Hieruit ontstond een discussie van voor- en tegenstanders over het gebruik van mosterd bij je bal gehakt.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
Mensen die een gehaktbal zonder mosterd eten neem ik niet serieus in het leven.
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke mongool doet er nou mosterd op een gehaktbal?
Ook nog nooit iemand in de kantine/kroeg waar ik werkte gehad die dat bestelde.
Dit vraagt natuurlijk om een eindoordeel van de kenners van CUL.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Broodje bal met mosterd natuurlijk. Wat een non-discussie.
Dat wel inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2021 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Mosterd in je bal gehakt.
Geen dank.
Ik had er wel van gehoord alleen mensen die dat daadwerkelijk doen zijn minder dan het vuil onder mijn schoenen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
Mayo of satésaus kan ik nog gedogen, maar mensen die nog nooit van mosterd bij een bal gehakt hebben gehoord zoals @:maxi-mus zijn het doodschoppen nog niet waard.
Wat is satésaus nou weerquote:Op donderdag 11 november 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
Mayo of satésaus kan ik nog gedogen, maar mensen die nog nooit van mosterd bij een bal gehakt hebben gehoord zoals @:maxi-mus zijn het doodschoppen nog niet waard.
Ook een goedequote:Op donderdag 11 november 2021 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Mosterd in je bal gehakt.
Geen dank.
Lekker een extra balletje draaien voor de volgende dagquote:Op donderdag 11 november 2021 12:40 schreef dimmak het volgende:
Broodje bal met mosterdmits de bal koud is. Is hij warm moet er andere saus op.
Ja of currysaus maar het liefst een dikke klodder mayoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |