie onderhevig is.
Getapt ..kolven jaquote:Op donderdag 11 november 2021 11:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij je eigen moedermelk al getapt én opgedronken? Drie fleskes veur af?
@:RamboDirk en @:Wereldgozer willen dit ook weten.
Ik hoorde gisteren dat er in een bepaald deel van het land helemaal geen mosterd bij het balletje gehakt wordt gegeten in de kantine. Dat is pas écht schokkend.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar ik ken dan ook niemand - ouder dan 12 jaar - die een saus, anders dan jus, bij zijn piepers eet.
Uit teams (en dat is landelijk, o.a. vanwege Cambuur) ook nog nooit trouwens. Ketchup, Curry, Mayo en eventueel satésaus maar mosterd, nee.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat er in een bepaald deel van het land helemaal geen mosterd bij het balletje gehakt wordt gegeten in de kantine. Dat is pas écht schokkend.
Ik ben erg boos!quote:Op donderdag 11 november 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard begaat een flater in COR.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-meedoen-om-de-titelquote:Op donderdag 11 november 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard begaat een flater in COR.
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit teams (en dat is landelijk, o.a. vanwege Cambuur) ook nog nooit trouwens. Ketchup, Curry, Mayo en eventueel satésaus maar mosterd, nee.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit teams (en dat is landelijk, o.a. vanwege Cambuur) ook nog nooit trouwens. Ketchup, Curry, Mayo en eventueel satésaus maar mosterd, nee.
Het boeit mij eigenlijk al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd voor een topic in CUL.
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk al een tijdje niet meer.
Doe je best maat, tijd dat we dit soort misstanden aan de kaak stellen!quote:Op donderdag 11 november 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd voor een topic in CUL.
Is de COR-sfeer tegenwoordig altijd zo gemoedelijk?quote:
Vaak een grimmig sfeertje daar. Geen warm bad.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is de COR-sfeer tegenwoordig altijd zo gemoedelijk?
Ik moet zeggen dat het mij ook meeviel jaquote:Op donderdag 11 november 2021 11:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is de COR-sfeer tegenwoordig altijd zo gemoedelijk?
Oh, die zijn er vanavond pas weer?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vaak een grimmig sfeertje daar. Geen warm bad.
@:miss_sly @:capricia
Gaan we bijna lunchen?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij ook meeviel ja
Zeker na dit nieuws.
Het wordt opeens gezellig daar
Ik zal de warme kraan vast voor je aanzetten.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo capriciaquote:Op donderdag 11 november 2021 12:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zal de warme kraan vast voor je aanzetten.
Dan wacht ik nog even.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben vandaag op het kantoor, dus het wordt 12:30.
Even geduld aub
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk weer eens een leuke vrouw in de SC!
quote:
Jij als expert; is COR nog net zo'n bloedbad als een jaar geleden waar je voor niets een note kreeg?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zal de warme kraan vast voor je aanzetten.
Ik ben op het kantoor!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:06 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Hoe is het in huize GGMM? Warmer dan in COR?
Even gekeken in je notesquote:Op donderdag 11 november 2021 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij als expert; is COR nog net zo'n bloedbad als een jaar geleden waar je voor niets een note kreeg?
Dan hebben ze je zeker ontzien? Of heb je ze omgekocht?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij als expert; is COR nog net zo'n bloedbad als een jaar geleden waar je voor niets een note kreeg?
Ik ben er bewust weggebleven.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan hebben ze je zeker ontzien? Of heb je ze omgekocht?
Want zoveel notes heb je niet.
Koude douche meer.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze maand al besproken.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even gekeken in je notes
Gelachen om je laatste note
Hey jij ook hier?quote:
Klootzak. Alleen samen krijgen wij corona onder controle.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben op het kantoor!
Wel warm hier ja, er zitten hier ook 4 man
Dit is een klap in het gezicht van de zorg.
quote:
Hallo miss_slyquote:Op donderdag 11 november 2021 12:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik werd geroepen, dus wat doe je dan?
Ik kom anders nooit in VBLquote:
Waar blijft dat topic???quote:Op donderdag 11 november 2021 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening over een gehaktbal met mosterd.
Gehaktbal eet je met ketchupquote:Op donderdag 11 november 2021 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening over een gehaktbal met mosterd.
#teammosterdquote:
So shoot m...ohquote:
Mosterd is voor bij een kroket. En bitterballen. En kaas. En rookworst, van de Hema.quote:
Ik lees nu pas dat jij ook bezig wasquote:Op donderdag 11 november 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
Oh mijn topic had wel een leuke OP gehad.
Nee het is nu al te laat, je had minimaal een poll moeten toevoegen met een keuze van saus. Deze OP is veel te biased.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat jij ook bezig was
Kan ik iets toevoegen aan de OP (met een copyright shout-out naar jou natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |