Een gelijkspel in Montenegro is ook voldoende om de laatste wedstrijd gelijk te mogen spelen. Tenzij Noorwegen met 15 doelpunten verschil van Letland wint.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef tong80 het volgende:Oranje zal moeten winnen van Montenegro om tegen de Noren aan een gelijkspel genoeg te hebben.
Die winnen niet met 15-0, wat is dat nou voor stomme opmerking.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een gelijkspel in Montenegro is ook voldoende om de laatste wedstrijd gelijk te mogen spelen. Tenzij Noorwegen met 15 doelpunten verschil van Letland wint.
Mwa, die wedstrijd kan Nederland 0-0 schuiven... het pact van "vulmaarinwelkstadion"....quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:05 schreef T3hTommay het volgende:
Vermoedelijk geen supporters bij Nederland - Noorwegen, zouden onze grote sterren het in deze KRAKER zonder publiek wel redden?
In Sevilla was het 1-0quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mwa, die wedstrijd kan Nederland 0-0 schuiven... het pact van "vulmaarinwelkstadion"....
Die kans is groot.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk alleen als Danjuma speelt.
Present. Tussen de Oostblokkers.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:34 schreef TLC het volgende:
Hup Letlandmaak t voor Nederland wat gemakkelijker
![]()
Op naar een WK waar geen enkel schandaal aan vastzit
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk alleen als Danjuma speelt.
quote:Kenners kiezen voor Klaassen: 'Geen betere nummer 10, hij heeft alles'
https://nos.nl/collectie/(...)r-10-hij-heeft-alles
Hoe spreek jij Danjuma uit?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:23 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:ggmm @:wereldgozer en ik juichen samen voor Danjuma
"Groeneveld"quote:
Er was een tijd dat het leven Arnaut Groeneveld, zoals hij toen nog door het leven ging, minder toelachte. Op jonge leeftijd gingen zijn Nederlandse vader en Nigeriaanse moeder uit elkaar. Het liet diepe wonden achter, al houdt hij het volledige verhaal liever voor zichzelf. Bekend is dat er bemoeienis van Jeugdzorg was en dat hij in drie verschillende pleeggezinnen woonde. Tegenover een Engelse krant vertelde Danjuma eerder dat hij als kind weleens noodgedwongen in een auto sliep.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit artikel schromelijk overdreven
[..]
Al besprokenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:56 schreef Max23 het volgende:
Noorwegen eindigt 0-0 tegen Letland
Bij winst vanavond is WK dus al zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |