Een gelijkspel in Montenegro is ook voldoende om de laatste wedstrijd gelijk te mogen spelen. Tenzij Noorwegen met 15 doelpunten verschil van Letland wint.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef tong80 het volgende:Oranje zal moeten winnen van Montenegro om tegen de Noren aan een gelijkspel genoeg te hebben.
Die winnen niet met 15-0, wat is dat nou voor stomme opmerking.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een gelijkspel in Montenegro is ook voldoende om de laatste wedstrijd gelijk te mogen spelen. Tenzij Noorwegen met 15 doelpunten verschil van Letland wint.
Mwa, die wedstrijd kan Nederland 0-0 schuiven... het pact van "vulmaarinwelkstadion"....quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:05 schreef T3hTommay het volgende:
Vermoedelijk geen supporters bij Nederland - Noorwegen, zouden onze grote sterren het in deze KRAKER zonder publiek wel redden?
In Sevilla was het 1-0quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mwa, die wedstrijd kan Nederland 0-0 schuiven... het pact van "vulmaarinwelkstadion"....
Die kans is groot.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk alleen als Danjuma speelt.
Present. Tussen de Oostblokkers.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:34 schreef TLC het volgende:
Hup Letlandmaak t voor Nederland wat gemakkelijker
![]()
Op naar een WK waar geen enkel schandaal aan vastzit
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk alleen als Danjuma speelt.
quote:Kenners kiezen voor Klaassen: 'Geen betere nummer 10, hij heeft alles'
https://nos.nl/collectie/(...)r-10-hij-heeft-alles
Hoe spreek jij Danjuma uit?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:23 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:ggmm @:wereldgozer en ik juichen samen voor Danjuma
"Groeneveld"quote:
Er was een tijd dat het leven Arnaut Groeneveld, zoals hij toen nog door het leven ging, minder toelachte. Op jonge leeftijd gingen zijn Nederlandse vader en Nigeriaanse moeder uit elkaar. Het liet diepe wonden achter, al houdt hij het volledige verhaal liever voor zichzelf. Bekend is dat er bemoeienis van Jeugdzorg was en dat hij in drie verschillende pleeggezinnen woonde. Tegenover een Engelse krant vertelde Danjuma eerder dat hij als kind weleens noodgedwongen in een auto sliep.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit artikel schromelijk overdreven
[..]
Al besprokenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:56 schreef Max23 het volgende:
Noorwegen eindigt 0-0 tegen Letland
Bij winst vanavond is WK dus al zeker!
Ik ben hier niet helaasquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Als danjuma scoort keihard juichen! @:coco @:wereldgozer @:ggmm niet vergeten
Waarom nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier niet helaas
Maar geloof me dat ik hard juich
Héél hard
@Oriente @ChevyCaprice en ik vinden dit erg jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier niet helaas
Maar geloof me dat ik hard juich
Héél hard
Nee ik juich nu ook heel, heel hardquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente @:chevyCaprice en ik vinden dit erg jammer.
wowquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ik juich nu ook heel, heel hard
Stukje herhalingsgevaar?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging in de fout. Maar ik meen het wel! Erg mooi dat WE al bijna geplaatst zijn.
Ik wilde met stille trom verdwijnen maar helaas. Ga wel bij 'vrienden' kijken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stukje herhalingsgevaar?
@:Zipportal
Bij Rusland eerste straat linksaf, rotonde volgen en dan de tweede straat rechts aan het eind, je kunt t niet missenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Letland ligt
@Wazaaaaaquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Wisten jullie dat wij ook een stukje Aziaat in het elftal hebben?
Van Dijk is een stukje Chinees
Podgorica.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb ook geen idee wat de hoofdstad is van Montenegro
Podgorica dom varkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb ook geen idee wat de hoofdstad is van Montenegro
Welnee, wij hebben gewoon wel een IQ dat boven de 85 ligfquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben jullie allebei lopen Googlen
Oneens. LahozGOD.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Alle spaanse scheidsrechters zijn pure middelmaat
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:44 schreef Paul het volgende:
Jeroen Grueter![]()
![]()
Jeroen Grueter
![]()
![]()
Jeroen Grueter
![]()
![]()
Jeroen Grueter
![]()
![]()
Jeroen Grueter
![]()
![]()
Jeroen Grueter
![]()
![]()
Jeroen Grueter
![]()
![]()
Jeroen Grueter
![]()
![]()
Net gegeten, maar ik pak zo een HJ GPquote:
Dacht dat ze daar maar één club hadden en die heet Bazzelona, als je de Nederlandse media moet geloven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Villarreal komt uit Spanje
-Grueter
Groot nieuws! Xavi heeft een boete uitgedeeld.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar maar één club hadden en die heet Bazzelona, als je de Nederlandse media moet geloven.
sLeChT niEuWs vOoR Koeman, Memphis , Frenkie en Luuk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar maar één club hadden en die heet Bazzelona, als je de Nederlandse media moet geloven.
Goed zo, aanpakken die hap.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groot nieuws! Xavi heeft een boete uitgedeeld.
Een soort Goffert dusquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:04 schreef fetX het volgende:
Stadion ziet eruit alsof het in kan storten.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:04 schreef fetX het volgende:
Stadion ziet eruit alsof het in kan storten.
Het is wachten op de openingsgoal van Montenegro.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat Nederland de Noren gaat nadoen?
Nuquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
Op naar
VBL / Memphis Depay #13 Mondjes snoeren in Barcelona
@:3rr0r
Arnold Muhren met Alzheimergenotquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:15 schreef fetX het volgende:
De nummer 10 die ALLES heeft met een enorme kutbal.
Heb echt helemaal niks met dit erg saaie NL elftal. Vlees noch vis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is dit toch mokersaai om naar te kijken zeg, wat een armoe
Nou die sprintrace was leuk zeg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is dit toch mokersaai om naar te kijken zeg, wat een armoe
We missen een type FRIMPONG van Jong Oranjequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb echt helemaal niks met dit erg saaie NL elftal. Vlees noch vis.
Nee dat kan nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef -XOR- het volgende:
Kan niet iemand anders de corners en vrije trappen eens gaan nemen?
Die is over twee jaar net zo kaal als @Cocoquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
Oh ja Koopmeiners, die is er ook nog.
Wil je het hier niet meer over Frank hebben? Dank.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:18 schreef Perox het volgende:
Het is nog niet van je dat. Je zou denken dat het nu frank en vrij kan he, beetje lekker ballen?
En je zusje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die is over twee jaar net zo kaal als @:Coco
Dortmund zal ook wel spijt hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb nu 10 minuten van deze wedstrijd gezien en Malen is viesslecht.
Had er serieus iemand verwacht dat Malen succesvol zou zijn bij Dortmund?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Malen is toch nooit een topper geweest of wel dan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Malenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dortmund zal ook wel spijt hebben.
Hoho ze kijken maar voor 1 auto hequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over mensen die naar autootjes kijken op Ziggy maar aangezien ik zelf naar dit lelijke Oranje zit te kijken hou ik die mening voor me.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoho ze kijken maar voor 1 auto he
In tegenstelling tot Brobbey boh boh.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MalenWeggestuurd bij Ajax, Arsenal
Kan er geen klote van.
Misschien wel leuk om erbij te vermelden dat daar beneden vroeger een brandweerslangetje hingquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hoef je dit topic niet te vertellen.
Niet allemaal hoor. Kan ook genieten van HAM die van P20 naar P5 rijdt. gewoon erg knap.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoho ze kijken maar voor 1 auto he
Dat HAM niet zo goed presteert komt door zijn LONGcovidquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:20 schreef Perox het volgende:
Nei
[..]
Niet allemaal hoor. Kan ook genieten van HAM die van P20 naar P5 rijdt. gewoon erg knap.
Raar om je moeder en je zusje zo door elkaar te halen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om erbij te vermelden dat daar beneden vroeger een brandweerslangetje hing
Die komt weer terug gok ik. Brobbeygodquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Brobbey boh boh.
HAM geen aids? Erg jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat HAM niet zo goed presteert komt door zijn LONGcovid
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef Perox het volgende:
Ik vind Malen trouwens nog niet een geflopte speler hoor.
Niet vertellen in dat F1 subforum anders gelijk schuimende tokkies die je betichten van trollen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:20 schreef Perox het volgende:
Nei
[..]
Niet allemaal hoor. Kan ook genieten van HAM die van P20 naar P5 rijdt. gewoon erg knap.
In een Blacked Raw productie?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die komt weer terug gok ik. Brobbeygod
@ChevyCapricequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet vertellen in dat F1 subforum anders gelijk schuimende tokkies die je betichten van trollen.
Wat is daar knap aan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:20 schreef Perox het volgende:
Nei
[..]
Frenkie is sowieso overrated.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Blind, Van Dijk, De Vrij, Dumfries, Klaassen, Wijnaldum, Malen, De Jong, Depay allemaal matig tot slecht in vorm, het was ook vreemd geweest als het vandaag allemaal wel goed was geweest.
Onzin, ik benoemde het zelf ook!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet vertellen in dat F1 subforum anders gelijk schuimende tokkies die je betichten van trollen.
Daar had ik nou ook last vanquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heb ik eens een boom over op proberen te zetten, maar toen kreeg ik half VBL over me heen.quote:
Dat hele Oranje is zwaar overrated.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar heb ik eens een boom over op proberen te zetten, maar toen kreeg ik half ajax over me heen.
aantal posts: 3.797 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat hele Oranje is zwaar overrated.
Frimpong > restquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
Het is mij elke keer weer een raadsel waarom Dumfries in oranje staat (en Karsdorp volledig genegeerd wordt)
Omdat hij een dolle draver is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
Het is mij elke keer weer een raadsel waarom Dumfries in oranje staat (en Karsdorp volledig genegeerd wordt)
Diversiteit.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
Karsdorp heeft een baan bij de VAR.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
Vergeet altijd wanneer hij dienst heeftquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Karsdorp heeft een baan bij de VAR.
Wie van de twee zou er dommer zijn? Ik neig naar onze vriend Rikkert.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
Karsdorp ziet eruit als een magazijnmedewerker van de Albert Heijn. FRIMPONG IS DE MAN.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Zeker en vastquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wie van de twee zou er dommer zijn? Ik neig naar onze vriend Rikkert.
Dumf is tamelijk intelligent voor een voetballer.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wie van de twee zou er dommer zijn? Ik neig naar onze vriend Rikkert.
Hij gaf hem ook tegen Espanyol begin 2020 zijn tweede geel, wat leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
Del Cerro Grande gaf Frenkie tegen Cádiz een tweede geel. Het schijnt dat Sierd daar nog steeds razend over is.
Hier mag je gewoon corona zeggen, krijg je geen note voor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Deze commentator mag van mij een zware griep krijgen
Huh? Wat is er zo irritant aan dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
ANNOUNCE Jetro Willems.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef fetX het volgende:
Die backs van ons zijn echt pure armoe.
Zo klinkt ie toch alquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Eigenlijk zo goed als allesquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Perox het volgende:
H
[..]
Huh? Wat is er zo irritant aan dan?
Is ingeent dus dat heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier mag je gewoon corona zeggen, krijg je geen note voor.
Kutstem om mee te beginnen.quote:
Jeroen Grueter heeft een vervelende stem, Jeroen Grueter dringt zijn mening op, Jeroen Grueter schreeuwt, Jeroen GruEter doet aan overacting.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |